loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 98 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
رضا عنایتی در سن 37 سالگی همچنان در فوتبال ایران می درخشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، او در نوع خودش یک فوتبالیست تحسین برانگیز است ولی نکته تاسف آور در فوتبال ایران،جوان هایی هستند که به یکباره چهره می شوند ولی خیلی زود افت می کنند.عنایتی معتقد است که خیلی از این جوان ها زودتر از حد تصور به بعضی چیزها می رسند و خیلی زود هم آنها را از دست می دهند. دقایقی با عنایتی صحبت کردیم تا در مورد رمز ماندگاری اش در سن 37 سالگی صحبت کنیم.

رمز سرحال بودن تو در سن 37 سالگی چیست که اینقدر خوب در زمین می دوی و اینقدر خوب گل می زنی؟

باور کنید خیلی ها این سوال را از من می پرسند ولی رمز خاصی ندارد.وقتی آدم به شغلش اهمیت بدهد قطعا موفق می شود.من سعی کردم به شغلم یک نگاه حرفه ای داشته باشم و از خیلیچیزها دوری کنم.من هیچ وقت اهل شب زنده داری نبودم و همیشه هم در کنار خانواده ام هستم.سعی می کنم خیلی خوب استراحت کنم و وقتی بازیکن استراحت داشته باشد،انرژی در او ذخیره می شود و برای بازی و تمرین مشکلی ندارد.من کار خاص یا فوق العاده ای انجام نمی دهم و فقط سعی می کنم سالم زندگی کنم.

چرا بسیاری از بازیکنان جوان، رو به کارهای ناشایست و غیر حرفه ای می آورند؟

اول از همه باید گفت که همه چیز دست خود انسان است در ضمن فکر می کنم خیلی از بازیکنان بدون تلاش به یکباره به یک سری چیزها می رسند و همین چیزها را خیلی زود هم از دست می دهند.مثلا من قبل از آمدن به تهران و ادامه دادن فوتبالم در پایتخت،به یک محیط بزرگ وارد نشده بودم.وقتی به این محیط وارد شدم خودم را کنترل کردم در ضمن ازدواج کردن می تواند جلوی خیلی چیزها را بگیرد.زود ازدواج کردن یکی از دلایل موفقیت بازیکن است هر چند که در کنارش باید یک زندگی حرفه ای هم داشت و به خوبی تلاش و تمرین کرد.

یکی از موارد تاسف آور،استفاده از قلیان بین بازیکنان است که در یک دهه اخیر فراگیر شد.قبول داری؟

بله قبول دارم ولی این موضوع فقط معطوف به بازیکنان یا ورزشکاران نیست و به اکثر خانواده ها راه پیدا کرده است.ما اول باید ببینیم چه چیزی به جوان ها دادیم و چه چیزی از آنهامی خواهیم.جوان های ما به دلیل مشکلاتی که وجود دارد،به اندازه کافی امکانات ندارند تا انرژی خود را مصرف کنند.شما می بینید که دیگر خبری از زمین های خاکی نیست و این زمین ها جایشان را به سفره خانه ها،قهوه خانه ها  اماکن تجاری داده اند.وقتی برای جوان ها امکانات نیست آنها به سمت دود و قلیان کشیده می شوند.

تا حالا شده که در زمین مسابقه احساس ضعف و ناتوانی کنی؟

خیر،من با این موضوع آشنا نیستم و اصلا احساس ضعف نمی کنم.خیلی راحت در زمین بازی می کنم و حتی برای بازی 180 دقیقه ای هم توان دارم.باور کنید راست می گویم.

به فکرخداحافظی نیستی؟

خیر،تا زمانیکه احساس ناتوانی نکنم بازی خواهم کرد.اگر کمی احساس کنم که دیگر نمی توانم بازی کنم،به طور حتم خداحافظی می کنم.دوست ندارم در دوران افت از فوتبال کنار بروم.

امسال آقای گلی را می خواهی؟

تلاش می کنم که زیاد گل بزنم ولی موفقیت صبا مهمتر است

برچسب ها عنایتی , صبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 3,273
  • بازدید سال : 14,114
  • بازدید کلی : 425,936