loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 93 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)
نصرتی یکی از بازیکنان با تعصب تیم تراکتور و در کل از بهترین بازیکن های ایران است و چند سال در تیم ملی توپ زده و کوله باری از تجربه است و همه مشاهده کردیم که در بازی های آسیایی وقتی که نصرتی محروم شد , با این که نوید خوش هوا هم نسبتا خوب بود ولی جای خالی نصرتی را همه ی کسانی که فوتبال سرشان میشود حس کردند با این حال کادر فنی و مسؤلان تراکتور در تمدید قرار داد نصرتی استخاره میکنند . همه ی ما یادمان نرفته هد های سه امتیازی نصرتی را یا ضربه ایستگاهی که مستقیم وارد دروازه رحمتی کرد . شاید هم کادر فنی گزینه ای دیگر در نظر دارد و نمیخواهد رو کند ولی سوال من این است که آیا نصرتی از حنیف کمتر است که رقم پیشنهادی به نصرتی کمتر از حنیفه ؟ آیا درد سر های مذاکره با حنیف هنوز ادامه خواهد داشت؟ کدام یک بهتره نصرتی یا حنیف ؟
توحيد بازدید : 113 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
محمد نصرتي درباره ي بازي با الاتحاد عربستان، اظهار کرد: نيمه نخست به طور کامل در اختيار ما بود و در چندين صحنه درخشش دروازه بان حريف مانع از گلزني مان شد که در مجموع يکي از بهترين بازي هاي فصل مان را به نمايش گذاشتيم و خدا را شکر که دل هوادارانمان شاد شد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: داور بازي در بيشتر صحنه ها به نفع الاتحاد سوت مي زد و اخراج علي کريمي هم کاملأ اشتباه بود، خدارا شکر به حقمان رسيديم.

نصرتي درباره ي اخراج علي کريمي، گفت: در فوتبال روز دنيا، اخراج يک بازيکن باعث مي شود مشکلات زيادي براي تيم درست شود، به هر حال آقاي کريمي يار کليدي ما است و در نيمه نخست، بازي خيلي خوبي از خود به نمايش گذاشته بود.

وي ادامه داد: اخراج علي کريمي تأثير منفي روي روند بازي مان گذاشت و باعث شد حريف، ما را تحت فشار قرار دهد.

اين بازيکن تيم تراکتورسازي در رابطه با جنگ رواني بازيکنان الاتحاد، اظهار کرد: در صحنه ي گل، دست من به بازيکن حريف برخورد کرد که يک برخورد بسيار جزيي بود ولي بازيکنان الاتحاد بعد اين صحنه به سمت من و داور حمله کردند.

وي افزود: من تجربه بازي مقابل تيم هاي عربي را دارم و با اين حرکاتشان آشنا هستم ولي با اين حال نگران بازي برگشت هستم چرا که آنها روي من زوم کرده اند و اميدوارم کار به آن ديدار نکشد و پيش از آن بازي، صعودمان مسجل شود. بايد همه بچه ها مراقب جنگ رواني و حاشيه سازي تيم هاي عربي باشند.

نصرتي تأکيد کرد: در سال هاي اخير نظارت AFC بيشتر شده و اميدوارم بيشتر و بيشتر هم شود تا ديگر شاهد جوسازي هاي تيم حريف نباشيم.

وي در مورد جو ورزشگاه، گفت: هواداران تراکتور فوق العاده اند اين برد را به آنها و خانواده ام تقديم مي کنم.

 

توحيد بازدید : 108 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 کريم انصاري‌فرد در خصوص پيروزي تراکتورسازي مقابل الاتحاد عربستان گفت:‌ واقعا خوشحالم که توانستيم اين بازي را ببريم و اين پيروزي را به تمام مردم ايران و به خصوص آذري‌زبان‌ها تقديم مي‌کنم.

وي درباره گلي هم که به ثمر رساند، تصريح کرد: گلي که زدم حاصل زحمت کل بازيکنان بود و همه آنها تلاش کردند تا من اين گل را به ثمر برسانم.

گلزن تراکتورسازي در بازي با الاتحاد در خصوص اينکه شماره 10 تراکتورسازي را در اين بازي بر تن داشت، بيان کرد: من پيش از بازي با سعيد دقيقي صحبت کردم و از او خواستم با توجه به اينکه در تيم ملي شماره 10 مي‌پوشم در تراکتورسازي هم 10 بر تن کنم که او هم با اين درخواست من موافقت کرد.

انصاري‌فرد درباره درگيري‌اش با يکي از بازيکنان الاتحاد در پايان بازي گفت: درگيري خاصي نبود او بعد از سوت داور توپ را به سمت طرفداران ما شوت کرد که من به او اعتراض کردم.

وي ادامه داد: نمي‌توان در حال حاضر گفت که با يک برد صعود کرديم چرا که کار بسيار سختي داريم تراکتورسازي سال گذشته هم ليگ قهرمانان آسيا را با برد آغاز کرد اما نتوانست صعود کند.

مهاجم تيم ملي کشورمان در خصوص ليست تيم ملي هم که اعلام شده، اظهار داشت:‌ کار بسيار سختي داريم و زمان هم کم است اميدوارم از تيم ملي حمايت همه جانبه شود تا بتوانيم موفق شويم.

 

توحيد بازدید : 87 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مهدي کريميان پس از پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي مقابل الاتحاد در چارچوب هفته اول ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي را خوب شروع کرديم. ما سوار بر بازي بوديم و در نيمه اول هم مي‌توانستيم به گل برسيم. در نيمه دوم پس از اينکه 10 نفره شديم کمي عقب کشيديم. اما در مجموع منطقي بازي کرديم و توانستيم پيروز ميدان شويم. فکر مي‌کنم پيروزي در اولين باري اهميت دارد که ما به آن دست يافتيم.

وي در مورد درگيري که بين بازيکنان دو تيم به وجود آمد، تصريح کرد: نماينده عربستان تيم حرفه‌اي است فکر مي‌کنم آنها استاد برپايي جنگ رواني هستند. به هر حال ما توانستيم آن را کنترل کنيم و قطعا از لحاظ روحي و رواني هم خوب بوديم. به هر حال فوتبال است و چنين اتفاقاتي به وجود مي‌آيد.

بازيکن تراکتورسازي در مورد اينکه چه تيم‌هايي از اين گروه صعود خواهند کرد، يادآور شد: ما سال گذشته هم خوب شروع کرديم و نتوانستيم خوب تمام کنيم. شايد تنها تفاوتي که تيم‌هاي ايراني را از ساير تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان متمايز مي‌کند غيرت بازيکنان و هواداران باشد که ساير تيم‌ها ندارند وگرنه از لحاظ امکانات سخت‌افزاري ما خيلي عقب‌تر از ساير تيم‌ها هستيم. از نظر هزينه قابل قياس نيست و قطعا برنامه‌ريزي آنها هم متفاوت است. بدون هيچ چيز نمي‌شود صحبت از قهرماني کرد. اگر شعار قهرماني سر مي‌دهيم بايد چيزي داشته باشيم نبايد با يک برد غره شويم. الاتحاد با برنامه‌ريزي پيش مي‌رود و دو بار عنوان قهرماني و يک بار نائب قهرماني آسيا را يدک مي‌کشد. الکي نمي‌توان کاري را پيش برد.

وي در مورد اينکه بازيکنان هنوز پاداش قهرماني را دريافت نکرده‌اند، تاکيد کرد: قطعا اگر ما به خاطر پاداش مي‌خواستيم بازي کنيم اينگونه از جان و دل مايه نمي‌گذاشتيم. به هر حال پس از اين برد انتظارات مردم و شما خبرنگاران هم بالا مي‌رود. اگر انتظاري وجود دارد بايد متناسب با امکانات باشد. شما پرسپوليس را ببينيد که 3-4 روز تمرين نمي‌کند. شرايط استقلال، فولاد و ساير تيم‌ها را هم ببينيد. فقط باشعار دادن نمي‌توان کاري را پيش برد.

کريميان در مورد اينکه آيا اخراج علي کريمي درست بود يا خير، گفت: به نظرم حرکت او اخراج نداشت قطعا اگر داور حواسش بود که کريمي کارت زرد دارد کارت زرد دوم را به او نشان نمي‌داد. ما پس از 10 نفره شدن تغيير سيستم داديم و 4-4-1 بازي کرديم و توانستيم روي ضدحمله هم به گل برسيم.

وي با اشاره به موفقيت فولاد در روز گذشته تصريح کرد: اميدوارم تمام نمايندگان ايران موفق باشند استقلال روي يک اتفاق شکست خورد و اميدوارم سپاهان هم امروز نتيجه لازم را کسب کند. نبايد در اين موفقيت بخوابيم ما از لحاظ امکانات زير صفر هستيم و بايد آن را درست کنيم.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,640
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,011
  • بازدید ماه : 1,894
  • بازدید سال : 12,735
  • بازدید کلی : 424,557