loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 145 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
گل: بازیکن اسبق تیم ملی گفت:‌ من 7،8 نفر را دریبل می کنم مسی 4،5 نفر اما چون من در ایران بازی می کردم ،دیده نشدم!

به گزارش فوتبال آنلاین، ابراهیم تهامی کشف جدیدی است . مهاجم سابق تیم ملی که حتی استاد اسدی را در خوش مصاحبگی پشت سر می گذارد . آخرین مصاحبه مسی خوزستان در دهه قبل را بخوانید ...

شنیده ایم دنبال فیلم دریبل 14 بازیکن بوده ای تا ادعایت را ثابت کنی .

به امام حسین 14نفر را دریبل کردم ، اما از شانس بد من این اتفاق در سال 1368افتاد.البته این را بگویم که بعضی بازیکنان را 2بار دریبل کردم.من این حرف را بعد از این هم می زنم و 100 سال دیگر هم می زنم. در آن دنیا هم می زنم.چند روز پیش به یکی از دوستان در صدا و سیمای خوزستان گفتم فیلم آن بازی را پیدا نکردی گفت هرچه گشتم پیدا نشد شانس من است دیگر...اما باز هم می گویم به جان بچه ام این اتفاق افتاد ؛من برای خودم اعجوبه ای بودم.

فقط ان بازی بود یا باز هم چند نفر را دریبل کرده ای؟

در یک بازی دیگر هم بازی صنعت نفت آبادان و پاتریس ارومیه که اتفاقاً داور آقای رودنیل بود از وسط نیمه همه را دریبل کردم و روی من پنالتی شد که علی فیروزی آن را گل نکرد.فردوسی پور عزیز می تواند از آقای رود نیل بپرسد.

اگر الان بازی می کردی چه قدر قیمت داشتی؟

باور کنید یک روز که فرهاد داشت می رفت مس کرمان که شایعه شده بود 3میلیارد و 700 میلیون می گیرد از داوود مهابادی پرسیدم من چه قدر می ارزم؟ گفت 10 میلیارد می ارزم.در یک بازی دوستانه هم که با سایپا داشتیم از خرمگاه پرسیدم محمد من اگر الان بودم چه قدر می ارزیدم گفت 10 میلیارد .این را خودم نمی گویم ها ...

جوری حرف می زنی که انگار از مسی بهتری .

من 7،8 نفر را دریبل می کنم مسی 4،5 نفر اما چون من در ایران بازی می کردم ،دیده نشدم.اگر من هم در اروپا بودم خیلی معروفتر از او می شدم.باور کنید زمانی که با تیمهای فیروز کریمی بازی داشتیم به بازیکنانش می گفت زمانی که تهامی پا به توپ شد به سمت دروازه خودمان با سرعت بدوید چون به سمت او بروید دریبل می خورید.

برچسب ها مسی , خوزستان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,185
  • بازدید ماه : 1,185
  • بازدید سال : 19,312
  • بازدید کلی : 431,134