loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 121 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
واشقاني
90: سعيد دقيقي با هدف آقاي گلي به تراکتورسازي آمد اما در هفته دوم با مصدوميت ناگهاني از ميادين دور شد. در خبرها آمده بود، دقيقي مي‌تواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران درمانش مقابل فجر سپاسي به ميدان رود و بالاخره براي تراکتور بازي کند. اما ظاهرا اين خبر درست نبوده و دقيقي طبق حرفي که خودش قبلا زده بود مي‌تواند از هفته هشتم در خدمت تراکتور باشد. ديروز آخرين اوضاع و احوال دقيقي را جويا شديم و مصاحبه‌اي با او ترتيب داديم.
90: به بازي فجر مي‌رسي؟
نه بابا! هنوز نمي‌توانم بازي کنم و در اين بازي هم غايب هستم.
90: اما در خبرها آمده بود مي‌تواني بازي کني؟
شايد اشتباه شده. من شرايط تمرين کردن را به دست آوردم و روز به روز هم بهتر مي‌شوم. اما نمي‌توانم در يک مسابقه رسمي بازي کنم چون صد درصد آماده نيستم!
90: اگر بازي کني احتمال دارد آسيب‌ديدگي‌ات تشديد شود؟
بله، نمي‌خواهم مصدوميتم بيشتر شود. نبايد عجله کنم چون ممکن است آسيب‌ديدگي‌ام بدتر شود. به همين دليل تا مطمئن نشدم بازي نمي‌کنم. کادر پزشکي هم اينطور صلاح ديدند.
90: از چه زماني مي‌تواني بازي کني؟
از هفته هشتم مي‌توانم بازي کنم و اگر آقاي جلالي صلاح بداند جلوي صبا با تيم هستم. خودم دوست داشتم زودتر بازي کنم ولي فعلا که مصدوم هستم.
90: در اين مدت جلالي با تو صحبت نکرده؟
آقامجيد جوياي احوالم هست و مي‌خواهد زودتر بازي کنم. ايشان هر روز به من روحيه مي‌دهد تا براي بازي کردن انگيزه‌ام بيشتر شود.
90: به نظرت چرا تراکتور بعد از 2 برد خارج از خانه در تبريز نتيجه نگرفت؟
فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است و از اين اتفاقات هم مي‌افتد. بچه‌ها خيلي موقعيت داشتند و مخصوصا در نيمه اول خوب بازي کردند. اما مسي‌ها خوب دفاع کردند و رودباريان عالي بود. اميدوارم در شيراز اين 2 امتياز را جبران کنيم.
90: اگر بودي مي‌توانستي اين موقعيت‌ها را گل کني؟
گفتم که نمي‌توانم پيش‌بيني کنم. موقعيت‌هاي زيادي از دست رفت ولي بچه‌ها تلاش کردند. بايد در بازي‌هاي آينده بيشتر تلاش کنند.
90: پيش خودت نگفتي اگر بودم گل مي‌زدم؟
اين حرف را نزدم ولي اگر مصدوم نبودم در اين بازي کمک مي‌کردم گل بزنيم!
90: بعد از رفع مصدوميت مي‌تواني جايگاهت را پس بگيري؟
اول برايم مهم است که سلامتي‌ام را به دست بياورم بعد هم دوست دارم در شرايط ايده‌آل برگردم. توانايي کمک کردن به تراکتورسازي را دارم.
90: توانايي فيکس شدن چطور؟
من از اول هم بازيکن فيکس تراکتور بودم و حالا هم اين توانايي را دارم. روزي هم که تراکتور من را گرفت آقاي جلالي گفت «روي تو حساب باز کردم»، ايشان از من توقع داشت و دارد که بهترين بازي‌هايم را انجام دهم. بعد از مصدوميت خودم را نشان مي‌دهم.
90: اما قبول کن با اين دوري کارت سخت‌تر شد؟
سخت‌تر که شده چون بقيه مهاجمان هم آماده هستند. اما من خيلي انگيزه دارم و مطمئن هستم حقم را مي‌گيرم. کسي که هدفش جام جهاني است به راحتي فرصت‌هايش را از دست نمي‌دهد.
90: با تغيير سيستم جلالي دلخوري‌هايي هم در خط حمله به وجود آمده؟
کادرفني تصميم مي‌گيرد چه بازيکناني در ترکيب باشند. اگر خوب باشم در همين سيستم هم بازي مي‌کنم. من به نظر آقاي جلالي احترام مي‌گذارم و مطمئن باشيد نمي گذارم دلخوري به وجود بيايد.
90: تو چند هفته را از دست دادي، با اين شرايط فکر مي‌کني بتواني آقاي گل شوي؟
چند هفته را از دست دادم اما بازي‌هاي زيادي تا آخر فصل مانده. مي‌خواهم آمار گلزني و پاس‌هاي گلم بيشتر از سال قبل باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 1,563
  • بازدید سال : 19,690
  • بازدید کلی : 431,512