loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 224 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

لک که به دليل باز شدن دروازه تراکتورسازي خيلي ناراحت بود به خبرنگار "ورزش سه" مي گويد:« الان که سه روز از بازي گذشته، باز هم ناراحتم. من نبايد آن حرکت را انجام مي دادم. مهم بود برايم که اشتباه نکنم. به همين دليل اعصابم هنوز خرد است و نمي دانم چه بگويم. به دليل اين حرکت، 45 دقيقه گريه کردم، چون هرگز در دوران فوتبالم چنين حرکتي انجام نداده بودم»



بقيه در ادامه مطلب

تماشاگران تراکتورسازي، اين اشتباه را از دل لک در آوردند. او مي گويد:« تماشاگران تراکتورسازي خيلي به من لطف داشتند. من از آنها معذرت مي خواهم و قول مي دهم که در بازي هاي بعد برايشان جبران کنم. بعد از بازي نشسته بودم و گريه مي کردم، هواداران مي گفتند پا شو ديگه، اشکالي ندارد. يکي از آنها که خيلي حوااسش به من بود مي گفت اعصابم را خرد کردي. خوردن يک گل که اينقدر ناراحتي ندارد. اشکالي ندارد، بلند شو و به فکر بازي هاي بعد باش. تماشاگران مي گفتند يادمان نمي رود که چه بازي هاي خوبي برايمان انجام دادي و من از آنها واقعا ممنونم. »

بازيکنان تراکتورسازي هم مثل تماشاگران، ناراحتي لک را دل اين دروازه بان آينده دار در آوردند. لک مي گويد:« بچه ها به من لطف داشتند و ناراحتي را از دلم در آوردند. ادينيو هم بعد از سوت پايان بازي سمت من آمد و گفت آفرين، عيبي ندارد. ضمن اينکه بايد از رسول خطيبي تشکر کنم. او به من لطف کرد و حمايت خود را از من انجام داد. لطف خطيبي را يک روز جبران مي کنم. به همين زودي ها. مطمئن باشيد. »

منبع : ورزش3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,627
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,998
  • بازدید ماه : 1,881
  • بازدید سال : 12,722
  • بازدید کلی : 424,544