loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 114 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

پیام عجیب علی کریمی/ بعضی زخم ها باید بماند !

 

هافبک پیشین پرسپولیس و این فصل تراکتورسازی در پیامی ، بدون اینکه نامی از فردی ببرد به موضوعی نامشخص اشاره کرد.

به گزارش تراکتوراسپور ؛ علی کریمی در پیامی در کد هواداری‌اش بدون اینکه نامی از فردی ببرد، نوشت:

سلام

بعضی زخم‌ها را باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی اما بعضی زخم‌ها باید باقی بمونه که راهت رو هیچ وقت گم نکنی.

دوستدار شما علی کریمی

توحيد بازدید : 164 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
 
تراكتورسازي در تبريز از پس مس برنيامد تا دوباره شايط براي جلالي و تيمش تا حدودي سخت شود اما مرتضي اسدي كاپيتان تراكتور از نمايش تيمش دفاع مي‌كند و مي‌گويد فقط بدشانسي و بازي تدافعي حريف باعث شده تراكتور دو امتياز ديگر از كف بدهد.
اسدي حرف ‌‌هايش را اينطوري آغاز مي‌كند:«نتيجه يك مقدار ناعادلانه بود.ما بالاي 6-5 تا موقعيت صد درصد گل داشتيم اما بي دقت بوديم و روز خوب گلر آن‌‌ها بوذد.بچه ‌‌هاي ما واقعا تلاش كردند و اگر در نيمه اول به گل مي‌رسيديم صد در صد بازي پر گل و بسيار جذاب مي‌شد.»
وي ادامه مي‌دهد:«برايم خليلي جالب است كه يكي از بازيكنان آن‌‌ها كه كه اتفاقا رفيق خودمان هم هست گفته تراكتور هيچ حرفي براي گفتن نداشت.اما واقعا نمي‌دانم اين بازيكن كدام بازي را ديده؟حامد لك يك بار كلا توپ را در دستانش گرفت و اصلا زمين نخورد.در فوتبال روز خوب و بد داريم اما آن روز ما خيلي زديم كه گل نشد.»
اسدي مي‌گويد:«بالاخره تازه در ابتداي فصل هستيم و يك روز هم مي‌شود كه خوش شانسي بياوريم و توپ ‌‌هايمان گل بشود.البته حريف هم خيلي دفاعي بازي كرد.ضمن اينكه ما دو بازي در هواي سنگين اصف‌‌هان انجام داديم و يكسري از بچه ‌‌ها در دقايق رو به پايان مسابقه خسته شده بودند و انرژي كافي نداشتند.با اين حال معتقدم ما مقابل مس فوتبال خيلي خوبي بازي كرديم و مي‌توانستيم با گل ‌‌هاي زياد ببريم.فقط كافي بود تا يكي از آن توپ ‌‌هاي نيمه اول مان گل مي‌شد تا همه مي‌ديدند تراكتور چه قدرتي دارد.»
برخي مي‌گويند فوتبال اين فصل تراكتور مبتني بر دفاع – ضد حمله است و اين تيم مثل فصل قبل با طراوت بازي نمي‌كند.كاپيتان تراكتور اما نظر ديگري دارد:«نه من اصلا اين حرف را قبول ندارم.من خودم در زمين هستم و بازي مي‌كنم.مي‌بينم كه ما اصلا نه برنامه اي براي بازي مستقيم نداريم و روي كار‌‌هاي تاكتيكي موقعيت ايجاد مي‌كنيم.در مورد ضد حمله هم بايد بگويم وقتي شرايط ضد حمله وجود دارد چرا نبايد از آن استفاده كنيم؟اينكه ما از ضد حمله استفاده نكنيم و تيم مقابل توپ را بگيرد و گل بزند خوب است؟مطمئنا در طول بازي شرايط مختلفي براي تيم به وجود مي‌آيد و استفاده از ضد حمله هم طبيعي است.»
از اسدي درباره وقت كشي مسي ‌‌ها مي‌پرسيم كه مي‌گويد:«واقعيتش اين حرف ‌‌هايي كه همبازيانم درباره وقت كشي حريف زدند درست بود.تا جايي كه من يادم مي‌آيد داور مانده بود كه با بازيكنان مس چه كار كند كه مدام خودشان را مي‌انداختند زمين.ما مدام مي‌خواستيم بازي را سريع شروع كنيم اما اجازه نمي‌دادند .شما مي‌دانيد هر تيمي‌نمي‌تواند عين نود دقيقه حمله كند وبراي زمان ‌‌هاي خاصي برنامه دارد تا با نظم حمله كند اما تا ما مي‌آمديم حمله كنيم خودشان را مي‌انداختند زمين.همين مساله باعث شد آنقدر سرد و گرم بشويم كه هواداران مان هم عاصي شوند.البته باز هم مي‌گويم با آن شرايط دفاعي و با اين وقت كشي مسي ‌‌ها باز هم ما بايد بالاي سه گل مي‌زديم.»
كاپيتان تراكتورسازي از فشار زيادي كه روي مجيد جلالي است صحبت مي‌كند:«بنده خدا از اول فصل با اين مشكلات درگير بوده و فشار زيادي را تحمل مي‌كند.آن دو برد خارج از خانه تا حدودي شرايطش را بهتر كرده بود اما او كارش را انجام مي‌دهد و تاكتيك و هدف دارد.بايد اجازه بدهيم كه تفكراتش در تيم جا بيافتد و از الان نبايد نسبت به عملكرد او نمره بدهيم.جلالي زمان مي‌خواهد .او مربي با دانشي است و مي‌تواند تراكتور را پيش ببرد.»
وي در خصوص حمايت ‌‌هاي بازيكنان تراكتور از جلالي مي‌گويد:«بالاخره واقعا اين انتقاد‌‌ها دور از انصاف است چون تازه 4-3 هفته گذشته .آقا مجيد مربي با دانشي است.او پيگير، به روز و علمي‌است و زمان مي‌خواهد تا به تيم ايده آلش برسد.»
وي با اشاره به اينكه تيمش در دو بازي گل نخورده و كم كم به شرايط ايده آل مي‌رسد در خصوص آينده تراكتور مي‌گويد:«شك نكيند كه تراكتور باز هم در كورس قهرماني خواهد بود چون هنوز بيست و.نه بازي ديگر باقي مانده .بعضي تيم ‌‌ها از نيم فصل دوم تازه استارت قهرماني مي‌زنند و براي ما هنوز چيزي دير نشده.تا اينجا هم خوب امتياز جمع كرده ايم و در ادامه بهتر هم مي‌شويم چون چند نفر جديد به تيم مان اضافه شده اند و زمان مي‌برد تا آن‌‌ها با نفرات قديمي‌هماهنگ شوند.»
كاپيتان تراكتور در خصوص بازي مقابل فجر با روحيه مي‌گويد:«هر تيمي‌با ما بازي دارد يا بحران زده است يا با روحيه و رو آمده اما بايد فجر را در خانه اش ببريم .»
توحيد بازدید : 417 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

مجيد جلالي در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت تراکتور‌سازي گفت: تمريناتمان را به صورت مستمر و با برنامه پيگيري مي‌کنيم و شرايط مناسبي داريم. يکي از مشکلات ما عدم استفاده از موقعيت‌ها در جريان مسابقه است. به همين خاطر اکنون بيشتر تمرکز خود را روي اين موضوع گذاشته‌ايم. وقتي در مجموعه‌اي حضور پيدا مي‌کنيم مشکلات اولويت‌بندي مي‌شوند و بر اساس آن در پي رفع آنها اقدام مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه در هفته ششم به مصاف فجر سپاسي مي‌روند که پس از چهار هفته شکست توانست هفته قبل سپاهان را شکست دهد، عنوان کرد: به هر حال تمام تيم‌هايي که در ليگ برتر حضور دارند خطرناک هستند و نمي‌توانيم هيچ تيمي را آسان فرض کنيم. در تمامي مسابقات با آمادگي و برنامه براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

جلالي در مورد اينکه بعد از بازي با مس کرمان نسبت به اتلاف وقت معترض بود و فکر مي‌کند چه راه‌حلي براي اين مشکل فوتبال ايران مي‌تواند مفيد باشد اظهار داشت: راهش اين است که جايي مثل سازمان ليگ، فدراسيون يا ... وجود داشته باشد که پس از انجام بازي‌هاي هر هفته آنها را از جنبه‌هاي مختلف، فني و اخلاقي مورد ارزيابي قرار دهد. مي‌توان بازي ها را از لحاظ ذهني و رواني مورد ارزيابي و ارزشيابي قرار داد و به نتيجه خوبي دست پيدا کرد.

وي افزود: ما بايد نمونه‌هاي خوب و بد را معرفي کنيم. جامعه و مربيان بايد نسبت به اقدامات خوب تا رفتارهاي بد واکنش بيشتري نشان دهند. رسانه‌ها و جامعه نسبت به رفتارهاي بد واکنش بيشتري دارند، آن هم واکنشي که خبرساز است. وقتي در برنامه 90 مي‌بينيم بازيکن صبا مي‌گويد در آن صحنه که داور پنالتي نگرفت خطايي صورت نگرفته بود، يا دروازه‌بان سپاهان اعلام مي‌کند بازيکن حريف را زدم و يا اينکه بازيکن سايپا با صداقت کامل مي‌گويد مرتکب خطا شده است نبايد به راحتي از کنار اين حرف‌ها گذشت. بايد اين صداقت و رفتار پسنديده بزرگ شود و آن را به همه اعلام کرد. بازيکنان ما بايد به اين باور برسند که وقتي در مقابل دوربين قرار مي‌گيرند تنها حقيقت را بر زبان جاري کنند. واکنش نسبت به رفتارهاي خوب مي‌تواند تا حد زيادي به ما کمک کند.

سرمربي تراکتو‌ر‌سازي در مورد اينکه ميثم بائو و محسن حسيني به تمرينات اين تيم بازگشتند و گفته مي‌شود آنها نسبت به حکم کميته انضباطي باشگاه اعتراض دارند، يادآور شد: اين مسائل درون‌تيمي است و بايد حل آن نيز درون تيم انجام شود. بهتر است که چندان به اين موضوعات نپردازيم و اجازه دهيم که درون تيم به خوبي اين موضوعات حل شود.

جلالي در مورد اينکه تيمش مصدومان زيادي دارد گفت: متاسفانه هنوز مصدومان ما به طور کامل مشکل‌شان برطرف نشده است اما جوانان خوبي درون تيم داريم. اميدوارم اين مصدومان هرچه زودتر شرايط بازي را پيدا کنند. سعيد دقيقي، مهدي کريميان، محسن ربيع‌خواه و ميلاد فخرالديني از مصدومان ما هستند و همچنين ميثم بائو و محسن حسيني نيز با دوري از تمرينات از شرايط آمادگي کمي فاصله گرفته‌اند. مطمئن باشيد اگر اين نفرات هرچه زودتر به شرايط خوبي برسند وضعيت تيم بهتر خواهد شد.

سرمربي تراکتور‌سازي در مورد اينکه يک بازيکن برزيلي در تمرينات اين تيم حضور پيدا کرده است، گفت: از ديروز اين بازيکن به تمرين ما آمد. اکنون نمي‌توانيم در مورد شرايطش اظهار‌نظر کنيم. تمرين ديروز ما نيمه‌سبک بود و براي دادن نظر نهايي نياز به گذشت زمان و حضور او در تمرينات بيشتري داريم.

وي در مورد اينکه آيا نياز آنها در تراکتورسازي به جذب هافبک است، خاطرنشان کرد: اين ها از مسائل درون تيمي است که نبايد در موردش صحبت کنيم.

توحيد بازدید : 205 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

مدافع ملي پوش تراکتورسازي معتقد است نبايد تنها بازي‌هاي حساس را ببرند و در خانه امتياز از دست بدهند. نصرتي ضمن اشاره به ضعف خط هافبک تراکتورسازي از بي طاقتي هواداران تراکتورسازي هم انتقاد کرد.
 

به نظر مي‌رسد هنوز تراکتور به شرايط آرماني نرسيده باشد؟

بله قبول دارم. ما نبايد نوسان داشته باشيم و اين روند مسيرمان را براي قهرماني دشوار مي‌کند. ما نبايد بازي هاي حساس را ببريم اما در خانه امتياز از دست بدهيم.
 

اشکال از کجاست؟

تمرينات خوبي را انجام ميدهيم ولي اين امتياز از دست دادن تنها افسوس و البته شرمندگي برابر هوادارانمان را در پي دارد.
 

فکر مي‌کني دليل خاصي دارد که تراکتور ليگ را اين طور آغاز کرده؟

مشکل خاصي نيست. به نظر من تيم‌هايي که در تبريز مقابل ما بازي مي‌کنند فشرده و در زمين خود فشرده هستند. در همين بازي برابر مس فرصت هاي زيادي داشتيم و حتي مي‌توانستيم با اختلاف ببريم. هنوز در خانه نبرده‌ايم و اين موضوع فشار هواداران را زياد کرده است.
 

فکر مي‌کني مشکل تراکتور بيشتر به کدام خط مربوط مي‌شود؟

نظر شخصي من اين است که در خط دفاع و فوروارد خوب هستيم اما خط هافبک ما بايد تقويت شود چرا که مهاجمان ما خوب تغذيه نمي‌شوند.
 

اما در خط مياني هم بازيکنان خوبي داريد.

در طول اين 5 بازي تنها کريمي و کياني ثابت بوده اند و بقيه تغيير کرده اند. توقعات از تراکتور بالاست و پس از دو فصل نايب قهرماني همه توقع دارند که خوب بازي کنيم.
 

تو در پاس هم شاگرد جلالي بودي، فکر نميکني جلالي در تيم هايي که طرفدار زيادي دارد نمي‌تواند کار کند؟
 

با توجه به بازيکنان اسم و رسم داري که گرفته ايم توقعات از کادر فني بالاست. به خصوص اينکه دو سرمربي کنار هم هستند کار سخت است. به خصوص اينکه هواداران ما کم طاقت هستند. اما آنها بايد کمي صبورتر باشند تا مشکل خاصي پيش نيايد.
 

 

قانون/

توحيد بازدید : 173 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسامي داوران قضاوت کننده در هفته ششم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال به اين شزح است.

جمعه اول شهريور

 * گسترش فولاد تبريز - داماش؛ يادگار امام(ره) تبريز - ساعت 19:30

 سيد حسن زرگر - آرمان اسعدي - جليل شعراني - امير حسين فتاحي - ناظر: عليرضا يزداني

 * فجر شهيد سپاسي - تراکتورسازي تبريز؛ حافظيه شيراز

 البرز حاجي پور - رضا سخندان - حميد سبحاني - سيد رضا مهدوي - ناظر: ايرج نظري

 * ملوان بندر انزلي - ذوب آهن؛ تختي انزلي

 غلامرضا جباري - مهدي الوندي - سعيد آل وردي - وحيد کاظمي - ناظر:حاتم بک پور

 * فولاد مبارکه سپاهان - صبا قم؛ ذوب آهن فولادشهر

 رضا کرمانشاهي - حسن يوسفي - بهرام کياني - پيروز سيف اله پور - ناظر: جواد تقي پور

* فولاد خوزستان - استقلال خوزستان؛ تختي اهواز ساعت 20:15

 سيد مهدي سيد علي - مهدي عاليقدر - سخاوت سليمان نژاد - محمد کماني - ناظر: حيدر شکور
 
* نفت تهران - پيروزي؛
تختي تهران - ساعت 19:10

يداله جهانبازي - سجاد طوري - حسن ظهيري - رسول رهبرفام - ناظر: اسماعيل صفيري

 يکشنبه سوم شهريور

 * استقلال تهران - راه آهن؛ آزادي تهران - ساعت 19:10

 محسن ترکي - محمدرضا منصوري - حميد غمزه - رضا عادل - ناظر: عبداله با عزم

توحيد بازدید : 117 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نام آذربایجان معرب «آتورپاتکان» (مکان آتورپات) است. ریشهٔ این نام به سردار ایرانی هخامنشیان «آتورپات» برمی‌گردد.[۶][۷] آتورپات ساتراپ (والی) ایرانی بود که بخش‌های شمال ایران را در زمان حملهٔ اسکندر از اشغال حفظ کرد.[۸][۹] در پیمان‌نامه‌های ترکمانچای و گلستان به بخش شمالی رود ارس نام آذربایجان داده نشده‌است.[۱۰][۱۱] تنها در قرن بیستم است که نام آذربایجان و آذربایجانی ماهیت قومی به خود می‌گیرد.[۱۲]

نام آذربایجان در سال ۱۹۱۸ و طی کنگرهٔ حزب مساوات جایگزین نام اصلی و تاریخی قفقاز، اران و آلبانی گردید. این نام‌گذاری با هدف جدایی آذربایجان ایران انجام شد.[۱۳][۱۴] دولت مساوات در قفقاز نام آذربایجان را از آن جهت بر این مناطق گذاشته که گمان می‌رفت با برقراری یک جمهوری به نام آذربایجان، آذربایجان ایران و این جمهوری باهم یکی شده و آذربایجان ایران از این کشور جدا شود.[۱۵] در همان زمان مخالفت‌هایی با این نام‌گذاری در ایران صورت گرفت. در همین راستا حتی مارکوارت آلمانی به این کار اعتراض کرد که این اعتراض در نشریهٔ «ایرانشهر» ترجمه و چاپ گردید.[۱۶] محمد خیابانی نیز به طور موقت نام «آزادی‌سِتان» را به آذربایجان ایران اطلاق کرد تا با آذربایجان شوروی تفاوت داشته باشد.[۱۷]

منبع :ویکیپدیا

توحيد بازدید : 107 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
 
موقعیت آذربایجان در نقشهٔ ایران و توران در دورهٔ قاجاریه.
آذَرْبایْجانْ (به پارسی میانه: آتورپاتَاکان)‏(به پارسی باستان: آذَرباذَگان/آذَربایََگان)‏(به ارمنی: اَتْرَپَتَکَن)‏(به سریانی: اَذُربایْغان)[۱] نام منطقه‌ای جغرافیایی در انتهای شمال‌غربی ایران است که آن را «آذر»، «آذرباد»، «آذربادگان»، «آذرباذگان»، «آذربایگان»، «آذربیجان» و «اَذْرَبیجان» نیز نامند. این سرزمین از شمال به رود ارس، جمهوری آذربایجان و ارمنستان، از جنوب به استان‌های کردستان و زنجان، از شرق به استان گیلان و دریای خزر و از غرب به ترکیه و عراق محدود شده (شامل ۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل) و حدود ۱۰۰٬۰۰۰ کیلومتر مربع (دقیقاً: ۱۰۰٬۸۶۱ کیلومتر مربع)[۲] مساحت دارد. شهرهای تبریز، ارومیه، اردبیل، مراغه و مهاباد، شهرهای اصلی آذربایجان محسوب می‌شوند و جمعیت آن در سال ۱۳۹۰ خورشیدی بالغ بر ۸٬۰۵۳٬۶۸۴ نفر بوده‌است.[۳][۴] در گذشته این نام به سرزمینی گفته می‌شده که از شمال به اران، از جنوب‌غرب به آشور و از غرب به ارمنستان و ترکیه محدود می‌شده و پایتخت آن شهر «گنجک» در تخت سلیمان در نزدیکی تکاب بوده که اعراب آن را «کزنا» و یونانیان «گازا» می‌نامیده‌اند.[۵]
توحيد بازدید : 145 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

امروزه روتوش عکس از مواردی است که شدیدا مورد استفاده هر کاربر و به خصوص طراحان و عکاسان می باشد. روتوش تصاویر شامل افزودن کیفیت و مات کردن تصویر به نحویست که باعث از بین رفتن چین و چروک هایی است که به حالت طبیعی یا به علت اشتباهات دوربین ها ایجاد می شود. اغلب این کار توسط نرم افزار فتوشاپ انجام می شود ولی کار با ابزار های عادی Photoshop Effect برای روتوش تصاویر بسیار وقت گیر خواهد بود، از این رو کاربران به بخش فیلتر های افکت این نرم افزار رو آورده اند. امروز در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان می خواهیم plugin فیلتر فوق العاده کاربردی Topaz Clean را به شما عزیزان معرفی کنیم که امروزه مورد استفاده هر گرافیستی است. این فیلتر فتوشاپ به راحتی قادر است هر بخش از عکس شما را به صورت هوشمند روتوش نمایند و با تنظیماتی که شما انجام خواهید داد می توانید کیفیت این روتوش را بهبود ببخشید.
این پلاگین تنها یک روتوش کننده تصاویر نیست؛ از دیگر امکانات این پلاگین که یک ابزار فتوشاپ محسوب می شود می توان به قابلیت ایجاد جلوه شارپ، جلوه‌های هنری، ترمیم بافت‌ها (خصوصا بافت صورت) و ساخت تصاویر شبیه‌سازی برداری و غیره اشاره نمود که نشان از قدرت طراحی این پلاگین دارد. این پلاگین Preset های افکت آماده ای دارد که شامل Cartooned ، Crispstyle ، Curly Smooth ، DeGrunge ، Fatstyle ، SkinEven ، Stylize Details ، Frult Example ، Indian Beauty ، Pearls ، Skin Even 2 که هر یک حالت خاصی در روتوش به تصاویر خواهند داد؛ برای مثال SkinEven فقط جوش ها و خال های روی صورت را بدون آسیب به بافت اصلی صورت محو کرده و از بین می برد. در کل می توان گفت با این plug-in کار چند ساعته روتوش عکس شما به چند ثانیه کاهش خواهد یافت و در وقت و هزینه خود صرفه جویی می نمایید.

Topaz Clean 3.0.1 32bit 64bit - فیلتر فتوشاپ افکت تشخیص لبه عکس

قابلیت ها و امکانات این پلاگین :

  • - تلطیف و تمیز کردن سریع و قدرتمند تصاویر
  • - صاف و شفاف کردن لبه ها و گوشه های موجود در تصاویر
  • - کنترل بسیار خوب بافت انتخابی
  • - جزئیات هنری Flattening
  • - Presetهای آماده برای انجام سریع تر عملیات روتوش
  • - امکان ایجاد تصاویر کارتونی از تصاویر عادی
  • - امکان رتوش بسیار سریع تر صورت و پرتره
  • - امکان بازسازی تصاویر کارتونی و طراحی شده
  • - سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
  • - نصب و کاربرد بسیار آسان

<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>دانلود رایگان فیلتر فتوشاپ (حجم : 19.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


توحيد بازدید : 157 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهایت باعث افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به سه موتور جستجوگر مطرح و محبوب که قابلیت جستجو در محتوای فارسی را دارند شرح داده خواهد شد.


معرفی به جستجوگر گوگل ( Google )
جهت معرفی وبلاگ به جستجوگر گوگل بهاین آدرس بروید و همانطور که در تصویر نیز پیداست آدرس اینترنتی وبلاگ را در قسمت URL و توضیحی مختصر درباره وبلاگ را به انگلیسی در بخش Comments بنویسید .. لازم به ذکر است که گزینه Comments اختیاری است و میتوانید آنرا پر نکنید. در ادامه کلمه موجود در تصویر را در زیر آن و دربخش مربوطه بنویسید و در نهایت دکمه Add URL را بفشارید تا پیغام مربوط به ارسال موفقیت آمیز آدرس وبلاگ به گوگل نمایش داده شود.

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl


معرفی به جستجوگر یاهو ( Yahoo )
برای معرفی رایگان سایت یا وبلاگ به جستجوگر یاهو لازم است تا یک نام کاربری از یاهو داشته باشید که میتوانید از ایمیل یاهو یا آی دی پیام رسان یاهو( یاهو مسنجر) استفاده کنید. پس از رفتن به آدرس معرفی سایت به جستجوگر یاهو و ورود نام کاربری یاهوی خود و کلمه عبور آن وارد صفحه ای دیگری خواهید شد که میتوانید آدرس وبلاگ خود را ثبت کنید. این صفحه دارای دو ورودی است که میبایست در روبروی عبارت Submit a Website or Webpage را انتخاب و آدرس وبلاگ خود را وارد کنید. همچنین گزینه دیگری برای ورود آدرس RSS وبلاگ نیز وجود دارد که البته اختیاری است ولی پر کردن آن به جستجوی بهتر مطالب وبلاگ شما کمک خواهد کرد. پس از ورود آدرس وبلاگ دکمه Submit URL را بفشارید تا صفحه دریافت موفقیت آمیز آدرس وبلاگ شما توسط یاهو نمایش داده شود.

http://siteexplorer.search.yahoo.com/submit

معرفی به جستجوگر مایکروسافت( Msn و Bing )
معرفی وبلاگ به جستجوگر مایکروسافت ( MSN و Bing ) بخصوص از این جهت که جستجوگری در حال پیشرفت است و احتمالا نقش بیشتری در نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز بازی می کند توصیه می شود. برای معرفی وبلاگ به آدرس معرفی سایت جدید به این جستجوگر رفته و همانطور که در تصویر زیر نیز پیداست روبروی عبارت Characters کلمه نوشته شده در تصویر بالای آن و در پایین عبارت Type the URL of your homepage آدرس وبلاگ خود را وارد کنید سپس دکمه Submit URL را بزنید.

http://www.bing.com/webmaster/SubmitSitePage.aspx

نکات و موارد مهم

  • معرفی کامل و ایندکس مطالب وبلاگ شما توسط موتورهای جستحو بین پانزده روز تا دو ماه پس از معرفی آدرس وبلاگ به طول می انجامد بنابراین برای مشاهده مطالب وبلاگ در نتایج جستجو مدتی زمان لازم است. همچنین میتواند با در جستجوگر گوگل با جستجوی عبارت site:yourblog..blogfa.com از ایندکس شدن و شناخته شدن وبلاگ شما توسط این موتور جستجوگر اطمینان حاصل کنید و در دیگر موتورهای جستجوگر نیز میتوانید مستقیما آدرس وبلاگ خود را وارد کنید.
  • برای کسب موقعیت بهتر در موتورهای جستجو بهتر است زمانی اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید که وبلاگ شما حداقل دارای پنج یا ده مطلب باشد . بسیاری از اوقات وبلاگهای بدون محتوا توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده و یا از نتایج جستجو حذف می شوند.
  • از دوستانتان که دارای وبلاگ یا وب سایت هستند بخواهید که به وبلاگ شما لینک بدهند و شما نیز میتوانید متقابلاً اینکار را برای آنها انجام دهید. تعداد لینک بالاتر به کسب موقعیت بهتر در نتایج موتورهای جستجوگر کمک میکند.
  • از معرفی بی دلیل و متعدد وبلاگ خود به موتورهای جستجوگر پرهیز کنید اینکار هیچ کمکی به شما نمی کند. در عین حال اگر پس از ده ماه وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر نشد میتوانید مجددا اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید.

توحيد بازدید : 135 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید اولین زبان برنامه نویسی در سال 2009 جاوا است. این زبان برنامه نویسی توسط شرکت Sun Microsystem ساخته شده است. زبان برنامه نویسی جاوا به دلیل پر کاربرد بودن در کلیه زمینه ها مانند برنامه نویسی کامپیوتر , برنامه نویسی موبایل , برنامه نویسی وب فراگیر است. از ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی می توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد به این صورت که شما با باز کردن Notepad سیستم خود می توانید شروع به نوشتن یک برنامه به زبان جاوا کنید. کتاب الکترونیکی آموزش ساخت بازی موبایل تحت جاوا دارای 513 صفحه و در 15 بخش متفاوت می باشد. این کتاب الکترونیکی رایگان به صورت بسیار بسیار کامل در مورد ساخت بازی موبایل تحت جاوا توضیح داده است. این توضیحات به قدری کامل است که هر سری از گوشی ها مانند نوکیا S40 و یا سونی اریکسون مدل k310 را به صورت جز به جز مورد برسی قرار داده است. امیدواریم با دانلود کردن و خواندن این کتاب الکترونیکی رایگان دانش شما در این زمینه افزایش یابد.

Java ME Game Programming Ebook - کتاب آموزش ساخت بازی موبایل تحت
جاوا

<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>دانلود رایگان ایبوک برنامه نویسی بازی موبایل (حجم : 5.62 مگابایت)
<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>لینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

توحيد بازدید : 158 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus – این نرم افزار دانلود محبوب ترین نرم افزار دانلود دنیا با بی از ۱۸۰ میلیون نصب برروی سیستم ها می باشد.این دانلودر معروف به دانلود فایلهای شما سرعت می بخشد و عملیات دانلود فایلهای مختلف صوتی و تصویری شما را با حداکثر سرعت و قدرت به اتمام میرساند.علاوه بر این امنیت بالای این دانلودر به شما اطمینان کامل را از دانلود خود میدهد.استفاده از آن و کاکرد آن نیز بسیار آسان و راحت میباشد.ورژن جدید این نرم افزار به شما اجازه دانلود با حداکثر سرعت و البته حتی تویت کردن آن در تویتر و نشان دادن موارد دانلود شده مورد علاقه خود به دیگران را می دهد.

به طور اختصاصی این دانلودر برای سایت راپیدشیر ابداع شده است پس اگر لینک های دانلود شما از این سایت باشد حداکثر سرعت را خواهید داشت.

دانلود
توحيد بازدید : 131 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)


Rosetta Stone برنده جایزه بهترین نرم افزار اموزشی زبان می باشد. این نرم افزار از ساخته های موسسه Fairfield Language Technologies میباشد و توسط موسسات معتبری مانند ناسا ، West Point و حدود ۱۰,۰۰۰ مدرسه در سراسر دنیا استفاده می شود . نرم افزار در سال ۱۹۹۲ عرضه شد و هر ماه و هر سال آپدیت های جدیدی برای ان عرضه شده است که نسخه کنونی که ما برای شما آماده دانلود کرده ایم آخرین نسخه این نرم افزار می باشد. این نرم افزار ۲۹ زبان دنیا را با استفاده از عبارات، عکس ها و کلمات به شما آموزش می دهد.

برای دانلود کلیک کنید
توحيد بازدید : 113 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
Designer Fonts - فونت های زیبا برای طراحان و گرافیست ها

مجموعه ای کامل از 138 فونت بسیار زیبا مناسب برای طراحان و گرافیست های حرفه ای. این فونت ها با پسوند oft هستند و شما میتوانید از این فونت ها در هر برنامه ای که میخواهید استفاده کنید , از جمله Office , Photoshop , Corel و یا هر نرم افزار دیگری که از فونت های نصب شده در سیستم شما استفاده میکند.برای نصب این فونت ها می توانید آنها را در شاخه اصلی سیستم عامل در پوشه WINDOWS و در زیرشاخه Fonts کپی کنید.همچنین ما نرم افزار AMP Font Viewer 3.80 را برای شما داخل این مجموعه گنجانده ایم که با نصب این نرم افزار رایگان 480 کیلوبایتی میتوانید فونت ها را قبل از نصب کردن مشاهده کنید و در صورت تمایل از طریق همین نرم افزار نصب کنید.امیدواریم از فونتها لذت ببرید.

138 Designer Fonts - فونت های زیبا برای طراحان و گرافیست ها

<aدانلود src="http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif" width=25 height=25>138 designer fonts فونت های زیبا برای گرافیست ها و طراحان (حجم : 3.15 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع


توحيد بازدید : 109 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
 
جسد هافبک سابق تيم‌ملي در چاهي در محدوده کهريزک کشف شد.

در پانزدهم مردادماه امسال خانواده «اميد دربندي»، بازيکن سابق جوانان تيم سايپا با حضور در کلانتري فقداني فرزندشان را اعلام کردند.

تحقيقات براي يافتن سرنخي از حضور اين فرد آغاز شد تا اينکه پس از ساعاتي در تماس تلفني با خانواده اين فرد مشخص شد که افرادي براي آزادي «اميد» طلب 100 ميليون تومان پول نقد کردند که با تماس اين افراد، تحقيقات وارد مرحله جديدي شد.

تحقيقات براي يافتن سرنخي از محل نگهداري اين فرد آغاز شد تا اين که در نوزدهم مردادماه جسد «اميد» در چاهي در محدوده کهريزک کشف شد.

در حال حاضر پرونده با توجه به کشف جسد و وقوع جنايت به منظور شناسايي متهم يا متهمان به قتل در اداره دهم شعبه ويژه قتل در حال رسيدگي است و جسد براي تعيين علت‌تامه فوت به پزشکي‌قانوني منتقل شده است.

جزييات قتل اميد دربندي از زبان پدرش

رضا دربندي، پدر بازيکن سابق تيم‌هاي سايپا و نيروي زميني مي‌گويد از رسانه‌ها مي‌خواهد که حادثه‌ رخ داده براي فرزندش را رسانه‌اي کنند تا هرچه سريع‌تر قاتلان فرزندش شناسايي شوند.

پدر اميد دربندي بازيکن سابق سايپا و نيروي زميني درباره‌ قتل پسرش گفت: يک هفته پيش پسرم ساعت 10 به فروشگاه رفت تا خواهرش را به منزل بياورد. در بين راه سه تن او را مي‌دزدند و بعد از يک ساعت با ما تماس گرفتند و گفتند که 100 ميليون تومان به آنها بدهيم چون پسرم دست آنهاست و فردا به شما شماره حسابي مي‌دهيم تا با پرداخت پول فرزندم آزاد شود.

وي گفت: فردا صبح به من زنگ زدند و گفتند 10 ميليون تومان پول بريزم تا فرزندم آزاد شود. 10 ميليون تومان را با هر سختي بود جور کردم و به حسابشان ريختم اما پسرم را آزاد نکردند. به من گفتند فردا 100 ميليون تومان بده تا او را آزاد کنيم. به آنها گفتم پس بگذاريد حداقل با پسرم صحبت کنم. به يکباره صداي پسرم را شنيدم که داد زد پول را ندهيد.

دربندي در ادامه افزود: به آنها گفتم يک نشاني به من بدهيد اما آنها اين کار را نکردند و به روزهاي بعد کشيده شد. به هر حال چندين بار اين تماس‌ها تکرار شد و من هر بار مي‌گفتم نشاني بدهيد که او زنده است، آنها مي‌گفتند فردا صدايش را مي‌شنوي يا مثلا پس‌فردا مي‌گذاريم با او صحبت کني.

وي اضافه کرد: حتي يک بار به آنها گفتم اگر راست مي‌گوييد و پسرم زنده است از او بپرسيد کت و شلوار عيدش چه رنگي بود. آنها به من گفتند اگر پول را به حسابشان نريزم سر و پاي پسرم را مي‌برند. به هر حال پليس، در نهايت جسد فرزندم را در يک چاه سمت امين‌آباد پيدا کرد و آن‌طور که پليس مي‌گفت آنها همان روز اول فرزندم را کشته بودند.

رضا دربندي گفت: به هر حال پليس به دنبال پرونده‌ آنهاست و آن‌گونه که به من گفته‌اند آدم‌ربايان از «هرات» افغانستان با ما تماس مي‌گرفتند.

دربندي در ادامه صحبت‌هايش با اشاره به سوابق فوتبالي فرزندش بيان کرد: در اردبيل که بوديم اميد در تيم ملي نونهالان بازي مي‌کرد. به خاطرش به تهران آمديم و در نونهالان پاس و نوجوانان اين تيم مشغول بازي شد. در سايپا هم در تيم‌هاي نوجوانان و جوانانش حضور داشت و الان در نيروي زميني به خاطر سربازي‌اش بازي مي‌کرد.

پدر اميد دربندي، مراسم ختم فرزندش را هم اعلام کرد: روز جمعه مسجد امام صادق (ع) بين فلکه اول و دوم صادقيه ساعت 18 تا 19:30 مراسم ترحيم فرزندم برگزار مي‌شود. از شما مي‌خواهم که اين ماجرا را رسانه‌اي کنيد؛ چرا که از پسر من گذشت اما با عاملان اين مسائل به شدت برخورد شود. از پليس هم مي‌خواهم تشکر کنم. آنها هم تلاش زيادي انجام دادند.

ايسنا/

توحيد بازدید : 116 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
باشگاه هامبورگ در دو نامه جداگانه خواستار روشن شدن تکليف حضورش در ايران شد.

پس از توافقات به عمل آمده باشگاه هامبورگ موافقت خود را براي حضور در ايران به برگزاري يک بازي تدارکاتي اعلام کرد.

اين در شرايطي بود که هامبورگي‌هاي خواسته‌هاي چندان زيادي نداشتند و از طرف ديگر باشگاه پرسپوليس نيز با يک اسپانسر براي پرداخت هزينه‌ها به توافق رسيده بود اما همچنان سرخ پوشان با مشکل پول براي هزينه‌هاي هامبورگ مواجه‌اند.

از همين رو پس از حرف‌ و حديث‌هاي فراوان باشگاه هامبورگ که خواستار روشن شدن تکليفش در چند روز گذشته بود در دو نامه جداگانه به پرسپوليسي‌ها اعلام کرده تکليف اين تيم براي حضور در ايران و بازي دوستانه‌اش با پرسپوليس را هر چه سريعتر روشن کند، چون در غير اين صورت آنها يک طرفه اين بازي را لغو خواهند کرد و تيم خود را براي سفر به کشورهاي آسيايي ديگر آماده مي‌کنند، البته رويانيان در تلاش است که مشکل حضور هامبورگ در ايران برطرف شود و قرار است در دو روز آينده در جلسه مديران در اين باره تصميم نهايي را بگيرند.

توحيد بازدید : 105 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: در يکي دو پست دچار مشکل هستيم که نهايت تا يک ماه آينده با جذب بازيکنان خارجي اين مشکل را پوشش مي‌دهيم.

رسول خطيبي در گفت‌وگو با فارس، در مورد اينکه گسترش فولاد توانسته شروع خوبي در مسابقات ليگ برتر داشته باشد، گفت: بازي‌هاي سخت‌مان را پشت سر گذاشتيم و بازيکنان توانستند عملکرد خوبي داشته باشند، واقعيت اين است که ما در يکي دو پست مشکل داريم و از بازيکنان در پست غيرتخصصي شان استفاده مي‌کنيم. تصميم گرفتيم با جذب نفرات خارجي خودمان را در اين مناطق تقويت کنيم. فکر مي‌کنم در نهايت تا يک ماه آينده يکي دو بازيکن خارجي را جذب کنيم.

وي افزود: در تمامي بازي‌ها از اين ضعف‌مان ضربه خورديم بايد تلاش کنيم تا بازيکنانمان را به خودباوري برسانيم و از لحاظ فني بهتر شويم. واقعيت اين است که روند فني ما به شکلي است که هر بازي رضايت بيشتري از تيمم پيدا مي‌کنم.

سرمربي گسترش فولاد در مورد رويارويي با داماش گيلان در هفته ششم ليگ برتر و اينکهآنهانتايج خوبي کسب نکرده‌اند اظهار داشت: اکنون تازه پنجم هفته از ليگ گذشته و نمي‌توانيم بگوييم تيمي بد نتيجه گرفته است. داماش مقابل استقلال بازي خوبي انجام داد و اين نيست که آنها نتيجه نگرفته باشند. واقعيت اين است که نفرات آنها مثل ما اکثرا بومي هستند و از يک مربي خوب و مديري توانمند بهره مي‌برند. بايد امتيازات را در نيم فصل اول جمع‌آوري کنيم چرا که در نيم فصل دوم دروازه‌ها کوچک مي‌شود و کارمان سخت‌تر است.

خطيبي در مورد اينکه آيا کيفيت توپ‌هاي ليگ برتر مناسب است اظهار داشت: ‌با توجه به اينکه تمامي تيم‌ها از اين توپ‌ها استفاده مي‌کند شرايط يکسان است و اگر ضرري وجود داشته باشد براي همه تيم‌ها است. سال قبل در ليگ دسته اول از توپ‌هايي استفاده مي‌شد که براي همين شرکت آل‌اشپورت بود. من فکر مي‌کنم کيفيت آن توپ‌ها بهتر بود و اگر آن را مورد استفاده قرار دهند، بد نيست.

وي در پايان در مورد اينکه ماجدي اعلام کرده اگر خطيبي از او عذرخواهي کند از شکايتش انصراف مي‌دهد، خاطرنشان کرد: در مورد آن مسئله صحبتي ندارم و حواشي مربوط به آن بازي تمام شده است.براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم آنها بتوانند در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به عنوان نماينده ايران موفق شوند.

توحيد بازدید : 125 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
محسن حسيني مدافع تراکتورسازي از سوي مجيد جلالي در اختيار باشگاه قرارگرفته بود.
نيلوفر واشقاني
90: محسن حسيني مدافع تراکتورسازي از سوي مجيد جلالي در اختيار باشگاه قرارگرفته بود. به همين خاطر اين مدافع بايد در کميته انضباطي حضور پيدا مي‌کرد و در همين خصوص توضيحاتي را ارائه مي‌داد. حسيني پنجشنبه صبح به کميته انضباطي رفت و حرف‌هايش را زد حالا اين احتمال قوت گرفته که با وساطت بازيکنان تيم، حسيني به تمرينات بازگردد. ديروز براي مطلع شدن از آخرين شرايط حسيني تماسي با او گرفتيم که اين مصاحبه را مي‌خوانيد:
90: در جلسه کميته انضباطي چه گذشت؟
از باشگاه به ما گفته بودند که در جلسه کميته انضباطي شرکت کنيم و ما هم اين کار را کرديم.
90: از مسئولان باشگاه چه کساني در اين جلسه حضور داشتند؟
آقاي حيدرنژاد و زماني از مشاوران حقوقي آقاي آذرنيا و آقاي صادق فروزش حضور داشتند که جلسه کوتاهي با هم برگزار کرديم. آنها به من گفتند، آقاي جلالي نامه‌اي نوشته و شما بايد دليل بي‌انگيزگي و رفتار غيرحرفه‌اي‌تان را توضيح دهيد.
90: بائو هم بود؟
نه. من اصلا ميثم را نديدم. موضوع ما جداگانه بود و ربطي به هم نداشت.
90: حالا چه توضيحي‌ دادي؟
من گفتم، خدا شاهد است ماجرا اينطور نبوده. يکي از دلايل اصلي که در آخرين تمرين بي‌انگيزه بودم، مشکل کريميان بود. بعد هم گفتم در تمرينات جزو نفرات اصلي نبودم و به همين دليل ناراحت شدم.
90: ما حصل اين حرف‌ها چه بود؟
تمام حرف‌هاي قديمي را دوباره گفتيم. آنها هم من را متقاعد کردند که سرمربي همه کاره است و او تصميم نهايي را مي‌گيرد. من تمام اين مسائل را مي‌دانم و در خدمت تراکتور هم هستم. به ما گفتند، نتيجه را خبر مي‌دهيم.
90: فکر مي‌کني به تمرينات برگردي؟
فکر مي‌کنم بعد از بازي با مس کرمان به تمرينات برگردم. چون جلسه کوتاهي داشتيم و اتفاق خاصي نيفتاد.
90: اگر به تمرينات برگردي، با جلالي صحبت مي‌کني؟
من قبول دارم مربيگري سليقه‌اي است و اگر هر شخص ديگري هم سرمربي باشد بايد کار خودمان را بکنيم. وظيفه من تمرين کردن است ولي در اين مدت دلخور شده بودم. به هر حال من بازيکن قديمي تراکتور بودم و توقع داشتم.
90: پس از بازگشت به تمرينات حقت را مي‌گيري؟
من هميشه آماده‌ام و مي‌خواهم حقم را بگيرم. در تمرينات هم بايد خودم را نشان دهم. البته نيکمت‌نشيني من چه فني باشد و چه غيرفني باعث ناراحتي و دلخوري من شد. سال پيش هم توني هر هفته مي‌گفت، بازي مي‌کني اما اين اتفاق نيفتاد. اول همين فصل هم آقاي جلالي گفت، به تو احتياج دارم.
90: اما روي نيمکت نشستي؟
توحيد بازدید : 188 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
پس از قرعه‌کشي مسابقات فوتبال جام حذفي مسير صعود همه تيم‌ها تا مراحل پاياني مشخص شد و تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس تا فينال اين رقابت‌ها برخوردي با هم نخواهند داشت.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، قرعه‌کشي مسابقات فوتبال جام حذفي صبح امروز (دوشنبه) با حضور نمايندگان تيم‌هاي مختلف در فدراسيون فوتبال برگزار شد.

بر اساس قرعه کشي که لحظاتي پيش انجام شده است، برنامه مراحل اول، دوم، سوم و چهارم رقابتها مشخص شد که برنامه مرحله اول که 13 شهريور انجام مي شود به شرح زير است:


مرحله اول:

بازي شماره يک-شهرداري زارچ يزد- شهرداري جاجرم( خراسان شمالي)

بازي شماره دو-جنوب سوسنگرد- قهرمان استان کردستان( هنوز معرفي نشده)

بازي شماره سه-پرواز زنجان-قهرمان ايلام

بازي شماره چهار-گندم کاران مغان اردبيل- شهرداري نوين بندرعباس

بازي شماره پنج-اتحاد نوين گلستان(توابع تهران)-اتحاد شادگلي قم

بازي شماره شش-شهداي نيروي هوايي تهران-ماهوند مشهد

بازي شماره هفت-شهداي ساري- استقلال نوين قزوين

بازي شماره هشت-تالار وحدت همدان-آذرکوثر تبريز

بازي شماره نه-شهرداري کلاچاي گيلان- تيس چابهار

بازي شماره ده-قهرمان لرستان(هنوز معرفي نشده)- قهرمان خراسان جنوبي(هنوز معرفي نشده)

بازي شماره يازده-استقلال چرام کهکيلويه- پيام وليعصر مرکزي

بازي شماره دوازده-مقاومت شهرکرد- پاس گناوه

بازي شماره سيزده- قهرمان البرز-معاونت ورزش و آموزش(قهرمان استان کيش)

مرحله دوم جام حذفي که در 19 شهريور برگزار مي شود:

بازي شماره 14-برنده بازي شماره يک- شهداي ارتش اصفهان

برنامه بازي شماره 15-برنده بازي شماره دو- برنده بازي شماره سه

بازي شماره 16-استانداري کرمانشاه-برنده بازي شماره چهار

بازي شماره 17-برنده بازي شماره پنج-پيروزي گرمسار

بازي شماره 18-شهداي آق قلاي گلستان-برنده بازي شماره شش

بازي شماره 19-برنده بازي شماره هفت- عقاب نيروي هوايي شيراز

بازي شماره 20-برنده بازي شماره هشت- برنده بازي شماره نه

بازي شماره 21-گل گهر نوين سيرجان-برنده شماره ده

بازي شماره 22-برنده بازي شماره 11 – برنده بازي شماره دوازده

بازي شماره 23-برنده بازي شماره سيزده- با کيوان مرغ مهاباد

مرحله سوم اين بازي‌ها که با حضور تيم‌هاي ليگ دسته دوم، دسته يک و 10 قهرمان برتر استان‌ها در 24 شهريور برگزار خواهد شد:


24-آلومينيوم هرمزگان_ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

25-کاسپين وزني _ استقلال ساري

26-مس رفسنجان _ نيروي زميني تهران

27-گاز فجر جم _ شهرداري لنگرود

28-داماش ايرانيان تهران_ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

29-شهرداري جويبار_ گهر دورود

30-اتکاي گلستان_ شهرداري اراک

31-پيام صنعت آمل _ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

32-نيکي‌پسند اصفهان_ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

33-استقلال اهواز _ نفت اميديه

34-شهرداري دزفول_ نفت و گاز گچساران

35-شهرداري تبريز_ صنعت نفت نوين آبادان

36-ميناب تيور هرمزگان_ نساجي مازندران

37-البدر بندر کنگ_ سپيدرود رشت

38-صنعت نفت آبادان_ راهيان کرمانشاه

39-سياه‌جامگان مشهد_ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

40-پرسپوليس گنابه_ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

41-نفت مسجد‌ سليمان _ پيکان تهران

42-برق شيراز_ ماشين‌سازي تبريز

43-سايپاي شمال_ صنعت ساري

44-نوژن شهرداري نوشهر_ شاهين بوشهر

45-شهرداري ياسوج_ آهن بافق يزد

46-مس سنگون برزقان_ گلگهر سيرجان

47-نبرد شهر کرد _ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

48-فولاد يزد _ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

49-شهرداري بندرعباس_ ابومسلم خراسان

50-استيل‌آذين تهران _ ايران جوان بوشهر

51-استاد‌معين اهواز _ با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است

52-پاس همدان _ پديده مشهد

53-شهرداري اردبيل _کارگر بن يزد بوشهر

54-بهمن شيراز_ ملي‌حفاري اهواز

55-با يکي از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است _الوند همدان

همچنين براساس اين قرعه‌کشي مشخص شد تيم هاي ليگ برتري به ترتيب زير به مصاف حريفانشان مي روند که البته زمان اين‌بازي‌ها هنوز مشخص نيست:


استقلال تهران بايد با برنده بازي تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال ساري-کاسپين قزوين بازي کند.


ملوان بندرانزلي پس از برگزاري دو ديدار با برنده يکي از تيم‌هاي نيروي زمين تهران-مس رفسنجان و شهرداري لنگرود-گاز فجر جم بازي مي‌کند.


نفت تهران با برنده داماش ايرانيان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و شهرداري جويبار-گهر دورود مصاف خواهد داد.


همچنين ذوب آهن پس از دو بازي با برنده اتکاي گلستان-شهرداري اراک و پيام صنعت آمل-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي خواهد کرد.


صباي قم با برنده تيم‌هاي گيتي‌پسند اصفهان با يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال اهواز-نفت اميديه بازي مي‌کند.


مس کرمان با برنده شهرداري دزفول-نفت و گاز کچساران و شهرداري تبريز-صنعت نفت نوين آبادان مصاف مي دهد.


گسترش فولاد تبريز با برنده تيم‌هاي ميناب طيور هرمزگان-نساجي مازندران و البرز بندر کنگ و سفيد رود رشت بازي مي‌کند.


سپاهان اصفهان با برنده تيم‌هاي صنعت نفت آبادان-راهيان کرمانشاه و سياه‌جامگان مشهد-يکي از قهرمان‌هاي استاني مصاف مي دهد.


در نيمه ديگر جدول برنامه رقابت‌ها به اين صورت است:

سايپا با برنده تيم‌هاي پرسپوليس گناوه-يکي از قهرمان‌هاي استاني و نفت مسجدسليمان-پيکان تهران مصاف مي دهد.


تراکتورسازي تبريز با برنده تيم‌هاي برق شيراز-ماشين‌سازي تبريز و سايپاي شمال-صنعت ساري بازي مي‌کند.


داماش گيلان با برنده تيم‌هاي نوژن شهرداري نوشهر-شاهين بوشهر و شهرداري ياسوج-آهن بافق يزد بازي خواهد کرد.


راه‌آهن سورينت با برنده تيم‌هاي مس سونگون ورزقان-گل‌گهر سيرجان و نبرد شهرکرد-يکي از قهرمان‌هاي استاني مصاف مي دهد.


فولاد خوزستان با برنده تيم‌هاي فولاد يزد-يکي از قهرمان‌هاي استاني و ابومسلم خراسان-شهرداري بندرعباس بازي مي‌کند.


فجر سپاسي شيراز با برنده تيم‌هاي استيل‌آذين تهران-ايران‌جوان بوشهر و فولاد نوين اهواز-يکي از قهرمان‌هاي استاني ديدار خواهد کرد.


پرسپوليس با برنده بازي تيم‌هاي پديده مشهد-پارس همدان و کارگر بن يزد-شهرداري اردبيل مصاف مي دهد.


استقلال خوزستان هم با برنده تيم‌هاي ملي حفاري اهواز-بهمن شيراز و الوند همدان-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي مي‌کند.


طبق اين برنامه تيم‌هاي استقلال و سپاهان هم در صورت بالاآمدن تا مرحله نيمه‌نهايي به يکديگر نمي‌رسند و همچنين تراکتورسازي و پرسپوليس هم تا مرحله نيمه‌نهايي به هم نمي خورند.


بر اساس اعلام بهروان فينال به صورت تک بازي انجام مي شود و اگر دو تيم هم استاني به فينال راه يابند در همان استان برگزار خواهد شد و در غير اين صورت يا توافقي صورت خواهد گرفت و يا سازمان مسابقات در اين باره تصميم گيري خواهد کرد.


ضمن اينکه اگر در هر مرحله، دو تيم ميزبان يا دو تيم ميهمان در مرحله قبل به هم بخورند براي تعيين ميزباني و ميهماني قرعه کشي انجام خواهد شد.

هر گونه تغييري در برنامه مسابقات از سوي سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام مي شود.

توحيد بازدید : 141 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

مجيد جلالي در گفتگو با مهر، در خصوص اعتراض‌هاي خود در ديدار با مس کرمان به خاطر وقت کشي گفت: وقتي بازيکنان حريف 12 بار خود را به زمين مي‌اندازند و 7 بازيکن هم بين يک تا دو دقيقه وقت را تلف مي‌کنند اسم آن را چه چيزي مي‌توان گذاشت؟ اين کار مصداق چيست؟ شايد من اشتباه مي‌کنم ولي يک نفر بگويد که اين کار چه معني دارد؟

وي افزود: وقتي تيمي مثل بحرين اين کار را مي‌کند قضيه فرق مي‌کند و تا هفته‌ها همه اين کار را تقبيح مي‌کنند اما زماني که تيم محبوب ما چنين کاري را انجام مي‌دهد ديگر کسي از آن حرف نمي‌زند. وقتي جريان بازي را متوقف مي‌کنيم روح فوتبال را مي‌کشيم. آنها که در فوتبال هستند مي دانند من دقيقا چه چيزي را مي‌گويم.

سرمربي تيم تراکتورسازي ادامه داد: در بازي تيم ملي مقابل کره وقتي ما يک بر صفر پيش افتاديم مدام مي‌خواستيم بازي را از جريان بياندازيم. حتي اگر اين کار منجر به اخراج يک نفر از روي نيمکت تيم ملي ايران مي‌شد هم اين کا را مي‌کرديم. اين طور نيست وقتي اين کار را ديگران انجام مي‌دهند ما اعتراض کنيم ولي وقتي خودمان اين کار را مي‌کنيم خوب باشد.

جلالي با بيان اين که روح فوتبال جوانمردانه در ايران در حال از بين رفتن است، گفت: بازي جوانمردانه فقط اين نيست که توپ را به بيرون بزنيم. اين کار شاخصه‌هاي زيادي دارد. يکي از کارها اين است وقتي بازيکن حريف مصدوم شد توپ را به بيرون بزنيم و نسبت به داور پيش قدم بشويم. اما وقتي کارهاي ديگري انجام مي‌گيرد و تيم‌ها دست به وقت کشي مي‌زنند آن وقت شاهد هستيم که بازيکنان هم توپ را به بيرون نمي‌زنند.

وي به روش‌هايي که برخي مربيان براي فريب داوران به کار مي‌گيرند اشاره کرد و عنوان کرد: در اين سال‌ها اتفاق‌هاي عجيب و غريبي را شاهد بوده‌ايم. برخي از مربيان براي اين که داور را فريب بدهند روي بدن بازيکن خود عکس برگردان مي‌چسباندند و روي آن دست مي‌کشيدند تا کبود شود و به بازيکن مي‌گفتند روي چه صحنه‌اي خود را زمين بزند و بعد بدن کبود خود را به داور نشان بدهد که از اين طريق داور را فريب بدهد.

سرمربي تيم تراکتورسازي تصريح کرد: برخي مربيان حتي با مهاجمان خود فريب داور را در محوطه جريمه کار و تمرين مي‌کنند. اين‌ها روش‌هاي ناپسندي است که رواج پيدا کرده و با روح جوانمردانه فوتبال منافات دارد. فيفا در منشور اخلاقي خود براي زماني که بازيکن با دروغ به دنبال کسب پنالتي است کلمه خيلي بدي را به کار برده که من حتي نمي‌توانم آن کلمه زشت را بر زبان بياورم.

جلالي در ادامه پيشنهاد خود را براي سازمان ليگ اين گونه مطرح مي‌کند: سازمان ليگ بايد رفتارهاي خوب و بد را مورد توجه قرار دهد. پيشنهاد من اين است که سازمان ليگ در پايان هر هفته باز‌ي‌ها را بررسي کند و بازي‌هايي که جوانمردانه هستند را مورد تشويق قرار دهد و ديدارهايي که در آن وقت کشي صورت مي‌گيرد را اعلام کند تا مورد تقبيح همه قرار گيرد. اين کار با گذشت زمان سبب مي‌شود تا فرد يا تيم خطا کار دست از روش خود بردارد.

وي تاکيد کرد: ما مدام کارهاي بد را تنبيه مي‌کنيم ولي درباره کارهاي خوب چه تصميم هايي گرفته‌ايم؟ سال گذشته تماشاگران گهر آن همه رفتار خوب داشتند ولي سازمان ليگ براي آنها چه کاري انجام داد؟ اين کارها باعث مي‌شود روح رفتارهاي جوانمردانه از فوتبال باشگاهي کشور دور شود

توحيد بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
تراکتورسازي تبريز در هفته ششم ليگ برتر فوتبال روز جمعه به مصاف فجرسپاسي مي رود.

طبق اعلام معاونت پزشکي تراکتورسازي سعيد دقيقي که قبل از ديدار مقابل گسترش فولاد در هفته دوم ليگ برتر از ناحيه کمر مصدوم شده بود توانايي حضور در ميدان را پيدا کرده و مي تواند براي تيمش به ميدان برود.

محسن ربيع خواه که از ناحيه زانو دچار مشکل شده بود همچنان بايد زير نظر پزشکان کار کند و نمي تواند اين هفته به ميدان برود. او قبل از ديدار با سپاهان مصدوم شد و در دو ديدار تراکتورسازي مقابل سپاهان و مس کرمان غايب بود.

طبق گفته رسول صادق معاونت پزشکي تراکتورسازي مصدوميت مهدي کريميان کاملا برطرف شده و با صلاحديد کادرفني او مشکلي براي بازي ندارد
توحيد بازدید : 108 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
رضا عباسي
90: مجيد جلالي صبور است و خويشتن‌دار. حتي اگر دلخور باشد مراقب است که «چه» بگويد و «چگونه» بگويد. او اهل جنجال نيست و تا حد امکان از حاشيه پرهيز مي‌کند. اين مصاحبه اگر با هر مربي ديگري انجام مي‌شد دست کم چند تيتر داغ از درون آن متولد مي‌شد. جلالي اما به شيوه علي کريمي سئوالات حاشيه‌اي را دريبل مي‌کند و اجازه نمي‌دهد دلخوري‌ها «تيتر» بسازد. او اين بار هم بيشتر دنبال اشتراکات بود تا اختلافات...
90: بعد از بازي با مس گفتيد راه مقابله با تيم‌هاي تدافعي را بلد نبوديد. اين ضعف کادرفني نيست؟
قبول دارم. روي اين موضوع هم تاکيد دارم که ما در بخش دفاعي پيشرفت محسوسي داشته‌ايم اما هنوز در زمينه طراحي، بازيسازي و بخش تهاجمي بايد بيشتر کار کنيم. ما بايد ميزان مالکيت توپ در خط هافبک را بالاتر ببريم تا بتوانيم هم حملات بيشتري داشته باشيم و هم تهاجم منظم‌تري.
90: خيلي‌ها فکر مي‌کردند بعد از دو پيروزي پياپي در اصفهان، در خانه هت‌تريک کنيد.
بايد قبول کرد قواعد بازي در اصفهان بسيار متفاوت از تبريز بود. ما در فولادشهر بر پايه کنترل حريف و تکيه بر قابليت‌هاي تدافعي بازي کرديم اما در تبريز اين شيوه مناسبي نبود و نيست. البته شما نبايد مصدوميت 9 بازيکن تيم را هم ناديده بگيريد. نبود اين نفرات دست کادرفني را براي تنوع در برنامه‌ها مي‌بندد.
90: موافق نيستيد که حتي با يک شيوه نتيجه‌گرا به پيروزي مي‌رسيديد، بهتر بود؟
ما بايد به يک سبک باثبات در بازي برسيم. اين توقعي است که از تراکتور مي‌رود. من دوست ندارم از طريق کارهاي غيرمتعارف و در لحظه به پيروزي برسيم. اين گونه نتايج زودگذر خواهد بود.
90: وقت کشي مسي‌ها بيش از حد طبيعي بود؟‍
بله متاسفانه. اتلاف وقت مفرط و بازي تخريبي و کشتن زمان جذابيت بازي را کم کرد.
90: حالا بايد منتظر يک اولتيماتوم ديگر باشيد؟
(مي‌خندد) نگاه من اينگونه نيست.
90: به هر حال برخي مي‌گويند دو پيروزي پياپي در فولادشهر حاصل ونتيجه ضرب‌الاجل مديريت بود. قبول نداريد؟
توحيد بازدید : 128 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فرزاد ملازاده
90: بعد از اينکه جلالي احساس کرد تيم در دو بازي اول خود نمايشي را که او انتظار داشت به نمايش نمي‌گذارد تا حدودي به اين وضعيت مشکوک شد. او همانطور که در کنفرانس هم اعلام کرد کمک‌هاي خود را بسيج کرد تا به بررسي کلي مشکلات تيمش بپردازند او مدعي بود که کمک‌هايش در روز حتي 4 الي 5 ساعت هم نخوابيده‌اند.
جلالي بعد از آن موفق به مو شکافي مساله‌اي شد که شايد تصورش را هم نمي‌کرد. داستان از اين قرار است که يکي از مربيان سابق تراکتور زمينه‌ساز ايجاد حاشيه در تيم تراکتور شده بود او از طريق نفراتي که در کنارش دارد با تماس گرفتن با برخي بازيکنان تراکتور از آنها مي‌خواهد جو تيم را برهم بريزد تا جلالي و اعضا فني تيم تحت فشار قرار بگيرند مسئله‌اي که در زمان توني هم در برخي موارد ايجاد شد اما توني توانست تا اواخر فصل تيمش را جمع‌وجور کند و ناز هيچ بازيکني را نکشد جلالي به خوبي فهميده بود که کساني دارند بازيکنان تيمش را در همين ابتدا هوايي مي‌کنند اما او که اهل بازيکن سالاري نيست در تمرين به دو بازيکن تيم هشدار مي‌دهد که با جديت تمرين کنند اما آنها که وعده حضور در تيم آن حاشيه‌ساز را داشتند اتفاقاتي را رقم زدند که البته جلالي واکنش درستي نشان داد.
به هر حال با وجود آنکه حاشيه اخير به خوبي مهار شد اما جلالي بايد مواظب تمام مسائل پيرامون تراکتور باشد اين تيم با بسياري از تيم‌هاي ليگ برتري فرق دارد برخي چشم ديدن موفقيت اين تيم محبوب آذربايجان را ندارند و باهر دسيسه‌اي مي‌خواهند آن را به حاشيه برانند نظارت به رفت و آمد بازيکنان و علي‌الخصوص رفتار اجتماعي آنها اين مسئله را مي‌طلبد جلالي بايد به بازيکنان تراکتور ديد حرفه‌اي را تزريق کند تا مثلا يک بازيکن تا آخرين ساعات شب در خيابان نگردد و با يک اتفاق تراکتور را هم با مشکل مواجه نکند.


توحيد بازدید : 121 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

مهدي کياني از ابتداي فصل جزو نفرات ثابت تراکتورسازي بود و مقابل مس هم به ميدان رفت. او به هواداران قول داده بود در اين بازي اولين برد خانگي را به دست بياورند اما اين اتفاق نيفتاد تا کياني و همباريانش همچنان در خانه ناکام باشند. کياني در اين بازي سعي کرد موقعيت‌هاي خوبي را براي مهاجمان فراهم کند اما تلاشش بي‌فايده بود. به اعتقاد کياني شانس در اين ديدار با تراکتور يار نبوده اما جلالي دليل متوقف شدن اين تيم را ياد نگرفتن شيوه رويارويي با تيم‌هاي دفاعي مي‌داند. بهتر ديديم در همين خصوص با کياني مصاحبه‌اي داشته باشيم که مي‌خوانيد:
چرا طلسم تراکتورسازي مقابل مس هم نشکست؟
نمي‌دانم چه بگويم! در اين بازي هر چه زديم به در بسته خورد وگرنه ما که دوست داشتيم ببريم و هواداران را خوشحال کنيم.
90: تراکتور که موقعيت زياد داشت چرا استفاده نکرد؟
ما 90 دقيقه حمله کرديم و فقط مي‌خواستيم ببريم. فقط چند بار توپ به تير خورد و رودباريان هم موقعيت‌هاي زيادي گرفت. همانقدر که ما حمله کرديم ، مس دفاع کرد‍!
90: به هر حال مي‌دانيد مس براي يک امتياز مي‌آيد؟
واقعا هم براي يک امتياز آمده بودند. آنها حتي يک موقعيت خطرناک هم نداشتند. اما نبايد يک تيم به هر قيمتي امتياز بگيرد، فوتبال بازي کردن مهمتر از هر چيزي است.
90: منظورت وقت کشي مسي‌هاست؟
مسي‌ها فقط وقت‌کشي مي‌کردند و مدام خودشان را روي زمين مي‌انداختند.
بالاخره يک تيم يا مي برد يا مي‌‌بازد! غير از اين که نيست. اين کارها ديگر در فوتبال حرفه‌اي معنا ندارد. هر تيم بايد با جرات بازي کند نه اينکه بخواهد با اين کارها به جايي برسد. پس فوتبال چه مي‌‌شود؟
90: مقابل وقت‌کشي‌ها چرا بازي جوانمردانه انجام داديد؟
قرار نيست بخاطر غيرحرفه‌اي بودن مسي‌ها ما خيلي چيزها را فراموش کنيم. ما فقط بازي جوانمردانه انجام داديم و يک امتياز ارزش ندارد که اصول را زير پايمان بگذاريم.
90: تراکتوري‌ها مغرور شده بودند؟
نه بابا! چه غروري؟ ما هنوز کاري نکرديم که بخواهيم مغرور شويم. جلوي مس هم براي بردن بازي کرديم. هنوز کارمان تمام نشده و بازي‌هاي سختي داريم.
90: قبول داري، اين موقعيت‌ها تا گل نشود فايده‌اي ندارد؟
ما خوب بازي کرديم و بايد در بازي‌هاي آينده دقت‌مان را بالا ببريم. ولي برابر تيم‌هاي دفاعي بازي کردن سخت است.
90: جلالي هم گفته بود، هنوز ياد نگرفتيد جلوي تيم‌هاي بسته بازي کنيد؟
اين نظر سرمربي تيم است و من نمي‌توانم اظهارنظر کنم. ولي ما فقط 4 موقعيت صددرصد داشتيم پس مي‌توانيم جلوي اين تيم‌ها نفوذ کنيم.
90: احمدزاده در تيم جا افتاده؟
مصدوميت بعضي از بازيکنان باعث شد احمدزاده بازي کند.فرشاد بازيکن خوبي است و در چند بازي هم به تراکتور کمک کرده. به نظر من احمدزاده بازيکن آينده‌داري است.
90: بازي با فجرسپاسي را چطور مي‌بيني؟
فجري‌ها جلوي سپاهان خوب بازي کردند و امتياز هم گرفتند. حالا هم جلوي ما انگيزه دارند و بايد حواسمان را جمع کنيم تراکتور اگر مي‌خواهد مدعي باشد بايد امتياز بگيرد. به طلسم هم اعتقادي نداريم و تازه دو بازي در تبريز داشتيم.
90: براي بازگشت حسيني و بائو با جلالي صحبت کرديد؟
بله، من همراه کريمي، اسدي و نصرتي با آقا مجيد صحبت کرديم. گفتيم اگه مي‌خواهيد، آنها را جريمه کنيد ولي به تمرين برگردند. به احتمال زياد به تمرين برمي‌گردند و مشکل‌شان حل میشود.

 

توحيد بازدید : 106 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
ايرج طالع

بررسي ليست گلزنان ادوار ليگ برتر در باشگاه تراکتور سازي به ما نشان مي دهد که مهاجم اين فصل تراکتور چه کار سختي پيش رو دارد . همين مهدي سيد صالحي با حضوري يک فصله 16 گل براي تيم تراکتور سازي به ثمر رسانده است . به اين ليست توجه بفر مائيد .

1_ محمد ابراهيمي 5 فصل با 25 گل

2_لوپز 2 فصل با 20 گل

3_مهدي سيد صالحي يک فصل با 16 گل

4_جاسم کرار يک فصل با 16 گل

5_ علي عليزاده 3 فصل با 10 گل

6_احسان حاج صفي 2 فصل 9 گل

7_محمد نصرتي 4 فصل 9 گل

8_توسي يک فصل 8 گل

9_ فرزاد حاتمي 2فصل8گل

10_محسن حسيني 5 فصل 8 گل

از اين ليست خيلي ها رفته اند. ميدان براي محمد ابراهيمي و کريم انصاري فرد خالي شده .مخصوصا کريم که تا پايان فصل بايد رکورد سيد صالحي را بزند، تا به علي دائي ثابت کند او از سيد بهتر است . کريم در تراکتور مثل پرسپوليس استرس نيمکت نشيني و تعويض ندارد . به او به اندازه کافي بازي خواهد رسيد .پس بنابر اين، جواب اعتماد مجيد جلالي را او بايد با گلزني براي اين تيم بدهد . محمد ابراهيمي هم بازيکن بي تجربه اي نيست و به اندازه کافي فرصت خواهد داشت .
توحيد بازدید : 117 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
محمدجواد دلفکار عضو هيات مديره تراكتورسازي در مورد شرايط تيم مي گويد: »وضعيت تيم خوب است. سه شنبه هيات مديره جلسه داشت و در مورد مسائل مختلف تيم به صحبت پرداختيم.90: محمدجواد دلفکار عضو هيات مديره تراكتورسازي در مورد شرايط تيم مي گويد: »وضعيت تيم خوب است. سه شنبه هيات مديره جلسه داشت و در مورد مسائل مختلف تيم به صحبت پرداختيم. همچنين گزارشي از عملکرد و برنامه هاي تيم از سوي حميد زيني زاده عنوان شد. پس از پايان جلسه با تمامي اعضا به تمرين تيم رفتيم و عملکرد بازيکنان را نظاره کرديم.«او در مورد مشكلات مالي باشگاه توضيح مي دهد: »به نسبت قرارداد بازيکنان و زماني که از فصل گذشتهاست مطالبات آنها پرداخت شده و تاکنون اکثر بازيکنان چيزي در حدود30 درصد از قراردادشان را گرفته اند. باتوجه به زماني که گذشته در پرداختي ها مشکلي نداشتيم.«سخنگوي هيات مديره باشگاه در مورد اينکه شايعه شده پول بازيکنان عقبافتاده است و آنها قصد اعتصاب دارند، مي گويد: اين شايعاتي است که بعضابرخي ها با کم لطفي در مورد تيم اعلام مي کنند اما چنين مشکلي وجود ندارد.وي ادامه مي دهد: »سعي ما اين است که امسال در ليگ برتر اول شويم تيمبسيار خوبي را بستيم و سرمربي تيممجيد جلالي فردي فني، در کار خود ماهر و بي حاشيه است. مديرعامل باشگاه نيز در اين فصل به بحث هاي جنجالي وارد نمي شود و ديگر زياد حاشيه اي از تراکتورسازي در رسانه ها ومطبوعات نمي بينيم. قبلا شرايط فرق مي کرد به هر حال وقتي تجربهزياد مي شود مطمئنا شرايط فرق مي کند. بايد کار در اولويت ما باشد چرا که وقتي مسائل روي سايت ها و رسانه ها مي روند کمي تمرکز تيم به هم مي خورد.«دلفکار در مورد اينکه آيا اعتقاد دارد محمدحسين جعفري مديرعامل سابق زياد به مباحث حاشيه اي مي پرداخت، مي گويد: »به هر حال آن زمان جنجال بيشتري مي شد و گفتم با توجه بهتجربه اي که به دست آورديم اين مسائل امروز خيلي کمتر شده است.«عضو هيات مديره تراکتورسازي در مورد اينکه پس از عدم نتيجه گيري در دو هفته اول حميد زيني زاده به اعضاي تيماولتيماتوم داد و اعلام کرده بود اين کار را به اين خاطر انجام مي دهد که هيات مديره نيز به او فرصت نمي دهد، عنوان مي كند: »شايد لفظ اولتيماتوم درست نباشد اما به طور طبيعي وقتي هزينه مي شود در عوض آن نتيجه هم ميخواهيم. بالاخره سرمربي و مسئولان تيم بايد پاسخگو باشند. طبيعي است هواداران متعصب تراکتورسازي از تيم شان قهرماني مي خواهند. ما تمام تلاش مان را براي موفقيت تيم مي کنيم و از مجموعه خود حمايت مي کنيم و در عوض هزينه حمايتي که انجام شده است نتيجه مي خواهيم.«او در پايان مي گويد: در ديوار باشگاهتراکتورسازي جام هاي فراواني وجود دارد اما وقتي بررسي مي کنيم مي بينيم که اکثر اين جام ها را ساير رشته ها آورده اند و در فوتبال نتيجه چنداني گرفته نشده است. با اين وجود هزينه فراواني که در فوتبال مي شود ساير رشته ها را تعطيل کرده است نبايد اجازه دهيم چنين سوء استفاده اي از علاقه مردم به فوتبال شود.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1,651
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,073
  • بازدید ماه : 1,956
  • بازدید سال : 12,797
  • بازدید کلی : 424,619