loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 890 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

كتاب مباني دستور زبان تركي آذربايجاني

 مشخصات كتاب
چاپ اول : ١٣٤٤ 
چاپ دوم  : ١٣٥٧ 
انتشارات فرزانه 
--------------------------------
كليات اين كتاب به شرح زير است :

پيش گفتار

زبان تركي آذربايجاني

زبان يك عامل اجتماعي تحول پذير

زبان گفتا - زبان نوشتار

زبان و كلمات بيگانه

درباره ويژگي هاي عمومي زبان هاي تركي

توصيه ميكنم كساني كه به زبان تركي آذربايجاني سخن ميگويند و يا به نوعي به اين زبان علاقه دارند اين كتاب بسيار مفيد و با حجم كم  را دانلود و از مطالب آن بهره مند شوند

لينك دانلود در ادامه مطلب ...

توحيد بازدید : 135 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید اولین زبان برنامه نویسی در سال 2009 جاوا است. این زبان برنامه نویسی توسط شرکت Sun Microsystem ساخته شده است. زبان برنامه نویسی جاوا به دلیل پر کاربرد بودن در کلیه زمینه ها مانند برنامه نویسی کامپیوتر , برنامه نویسی موبایل , برنامه نویسی وب فراگیر است. از ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی می توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد به این صورت که شما با باز کردن Notepad سیستم خود می توانید شروع به نوشتن یک برنامه به زبان جاوا کنید. کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا دارای 513 صفحه و در 15 بخش متفاوت می باشد. این کتاب الکترونیکی رایگان به صورت بسیار بسیار کامل در مورد ساخت بازی موبایل تحت جاوا توضیح داده است. این توضیحات به قدری کامل است که هر سری از گوشی ها مانند نوکیا S40 و یا سونی اریکسون مدل k310 را به صورت جز به جز مورد برسی قرار داده است. امیدواریم با دانلود کردن و خواندن این کتاب الکترونیکی رایگان دانش شما در این زمینه افزایش یابد.

Java ME Game Programming Ebook - کتاب آموزش ساخت بازی موبایل تحت
جاوا

<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>دانلود رایگان ایبوک برنامه نویسی بازی موبایل (حجم : 5.62 مگابایت)
<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>لینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

توحيد بازدید : 158 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus – این نرم افزار دانلود محبوب ترین نرم افزار دانلود دنیا با بی از ۱۸۰ میلیون نصب برروی سیستم ها می باشد.این دانلودر معروف به دانلود فایلهای شما سرعت می بخشد و عملیات دانلود فایلهای مختلف صوتی و تصویری شما را با حداکثر سرعت و قدرت به اتمام میرساند.علاوه بر این امنیت بالای این دانلودر به شما اطمینان کامل را از دانلود خود میدهد.استفاده از آن و کاکرد آن نیز بسیار آسان و راحت میباشد.ورژن جدید این نرم افزار به شما اجازه دانلود با حداکثر سرعت و البته حتی تویت کردن آن در تویتر و نشان دادن موارد دانلود شده مورد علاقه خود به دیگران را می دهد.

به طور اختصاصی این دانلودر برای سایت راپیدشیر ابداع شده است پس اگر لینک های دانلود شما از این سایت باشد حداکثر سرعت را خواهید داشت.

دانلود
توحيد بازدید : 131 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)


Rosetta Stone برنده جایزه بهترین نرم افزار اموزشی زبان می باشد. این نرم افزار از ساخته های موسسه Fairfield Language Technologies میباشد و توسط موسسات معتبری مانند ناسا ، West Point و حدود ۱۰,۰۰۰ مدرسه در سراسر دنیا استفاده می شود . نرم افزار در سال ۱۹۹۲ عرضه شد و هر ماه و هر سال آپدیت های جدیدی برای ان عرضه شده است که نسخه کنونی که ما برای شما آماده دانلود کرده ایم آخرین نسخه این نرم افزار می باشد. این نرم افزار ۲۹ زبان دنیا را با استفاده از عبارات، عکس ها و کلمات به شما آموزش می دهد.

برای دانلود کلیک کنید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,636
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,007
  • بازدید ماه : 1,890
  • بازدید سال : 12,731
  • بازدید کلی : 424,553