loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 107 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

وضعيت مجيد جلالي در تبريز هر روز بغرنج‌تر مي‌شود. او ديروز در مصاحبه بخشي از شرايط خاص کارکردن در تراکتور را بازگو کرد. از پيامک‌هاي تهديدآميز تا فشارهايي که برخي عوامل باشگاه بر او مي‌آورند. حرف‌هاي جلالي را بخوانيد:

*در مقابل داماش بازي را واگذار کرديد،‌ چرا؟
ما بازي خيلي مسلطي انجام داديم و از همان ابتدا بر بازي احاطه کاملي داشتيم مخصوصا با برنامه هايي که براي نيمه دوم ريختيم همه چيز طبق برنامه پيش رفت و موقعيت هاي گلزني متعددي به دست آورديم. شما اگر به آمار ليگ توجه کنيد مي بينيد که يک تيم در زمين حريف به سختي مي تواند موقعيت گلزني ايجاد کند اما ما در اين بازي موقعيت هاي گلزني متعددي به دست آورديم و پنج موقعيت صد در صد گلزني فراهم کرديم ولي چون نتوانستيم از موقعيت هاي بدست آمده استفاده کنيم وکار را تمام کنيم، کارمان اشکال پيدا کرد ولي عليرغم اين که در آنجا شرايط جوي خيلي بدي وجود داشت و زمين بازي اصلا مناسب نبود و چمن مصنوعي بود، در حالت کلي ما بازي خوبي به نمايش گذاشتيم.
*بعد از اين باخت مجددا اعتراضات از سوي هواداران تراکتور آغاز شده، نظر شما در رابطه با اين موضوع چيست؟
من نظر خاصي ندارم و بايد باشگاه نظرش را در رابطه با هواداران بدهد و درباره ي آنها تصميم گيري کند.
*هواداران تيم بيشتر توني را مورد حمايت قرار مي دهند، اين موضوع نمي تواند تاثيرمنفي براي شما داشته باشد؟
اين موضوع نتيجه منفي خودش را گذاشته و من از اولين بازي که در تبريز انجام داده ام اين حرف و حديث ها بوده و من هم مي گويم اگر آن مربي را مي خواستيد همان ابتداي فصل او را مي آورديد، براي چه به سراغ من آمديد. به نظر شما يک تيم يک روزه مي تواند درست شود؟ مسلما ما نياز به زمان داريم، ما بعد از ? برد پشت سرهم که در اصفهان به دست آورديم و پس از بازگشت به تبريز فضا را مثل الان مي ديدم و حتي آن ?برد شيرين هم هيچ تاثيري در نظر هواداران تراکتورسازي نگذاشته بود و آنها باز هم حرف خودشان را مي زدند.
* باشگاه ازشما حمايت مي‌کند؟
من با کسي مشکلي ندارم و کار خودم را انجام مي دهم، مديريت باشگاه هم به دنبال اين است که مشکلات موجود در باشگاه را برطرف کند و بچه هاي تيم هم به خوبي دارند بازي مي کنند، شما مطمئن باشيد در ليگ ما هيچ تيمي وجود ندارد که بتواند در زمين حريف به اندازه ما موقعيت گل به وجود بياورد، ما فقط در بازي با ملوان ? موقعيت گل داشتيم، در بازي با داماش و در زمين نامناسب آنجا ? موقعيت گل درست کرديم، ولي توپ هايمان گل نشد.
*به نظر شما چه عاملي باعث مي شود که هيچ توپي از اين موقعيت هاي متعدد گلزني تبديل به گل نشود؟
به هر حال گل نشدن توپ هايمان مي تواند دلايل زيادي داشته باشد يکي از دلايل مي تواند اين باشد که در خط حمله تمام کننده هاي خوبي نداريم.
*مصدوميت کريمي چند هفته اي طول خواهد کشيد، به نظر شما نبود او تاثير منفي در نتايج تيم خواهد گذاشت؟
به هر حال نبود کريمي مي تواند تاثير منفي داشته باشد ولي در رشت با اينکه او نبود و علاوه بر آن چند يار ديگر هم نبودند، ما بازي خيلي خوبي انجام داديم، از انصاف نگذرد تيم ما خيلي خوب بازي مي کند و فقط در تمام کردن ها مشکل دارد.
*براي نيم فصل دوم چه برنامه هايي داريد؟
من براي نيم فصل دوم برنامه هاي خودم را براي مديريت باشگاه داده ام، ما براي نيم فصل بعدي بايد تغييرات زيادي در تيم به وجود بياوريم و به دو بازيکن با کيفيت هم نياز داريم که با خريد آنها انشاا… در نيم فصل دوم وضعيت تيم خيلي بهتر از اين ها خواهد شد.
*اخيرا رييس کانون هواداران باشگاه گفته که هواداران تيم حق اعتراض دارند و مي توانند از مربي سابق اين تيم حمايت کنند، نظر شما در رابطه با اين موضوع چيست؟

اين يکي از مشکلاتي است که من در باشگاه تراکتور سازي با آن درگير هستم و شما خودتان هم بهتر از بنده مي دانيد که اين اتفاقات از هفته هاي نخست آغاز شده، الان که هفته دهم است به هر حال در طول اين مدت که در تبريز هستم قبل از هر بازي افرادي به من پيام کوتاه مي فرستند که اگر در اين بازي از فلان بازيکن استفاده نکني «ال» مي کنيم و« بل» مي کنيم، اگر از فلان بازيکن در ترکيب استفاده کني استاديوم را روي سرت خراب مي کنيم و چيز هاي زيادي نظير اين بحث ها وجود دارد که من در تراکتور سازي با آنها دست و پنجه نرم مي کنم و بايد اين را بگويم که در باشگاه تراکتور سازي يک سري اتفاقاتي مي افتد و جريانات حاشيه اي بسياري وجود دارد که همين موضوعات از هفته هاي اول تيم را تحت فشار قرار داده و تيم را اذيت مي کند ولي من سعي خودم را مي کنم که به اين موضوعات اهميتي ندهم و کار خودم را انجام دهم.
*پس يعني از درون باشگاه يک سري اتفاقات عليه شما در حال رخ دادن است؟
مگر شما نمي گوييد که رييس کانون هواداران چنين چيزي را گفته، پس اگر چنين چيزي گفته است، رييس کانون هواداران هم جزوي از باشگاه تراکتور سازي است و طبيعتا اين اتفاقات هم از همان هفته هاي نخست در حال رخ دادن است.
* انتظاري از مديريت باشگاه نداريد؟
من اگر هم انتظاراتي از مديريت داشته باشم، سعي مي کنم که به خودشان بگويم.
*بازي مقابل نفت را چگونه ارزيابي مي کنيد؟
ما براي اين بازي تغييرات زيادي در تيم به وجود خواهيم آورد و اين تغييرات اجتناب ناپذير است. ما با انگيزه ? امتياز به ميدان خواهيم رفت که انشاءاله با ? امتياز هم از زمين خارج شويم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,225
  • بازدید ماه : 1,225
  • بازدید سال : 19,352
  • بازدید کلی : 431,174