loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 92 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

تراكتور 2 – فجر يك90: تراکتورسازي و فجر تا به امروز 8 بار در تاريخ ليگ برتر با هم رو به رو شده اند که در اين ميان برتري با تبريزي ها بوده است. در مصاف هاي گذشته به جز 5 باري که دو تيم به تساوي رضايت داده اند، تراکتورسازي دو بار برنده از زمين خارج شده و اين در حالي است که فجري ها تنها يکبار طعم پيروزي را چشيده اند. در 8 مصاف گذشته، روي هم رفته 14 توپ از خط دروازه ها عبور کرده که در اينجا هم برتري با تراکتوري ها بوده است. تراکتوري ها تا به حال 8 گل به فجر زده اند ودر مقابل 6 گل از حريف شيرازي خود دريافت کرده اند. بهترين برد تراکتورسازي در مصاف هاي رو در رو با فجر، پيروزي 3 بر يک بوده که در آخرين مصاف دو تيم رقم خورده است. تنها پيروزي فجر مقابل تراکتورسازي هم با نتيجه يک بر صفر رقم خورده که آن هم مربوط به فصل قبل مي شود.

توحيد بازدید : 125 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در آستانه ديدار اين تيم مقابل تيم فجر سپاسي گفت: شرايط خوبيداريم و زمين بد حافظيه نمي تواند مانع پيروزي مان شود.مرتضي اسدي در گفتگو با مهر، دربارهشرايط اين تيم گفت: اوضاع تيم مناسب است فقط مساوي هفته گذشته مقابل مس کرمان ما را کمي عقب انداخت ولي انشاءالله بازي مقابل فجر سپاسي را با پيروزي به پايان مي رسانيم تا تساوي خانگي را جبران کنيم.شماره 88 تيم تراکتورسازي در مورد عدم نتيجه گيري در بازيهاي خانگي گفت: ما موقعيت هاي زيادي را مقابل مس کرمان در نيمه اول از دست داديم همين مساله باعث شد فشار زيادي بهتيم وارد شود و نتوانيم تمرکز لازم را درنيمه دوم به دست بياوريم. در نيمه دوم هم موقعيت هايي براي گل زدن داشتيم اما موفق نبوديم.اين بازيکن ادامه داد: هنوز در هفته هاي ابتدايي ليگ قرار داريم و فرصت زيادي باقي مانده است. هواداران مطمئن باشد در زمين فجر سپاسي مقابل اين تيم يکي از بهترين بازي هايمان را ارائه مي کنيم و با سه امتياز به تبريز بر مي گرديم.مدافع تراکتور سازي در پاسخ به اين که چه راهکاري براي مقابله با اين تيم داريد گفت: در يکي دو روز گذشته بازي هاي تيم فجر سپاسي راديديم و کاملا نقاط ضعف و قوت اين تيم آشنا شديم. ما تراکتورسازي هستيمو انگيزه مان براي هر بازي پيروزي است ما محکوم به برد هستيم و براياين که جزو مدعيان قرار گيريم به نام حريف و جايگاه آن فکر نمي کنيم.اسدي در مورد کيفيت زمين حافظيه شيراز افزود: ما هميشه دوست داريم فوتبال را روي زمين انجام دهيم. مشخصه تيم ما حفظ توپ است. ما دنبال تقويت اين مهم هستيم و با توجه به کيفيت بد زمين حافظيه شايد مجبور شويم کمي تاکتيک خود را تغيير دهيم اما به طور کلي تيم ما به فوتبال روي زمين علاقه دارد و اميدوارم زمين حافظيه برايمان دردسرسازنشود.کاپيتان تراکتورسازي در مورد حواشي به وجود آمده در مورد کادر فني و مديريتي اين تيم گفت: توقع از تيم تراکتورسازي زياد است. ما دو سال نايب قهرمان شده ايم و با توجه بهبازيکناني که به تيم اضافه شده اندهمه انتظار برد و قهرماني از ما دارند البته آنها نبايد انتظار داشته باشند همه بازي ها با پيروزي تراکتورسازي به پايان برسيد. تيم هاي ديگر هم دست و پا بسته نيستند هواداران مطمئن باشند تمام هم و غم مان اين است که از سه جام پيش رو يک جام را تقديم هواداران کنيم و مطمئن باشيد با کادر فني و بازيکناني کهدر تيم ما هستند اين مساله دور از دسترسنيست.
توحيد بازدید : 94 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
مجيد جلالي در نشست خبري پيش از بازي با فجر سپاسي اظهار کرد: شرايط فوتبال در ايران به گونه اي نيست که بخش خصوصي بتواند از اين مسير کسب سود کند. همه درهاي درآمدزايي روي فوتبال ايران بسته است.وي همچنين گفت: براي کيفي سازي فوتبال در ايران نيازمند تغيير ديدگاه ها هستيم. امروز 400 – 500 ميليارد تومان در هر دوره ليگ هزينه مي شود اما خروجي فني در کمترين سطح است.وي ادامه داد: تغيير ديدگاه از يک نقطه بايد آغاز شده و تسري پيدا کند. بايد ارزشيابي داشته باشيم و تيم هايي که در مسير پيشرفت قرار گرفته اند را مشخص و معرفي کنيم.وي ادامه داد: امروز تنها يک خط کش براي ارزيابي تيم هاي حاضر در ليگ حرفه اي ايران وجود دارد آن هم برد يک تيم است. تنها نگاه مي کنيم ببينيم کدام تيم بازي را برده حال آنکه نياز است يک بخش ارزيابي در فدراسيون و ليگ ايجاد کرده و پايان هر هفته تيم هايي که در مسير رشد قرار گرفته اند را معرفي کنيم.جلالي در مورد بازي تيمش مقابل فجرسپاسي نيز گفت: براي اين بازي 8 مصدوم داريم که به دليل آسيب ديدگي يا به هر دليل ديگر نمي توانند تيم را ياري کنند.سرمربي تراکتورسازي تبريز همچنين تصريح کرد: رسانه ها در رشد کيفي بازي هاي فوتبال در ايران مي توانند نقش تعيين کننده اي داشته باشند.
توحيد بازدید : 141 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
90: بازي تراکتور – مس 45 دقيقه زودتر از زمان اعلام شده از سوي سازمان ليگ آغاز شد

اعتراض پرشورها به تغيير زمان بازي
90: بازي تراکتور – مس 45 دقيقه زودتر از زمان اعلام شده از سوي سازمان ليگ آغاز شد. موضوعي که سبب شد تعداد زيادي از هواداران تراکتور حدود يک نيمه از بازي را از دست بدهند. اين موضوع همچنان سوژه محافل فوتبال تبريز است. حال خبر مي‌رسد که باشگاه تراکتور به درخواست مسئولان مس، بازي را زودتر آغاز کرده‌اند. موضوعي که سبب ناراحتي شديد پرشورها شده است. هواداران تراکتور مي‌گويند باشگاه تراکتور اول بايد به فکر آنها باشد و سپس به خواسته ميهمان و رقيب عمل کند، مسئولان هنوز واکنشي به اين موضوع نشان نداده‌اند!

ضدفوتبال مس اول شد، تاکتيک جلالي دوم!
90: در نظرسنجي برنامه موج فوتبال، بازي بسته و دفاعي مس بيشترين راي را در توقف خانگي تراکتور آورد. در اين نظرسنجي که بيش از 15 هزار نفر در آن شرکت کرده بودند بعد از عملکرد خاص تيم ياوري، هواداران تراکتور، تاکتيک تيمي جلالي را عامل اين نتيجه ضعيف اعلام کردند. تعويض‌هاي اشتباه و مصدوميت برخي بازيکنان تراکتور هم در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند تا طرفداران تيم تبريزي به نوعي اعتراض خود را به تصميمات جلالي هم نشان داده باشند!

توني در تبليغ تلويزيوني!
90: توني اوليويرا سرمربي سابق تراکتور در تبليغات تلويزيوني بازي کرد!
او پس از جدايي از تيم تراکتورسازي اغلب اوقات به عنوان يکي از بزرگان تيم بنفيکا و کارشناسان فوتبال در برنامه هاي تلوزيوني شرکت مي کند.

وي يکي از اسطوره هاي فوتبال پرتغال محسوب مي شود و فوتبال دوستان احترام بسياري به وي قائل هستند.
در هنگام حضور توني در تراکتورسازي نيز نونو لويز گزارشگر سرشناس پرتغالي شبکه SIC براي ساخت مستند توني کبير در تبريز حضور و اقدام به ساخت اين برنامه کرد. نکته ويژه اينکه مستند «توني کبير» سومين مستند از شخصيت هاي پرتغالي بوده است.
مستندهاي قبلي وي از ژوزه مورينيو و کريستين رونالدو بوده است. مستند وي از توني پس از حضور او و گروهش در تبريز تهيه و پخش شد. حالا توني در تبليغات شبکه بنفيکا بازي کرده است تا با اين راه ميزان مخاطبان خود را افزايش دهد. اين مربي پرتغالي که در کشورش چهره‌اي محبوب است در تبريز هم رابطه صميمانه‌اي با پرشورها برقرار کرده بود. به نحوي که با گذشت. پيش از سه ماه از اخراج او، هنوز مورد توجه تبريزي‌ها قرار دارد.

پاداش 150 ميليوني!
90: با وجود آنکه اخباري در مورد مشکلات مالي باشگاه تراکتور به گوش مي‌رسد تا جايي که حتي گفته مي شود بازيکنان به شدت ناراحت هستند و حتي شايعه اعتصاب مطرح شده اما باشگاه براي پرداخت پاداش دو پيروزي تيم در اصفهان زير بار هزينه اي 150 ميليون توماني رفته است! اين البته خبري است که از باشگاه منتشر شده چرا که پيش از اين گفته شد سرخپوشان بابت پيروزي مقابل ذوب آهن نفري يک ميليون تومان و براي شکست سپاهان نفري 2 ميليون تومان پاداش گرفته‌اند.

بائو باز هم بيرون از ترکيب!
90: ميثم بائو همچنان وضعيتي نامشخص در تراکتور دارد! او که با سر و صداي زياد از استقلال به جمع سرخپوشان ملحق شد هنوز نتوانسته براي تراکتور مفيد باشد. او ابتدا در پيش فصل سفري 15 روزه به آمريکا و کانادا داشت و به دليل همين دوري از ترکيب اصلي بازماند. بائو پس از انجام يک بازي ضعيف، حاشيه ديگري رقم زد و از سوي جلالي در اختيار باشگاه قرار گرفت. حالا و با بازگشت او به تمرينات خبر مي‌رسد بائو با مشکل اسپاسم و مصدوميت از ناحيه کمر رو به روست ونياز به فيزيوتراپي و استراحت دارد. با اين حساب دوري بائو از ترکيب تيم همچنان ادامه دارد.

خارجي تستي تراکتور حيرت کرد!
دام: در برزيل هم از تمرينات، اين استقبال نمي‌شود

90: اولبر دام بازيکن 28 ساله برزيلي از دوشنبه در تمرين تراکتور شرکت کرد. او از حضور پرتعداد تماشاگران در محل تمرين متعجب شده و مي‌گويد: در برزيل هم با آن همه علاقه چنين استقبالي کمتر صورت مي‌گيرد.
دام در مورد اطلاعات خود از فوتبال ايران وتراکتور سازي هم مي گويد: از طريق هم وطنانم که در ايران بازي کرده اند جانواريو، نيلسون قبلا چيزهايي شنيده بودم ولي براي حضورم در ايران فرصت صحبت کردن با اين دوستان را پيدا نکردم، او در مورد سنگيني بدن خود هم اينگونه توضيح داد : دقيقا 32 ساعت در حال مسافرت از ژوان سيوا تا تبريز بوده ام ،4 ساعت پرواز از شهر خودم ( ژوان سيوا ) تا سائو پولوکه با 8 ساعت توقف در فرودگاه همراه شد و بعدا يک پرواز 13 ساعته را طي نموده ام تا به استانبول ترکيه برسم ودوباره با 5 ساعت انتظار از استانبول راهي تبريز شدم ، به نظر م تفاوت ساعت ها براي من خيلي تاثير گذار بوده است.
اولبر هافبک چپ پاي برزيلي در تيم مارتيماي پرتغال که در فصل 2012، 2013 رده دهم ليگ 20 تيمي پرتغال را به خود اختصاص داده بازي کرده است ، او8 سال در اين کشور در تيم هاي مختلف توپ زده است.

ابراهيم‌زاده: ديگر براي تراکتور عيبي يوخ نمي‌گويند!
90: مسعود ابراهيم زاده درباره تساوي مقابل مس مي‌گويد: در اين بازي مس بسته بازي مي‌کرد و ما چاره‌اي نداشتيم تا تمامي داشته‌ها و تمرين شده‌ها را اجرا کنيم.در آن مسابقه ديگر سيستم و اين حرف‌ها جواب نمي‌داد. دليلش هم اين بود که حريف روي سيستم و برنامه بازي نمي‌کرد و يازده نفره فقط دفاع مي‌کرد و ما بايد به هر طريقي راهي به دروازه پيدا مي‌کرديم.
وي درباره کار زير نظر مجيد جلالي و فشاري که روي او در هفته هاي اخير وجود داشته است پاسخ مي‌دهد: همه از دانش بالاي جلالي حرف مي‌زنند و نيازي به گفتن من نيست.ضمن اينکه براي وارد کردن اين فشار به کادر فني زود است. همين حالا ما اگر فجر را ببريم دوباره يکي از سه تيم بالاي جدول مي‌شويم. بايد به جلالي فرصت داد.
ابراهيم زاده ادامه مي‌دهد:تراکتور ديگر تيم 5 سال قبل نيست که با چند باخت هواداران «عيبي يوخ» بگويند. تراکتوري که اين هواداران پرورش داده‌اند الان مدعي قهرماني است و مشخص است که دوست ندارند تيمشان حداقل در تبريز امتياز از دست بدهد . ما بازيکنان و کادر فني و مديريت هم اين موضوع را به خوبي مي‌دانيم ولي هواداران بايد کمي صبوري کنند تا موتور تراکتور گرم شود و روي فرم بيفتد.

اسدي: اول از همه من از اعتصاب خبردار مي‌شوم!
90: مرتضي اسدي درخصوص شايعه اعتصاب بازيکنان تراکتور مي‌گويد: هرگز چنين قراري بين بازيکنان تراکتور گذاشته نشده است. اگر بازيکناني تصميمي داشته باشند اول از همه من در جريان قرار مي گيرم اما صادقانه مي‌گويم که اينطور نبوده و بازيکنان تراکتور تصميمي براي اعتصاب و شرکت نکردن در تمرينات نگرفته اند.
وي ادامه مي‌دهد: تراکتور هم مثل همه باشگاههاي ايراني مشکل مالي دارد اما مشکلات ما کمتر از بقيه باشگاهها است. اکثر بازيکنان درصدي از قراردادهايشان را گرفته اند و قرار است طي روزهاي آينده به بقيه هم پول داده شود.
اسدي درباره اين شايعه که مجيد جلالي رابطه خوبي با بزرگترها و ستاره هاي تراکتور ندارد، مي‌گويد: اصلا اينطور نيست. جلالي مربي باتجربه وخوش اخلاقي است و همه بازيکنان او را دوست دارند. او رابطه خوبي با بزرگترهاي تيم دارد و واقعا نمي دانم اين شايعات از کجا ساخته مي شوند.
وي در پايان راجع به ديدار تراکتور با فجر اينگونه حرف مي‌زند: بازي آساني با فجر در شيراز نداريم. اين تيم سپاهان را شکست داده و ما خيلي بايد مواظب باشيم که به سرنوشت سپاهان دچار نشويم.

لک پاسپورت نداد!
90: بعد از اينکه ليست کارلوس کي‌روش لو رفت و ملي‌پوشان پاسپورتشان را به سفارت برزيل تحويل دادند، گمانه‌زني‌هايي در خصوص حضور يا عدم حضور بعضي از بازيکنان مطرح شد. در همين راستا، گفته مي‌شد حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي هم پاسپورتش را تحويل داده اما اينطور نبوده. لک هنوز نتوانسته نظر کي‌روش را براي دعوت به تيم جلب کند و به همين دليل بايد در بازي‌هايش عملکرد بهتري داشته باشد.

توحيد بازدید : 97 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
مراسم تودیع و معارفه وزیران قدیم و جدید وزارت امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر دیروز سه شنبه در سالن وزارت اقتصاد برگزارشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از مجله مهر ، نگاه های وزیرانه طیب نیا، دیروز یکی از سوژه های عکاسان بود. وزیر اقتصاد دولت دهم که از دیروز عصر، به صورت رسمی جای «سیدشمس الدین حسینی» را در وزارت اقتصاد گرفت، در مراسم تودیع و معارفه، شکار تصاویر حاشیه ای عکاس خبرگزاری مهر شد.

این عکس های متفاوت از انواع نگاههای وزیر جدید به وزیر قدیمی را ببینید:

توحيد بازدید : 104 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (1)
نهاده‌های دامی هم‌چنان روی کشتی‌ها معطل‌اند
با توجه به تبعات معطل‌ماندن نهاده‌های دامی در کشتی‌های موجود در بندر امام خمینی (ره) در سه ماه آینده شاهد کمبود مرغ در بازار خواهیم بود.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛مسعود دانشمند، رییس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ايسنا ، با بیان مطلب بالا و با تاکید بر این‌که امکان ارائه‌ی اسناد ترخیص کالا از سوی این کشتی‌ها به گمرکهای داخلی وجود ندارد، بیان کرد: کشتی‌ها هنوز وارد گمرک و اسکله‌ها نشده‌اند.

وی تاکید کرد: کشتی‌های حامل بار نهاده‌های دامی همچنان امکان ترخیص کالای خود در گمرک را ندارند. این در حالی است که بار این کشتی‌ها نباید مدت زمان زیادی در گمرک بماند و باید به محض تخلیه از کشتی مستقیما به شهرستان‌ها انتقال یابد.

به گفته او صاحب کالا، کالا را خریده، پول آن را داده است و مصرف‌کننده‌های نهایی یعنی مرغداری‌ها و دامداری‌ها نیز منتظر دریافت این کالا هستند. وقتی ما این کالاها را به موقع به دست آنان نمی‌رسانیم نتیجه‌ی آن کاهش تولیدات محصولات پروتئینی در آینده نزدیک است.

دانشمند با بیان این‌که آثار این تصمیم‌نگرفتن‌ها این است که سرمایه بلاتکلیف می‌ماند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بابت توقف این کشتی‌ها باید 10 تا 15 دلار هزینه‌ی توقف را پرداخت کنیم که خود این موضوع قیمت تمام‌شده‌ی کالا را افزایش می‌دهد. هم‌چنین امکان رساندن به موقع کالا به دست مصرف‌کننده از بین رفته و در نهایت عرضه‌ مرغ به مصرف‌کننده‌ی نهایی دچار مشکل می‌شود.

رییس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر این‌که با این روند در سه ماه آینده شاهد کمبود مرغ در کشور می‌شویم، تصریح کرد: در این شرایط مجبور به خرید مرغ از بازار‌های جهانی می‌شویم. این در حالی است که حل همه‌ این موارد منوط به یک تصمیم‌گیری ساده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی است.

دانشمند در پایان خاطر نشان کرد: این دو نهاد باید اجازه دهند نهاده‌ها با ارز1226 یا 2500 تومانی ترخیص شوند و آثار آن اختلاف قیمت را حل کند.
توحيد بازدید : 117 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
«شادی پهلوی» زني است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می‌داند و به گفته خودش، حاضر است تا با آزمایش DNA ادعاهايش را اثبات کند.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است: «من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.»

شادي پهلوي در صفحه اجتماعي‌اش داستان تولد خود را كه از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است، این طور روایت می کند:«دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود، چون اگر من پسر به دنیا می‌آمدم موازنه‌های قدرت پشت پرده زیادی به هم می‌ریخت اما مادرم بعدا با وساطت غلامرضا پهلوی از زندان آزاد شد.»

اين زن در ادامه مي‌افزايد: « در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار، ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آن‌ها سپرده می‌شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری  فائقه آتشین و محمدرضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق شدم.»

 شادي پهلوي در صفحه خود در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي،‌ درباره ادعايش توشت: «.....مادرم کمی پس از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع (!) شایعه‌ای مبنی بر تولد فرزندش از محمدرضا پهلوي؛ با شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد و من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و بدليل همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم در روز زایمان مادرم، ماموري را به بیمارستان فرستاد و آن‌ها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب، شوکي به سر او وارد می‌کنند و به اين دليل است كه کامبیز امروز کند ذهن شده و لقب عقب مانده گرفته است.»

شادی پهلوی مدعی شده است: من بارها به برادرم کامبیز قربانی پیغام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.

او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.
توحيد بازدید : 98 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
رضا عنایتی در سن 37 سالگی همچنان در فوتبال ایران می درخشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، او در نوع خودش یک فوتبالیست تحسین برانگیز است ولی نکته تاسف آور در فوتبال ایران،جوان هایی هستند که به یکباره چهره می شوند ولی خیلی زود افت می کنند.عنایتی معتقد است که خیلی از این جوان ها زودتر از حد تصور به بعضی چیزها می رسند و خیلی زود هم آنها را از دست می دهند. دقایقی با عنایتی صحبت کردیم تا در مورد رمز ماندگاری اش در سن 37 سالگی صحبت کنیم.

رمز سرحال بودن تو در سن 37 سالگی چیست که اینقدر خوب در زمین می دوی و اینقدر خوب گل می زنی؟

باور کنید خیلی ها این سوال را از من می پرسند ولی رمز خاصی ندارد.وقتی آدم به شغلش اهمیت بدهد قطعا موفق می شود.من سعی کردم به شغلم یک نگاه حرفه ای داشته باشم و از خیلیچیزها دوری کنم.من هیچ وقت اهل شب زنده داری نبودم و همیشه هم در کنار خانواده ام هستم.سعی می کنم خیلی خوب استراحت کنم و وقتی بازیکن استراحت داشته باشد،انرژی در او ذخیره می شود و برای بازی و تمرین مشکلی ندارد.من کار خاص یا فوق العاده ای انجام نمی دهم و فقط سعی می کنم سالم زندگی کنم.

چرا بسیاری از بازیکنان جوان، رو به کارهای ناشایست و غیر حرفه ای می آورند؟

اول از همه باید گفت که همه چیز دست خود انسان است در ضمن فکر می کنم خیلی از بازیکنان بدون تلاش به یکباره به یک سری چیزها می رسند و همین چیزها را خیلی زود هم از دست می دهند.مثلا من قبل از آمدن به تهران و ادامه دادن فوتبالم در پایتخت،به یک محیط بزرگ وارد نشده بودم.وقتی به این محیط وارد شدم خودم را کنترل کردم در ضمن ازدواج کردن می تواند جلوی خیلی چیزها را بگیرد.زود ازدواج کردن یکی از دلایل موفقیت بازیکن است هر چند که در کنارش باید یک زندگی حرفه ای هم داشت و به خوبی تلاش و تمرین کرد.

یکی از موارد تاسف آور،استفاده از قلیان بین بازیکنان است که در یک دهه اخیر فراگیر شد.قبول داری؟

بله قبول دارم ولی این موضوع فقط معطوف به بازیکنان یا ورزشکاران نیست و به اکثر خانواده ها راه پیدا کرده است.ما اول باید ببینیم چه چیزی به جوان ها دادیم و چه چیزی از آنهامی خواهیم.جوان های ما به دلیل مشکلاتی که وجود دارد،به اندازه کافی امکانات ندارند تا انرژی خود را مصرف کنند.شما می بینید که دیگر خبری از زمین های خاکی نیست و این زمین ها جایشان را به سفره خانه ها،قهوه خانه ها  اماکن تجاری داده اند.وقتی برای جوان ها امکانات نیست آنها به سمت دود و قلیان کشیده می شوند.

تا حالا شده که در زمین مسابقه احساس ضعف و ناتوانی کنی؟

خیر،من با این موضوع آشنا نیستم و اصلا احساس ضعف نمی کنم.خیلی راحت در زمین بازی می کنم و حتی برای بازی 180 دقیقه ای هم توان دارم.باور کنید راست می گویم.

به فکرخداحافظی نیستی؟

خیر،تا زمانیکه احساس ناتوانی نکنم بازی خواهم کرد.اگر کمی احساس کنم که دیگر نمی توانم بازی کنم،به طور حتم خداحافظی می کنم.دوست ندارم در دوران افت از فوتبال کنار بروم.

امسال آقای گلی را می خواهی؟

تلاش می کنم که زیاد گل بزنم ولی موفقیت صبا مهمتر است

توحيد بازدید : 82 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
" بوت رای" پیرمرد 106 ساله نپالی در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود که آرزو دارد برای یک بار هم که شده قبل از مرگش تجربه سوار شدن به هواپیما را داشته باشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، " بوت رای" پیرمرد 106 ساله نپالی در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود که آرزو دارد برای یک بار هم که شده قبل از مرگش تجربه سوار شدن به هواپیما را داشته باشد.

پس از انتشار این مصاحبه شرکت هواپیمایی "یتی ایرلاینز" نپال اعلام کرد که حاضر است در قالب یک پرواز اختصاصی، این پیرمرد را به آرزویش برساند. تصویر زیر لحظه پایانی تحقق این آرزوی پیرمرد نپالی  و پیاده شدن او از هواپیما را در فرودگاه کاتماندو نشان می دهد.

به امید روزی که همه آرزومندان به آرزوهای خوب خود برسند.

توحيد بازدید : 118 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

درواپسین روزهای باقی مانده به اتمام سال 2003 میلادی، عكس مصدومیت محمد حسین برخواه در جریان مسابقات جهانی وزنه برداری در ونكوور كانادا به عنوان یكی از بهترین عكس های ورزشی سال 2003 میلادی انتخاب شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در هفتاد و سومين دوره مسابقات وزنه‌برداری مردان جهان در شهر ونكوور كانادا و در دسته‌ 77 كيلوگرم، محمد حسين برخواه یکی از شانسهای مسلم کسب طلا در حركت يک ضرب با اقتدار تمام وزنه‌ 160 كيلوگرمی را به روی سر برد و در حالي كه با انتخاب وزنه‌ 165 كيلوگرمی، قصد دستيابی به مدال طلا را داشت، با آسيب ديدگی ناحيه‌ آرنج دست چپ خود مواجه شد و از دور رقابت‌ها كنار رفت.







توحيد بازدید : 69 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آنتونی مکین نامزد حزب راست افراطی در منطقه کوئینزلند در مبارزات انتخاباتی خود تخریب مساجد و ممنوعیت حجاب اسلامی را به طرفداران این حزب وعده داده است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آنتونی مکین نامزد حزب راست افراطی در منطقه کوئینزلند در مبارزات انتخاباتی خود تخریب مساجد و ممنوعیت حجاب اسلامی را به طرفداران این حزب وعده داده، که این امر سبب نگرانی و خشم مسلمانان استرالیا گشته است.

 «نورما پالمر» یکی از مسلمانان ساکن کوئینزلند گفت: من یک مسلمان به دنیا آمده ام و می خواهم از آموزه های دینم پیروی کنم. دین اسلام به من دستور داده تا خود را از دید نامحرمان بپوشانم. رعایت حجاب یکی از الزامات دین اسلام است.

وی در ادامه افزود: آنونتی مکین در تبلیغات ضد اسلامی خود به طرفدارانش وعده تخریب مساجد این کشور را داده است. مسجد محلی ست که ما مسلمانان به گرد هم جمع می شویم اما نه برای اقدامات تروریستی بلکه برای نماز خواندن و عبادت کردن خداوند.
توحيد بازدید : 119 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
«برادر امام» همه را در وهله اول به یاد آیت الله سید مرتضی پسندیده می اندازد. اما رهبر فقید انقلاب تنها همین یک برادر را نداشتند بلکه برادر دیگری نیز بود به نام «سید نورالدین هندی» که در 30 تیر 1355 درگذشت.در تمام 34 سال گذشته اما بسیار به ندرت درباره این برادر گفته شده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ «برادر امام» همه را در وهله اول به یاد آیت الله سید مرتضی پسندیده می اندازد. اما رهبر فقید انقلاب اسلامی تنها همین یک برادر را نداشت. بلکه برادر دیگری نیز داشت به نام «سید نورالدین هندی» که در 30 تیر 1355 درگذشت.

در تمام 34 سال گذشته اما بسیار به ندرت درباره این برادر گفته شده است. شاید به خاطر سوء استفاده ای که ساواک به خاطر این نام خانوادگی در پیش از انقلاب انجام داده بود. یک بار البته حجت الاسلام جلالی خمینی در برنامه ای تلویزیونی نکاتی را درباره این برادر امام گفت اما چون در کنار موارد دیگر مطرح شد بازتاب رسانه ای چندانی نداشت. این بار اما نشریه حریم امام (متعلق به آستان مقدس امام خمینی) در سی و هفتمین سالروز درگذشت سید نورالدین از او یاد کرده و درباره اش نوشته است.(شماره 75- صفحه 18)

بخش هایی از این مطلب از این قرار است:

- سید نورالدین – که در خانه به نورالله مشهور بود- در سحرگاه اول اسفند 1276 خورشیدی در همان خانه ای که 5 سال بعد امام خمینی به دنیا آمد چشم به جهان گشود.

- هر چند ابتدا به تحصیل حوزوی پرداخت ولی بعد علاقه ای نشان نداد و به کشاورزی مشغول شد. در عین حال به کسب معلومات قضایی نیز می پرداخت.

- پس از کودتای سوم اسفند 1299 و تاسیس تشکیلات جدید اداری به خصوص ادارات قضایی به خاطر معلومات و سر شناسی ،آقا نورالدین به ریاست دادگستری خمین برگزیده شد. البته در رسیدگی به امور قضایی خمین تنها نبود بلکه پسر عمه اش – میرزا علی محمد امام جمعه - نیز به عنوان فقیه دادگستری مددیار او بود.

- بعدها به دلیل ارتباط نزدیک با بختیاری ها مغضوب رضا خان سردار سپه شد و مورد پیگرد قرار گرفت به گونه ای که در سال 1303 از سوی نظمیه بازداشت شد. در پی آن سید نورالدین ناچار از ترک اداره دادگستری شد و به عنوان وکیل دادگستری مشغول کار شد و تا آخر نیز در این شغل باقی ماند.

برادر کمتر معرفی شده امام (ره) +عکس



- آقا نورالله به رسم آن زمان از هنگام شروع به تحصیل از 6 سالگی عبا و عمامه استفاده می کرد و در دوره کار دادگستری خمین و وکالت نیز با همین لباس فعالیت داشت اما در سال 1313 از زمانی که قانون پوشیدن لباس های متحد الشکل برای مردان تصویب و اجباری شد و برای لباس روحانیت هم مجوز و حکم اجتهاد می خواستند چون مجوز معمم بودن نداشت ناگزیر از کنار گذاشتن عبا و عمامه شد و تا آخر عمر نیز لباس رسمی – کت وشلوار و کراوات – بر تن داشت.

- ایشان در نهایت در 79 سالگی در تیرماه 1355 درگذشت و در قم (آرامستان باغ بهشت – رو به روی گلزار شهدای قم) به خاک سپرده شد.

- خانم فاطمه طباطبایی عروس امام هم در خاطرات خود به او اشاره می کند: « آقای هندی با توجه به شغل وکالت به دلیل دشمنی یکی از موکلین در آغاز دهه 40 با چاقو به شدت مضروب شد و چند هفته در بیمارستان بستری بود و امام خمینی برای عیادت برادر از قم به تهران می آمد.»

- پس از فوت او امام نامه ای از نجف فرستادند: «من الان تنها نشسته ام و به برادرم که در این آخر عمر موفق نشدم او را ببینم فکر می کنم تقدیر این است که من به ملاقات عزیزانم نایل نشوم. از امشب مجلس ختم در مسجد شیخ منعقد است... مقدر بود که من به مجلس عزای برادرم بروم. زنده باشم و تحمل مصیبت کنم ... من با حال بسیار افسرده این نامه را نوشتم..»

- علت تفاوت نام خانوادگی برادران (مصطفوی، پسندیده و هندی) این بود که به موجب قانون اولیه ثبت احوال در هر شهر نباید نام خانوادگی اشخاص تکراری می شد. لذا آقا روح الله نام خانوادگی مصطفوی (برگرفته از نام پدر) و سید مرتضی و سید نورالدین به رغم منع قانونی هر دو نام خانوادگی هندی را برمی گزینند.... در جریان جنگ جهانی دوم ( سال های 1317 و 1318 خورشیدی) که سربازان هندی برای انگلیسی ها می جنگیدند رضا شاه که به نوعی با آلمان ها بود با هر چه یادآور انگلیس و هند باشد مخالف بود و به همین خاطر حذف آثار هندی و انگلیسی در دستور کار دولت قرار گرفت و کمیسیونی برای رسیدگی به نام خانوادگی آقا مرتضی و آقا نورالدین در خمین تشکیل شد که رای به تغییر نام هندی داد. آقا مرتضی قبول کرد و «پسندیده»را پیشنهاد داد و کمیسیون پذیرفت ولی آقا نورالدین از رای کمیسیون اطاعت نکرد.

- ساواک بعدها درصدد برآمد از نام خانوادگی «هندی» علیه امام سوء استفاده کند اما به نتیجه مورد نظر دست نیافتند.

- امام خمینی پس از بازگشت به ایران و بعد از یک ماه که از تهران به قم رفتند، پس از دو سال و نیم این امکان را یافتند که بر مزار برادر حاضر شوند.
توحيد بازدید : 103 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، قیمت انواع موبایل سامسونگ به شرح زیر است.

نام قیمت (تومان)
Samsung E1200M 63,000
Samsung E1190 88,000
Samsung E1282T 125,000
Samsung E2252 139,000
Samsung E2202 139,000
Samsung C3330 Champ 2 179,000
Samsung Rex 60 C3312R 205,000
Samsung C3780 215,000
Samsung C3520 230,000
Samsung S3600 245,000
Samsung Rex 80 S5220R 249,000
Samsung Rex 70 S3802 260,000
Samsung Star 3 S5220 260,000
Samsung Star 3 Duos S5222 270,000
Samsung Rex 80 S5222R Dual Sim 272,000
Samsung Galaxy Star S5280 290,000
Samsung Galaxy Pocket S5300 295,000
Samsung S5610 299,000
Samsung S3850 Corby II 306,000
Samsung Galaxy Pocket S5301 315,000
Samsung Galaxy Y S5360 325,000
Samsung Galaxy Pocket Duos S5302 355,000
Samsung Galaxy Y Duos S6102 389,000
Samsung Galaxy Young S6310 392,000
Samsung Galaxy Young S6312 394,000
Samsung Galaxy Gio S5660 395,000
Samsung Galaxy Music Duos S6012 460,000
Samsung Galaxy Mini 2 S6500 465,000
Samsung Galaxy Ace S5830 479,000
Samsung Galaxy Ace Duos S6802 529,000
Samsung Galaxy S Duos S7562 595,000
Samsung Galaxy W I8150 639,000
Samsung Galaxy Ace Plus S7500 650,000
Samsung Galaxy Ace 2 I8160 699,000
Samsung I9070 Galaxy S Advance - 8GB 789,000
Samsung I8262 Galaxy Core 789,000
Samsung I8190 Galaxy S III Mini 845,000
Samsung I9082 Galaxy Grand 999,000
Samsung Galaxy Win I8550 1,000,000
توحيد بازدید : 100 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران منتشر می کند/

 

اين عکس به تيراندازي آيت‌الله هاشمي رفسنجانی با تيروکمان در حضور يکي از قهرمانان تيراندازي اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران گروه سياسي باشگاه خبرنگاران اخيرا در مصاحبه‌اي با "محمد کاظم‌پور" عکاس "مجمع تشخيص مصلحت نظام" مصاحبه مشروحي را صورت داد.

کاظم‌پور در اين گفتگو به تشريح خاطراتي از همراهي‌اش با "آيت الله هاشمي رفسنجاني" در سفرهاي گوناگون از جمله سفر به "مکه مکرمه" و "مدينه منوره" پرداخت.

در اين مصاحبه "عکس‌هاي منتشر نشده‌"اي از "آيت‌الله هاشمي" منتشر شد و وعده داديم در روزهاي آينده هم عکس‌هاي ديگر منتشر نشده از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را منتشر کنيم.

از امروز چندين عکس ناب و منتشر نشده از آيت‌الله هاشمي به مرور  بين ساعات 20 تا 21  هر شب بر روي خروجي "باشگاه خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

اين عکس به تيراندازي آيت‌الله هاشمي در حضور يکي از قهرمانان تيراندازي کشور اختصاص دارد.



برای مشاهده عکسهای منتشرنشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی هر شب بین ساعات 20 تا 21 به لینک گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مراجعه کنید.

توحيد بازدید : 159 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر شریف آباد تهران را لرزاند.
به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله  ای به بزرگی 3.3 ریشتر بامداد امروز(پنجشنبه) شریف آباد تهران را  لرزاند.
تاريخ وقوع زلزله:

پنجشنبه، 31 مرداد 1392 در 00:14:14
(وقت محلي - تهران)

2013-08-21 19:44:14
(UTC)

بزرگي زلزله:

۳.۳

نوع بزرگي:

MN

موقعيت ومركز زلزله:

۳۵.۳۶ شمالي و ۵۱.۸۱ شرقي
عمق: ۲۳ كيلومتر
عدم قطعيت مكاني: ۰.۸۷+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۱.۱۱+/- كيلومتر در جهت شرقي - غربي
منطقه:

استان تهران

فاصله‌ها:

8 كيلومتري شريف آباد، تهران
11 كيلومتري پيشوا، تهران
16 كيلومتري ورامين، تهران
52 كيلومتري تهران، تهران

منبع:

موسسه ژئوفيزيك، دانشگاه تهران

عكس ماهواره‌اي منطقه (توسط Google maps)
 
توحيد بازدید : 122 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

«دنیا دیگه مث تو نداره‌‌‌ /‌‌‌ نداره نمی‌تونه بیاره...» این ترانه را قطعا بسیاری از مردم شنیده و زمزمه کرده‌اند، کاری که برای نخستین بار در اوایل دهه 80 منتشر شد و با آن خواننده‌ای به نام بنیامین بهادری به جامعه موسیقی کشور معرفی شد
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بنیامین بهادری بعدها دو آلبوم جدی و رسمی را منتشر کرد که هرکدام در شمارگان چند صد هزارتایی به فروش رفت. بنیامین بهادری که اغلب مردم او را با نام کوچکش می‌شناسند، یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان است که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های موسیقی پاپ شده است.

بنیامین، امسال تور کنسرتش را در اروپا هم برگزار کرد. او در قالب این تور در شهرهای لندن، هامبورگ، کلن و آمستردام روی صحنه رفت تا برای هوادارانش در خارج از کشور به اجرای برنامه بپردازد. هفته گذشته فرصتی دست داد تا  او که این روزها در حال ضبط و تولید آلبوم جدیدش است، با جام جم به گفت‌و‌گو بنشیند و درباره دیدگاهش به موسیقی پاپ و جایگاه ترانه در آن سخن بگویید. او با تاکید بر این که هیچ‌گاه دوست نداشته خواننده‌ای زیرزمینی باشد برای ما درباره چگونگی لو‌رفتن نخستین آهنگش گفت و این که چگونه در آن سال‌های دور سر از بازار غیر رسمی موسیقی درآورده است.

بنیامین خبر دست اول و جالبی هم برای مخاطبان داشت. او گفت روزی آرزو کردم اگر تعداد کنسرت‌هایم سه رقمی شود، صدمین کنسرتم را به صورت رایگان به مردم هدیه دهم. حالا روز موعود فرا رسیده است و او قصد دارد صدمین و بزرگ‌ترین کنسرتش را به صورت رایگان به علاقه‌مندانش هدیه دهد.



توحيد بازدید : 90 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
فارس: در حاشیه‌های دیدار استقلال و بوریرام تایلند چند هوادار استقلال با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش فوتبال آنلاین، در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 استقلال و بوریرام در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 یک بر صفر به سود استقلال در جریان است.

* تعدادی از هواداران استقلال که در زیر جایگاه خبرنگاران مستقر شده‌اند با یکدیگر دچار درگیری و زد و خورد شدند، نیروی انتظامی در این ماجرا وارد عمل شد و 3-4 نفر را دستگیر کرد، اگر دخالت مأموران نیروی انتظامی نبود شاید اتفاق بدی رخ می‌داد.

* فتح‌الله‌زاده از جایگاه ویژه به VIP‌رفت و با مهدی تاج به صحبت پرداخت، از حرکات دست فتح‌الله‌زاده مشخص بود که در رابطه با شماره‌گذاری صندلی‌ها در جایگاه ویژه صحبت می‌کند.

* در اواسط نیمه دوم وقتی بازیکن بوریرام قصد ضربه کرنر را داشت بطری آبی از سوی هواداران درون زمین پرتاب شد به همین خاطر داور بازی نزد ناظر مسابقه رفت و به او گوشزد کرد که هواداران باید نظم را رعایت کنند، در این بین فرهاد مجیدی با داور به صحبت پرداخت و اعلام کرد بازیکن بوریرام قصد اتلاف وقت را دارد.

* در صحنه‌ ای از بازی امیر قلعه‌نویی به کمک داور اعتراض کرد که داور چهارم به او تذکر داد.

* فرهاد مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از تعویض با تشویق یک صدای هواداران مواجه شد.

توحيد بازدید : 102 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
ليگ قهرمانان اروپا
گل فوق العاده مهاجم رئال در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا + GIF
گريزمن گل فوق العاده اي را به ثمر رساند كه در GIF خواهيد ديد.

به گزارش فوتبال آنلاین در بازي رفت دور مقدماتي انتخاب ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته رئال سوسيداد برابر ليون فرانسه قرار گرفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه دو بر صفر شكست دهد.گل اول اين بازي به زيبايي توسط گريزمن و روي يك ضربه برگردان وارد دروازه شد.

توحيد بازدید : 97 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
فارس: استقلال و بوریرام در چارچوب مرحله رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش فوتبال آنلاین، استقلال و بوریرام در چارچوب مرحله رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

*ناظر AFC قبل از شروع مسابقه هنگام پخش موسیقی از مسئولان ایراد گرفت و اجازه این کار را نداد. پیش از این موسیقی‌های مختلفی پخش می‌شد که آنها فقط اجازه پخش آهنگ وطنم را دادند.

*ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چون این مسابقه دیدار رسمی لیگ قهرمانان آسیا است مسئولین AFC اجازه نمی‌دهند که از کسی تقدیر شود و یا برنامه خاصی داشته باشند.

*مبلغان دینی و روحانیون مطابق سایر بازی‌های ملی در میان هواداران حضور دارند و با مردم صحبت می‌کنند.

*تماشاگران استقلال در کری با پرسپولیسی‌ها شعار یک افتخار در آسیا حسرت پرسپولیسی‌ها را سر دادند. *تعدادی از هوداران پرسپولیس با پرچم ایران به ورزشگاه آزادی آمدند.

*شعار معروف دربی 69 را در حمایت از فرهاد مجیدی در ورزشگاه هواداران استقلال سر دادند.

*اسکوربورد ورزشگاه آزادی قبل از شروع مسابقه صحنه‌های فینال‌های سال‌های قبل لیگ قهرمانان را به نمایش گذاشت. السد قطر سال 2011 و اولسان هیوندای سال 2012 قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدند.

*برخی هواداران استقلال پرچم ایران را در دست گرفتند.

*بازیکنان استقلال ساعت 19 و 25 دقیقه وارد زمین شدند و از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند. تک تک بازیکنان را هواداران تشویق کردند.

*فرهاد مجیدی و سید مهدی رحمتی بیش از سایر بازیکنان و با شور بیشتری مورد تشویق قرار گرفتند.

*هنگام گرم کردن، گوران لاوره بازیکن صربستانی استقلال با لباس یک دست آبی روی نیمکت نشست و کار هم تیمی‌هایش را نظاره کرد.

*بوریرام تایلند با هر 18 بازیکن خود که لباس مشکی به تن کردند برای گرم کردن به زمین آمدند تا به نوعی ترکیبشان لو نرود.

*کادر فنی بوریرام لباس‌های نارنجی به تن کرده و کریم بوستانی مربی استقلالی‌ها با یکی از اعضای کادر فنی تیم تایلندی به خوش و بش پرداخت.

*تعدادی هوادار معلول با ویلچر که پرچم ایران در دست دارند کنار نیمکت استقلال نشستند.

*برخی از اعضای سفارت تایلند به همراه چند خانم در جایگاه ویژه حاضر شدند.

*تعدادی از هواداران استقلال از شهرهای خوزستان و آبادان به ورزشگاه آمده‌اند.

*باز هم ماموران راهنمایی و رانندگی مسیرهای منتهی به درب غربی و شرقی ورزشگاه آزادی را بستند که این عمل باعث بروز ترافیک شدیدی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی شده است.

*از سه راه دهکده تا درب شرقی ورزشگاه، خیابان کاملا قفل است و ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

*با توجه به ترافیک عده‌ای از مردم با پای پیاده و دویدن به سمت ورزشگاه می‌روند.

*تعدادی موتور سوار مشغول جابه‌جایی مردم هستند. این موتورسواران قیمت خود را افزایش دادند و برای مسیرهای کوتاه ۵ هزار تومان کرایه دریافت می‌کنند.

*سفیر اندونزی از تماشاگران بازی است.

توحيد بازدید : 140 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
گل: بازیکن اسبق تیم ملی گفت:‌ من 7،8 نفر را دریبل می کنم مسی 4،5 نفر اما چون من در ایران بازی می کردم ،دیده نشدم!

به گزارش فوتبال آنلاین، ابراهیم تهامی کشف جدیدی است . مهاجم سابق تیم ملی که حتی استاد اسدی را در خوش مصاحبگی پشت سر می گذارد . آخرین مصاحبه مسی خوزستان در دهه قبل را بخوانید ...

شنیده ایم دنبال فیلم دریبل 14 بازیکن بوده ای تا ادعایت را ثابت کنی .

به امام حسین 14نفر را دریبل کردم ، اما از شانس بد من این اتفاق در سال 1368افتاد.البته این را بگویم که بعضی بازیکنان را 2بار دریبل کردم.من این حرف را بعد از این هم می زنم و 100 سال دیگر هم می زنم. در آن دنیا هم می زنم.چند روز پیش به یکی از دوستان در صدا و سیمای خوزستان گفتم فیلم آن بازی را پیدا نکردی گفت هرچه گشتم پیدا نشد شانس من است دیگر...اما باز هم می گویم به جان بچه ام این اتفاق افتاد ؛من برای خودم اعجوبه ای بودم.

فقط ان بازی بود یا باز هم چند نفر را دریبل کرده ای؟

در یک بازی دیگر هم بازی صنعت نفت آبادان و پاتریس ارومیه که اتفاقاً داور آقای رودنیل بود از وسط نیمه همه را دریبل کردم و روی من پنالتی شد که علی فیروزی آن را گل نکرد.فردوسی پور عزیز می تواند از آقای رود نیل بپرسد.

اگر الان بازی می کردی چه قدر قیمت داشتی؟

باور کنید یک روز که فرهاد داشت می رفت مس کرمان که شایعه شده بود 3میلیارد و 700 میلیون می گیرد از داوود مهابادی پرسیدم من چه قدر می ارزم؟ گفت 10 میلیارد می ارزم.در یک بازی دوستانه هم که با سایپا داشتیم از خرمگاه پرسیدم محمد من اگر الان بودم چه قدر می ارزیدم گفت 10 میلیارد .این را خودم نمی گویم ها ...

جوری حرف می زنی که انگار از مسی بهتری .

من 7،8 نفر را دریبل می کنم مسی 4،5 نفر اما چون من در ایران بازی می کردم ،دیده نشدم.اگر من هم در اروپا بودم خیلی معروفتر از او می شدم.باور کنید زمانی که با تیمهای فیروز کریمی بازی داشتیم به بازیکنانش می گفت زمانی که تهامی پا به توپ شد به سمت دروازه خودمان با سرعت بدوید چون به سمت او بروید دریبل می خورید.

توحيد بازدید : 135 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
چند فریم از بازیکن جوگیر ویگان که پیراهن خودش را پاره کرد! + عکس
لئون برنت بازيكن ويگان پس از به ثمر رساندن گل تساوي پيراهن خودش را پاره كرد.
چند فریم از بازیکن جوگیر ویگان که پیراهن خودش را پاره کرد! + عکس

در اولين هفته از ليگ دسته اول انگليس ويگان و دونكستر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.در آغاز دونكستر با دو گل رابينسن و براون پيش افتاد اما مالوني يكي از گل ها را پاسخ داد.لئون برنت نيز گل تساوي را به ثمر رساند تا كويل مربي تازه وارد ويگان كار خود را با شكست آغاز نكرده باشد.بازيكن سيه چرده پس از زدن اين گل خوشحالي بي حد و از حصري از خود به نمايش گذاشت كه در زير خواهيد ديد.

توحيد بازدید : 164 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
شهيدي كه تصويرش در برنامه ماه عسل پخش شده بود، شناسايي شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهيد ايرج خرم‌جاه كه سالها به جاي يكي ديگر از همرزمان مفقودالاثرش آرام بخش خانواده اي بود پس از معرفي در برنامه ماه عسل شناسايي شد .



شهيد خرم جاه در ديماه 1365 در عمليات «كربلاي 5» در شلمچه بر اثر اصابت تير مستقيم به شهادت رسيد اما پيكرش حدود شش ماه به علت شناسايي نشدن ، ميهمان معراج الشهدا بود تا براي مأموريتي راهي همدان شود .

پيكر اين شهيد به خاطر تشابه فراوان با محمد جواد زمرديان به خانواده زمرديان در همدان تحويل داده شد و به نام همرزم مفقود خود 4 سال در گلزار شهداي همدان آرميد .

پس از پذيرش قطعنامه از سوي عراق و آزادي محمد جواد زمرديان از اسارت ، خانواده زمرديان مزار اين شهيد را همچنان زيارتگاه خود قرار دادند و براي علو درجات اين شهيد بزرگوار و يافتن خانواده او دعا كردند تا اينكه در رمضان امسال در برنامه ماه عسل ، آزاده بزرگوار زمرديان به عنوان ميهمان حضور يافت و تصوير شهيد خرم جاه را در شبكه سه نشان داد .

با همراهي ديگر رسانه ها و پيگيري عوامل ماه عسل خانواده شهيد خرم جاه او را شناسايي كردند و انتظار 27 ساله آنان پايان يافت .

ايرج خرم‌جاه ششم بهمن‌ماه سال 1351 در روستاي «سيبستان» از توابع هشتگرد در استان البرز متولد شد، او نخستين فرزند خانواده خرم‌جاه بود .احسان‌الله خرم‌جاه پدر شهيد ، فردي زحمتكش بود اما ايرج در سن پنج سالگي از نعمت پدر محروم شد .

ايرج پس از گذراندن دوران كودكي در روستاي «پلك‌ردان» (از محله‌هاي شهر گلسار) به هيئت‌ مذهبي «پراچاني‌هاي» طالقان كه سيد بودند ملحق شد، تابستان‌ها را با كار در مشاغل مختلف همچون مكانيكي و شيشه‌بري، كمك خرج زندگي و خانواده بود . مقاطع تحصيلي را يكي پس از ديگري طي كرد و تا سال دوم متوسطه ادامه تحصيل داد، در محافل انس با قرآن كريم هم شركت مي‌كرد به نحوي كه در منطقه ساوجبلاغ در زمينه قرائت قرآن موفق به كسب مقام شد.
توحيد بازدید : 107 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
معاون اجتماعی استان آذربایجان شرقی از کشف آدم ربایی به انگیزه ازدواج اجباری و دستگیری متهمان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ امیر عباس زاده در تشریح این خبر گفت: پرونده ای از کلانتری 19تبریز به این پلیس واصل و مشخص شد شخصی به نام (ح – ع) به اتفاق چهار نفر دیگر در شهرک اندیشه، دختری به نام (ی – ب) را به زور سوار خودروی پژو پرشیا کرده و به شهرستان هریس منتقل و بعد از اخذ یک نوشته اجباری در خیابان رها می کنند .


وی در ادامه افزود: متهم قبلا همکلاسی دانشگاهی مجنی علیه بوده و چندین بار به خواستگاری وی رفته ولی رضایت حاصل نشده بود و قصد او از این کار ازدواج اجباری بوده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، متهم بنام (ح - ع) بعد از دستگیری در تحقیقات اولیه پلیسی به عمل ارتکابی خود اعتراف و گفت به اتفاق چهار نفر از دوستانش او را با انگیزه ازدواج اجباری سوار نموده و به منزل یکی از دوستانش در هریس منتقل و بعد از اخذ یک نوشته در خصوص موافقت به ازدواج او را در تبریز رها کرده است.

توقیف845 دستگاه وسیله نقلیه در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا آذربایجانشرقی از اجرای طرح امنیت اجتماعی و توقیف 845 دستگاه وسیله نقلیه در پنج ماهه اول سال خبر داد.

بقیه در ادامه...
توحيد بازدید : 144 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یک باند آدم ربا که با ربودن دختران جوان، آنان را ودار به کار‌های غیر اخلاقی می‌کردند و در نهایت برای بردگی جنسی در بازار به فروش می‌رساندند پس از یک سال فعالیت شناسایی و منهدم شدند.
وادار دختران به خود فروشی/ خرید و فروش دختران برای تجاوز/ بردگی جنسی 33 دختر دانشجو+ عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست افراد مسلح نوجوانان دانش آموز دختر را پس از ربودن و تجاوز به آنان مورد بهره کشی جنسی قرار می دادند.

این افراد نوجوانان و جوانان دختر را از بین رده سنی 14 تا 22 سال انتخاب می کردند.

این باند که متشکل از 4 مرد و 2 زن بود در مسیر مدارس و یا دانشگاه ها در کالیفرنیا کمین می کردند.

آنان پس از انتخاب مورد نظر به قصد آدرس پرسیدن آنان را به زور اسلحه سوار خودروی سواری می کردند این باند از یک سال پیش تحت تعقیب پلیس بوده و حدود 33 آدم ربایی با دستگیری این باند بسته شد.

این باند در آخرین شکار خود حین ربودن کارولین لین 18 ساله شکار دوربین های بزرگراه شد و مقاومت کارولین هنگام به زور سوار کردن توسط این باند که در نهایت کارولین توانست از چنگال آنان بگریزد توجه ماموران پلیس راهنمایی رانندگی را به خود جلب کرده و شماره پلاک و مدل و رنگ خودرو در اختیار پلیس گشت قرار گرفت و یکی از اعضای این باند که قبلاً سابقه تجاوز و آدم ربایی را در پرونده خود داشت تنها سرنخ این پرونده در این خودرو شناسایی و دستگیر شد.

افراد پلیس بعد از دستگیری 3 تن از اعضای این باند در لس انجلس محل اختفای 3 تن دیگر از آنان را که درهتل " پست وسترن" در خیابان مونرو در شهر سان خوزه ردیابی کردند و توانستند آنان را دستگیر کرده و 13 قربانی ربوده شدن را نجات دهند.

افراد دستگیر شده بنجامین ریموند 35 ساله، جوزف الو ایل 23 ساله، رافائل سیلینسا 30 ساله، جری لندرز 25 ساله و آناکیج 20 به همراه نیکل وایلد 23 ساله از اعضای این باند آدم ربا بودند که به فرزندان " ریوساید" در کالیفرنیا به جرم آدم ربایی و بهره کشی جنسی ( تن فروشی به اجبار) فرستاده شدند.

عکس های منتشر شده که پلیس در اختیار خبرگزاری ها قرار داده تصاویر دو سر کرده اصلی این باند بنجامین ریموند و نیکل وایلد به همراه محل اختفای آنان است.

بر اساس گزارش اف بی آی این باند دستگیر شده در کالیفرنیا با بالاترین و بدترین نرخ بردگی جنسی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش این خبرگزاری این باند سال گذشته با بیشتر قربانیان خود را از اتباع خارجی یا شهروندان آمریکایی نه تنها در شهرهای بزرگ بلکه در شهرهای کوچک حومه شهر در سراسر کشور برای سوء استفاده های جنسی خود منتقل و در مواردی آنان را به باشگاه هایی که به این منظور فعالیت می کردند می فروختند.

توحيد بازدید : 125 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش پلیس، راننده سرویس متجاوز پس از ربودن 10 شاگرد مدرسه متوسط فارست گلین در فلوریدا پس از سوء استفاده جنسی، آنان را 27 کیلومتر دورتر از محل زندگی خود برهنه رها کرد.
تجاوز وقیحانه به 10 دختر از سوی راننده مدرسه/دختران برهنه و خونی پیدا شدند+عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از نیویورک تایمز پس از نگرانی والدین 10 شاگرد مدرسه‌ای از تأخیر چند ساعته آنان در هنگام برگشت به خانه از مدرسه، والدین آنان را پس از ناامید شدن از حضور بچه‌ها در مدرسه مأمورین پلیس را برای یافتن بچه‌های گم شده خود در جریان قرار دادند.

به گزارش این خبرگزاری پس از آنکه والدین این 10 شاگرد مدرسه‌ای از سوار شدن بچه‌ها به سرویس اطمینان حاصل کردند در گزارش خود به پلیس با اشاره به این مطلب از نیروی پلیس برای یافتن فرزندان خود کمک خواستند.

راننده سرویس با افکار پلید خود 10 دانش آموز را که بزرگترین آنان 13 ساله و کوچکترینشان 7 ساله بود را به بهانه گردش علمی به ساحل پامبانو در فلوریدا منتقل کرد.

عمل این راننده سرویس متواری خشم والدین را برانگیخت و از مسئولین مدرسه به دلیل به کارگیری افراد ناسالم شکایت کردند.

شب هنگام پس از پیدا شدن 10 کودک آواره با لباس‌های پاره شده و بدنی برهنه توسط نیروهای پلیس شناسایی شدند.

ترسی سامانتا دانش آموز 13 ساله در حالی که می‌گریست اعمال زشت و وقیحانه جورج ریمند 38 ساله راننده سرویس مدرسه متوسطه فارست گلین را نزد پلیس بازگو کرد.

جورج ریمند پس از ربودن بچه‌ها آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد و آنان را به انجام کارهای غیراخلاقی واداشت.

وی پس از انجام اعمال بی‌شرمانه خود با 10 شاگرد مدرسه‌ای آنان را برهنه کرده در 27 کیلومتر دورتر از محل زندگی‌شان رها کرد.

وقاحت این راننده سرویس تا جایی بود که در جواب پاسخ به تماس‌های تلفنی که از طرف مسئولین مدرسه والدین و یا پلیس انجام می‌شد با گفتن جملات توهین آمیز به مکالمه چند ثانیه‌ای خود پایان می‌داد.

همچنین 20 سال پیش نیز در این مدرسه مشابه این حادثه اتفاق افتاده بود که در آن زمان مسئولین مدرسه را موظف به تجهیز نمودن سرویس مدارس به سیستم‌های ردیاب کرده بود اما تا این زمان این امر محقق نشده بود و خشم والدین قربانیان را بیش از پیش برانگیخته بود.

پلیس با انتشار تصاویر این راننده سرویس متجاوز جستجوی فرا را از همان ساعات اولیه آغاز کرده است.

ترسی کلارک از مسئولین مدرسه با انتشار بیانیه‌ای از دانش آموزان و خانواده‌های تحت تأثیر این حادثه عذرخواهی کردند و اعلام داشتند ایمنی و برقراری امنیت دانش آموزان بالاترین اولویت ما است

توحيد بازدید : 131 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش پلیس پسران نوجوان فقط برای تفریح دختر دانشجو را در دانکن به ضرب گلوله از پای درآوردند.
قتل و‌ آزار دختران جوان برای لذت بردن+عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز سه نوجوان در اوکلاهاما دانشجوی استرالیایی تبار 21 ساله را به ضرب گلوله از پای درآوردند آنان دختر جوان 21 ساله را مقابل چشم نامزد 23 ساله اش که همکلاسی وی در دانشگاه بود از پای درآوردند.

به گفته اریک اندرسون 23 ساله آنان در حالی که از فرط خوشحالی می خندیدند قربانی خود را هدف گلوله قرار دادند.

افراد مسلح راکب موتورسوار بودند و بعد از تیراندازی پس از محاصره پلیس در خیابان ویلز در شهر کوچک دانکن در ایالت اوکلاهاما بازداشت شدند سه مظنون دستگیر شده 15 و 16 و 18 ساله هستند.

جوان 16 ساله در بازجویی خود گفت: شلیک کردن را دوست دارد و از صدای گلوله و آزار دختران لذت می‌برند.

هر سه نفر آنها با توجه به اتهام قتل درجه اول و حمل اسلحه به صورت غیر قانونی به اعدام محکوم خواهند شد.

رئیس پلیس شهر دانکن گفت: آنها ولگردانی هستند که بعد از قانون شکنی و لذت از شلیک کردن در صورت دستگیر نشدن آنان تا پایان شب کشتاری بی سابقه را به نمایش می گذاشتند قربانی این حادثه تنها یک ماه از نامزدی اش می گذشت که با شلیک گلوله همه چیز به پایان رسید.
توحيد بازدید : 129 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یک موش برای نجات جان هم نوع‌ خود که در دهان مار در حال بلعیده شدن بود از هیچ کاری دریغ نکرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز تصاویر منتشر شده از لحظه شکار مار سبز رنگ در باغ وحش ژجیانگ چین است.


در تصاویر ارائه شده تلاش بی حاصل موش برای نجات هم نوع خود از آرواره های مار است که مار سبز برای وعده ناهار خود آن را بلعید و به دنبال آن موش شجاع نیز پس از فراز و گریز در قفس شیشه ای مار سرانجام مخلوق کوچک وعده شام مار سبز می شود.

مسئولان باغ وحش ژجیانگ چین برای بالا بردن جمعیت بازدید کننده با قرار داده شکار برای شکارچیان تصاویری از حیات وحش را برای بازدید کنندگان به تصویر می کشند.







توحيد بازدید : 137 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

شهيدي كه تصويرش در برنامه ماه عسل پخش شده بود، شناسايي شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهيد ايرج خرم‌جاه كه سالها به جاي يكي ديگر از همرزمان مفقودالاثرش آرام بخش خانواده اي بود پس از معرفي در برنامه ماه عسل شناسايي شد .



شهيد خرم جاه در ديماه 1365 در عمليات «كربلاي 5» در شلمچه بر اثر اصابت تير مستقيم به شهادت رسيد اما پيكرش حدود شش ماه به علت شناسايي نشدن ، ميهمان معراج الشهدا بود تا براي مأموريتي راهي همدان شود .

پيكر اين شهيد به خاطر تشابه فراوان با محمد جواد زمرديان به خانواده زمرديان در همدان تحويل داده شد و به نام همرزم مفقود خود 4 سال در گلزار شهداي همدان آرميد .

پس از پذيرش قطعنامه از سوي عراق و آزادي محمد جواد زمرديان از اسارت ، خانواده زمرديان مزار اين شهيد را همچنان زيارتگاه خود قرار دادند و براي علو درجات اين شهيد بزرگوار و يافتن خانواده او دعا كردند تا اينكه در رمضان امسال در برنامه ماه عسل ، آزاده بزرگوار زمرديان به عنوان ميهمان حضور يافت و تصوير شهيد خرم جاه را در شبكه سه نشان داد .

با همراهي ديگر رسانه ها و پيگيري عوامل ماه عسل خانواده شهيد خرم جاه او را شناسايي كردند و انتظار 27 ساله آنان پايان يافت .

ايرج خرم‌جاه ششم بهمن‌ماه سال 1351 در روستاي «سيبستان» از توابع هشتگرد در استان البرز متولد شد، او نخستين فرزند خانواده خرم‌جاه بود .احسان‌الله خرم‌جاه پدر شهيد ، فردي زحمتكش بود اما ايرج در سن پنج سالگي از نعمت پدر محروم شد .

ايرج پس از گذراندن دوران كودكي در روستاي «پلك‌ردان» (از محله‌هاي شهر گلسار) به هيئت‌ مذهبي «پراچاني‌هاي» طالقان كه سيد بودند ملحق شد، تابستان‌ها را با كار در مشاغل مختلف همچون مكانيكي و شيشه‌بري، كمك خرج زندگي و خانواده بود . مقاطع تحصيلي را يكي پس از ديگري طي كرد و تا سال دوم متوسطه ادامه تحصيل داد، در محافل انس با قرآن كريم هم شركت مي‌كرد به نحوي كه در منطقه ساوجبلاغ در زمينه قرائت قرآن موفق به كسب مقام شد.


علاقه زيادي به بسيج داشت تا جايي كه گاهي اوقات تا صبح در پايگاه بسيج فعاليت مي‌كرد و به محض هجوم رژيم بعثي صدام به خاك ايران اسلامي، در حالي كه فقط 14 سال داشت به فرمان امام خميني (ره) به جبهه اعزام شد.

گفتني است، عوامل برنامه ماه عسل امسال در يك شگفتي ديگر باعث بازگرداندن كودك ربوده شده به آغوش خانواده خود شدند .

محمد طاها دو ماه قبل از كالسكه خود در خيابان مجيديه تهران ربوده شده بود . پس از پيگيري هاي برنامه ماه عسل و تاثير اين برنامه بر خانواده اي كه كودك ربوده شده را بطور غير قانوني خريده بودند كودك به آغوش خانواده خود بازگشت . خريداران كودك ربوده شده وي را در مسجدي در منطقه نارمك رها كرده بودند و در نامه اي از خانواده محمد طاها حلاليت طلبيده بودند ./

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 3,170
  • بازدید سال : 14,011
  • بازدید کلی : 425,833