loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 195 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

علي كريمي بازيكن پيشين تيم ملي و تراكتورسازي تبريز در صفحه اينستاگرام خود ضمن تبريك عيد فطر درد دلي كرده كه در زير مي بينيد:

به نام او که بهترين است

درد و دلي براي سبک‌تر شدن

کلمات و جملات در ذهنم آن‌چنان با هم درگير شده‌اند که قادر به ارائه احساسات خود نيستم. محبت‌هاي بي‌درنگ و بي‌رياي شما خوبان تمام رگ و پي وجودم را به لرزه انداخته. هموطن، هوادار، طرفدار، هر که هستي، هرجاي اين وطن که قرار داري، شماها از همه کس به من نزديک‌تريد. حتي از خانواده‌ام، زيرا آنها منتصب به من هستند و شما مرا منتخب خود کرده‌ايد. دست تک تک شما را مي‌بوسم ...

وي در ادامه اين پيام آورده است: سروران رسانه‌اي، همبازي‌هايم، مربيان و دست اندرکاران؛ آنچنان مرا در درياي محبت‌شان انداخته‌اند که جز دست‌ و پا زدن عاجزانه و غرق شدن در امواج محبت‌ها راه ديگري ندارم. قلباً مي‌گويم يک دنيا پشيمانم که چرا براي اين مردم خوب و صميمي بيشتر از اينها تلاش و فداکاري نکرده‌ام. از اينکه کم گذاشته‌ام، خيلي خيلي شرمسار و پشيمانم ...

کريمي در پايان يادآور شده است: اين احساسات قلبي و بي‌رنگ و رياي شما مردمان پاک سرشت، پرشکوه‌ترين بدرقه خداحافظي بود...

دوست‌دار شما

علي کريمي

توحيد بازدید : 97 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

رسول خطیبی امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری تمرینات تیم تراکتورسازی در دو نوبت اظهار داشت: دیروز یکشنبه تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر انجام دادیم و در نظر داریم با این روش میزان آمادگی و هماهنگی بازیکنان با یکدیگر را بیشتر کنیم.

 

وی ادامه داد: برای دیدار پنجشنبه با فولاد آماده می شویم و با اضافه شدن بازیکنان جدید به تمرینات، نیاز داریم که انها را با نفراتی که از قبل در اختیار داشتیم و تمرین می کردیم، هماهنگ تر کنیم.

 

بقيه در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 229 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

در چند روز گذشته بحث خدمت سربازي بختيار رحماني بازيكن فولاد و حمودي بازيكن سپاهان بسيار داغ است چرا كه گفته ميشد اين بازيكنان بايد به خدمت سربازي بروند كه در اين حالت بايد به يكي از تيم هاي نظامي ليگ برتري يعني تراكتورسازي تبريز يا ملوان بندر انزلي ميرفتند ولي امروز خبر رسيد كه بازيكن هابي مذكور معافيت تحصيلي دارند در نتيجه در تيم هاي خودشان بازي خواهند كرد...

بقيه مطلب در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 204 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

جواد نکونام فصل گذشته در یک قدمی تراکتور قرار گرفته بود. منابع موثق از امضای قرارداد داخلی این بازیکن و تراکتور در تهران سخن می گفتند. این مذاکرات تا روز آخر نقل و انتقالات طول کشید و نکونام بالاخره استقلال را انتخاب کرد. دلیل انتخاب استقلال همچنان نامشخص ماند تا اینکه بالاخره دلیل آن در جنجال اخیر ایجاد شده بین کاپیتان و قلعه نویی مشخص گردد. قلعه نویی در این مورد می گوید:

” ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرفهای تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و گفت که من هنوز این جماعت را نشناخته ام. “

توحيد بازدید : 172 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

به نوشته مجله خبری هواداری تراکتورسازی امروز تمرین این تیم که قرار بود از ساعت ۱۸ در زمین فجر لشکر عاشورا برگزار شود از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شروع شد این در حالی بود که نزدیک ۳۰۰ هوادار بیرون از محل تمرین در انتطار اجازه ورود بودند.

هنگامی که اجازه ورود به هواداران داده شد همزمان باهنر نیز وارد محل تمرین شد که با استقبال هواداران همراه بود اینگونه بود که هواداران نیز مسیر تمرینی خود را برای مسابقات چند گانه آماده می کردند شاید حرف خنده داری باشد اما با این نوع رفت و آمد و مسیر دستیابی به محل تمرین قطعا  تراکتوری ها می توانند وضعیت جسمانی مناسبی داشته باشند.

در این مسیر هواداران ابتدا از روی آسفالت وارد مسیری خاکی سپس شنی ؛بیابانی و بعد از آن محیط جنگلی می شود که اگر همین محل برای تمرین زمستان در نظر باشد قطعا عبور از آب نیز در مسیر مشاهده خواهد شد.

اما تمام این مشکلات با باز کردن درب ورودی واقع در اتوبان حل خواهد شد چرا که فاصله این درب تا زمین تمرین حدود ۱۰۰ متر می باشد البته لازمه این کار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط هواداران محترم می باشد تا اتومبیل های خود را کنار اتوبان پارک نکنند.شاید هم بسته بودن این درب بخاطر همین ازدحام اتومبیل هواداران می باشد.

در هر صورت بازیکنان هنگام ورود به شدت از سوی هواداران تشویق شدند؛هوادارانی که همگی منتظر ورود بازیکنان بودند و طرف سکوها نرفته بودند در این میان لوسیانو بیش از همه تشویق شد البته حبیب گردانی هم نشان داد رابطه بسیار صمیمی و گرمی با هواداران دارد و با جمله ای هواداران را به خنده واداشت که کمتر بازیکنی با این ادبیات خودمانی با هواداران سخن می گوید.

تمرینات با کمی دو و بازی با توپ به صورت دسته ای شروع شد اما پس از مدتی کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت تا بازیکنان نشان دهند برای بازی های لیگ لحظه شماری می کنند نکته قابل توجه شوت های جذاب بازیکن جدید تیم علا عبدالزهرا بود که اگر در ادامه همینطور کار کند قطعا گل های زیبایی خواهیم دید همچنین پاس های او نیز نوید بازی سازی در میانه میدان رامی داد.

تمرین احمد کامدار؛ادینهو و عبدالزهرا به صورت جدا از سایرین انجام می شد که پس از شروع تمرینات تاکتیکی آنها نیز به سایر بازیکنان پیوسته و در تمرینات تیمی شرکت کردند لازم به ذکر است هر دو این بازیکنان به شدت تشویق شدند.

تماشاگران در آغاز تمرین با لیدر حاضر مشورت کرده و شروع به تشویق کردند اما قرار شد دروازه بان ها در آخر تشویق شود پس تشویقات با رسول خطیبی شروع شد؛هوادران او را با لقب پاشا صدا کردند و خطیبی پس از حضور در جلوی سکوها ارادت خود به هواداران را نشان داد در ادامه مهدی کیانی با شعار غیرتی ام غیرتی ام من مهدی کیانی ام تشویق شد احمد آرپی چی زن و ممد اف  ۱۴ نیز به همراه سایر بازیکنان تشویق شدند.

بقيه در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 382 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (2)

 

اين مسابقه كه در شبكه استار پخش ميشد و بچه ها در آن شركت ميكردند بالاخره به پايان رسيد و پسر بچه اي كه در عكس ادامه مطلب ميبينيد برنده اين دوره از مسابقات o ses cucoklar شد.

همچنين اين مطلب را هم اضافه ميكنم كه اين پسر اگر يادتان باشد يك بار به مسابقه yetenek sizsiniz turkiye كه از همين شبكه استار تي وي پخش ميشود امده بود ولي زود حذف شد و نتونست در آن مسابقه موفق شود.

عكس شامپيون + هيئت ژوري  در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 605 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

به نقل از سايت رد كلاب مثل اينكه كريم انصاريفرد بازيكن فصل پيش تيم تراكتورسازي نامه اي براي هواداران تراكتور نوشته :

خلاصه نامه كريم را در زير ميبينيد متن كامل در ادامه مطلب 

در آخرین دقایق حضورم در جمهوری اسلامی ایران از تمامی هواداران عزیزم حلالیت طلبیده و از آنها بعنوان برادر کوچک میخواهم قدرشناس کسانی باشیم که با عشق بازی کردند و یک عمر مردم را شاد کردند ولی…

ولی اندوه گین خداحافظی کردند…

از آنها میخواهم تا دعایشان در قنوت نمازشان حتما “انحلال رژیم صهیونست” باشد…

از آنها میخواهم تا مرا هم دعا کنند…

از آنها میخواهم تا تیم خود را حمایت کنند…

(از هواداران تراکتورسازی میخواهم در اولین بازی لیگ … لطفاً و اگر امکانش هست مرا تشویق کنند… تشویق به این معنا که در تنهایی و غریبی خارج از کشور شاید بهترین صدایی که آرامم خواهد کرد فقط شعار معروف ” سن ساوالان نان اوجاسان کریم انصاری فرد، بویون گره گل ووراسان کریم انصاری فرد” خواهد بود…

حتما و حتما بازی اول تراکتور مقابل فولاد خوزستان را خواهم دید(هر طور شدهWink امیدوارم که منتظرم نگذارید چون به شدت میخواهم و منتظرم تا شعار فوق را بشنوم و آرام شوم – از همه شما ممنون- بهترین هستید

توحيد بازدید : 226 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش آی‌اسپورت : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می  گوید از میان بختیار رحمانی و علی حمودی یکی جذب  تراکتورسازی خواهند شد.

وي درباره عملکرد باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی با اهدافی پیش رفت که و به 99 درصد از آن رسید. در مجموع عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته ایم و منطبق با سیاست های باشگاه پیش رفته ایم.

وی در خصوص جذب ادینهو افزود: در آخرین روز نقل و انتقالات بازیکنان خارجی نیز با این بازیکن به توافق رسیدیم و امروز نیز قراردادش در هیات فوتبال ثبت شد. باشگاه با سه بازیکن خارجی وارد مذاکره شد و توانست تمامی آنها را جذب کند دیگر بازیکن جدید را نمی خواهیم چراکه کادر فنی تیم را بسته است.

با بحث جعلی بودن کارت های پایان خدمت بختیار رحمانی و علی حمودی و سرباز شدن این دو بازیکن احتمال دارد ....

بقيه در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 6083 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

رشته فنی مهندسی رباتیک یکی از رشته های میان رشته ای جدید در ایران میباشد،یعنی این رشته تلفیقی از رشته های مهندسی برقگرایش های الکترونیک و کنترل ورشته ی مهندسی مکانیکگرایش طراحی جامدات و مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار و نرم افزار می باشد ،که مناسب طراحی و ساخت ربات های صنعتی می باشد. گستردگی علم رباتیک همان طور که در ارتباط این رشته با دیگر رشته ها ذکر شد،برای فعالیت و نوآوری و تحقیق و پیشرفت یکی از وسیع ترین شاخه های فنی مهندسی  میباشد.

زمينه بحث:

از جمله مسايل بسياربا اهميت در هر اجتماعي پاسخ گويي مناسب وارايه راهكار هاي مفيد براي حل مسايل اساسي انسان ويا به نحوي در ارتباط با انسان ميباشد .شايد يكي از علل تقسيم بندي جهان به چند طبقه تلاش براي پاسخ دادن به نياز هاي انساني بوده وما اكنون ثمره اين تلاش ها را تار وپود زندگي خود شاهد هستيم .گويا بشر تنها به نداي يك آيه از قران كريم به خوبي لبيك گفته و معني ان آيه :(واين كه براي انسان بهره اي جز سعي و كوشش او نيست.) در ايران  نیزچند سالي است كه مساله رباتیک مورد بحث وگفتكو بوده ودر عمل نيز شاهدنياز قشر نوجوان وجوان در مورد  ربات بوده ايم. بنا براين ما بخاطر پاسخگويي به نياز ها وسوالات دانش آموزان درباره علم رباتدر این مورد شروع به تحقیق کردیم تا هم نياز هاي دانش آموزان و خودمان برطرف گردد وهم مابتوانيم در حل مسايل اجتماعي  كار مفيد وباارزشي انجام داده باشیم.

بقيه در ادامه مطلب
توحيد بازدید : 579 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

ليست آهنگ هاي آلبوم Milyoner  :

01. Milyoner

02. Budala

03. Seni Seviyorum

04. Iki Yeni Yabanci

05. Benden Sorulur

06. Ne Farkeder

07. Sahte Hoscakal

08. Ask En Cok Bize Yakisir

09. Sensizlik Kiyamet

10. Nereye Kadar

11. Gelemem

12. Budala ( Akustik )

13. Iki Yeni Yabanci ( Vers. )

14.Gokhan Ozen - Aramazsan arama

براي مطالعه بيوگرافي اين خواننده محبوب تركيه اي اينجا كليك كنيد

براي دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ به  ادامه مطلب برويد

توحيد بازدید : 890 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

كتاب مباني دستور زبان تركي آذربايجاني

 مشخصات كتاب
چاپ اول : ١٣٤٤ 
چاپ دوم  : ١٣٥٧ 
انتشارات فرزانه 
--------------------------------
كليات اين كتاب به شرح زير است :

پيش گفتار

زبان تركي آذربايجاني

زبان يك عامل اجتماعي تحول پذير

زبان گفتا - زبان نوشتار

زبان و كلمات بيگانه

درباره ويژگي هاي عمومي زبان هاي تركي

توصيه ميكنم كساني كه به زبان تركي آذربايجاني سخن ميگويند و يا به نوعي به اين زبان علاقه دارند اين كتاب بسيار مفيد و با حجم كم  را دانلود و از مطالب آن بهره مند شوند

لينك دانلود در ادامه مطلب ...

توحيد بازدید : 375 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ایسنا نوشت:

سطح کیفی خیلی خوب ( A+ ) بالاترین رده کیفی است که خودروهای داخلی می‌توانند در آن قرار گیرند.

 

براساس رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای تولیدی در خرداد ماه امسال، خودروهای پارس تندر با 20.7 نمره منفی، تندر 90 ایران خودرو با 21 نمره منفی، تندر 90 پارس خودرو با 21 نمره منفی، پژو 206 SD با 22.6 نمره منفی و پژو 206 با 23.2 نمره منفی در سطح کیفی خیلی خوب (A+) قرار گرفته‌اند.

 

علاوه بر خودروهای یاد شده خودروهای رانا، پژو پارس، سمند، پژو 405، ام وی ام 315، جک، ام وی ام 530 و لیفان X60 نیز در سطح کیفی خیلی خوب قرار دارند. البته میزان نمره منفی این خودروها تقریبا سه برابر خودروهای قرار گرفته در سطح کیفی خیلی خوب (A+) است.

توحيد بازدید : 136 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (4)

سيستم پاپ آپ براي صاحبان وبلاگ براي كسب درآمد از وبلاگ يا وبسايت :

 چرا POPman ؟

    تسویه حساب مرتب و به موقع بدون نیاز به ارسال درخواست
    پشتیبانی قوی و 24 ساعته
    آمار دقیق و حرفه ای از بازدیدها و درآمد
    سرعت و امنیت بالا
    پرداخت از 40 الی  150 ریال به ازای هر IP ( پاپ اول 30 ریال پاپ دوم 30 ریال )
    تنوع در پاپ آپ ها
    پرداخت بابت همه ای پی ها همه ایرانی و غیره
    زنجیری نبودن پاپ آپ ها (فقط یک ادرس پاپ اپ باز میشه در زمان لود )
    و ...

با توجه به تغییر ات عمال شده در سیستم برای گروه های مختلف در سه گروه می باشد که با تقسیم پاپ می باشد

پا پ اپ های 20 و 10 ریالی برای چت روم ها می باشد

 

 

 

 

براي ثبت نام كليك كنيد :    ثبت نام

توحيد بازدید : 1695 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (2)

Alaa Abdul-Zahra Khashen Al-Azzawi

علاء عبدالزهرا خشَان العزاوي‎ متولد 22 دسامبر سال 1985 در شهر بغداد عراق كه در حال حاضر براي باشگاه ايراني تراكتورسازي و تيم ملي عراق بازي ميكند و از روي محبت مردم عراق به او لقب  كاكا از عراق يا كاكاي عراقي داده اند.

وي در 16 سالگي كشف شد و به خدمت تيم موتورخانه الزوراي عراق در آمد.بعد ها او در تيم مس كرمان 11 بار به ميدان رفت و 3 گل به ثمر رساند.

عبدالزهرا اولين تجربه ملي خود را با بازي در تيم جوانان عراق در مسابقات قهرماني جوانان آسيا سال 2004 در مالزي ه دست آورد.دو سال بعد درسال 2006 در مسابقات قهرماني جوانان آسيا وي با وجود حذف زود هنگام تيم عراق با به ثمر رساندن 4 گل دومين گل زن برتر رقابت ها شناخته شد.ودر سطح ارشد او در دو بازي از هشت بازي تيم ملي عراق در بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به ميدان رفت كه در برابر پاكستان به تساوي بدون گل رسيدند و در مقابل قطر بازي را دو بر صفر واگذار كردند

متن كامل در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 324 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

در طراحي خودرو زيبا و اسپرت 207آي از آخرين تكنولوژي هاي روز استفاده شده است. 207آي به دليل چالاكي و قابليت هاي ديناميكي بالا، مصرف سوخت پايين، قيمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهاي روز اروپا از محبوبيت ويژه اي چه در ميان جوانان و چه در ميان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو 207آي با ظاهري چالاك و استايلي زيبا و نماي داخلي شكيل، احساس آرامش و وقار خاصي را به سرنشينان خويش مي دهد. در طراحي و توليد پژو 207آي از جديدترين دستاوردهاي فني و مهندسي دنيا استفاده شده است.در ايران با سطح تجهيزات فول آپشن و در نوع گيربكس دستي و اتوماتيك به بازار عرضه مي شود. 207آي علاوه بر ايران خودرو در كشورهايي كه شريك تجاري پژو محسوب مي شوند از قبيل برز‫يل، آرژانتين، مالز ‫ي، چين نيز توليد و عرضه و مي شود.
207آي با توجه به نوع جاده هاي كشور، نوع سوخت موجود دركشور و آب و هواي مناطق مختلف ايران، متناسب سازي شده و با اين موارد كاملاً همخواني دارد. مصرف سوخت پائين موتور TU5 در كنار قدرت موتور بالاي آن از جمله مزاياي 207آي است.
شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو، كيفيت 207آي را تضمين مي كند. دوام و عمر بالاي قطعات خودرو مي تواند در كاهش هزينه هاي نگهداري 207آي بسيار موثر باشد.
   
   
    براي ديدن مشخصات فني و عكس از نماي خارجي  پژو 207 آي به ادامه مطلب برويد...

توحيد بازدید : 226 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از نهم مرداد شروع می‌شود و داوران هم مثل بازیکنان تیم‌ها خود را برای حضور در این لیگ آماده می‌کنند.

بقيه در ادامه مطلب 

توحيد بازدید : 135 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (1)

مشخصات فني پژو 206 تيپ 2

کد کلاس(های) خودرو    26022   
نوع موتور    TU3A   
حجم موتور (cc)    1360   
حداکثر توان موتور (hp)    75@5500 rpm   
حداكثر گشتاور (Nm)    118@3400 rpm   
نسبت تراكم     9.6   
تعداد سوپاپ    8   
نوع سوخت سازگار    بنزين بدون سرب اكتان87 و 95   
سيستم انژكتوري    پاشش چند نقطه اي   
استاندارد حد آلايندگي     يورو 4   
حداکثر سرعت (km/h)    170   
شتاب صفر تا 100 (ثانیه)    14.1   
سيستم انتقال قدرت    5 دنده دستي (MA)   
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) در شهر (لیتر)    8.9   
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) خارج شهر (لیتر)    5   
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ترکیبی (لیتر)    6.4   
طول خودرو (mm)    3822   
عرض خودرو(mm)    1652   
ارتفاع خودرو (mm)    1432   
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm)    2445   
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg)    1025   
گنجایش مخزن سوخت (لیتر)     50   
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب)    245

منبع : سايت ايران خودرو

توحيد بازدید : 288 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (1)

 

پيوستن كاپيتان تيم ملي در جام جهاني 2014 به هر تيمي ميتواند يكي از خبر هاي مهم رسانه هاي داخلي و خارجي باشد.

پس از اينكه نكونام از استقلال و قلعه نوعي جواب رد شنيد و  همچنين پيشنهاد هايي از كشور هاي عربي دارد ولي پيشنهاد اروپايي ندارد ، جواد به يك دليل بزرگ بايد در ليگ ايرانتوپ بزند.

اين هافبك 33 ساله كه خيلي ها معتقدند بايد از تيم ملي خداحافظي كند ولي وي تمايلي براي اين كار ندارد بنابر اين براي او محبوبيت بين مردم مهم است به اين دليل قصد سفر به كشور هاي عربي را ندارد ، پس از استقلال  علي دايي هم تمايلي براي جذب نكونام ندارد .

دراين بين فقط دو تيم سپاهان و تراكتورسازي علاقه به خدمت گرفتن جواد را داشتند كه سپاهان نيز اعلام كرد كه پرونده جذب جواد نكونام بسته شده است  حال با توجه به شرايط نكونام تنها تيم تراكتورسازي تبريز براي وي باقي ميماند.

رسول خطيبي كه در اين روز بحران بازيكن دارد  و بسياري از بازيكن هاي تاثير گذار خود را از دست داده است به شدت پيگير وضعيت نكونام مي باشد تا با جذب كاپيتان تيم ملي مقداري از فشار سكوها را كم كند و در اين راستا از تركيه تماسي را با نكوانم برقرار كرده و مذاكراتي را با وي انجام داده بود . تراكتور اگر بتواند كاپيتان تيم ملي را از لحاظ مالي تامين كند تراكتور سازي بهترين گزينه براي جواد ميباشد زيرا بعد از پرسپوليس و استقلال تراكتورسازي تنها تيمي است كه در سرتاسر ايران هوادار دارد

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 1,651
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,088
  • بازدید ماه : 1,971
  • بازدید سال : 12,812
  • بازدید کلی : 424,634