loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 94 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به عنوان یک آذری زبان دربی تهران هیچ اهمیتی برایم ندارد و بازی در تراکتورسازی می تواند برایم بزرگترین افتخار باشد.

"مهرداد بایرامی" در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج ضمن تکذیب مطالبی که خبرگزاری فارس به نقل از وی منتشر کرده بود، گفت: من در پاسخ به سوال خبرنگار که از من پرسید نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کنی، گفتم: به خاطر همشهری بودن با علی دایی می خواهم که پرسپولیس برنده بازی دربی باشد.

وی ادامه داد: فقط و فقط به موفقیت و سربلندی گسترش فولاد فکر می کنم و هیچوقت نگفته ام که بازی در تیمهای پایتخت آرزوی من است. به عنوان یک آذری زبان از جان و دل برای موفقیت تیمم گسترش فولاد که شاکله اش را جوانان بومی تشکیل داده اند، تلاش خواهم کرد و مزد اعتماد مربیانم را خواهم داد.

مهاجم 4 گله تیم فوتبال گسترش فولاد تأکید کرد: مطالبی که به نقل از من منتشر شده بود، به هیچ عنوان صحت ندارد و به هواداران عزیز اطمینان خاطر می دهم که برای من که اردبیلی هستم بازی در استقلال و پرسپولیس هیچ افتخاری ندارد و حضور در تیم تراکتورسازی و خدمت به این تیم را آرزوی خود می دانم و امیدوارم بتوانم روزی پیراهن قرمز این تیم را بر تن کنم. فعلا تمام دغدغه ام کمک به تیم خودم گسترش فولاد است و دربی تهران اهمیتی برایم ندارد.

توحيد بازدید : 105 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

رویای صدرنشینی تراکتورسازی با این تساوی از بین رفت . این در حالی است که ملوانی ها با این نتیجه خوب سروسامانی به وضع خود دادند.

گل ها : دغاغله (12)و زارع (51) برای ملوان و کریمی (21، پنالتی) و انصاری فر (45)  برای تراکتور)
ورزشگاه یادگار امام ، تماشاچی : 25هزارنفر، ساعت 18
داور:سید مهدی سیدعلی، بهرام کیانی، بابک عباسقلی زاده، سید وحید کاظمی
اخطار:زارع (ملوان)

تراکتورسازی : حامد لک - حبیب گردانی ، محمدنصرتی ، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، علی کریمی ،فرشاد احمد زاده(65 مهدی کریمیان) ،  محسن ربیع خواه(55 محمد ابراهیمی) ، کریم انصاری فرد ، سعید دقیقی
سرمربی: مجید جلالی
ملوان : پاشنکو - سیامک کوروشی ، احمد اهی ، امیرحسین فشنگچی ، سید احمد مهدی زاده ،  سهیل رحمانی ،  مازیار زارع ،سعید یوسف زاده(71 ایوور ویتسر) ، مهدی دغاغله (88 رمضانی)، محسن یوسفی ( 63 شاهین ثاقبی)
سرمربی: دراگان اسکوکیچ

شاگردان مجيد جلالي كه به دنبال تصاحب صدر جدول هستند، اين بازي را هجومي آغاز و تلاش كردند كه با ارسال توپ از جناحين به گل برسند، اما اين اتفاق نيفتاد و بازيكنان ملوان كه چشم به ضد حملات داشتند، در ادامه جلو كشيده و بازي را به تعادل رساندند.
در دقيقه ۱۳ و بر روي اشتباه مسلم خط دفاعي تراكتورسازي، دغاغله مهاجم تيم ملوان با
حامد لك دروازه بان تيم تراكتورسازي در موقعيت تك به تك قرار گرفت و پس از پشت سرگذاشتن اين دروازه بان و مدافع مياني تيم ملوان توپ را وارد دروازه تيم تراكتورسازي كرد.
در ادامه بازيكنان تيم تراكتورسازي كه از دريافت اين گل شگفت زده شده بودند، حملات خود را بار ديگر از سر گرفتند و چندين بار از جناحين صاحب موقعيت شدند كه هيچ كدام به گل تبديل نشد، اما در دقيقه ۲۱ به دنبال ارسال ضربه كرنر به روي دروازه تيم ملوان و خطاي مدافعان اين تيم روي مهاجمان تراكتور، داور به سود اين تيم اعلام ضربه پنالتي كرد كه كريمي اين توپ را در دقيقه ۲۲ به گل تبديل كرد و بازي را به تساوي كشاند.
اما اين پايان كار دو تيم در نيمه نخست نبود و چندين بار ديگر بازيكنان تيم تراكتورسازي صاحب موقعيت شدند و سرانجام شاگردان مجيد جلالي مزد برتري خود را در نيمه نخست با گلزني انصاري فرد گرفتند.
نيمه دوم باز هم بر خلاف جريان بازي بازيكنان تيم ملوان خيلي زود به گل رسيدند ملواني ها در دقيقه ۵۱ پشت محوطه جريمه تيم تراكتورسازي صاحب ضربه يك ايستگاهي شدند و بدنبال ارسال اين توپ به محوطه جريمه تيم تراكتورسازي مازيار زارع كاپيتان تيم ملوان از غفلت مدافعان حريف سود برد و توپ را بدون مزاحمت آنان با يك ضربه بغل پا دقيق به گل تبديل كرد و بازي را به تساوي كشاند.
در ادامه جلالي كه از نتيجه ناراضي بود، تغييراتي در تيم بوجود آورد و محمد ابراهيمي را به جاي محسن ربيع خواه و مهدي كريميان را جايگزين فرشاد احمد زاده كرد تا بلكه تيمش به گل برسد، اما تلاش شاگردانش نتيجه اي در برنداشت و بازي با همان نتيجه تساوي ۲ بر ۲ به پايان رسيد.

شرح گل ها :
1-0 ملوان : فرار عالی دغاغله روی پاس کم نظیر فشنگچی  این مهاجم را با لک تک به تک کرد و دریبل عرضی دغاغله ورزشگاه یادگار امام را به سکوت دعوت کرد. 
1-1 :خطای پنالتی عجیب روی ضربه کرنر تراکتور را علی کریمی به زیبایی به طاق دروازه ملوان کوبید.ملوانی ها روی این تصمیم به داور اعتراض داشتند. 
2-1 ( تراکتور): درحالیکه بازی رو به پایان بود ، مازیار زارع در یک صحنه نامتعادل ، پشت محوطه جریمه توپ را به گردانی داد که او با یک شوت سرضرب توپ را به ملوان کوبیدو انصاری فر در ریباند دروازه ملوان را باز کرد.  
2-2( ملوان ): در حالی که تراکتور بازی را در دست داشت ، مازیار زارع روی یک ضربه شروع مجدد گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. او سانتر بلند از جناح چپ را که مقابل پایش افتاده بود رد یک رفت و برگشت از محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد . 

بهترین بازیکن : پاشنکو ستاره ملوان در بازی امروز بود. این گلر اهل مولداوی سه سیو عالی در این بازی داشت . به جز او علی کریمی هم در ترکیب تراکتور خوب نمایش داد .

اتفاق ویژه: ملوان یک بار دیگر در خارج از خانه فرصت طلب بود و تراکتور در یک بازی خانگی دیگر امتیاز از دست داد. این پارادوکس دو تیمی است که از بازی مقابل هواداران خود می ترسند!

منبع : سایت گل

توحيد بازدید : 122 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (2)

شروع به کار تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه تراکتورسازی + تصاویر

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز سعی دارد درجهت تبدیل از روال تیم داری به باشگاه داری و در ادامه روند تشکیل تیم هایی چون فوتسال و سپک تاکرا این بار در ورزش جانبازان و معلولین نیز فعالیت نماید از این رو تیم بکستبال با ویلچر باشگاه نیز به زودی تمرینات خود را شروع خواهد کرد ، اعضای این تیم امروز میهمان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی بودند و پس از نشستی کوتاه با مدیرعامل و سرمربی تیم به سر تمرین تراکتورسازان رفتند و میهمان تمرین عصر امروز تراکتورسازان شدند . این عزیزان دقایقی را به گفتگو با سرمربی و بازیکنان و مدیرعامل باشگاه پرداختند و در جشن تولد سرمربی تیم  نیز میهمان ویژه سرخپوشان بودند .




توحيد بازدید : 121 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

تمرین صبح امروز تراکتورسازان برگزار گردید .

امروز تراکتورسازان از ساعت 10:30 در استادیوم یادگار امام خمینی (ره) تمرین کردند تا با تمرین در زمین اصلی بازی ، خود را برای دیدار با تیم ملوان بندر انزلی آماده نمایند . از این رو تراکتورسازان عصر امروز را استراحت کرده و از فردا تمرینات خود را ادامه می دهند .

توحيد بازدید : 85 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

جشن تولد مجید جلالی در حاشیه تمرین عصر امروز

تمرین امروز تراکتورسازان با وجود میهمانان ویژه رنگ و بوی خاصی به خود گرفته بود در این جشن که به همت باشگاه برای سرمربی تیم تدارک دیده شده بود همه بازیکنان ، عوامل اجرایی ، کادر فنی و پزشکی و بازیکنان و کادر تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه حضور داشتند مدیرعامل باشگاه نیز به همین مناسبت هدیه ای را به سرمربی تیم اهدا نمود . سپس بازیکنان تیم با تبریک این روز عزیز عزم خود را برای کسب برد در بازی های آتی اعلام نمودند . جلالی امروز شمع 56 سالگی اش را خاموش کرد تا پنجاه و هفتمین سال زندگی اش را در کنار تیم تراکتورسازی شروع نماید .

 

توحيد بازدید : 100 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

کميته داوران، اسامي داوران ديدار‌هاي هفته نهم ليگ برتر را اعلام کرد.


پنجشنبه 21 شهريور 92

ذوب آهن- استقلال تهران، ساعت 18:40، ورزشگاه يادگار امام(ره)
يدالله جهانبازي، سجاد طوري، محمدرضا اميني، قاسم واحدي، ناظر داوري:حيدر شکور

تراکتورسازي تبريز-ملوان انزلي، ساعت 18، ورزشگاه يادگار امام تبريز
سيد مهدي سيدعلي، بهرام کياني، بابک عباسقلي زاده، سيد وحيد کاظمي، ناظر داوري:محمدرضا فلاح

جمعه 22 شهريور 92

مس کرمان-فولاد خوزستان، ساعت 18:15، ورزشگاه امام علي(ع) کرمان
سيد احمد صالحي، مهدي الوندي، فرزاد بهرامي، محمد رضا فغاني، ناظر داوري: نادر جعفري

داماش گيلان- صباي قم، ساعت 19، ورزشگاه عضدي رشت
محمدرضا اکبريان، مهدي عاليقدر، ايوب غلامزاده، رسول رهبر فام، ناظر داوري: عليرضا يزداني

راه آهن- فجر سپاسي، ساعت 17:30 ورزشگاه تختي تهران
حميد دانش مهر، سخاوت سليمان نژاد، يعقوب سخندان، حمد حاج ملک، ناظر داوري: عبدالله باعزم

سايپا- نفت تهران، ساعت 18:40، ورزشگاه انقلاب کرج
جمشيد محمدي، حميد غمزه، حسن طوماري، علي صفايي، ناظر داوري: هدايت ممبيني

استقلال خوزستان- سپاهان، ساعت 18:45، ورزشگاه تختي اهواز
موعود بنيادي فر، سعيد زارع، محمد جواد مداح، محمد حسين زاهدي فر، داور چهارم: ابراهيم ميرزابيگي

توحيد بازدید : 120 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

دعوت به همکاری از جوانان فهیم و سخت کوش استان برای بازاریابی موارد اقتصادی شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز

گروه اقتصادی شرکت تراکتورسازی تبریز در نظر دارد در پی کار آفرینی و تکریم هواداران پرشور خود از جوانان علاقمند به حرفه بیزینس و بازاریابی دعوت نماید تا برای ثبت نام و مصاحبه با در دست داشتن مدارک ذیل به معاونت اداری و پشتیبانی شرکت تراکتورسازی تبریز مراجعه نمایند و بعد از تحویل مدارک و مصاحبه حضوری کارت بازیابی خود را تحویل گرفته و در مواردی که گروه اقتصادی باشگاه معین می نماید شروع به فعالیت نمایند.


مدارک موردنیاز :

1- تکمیل فرم پذیر ش بازاریاب
2- 2 قطعه عکس 4*3 رنگی تمام رخ
3- کپی شناسنامه و کارت ملی
4- واریز مبلغ پنجاه هزار تومان برای ثبت نام به شماره حساب 505928016 بانک تجارت شعبه تراکتورسازی

توضیحات : نحوه فعالیت و بازاریابی و دستمزد بازاریاب توسط کارشناسان اقتصادی باشگاه به بازاریاب محترم در حین ثبت نام توضیح داده خواهد شد .




                                                         با تشکر
                                   شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز

توحيد بازدید : 88 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اطلاعیه روابط عمومی

به اطلاع خبرنگاران و عکاسان محترمی که قصد حضور در تمرینات و تهیه عکس و خبر دارند می رساند که جایگاه ویژه ای برای آن عزیزان در نظر گرفته شده است تا بتوانند به سهولت و با آرامش کار خودشان را انجام دهند و بدین منظور کارت های ویژه ای در نظر گرفته شده است عزیزان متقاضی با در دست داشتن معرفی از رسانه معتبر ، یک قطعه عکس و کپی شناسنامه به روابط عمومی باشگاه مراجعه فرمایند .


در ضمن می توانید مدارک خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید .

Email : ro.tractor@gmail.com

توحيد بازدید : 130 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 



 

میثم بائو (زاده ۲۸ شهریور ۱۳۶۲ - قائمشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. این بازیکن در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است. وی سابقه عضویت در تیم‌های استقلال، الشعب امارات، راه آهن، ابومسلم و پرسپولیس را دارد.بائو فوتبال خود را از تیم های پایه  دهداری قائمشهر و شموشک شروع کرد و سپس جذب تیم بزرگسالان شموشک شد ، او در 37 بازی که برای شموشک انجام داد 7 گل به ثمر رساند تا مورد توجه مسئولین تیم استقلال قرار بگیرد و به این تیم بپیوندد سپس  میثم بائو در سال 1386 بعنوان لژیونر در تیم الشعب امارات حاضر شد و جای هم تیمی فعلی خود جواد کاظمیان را در این تیم پر کرد . او برای الشعب 13 بازی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند . راه آهن مقصد بعدی این بازیکن بعد از حضور در لیگ امارات بود  که در 33 بازی  که برای این تیم تهرانی انجام داد 10 گل برای تیم راه آهن به ثمر رساند بائو سپس به ابومسلم رفت و پس از یک فصل به تیم پرسپولیس تهران پیوست او سپس به تبریز آمد و فصل موفقی را در شهرداری تجربه کرد تا دوباره مورد توجه سرمربی وقت استقلال قرار گرفته و به این تیم پایتخت بپیوندد . بائو این فصل به تراکتور آمده که دوباره در یک تیم پرهوادار بازی کند .

توحيد بازدید : 111 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اتوبوس برای انتقال هواداران


باشگاه تراکتورسازی به منظور تسهیل در تردد هواداران به ورزشگاه یادگار امام(ره) در مسابقه روز پنجشنبه که بین تیم های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی انجام خواهد شد تعداد چهار دستگاه اتوبوس در اول جاده اختصاصی مستقر خواهد کرد ، این اتوبوس ها به صورت رایگان هواداران را از این مکان به داخل استادیوم منتقل خواهند کرد ، امید است که با همکاری هواداران بتوانیم حداکثر استفاده را در خدمت رسانی به هواداران انجام دهیم ، اتوبوسها از ساعت 15 آماده خدمت خواهند بود .

 

توحيد بازدید : 144 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اجاره برند و آرم باشگاه به تولیدکنندگان لوازم التحریر و کیف و کفش

باشگاه تراکتورسازی تبریز در نظر دارد با توجه به نزدیک بودن شروع سال تحصیلی 92-93 و علاقه قلبی دانش آموزان هوادار تیم تراکتورسازی تبریز از تولیدکنندگان لوازم التحریر و کیف و کفش دعوت بعمل می آورد تا در خصوص اجاره برند باشگاه بمدت یکسال و تولید لوازم التحریر و کیف و کفش با آرم باشگاه تراکتورسازی تبریز در مدت زمان اجاره با گروه اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تبریز وارد مذاکره شوند و بعد از توافقات مالی و عقد قرارداد شروع به تولید و توزیع و فروش انواع لوازم التحریر و کیف کفش مزین به آرم باشگاه تراکتورسازی تبریز بین هواداران پرشور و محصلین گرامی نماید .
نمایندگان واحد های تولیدی لوازم التحریر ، کیف و کفش می توانند برای شروع مذاکره تا تاریخ دهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو  به معاونت اداری و پشتیبانی باشگاه مراجعه نمایند .




با تشکر
باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز

 

توحيد بازدید : 373 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

ثبت نام برای تست گیری فوتسال تراکتورسازی در رده سنی جوانان و امید

معاونت تربیت بدنی باشگاه تراکتورسازی تبریز از روز شنبه مورخه 92/6/9 از علاقمندان به رشته فوتسال در رده های جوانان (متولدین 74/10/11) و امید (متولدین 71/10/11) جهت تست گیری ثبت نام بعمل می آورد . متقاضیان به معاونت تربیت بدنی باشگاه تراکتورسازی مراجعه یا با شماره تلفن 4296085 – 0411 تماس حاصل نمایند .

 

توحيد بازدید : 149 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

شعر ای زبان فارسی ای در دریای دری" دکتر غلامعلی حداد عادل از کتاب زبان فارسی ششم ابتدایی حذف شد.

به گزارش آناج به نقل از تبریز نیوز؛ شعری از دکتر غلامعلی حداد عادل در کتاب فارسی ششم ابتدایی درج شده بود و در آن تبریز جزو قلمرو زبان فارسی محسوب شده بود که این شعر امسال حذف شد.
 



 سال گذشته این شعر با انتقادهای فراوانی مواجه شد.  امسال این شعر از متن کتاب فارسی ششم حذف شده و به پشت جلد کتاب انتقال یافته است. در شعر چاپ شده‌ی پشت کتاب نیز بیتی که کلمه "تبریز" در آن آمده بود حذف شده است.ا

توحيد بازدید : 108 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

اساژور برزيلي دو بار دروازه تيمش را نجات داد و متواري شد.

ماساژور دو بار دروازه تيمش را نجات داد و فرار كرد! + فيلم

به گزارش فوتبال آنلاین بازي برگشت دو تيم توپي و آپاراسيدنس برزيل با نتيجه مساوي دو بر دو در جريان بود.با توجه به تساوي با يك گل در بازي رفت و گل زده آپاراسيدنس در خانه حريف اين تيم با نتيجه كسب شده به دور بعد صعود مي كرد و توپي حذف مي شد.روي يك ضد حمله موقعيت فوق العاده اي براي توپي به دست آمد.اما در نهايت تعجب همگان و طي يك اتفاق نادر در جهان فوتبال ماساژور تيم آپاراسيدنس خيلي ملو وارد دروازه شد و با يك دبل سيو استثنايي دو بار دروازه تيمش را نجات داد و گريخت.بازيكنان توپي به دنبال او دويدند ولي آقاي ماساژور با مهارت خاصي وارد تونل شد و مامورران پليس هم جلوي بازيكنان را گرفتند.بازي پس از جنجال فراوان و 20 دقيقه تعليق دوباره به جريان افتاد اما توپي راه به جايي نبرد و حذف شد.مسولان اين تيم مي خواهند شكايت خود را از طريق مراجع قانوني پيگيري كنند.

 ماساژور در پايان بازي به رسانه ها گفت: مجبور بودم.اين تنها شانس تيم من بود و اين كار را  براي عشقم انجام دادم!

ماساژور دو بار دروازه تيمش را نجات داد و فرار كرد! + فيلم
توحيد بازدید : 90 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
اين دربيل تحقير آميز باعث بازيكنان دو تيم درگير شوند.
دریبل تحقیرآمیز کرلون به درگیری فیزیکی بازیکنان منجر شد + فیلم

به گزارش فوتبال آنلاین كرلون برزيلي با تكنيك مخصوص در سطح جهان براي خود نامي دست و پا كرده است.اين دريبل خاص كه بار ها و بار ها مورد ستايش هواداران فوتبال زيبا قرار گرفته به اين صورت است كه بازيكن توپ را بالا مي كشد و روي سرش آن را حفظ مي نمايد.سپس با زدن ضربات كوتاه به سمت دروازه حركت مي كند كه ضمن نمايشي بودن، كار را براي مدافعين سخت مي كند.اما اين بار حريف اين حركت را بسيار تحقير آميز تلقي كرد و فوتبال به درگيري فيزيكي كشيده شد.

دريبل تحقيرآميز كرلون به درگيري فيزيكي بازيكنان منجر شد + فيلم
توحيد بازدید : 123 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
توانايي ايجاد پوشه‌هاي متعدد براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي متني مورد نظر و همچنين امکان ايجاد پوشه‌هايي خاص براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي فلش، تصاوير و ويدئوها، از جمله ويژگي‌هاي متعدد اين برنامه است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بدون شک اگر شما نيز جزو آن دسته از کاربراني باشيد که بسياري از مقالات و کتاب‌هاي مورد نياز خود را با جست‌وجو در اينترنت و سرکشي به سايت‌هاي مختلف مي‌يابند، قطعا در حال حاضر انبوهي از صفحات اينترنتي و يا فايل‌هاي Word و PDF را در رايانه خود ذخيره کرده‌ايد.

بنابراين احتمالا هم اکنون به دليـل داشتن حجـم انبوهـي از اطلاعات و اسناد متنـي که در زمـان ذخيره‌سازي به محـل و يا عناويـن انتخابي براي ذخيـره آن‌ها توجه چنداني نداشته‌ايد، دچار مشکلات عديده‌اي مي‌شويد.

پيشنهاد ما براي رفع اين مشکل استفاده از نرم‌افزاري است که به شما کمک مي‌کند تا اين فايل‌ها و صفحات اينترنتي را از ابتدا به‌صورت مرتب و دسته‌بندي شده ذخيره کنيد.

برنامه‌اي که براي استفاده در اين زمينه انتخاب کرده‌ايم eDocOne نام دارد و مي‌‌‌تواند در حل اين مشکل شما را ياري کند.

توانايي ايجاد پوشه‌هاي متعدد براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي متني مورد نظر و همچنين امکان ايجاد پوشه‌هايي خاص براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي فلش، تصاوير و ويدئوها، از جمله ويژگي‌هاي متعدد اين برنامه است.

توحيد بازدید : 219 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
سیستم عامل های آندروید و ای او اس و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند..

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی اسکی - آندروید


بازی ورزشی سوپر اسکی Super ski  با اسنوبرد بر روی برف ها اسکی بازی کنید و حداکثر امتیاز مورد نیاز برای راه یابی به مرحله بعد را بدست بیاورید و بازی دارای یک گیم پلی عالی و بشدت سرگرم کننده اندرویدی میباشد که به یکی از سرگرمی های مورد علاقه شما در اندروید تبدیل میشود.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی جک شیطون - سیمبین


اوج سرگرمی را برای گوشی سیمبیانی خود فراهم کنید و یک فان گیم زیبا برای پر کردن اوقات فراغت در گوشی نوکیا درست کنید گیم دارای گیم پلی بی نطیر با گرافیکی خوب ویژه سیمبیان سه عرضه شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

دفاع از قلعه - جاوا


در این بازی به عنوان یک جادوگر به پادشاه شهر خدمت می نمایید. در این میان به قلمرو پادشاهی حمله می شود و شما باید به پادشاه شهر کمک کنید تا بر دشمنان پیروز شود. در نظر داشته باشید نسخه جاوای بازی در رزولوشن های ( 176x220 ,128x160 ,240x320 ,320x240 ,360x640 ) عرضه شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی کابوی و تیراندازی - آیفون


در این بازی سرگرم کننده شما عزیزان باید دارای تمرکز بالایی باشید و از مهارت تیراندازی هم برخوردار باشید چون در این بازی شما باید با تیر هایی که در اختیار دارید این آدم های تبهکار را نابود کنید و امتیاز بدست آورید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی یستم عامل آیفون می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

توحيد بازدید : 109 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
ساختن لانه در میان پرندگان و حشرات مختلف یکی از زیبایی های طبیعت است که نمی توان از کنار آن ساده عبور کرد. هر کدام از این موجودات سبک خاص خود را در خانه سازی دارند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دیدن لانه پرندگان که در آن ها شاخه های مختلف با دقت به هم متصل شده اند بسیار لذت بخش است زیرا انسان را به فکر فرو می برد و بزرگی خداوند را بیشتر حس می کنیم. پرندگان هرکدام سبک خاص خود را در ساخت خانه دارند.

"تری الکساندر" یک حشره شناس آمریکایی است که سه ماه از زندگی خود را در دورترین نقطه از جنگل های آمازون با کمترین امکانات گذرانده است . او در این مدت به نوع خاصی از حشرات برخورد کرد که لانه های عجیبی می سازند.


این حشره شناس عکس هایی از این خانه های عجیب گرفته است . در این تصاویر می توان لانه های عجیبی را مشاهده کرد که به مانند یک منطقه حفاظت شده برای تخم های در حال رشد هستند.

این حشره که همچنان نامی برای آن انتخاب نشده است بر روی پوست درختان تخم گذاری کرده و سپس به دور آن حصارهایی از  جنسی شبیه به تار عنکبوت و کاملا مشابه با فنس هایی که انسان ها استفاده می کنند به دور آن ها می کشد. این حصارها مانع از ورود حشرات ریز به داخل محدوده تخم ها می شود.

تصاویر این لانه ها این روزها در میان بزرگان حشره شناسی دست به دست می شود اما هنوز کسی نمی داند چه موجودی می تواند تا این حد خلاق باشد. مطالعات نشان می دهد این موجود باید یکی از گونه های ناشناخته از عنکبوت باشد.







توحيد بازدید : 91 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

تيم از جام حذفي کنار گذاشته شدند


سازمان ليگ آزادگان با ارسال نامه‌اي به 21 هيات فوتبال استاني از اعلام برنامه هفته سوم رقابت‌هاي جام حذفي - يادواره آزادسازي خرمشهر - فصل 93-92 و همچنين حذف 17 تيم از حضور در اين پيکارها خبر داد.


به نقل از فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ آزادگان با ارسال نامه‌اي به 21 هيات فوتبال استاني اعلام کرد که با توجه به آراي صادره و قطعي از سوي کميته انضباطي درباره تيم‌هاي بدهکار ليگ‌هاي دسته اول و دوم کشور به اشخاص حقيقي و حقوقي و نيز تاکيدهاي روساي کميته انضباطي و استيناف مبني بر اجراي آراي صادره تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان، گهر دورود لرستان، اتکاي گلستان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداري تبريز، نساجي مازندران، برق شيراز، صنعت ساري، سايپاي شمال، شاهين بوشهر، شهرداري ياسوج، استيل‌آذين تهران، ايرانجوان بوشهر، شهرداري اراک، شهرداري بندرعباس و ابومسلم خراسان از جام‌حذفي کنار گذاشته شدند.

 

توحيد بازدید : 107 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

روزشمار کاهش سهميه فوتبال ايران و حذف تيم فولاد خوزستان از ليگ قهرمانان آسيا آغاز شده است.


ورزشگاه الغدير اهواز که توسط وزارت مسکن احداث شد و طي مراسمي در سال 90 با حضور رئيس جمهور وقت مورد افتتاح قرار گرفت، در فاصله شانزده روز تا بازديد نهايي نماينگان کنفدراسيون فوتبال آسيا هنوز تکميل نشده و با وجود تأکيد استاندار به مسئولان ورزش اهواز، به نظر مي رسد که اراده اي براي تکميل آن وجود ندارد. نماينده فدراسيون فوتبال ايران در بازديد عصر سه شنبه از ورزشگاه الغدير، ضمن تهيه يک فهرست شامل بيست و چند مورد از نواقص موجود، به مسئولان باشگاه فولاد هشدار داد که احتمال کاهش سهميه ايران و حذف تيم فولاد از ليگ قهرمانان آسيا بسيار زياد است.

به گزارش سايت گل، اين نواقص که شامل نبود اسکوربورد، نقص امکانات پخش تلويزيوني مسابقات، جايگاه خبرنگاران، نصب علايم ورود و خروج تماشاگران و ... مي شود، پيش از اين توسط نمايندگان اي اف سي اعلام و مقرر شد که در صورت برطرف نکردن آن ها، سهميه فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا کاهش پيدا کند. اين اتفاق در صورت رخ دادن، ضمن محروميت تيم فولاد از نسخه 2014 فوتبال آسيا ممکن است سهميه کشور ايران در سال هاي آتي و احتمال کسب ميزباني جام ملت هاي آسيا را نيز تقليل دهد. کشوري که درخواست ميزباني جام ملت هاي آسيا را داده، اما قادر به تکميل ورزشگاه پردرآمد ترين استان خود نيست!

بي توجهي به تکميل ورزشگاه الغدير در حاليست که باشگاه هاي فولاد و استقلال خوزستان قبلاً در جلسه مشترک با مسئولان ورزش استان، پرداخت مبلغ 390 ميليون تومان براي رفع نواقص اين استاديوم 50 هزار نفري را تقبل کردند اما ظاهراً رنگ و لعاب دادن ديوارهاي ورزشگاه پير تختي اهواز و شيک تر شدن ساختمان هاي اداره ورزش اين شهر، مهم تر از تکميل ورزشگاهي است که عدم رفع نواقص آن، بزرگترين ضربه را به فوتبال ايران خواهد زد.

عدم تکميل ورزشگاه الغدير اهواز، نمونه بارز عقب ماندگي استاني است که مهم ترين منابع کشور را در اختيار دارد. اين موضوع مي تواند زحمات يک ساله مجموعه باشگاه فولاد خوزستان و روياي هوادارانش را بر باد بدهد. در فاصله شانزده روز تا از دست رفتن سهميه فوتبال ايران، به نظر مي رسد که وقت بيداري برخي مسئولان ورزش اهواز فرا رسيده باشد.

 

توحيد بازدید : 123 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

سینا مسیحا / نوستالوژی تونی و شور و حال او مثل مخدری قوی ما را به بازگشت فرا می‌خواند و ما، بی‌منطق، بی‌انصاف، گاهی حتی بدمان نمی‌اید تا پای تیم بلغزد و حق به جانب در صفحات فیس‌بوک‌مان دم بگیریم که ما می‌دانستیم که جلالی مربی نیست.

 

 ۱٫ رتبه سوم در انتهای هفته هشتم. بالاتر از استقلال و پرسپولیس و سپاهان. کمترین باخت و یکی از دو سه تیم دارنده بهترین خطوط حمله و دفاع در حالی که بیشتر از یک چهارم لیگ سپری شده. ما چرا مجید جلالی را دوست نداریم؟! کمتر کسی می‌تواند پاسخی شایسته این پرسش داشته باشد. نوستالوژی تونی و شور و حال او مثل مخدری قوی ما را به بازگشت فرا می‌خواند و ما، بی‌منطق، بی‌انصاف، گاهی حتی بدمان نمی‌اید تا پای تیم بلغزد و حق به جانب در صفحات فیس‌بوک‌مان دم بگیریم که ما می‌دانستیم که جلالی مربی نیست. اظهار نظر برای همه آزاد است اما چیزهای مهم‌تری هم هست. مهم‌تر از شور و حال تونی و سکوهای پر یادگار. چیزهایی مثل منطق، مثل انصاف.

۲٫ شکاف بین مربی و هوادار برای نابودی هر تیمی کافی است چون در همان سطح نمی‌ماند. شکاف تا میان بازیکن و مدیر هم نفوذ می‌کند و تا تیم را از هم نپاشد نمی‌ایستد. همچنان که دیدیم، همین شکاف با دو مساوی، کار را به جایی رسانده بود که بازیکن‌ها در محافل خصوصی کم کم دنبال حدس زدن جانشین جلالی بودند. مودب‌ها می‌گفتند جلالی به سبک تراکتور نمی‌خورد و گستاخ‌ها ابایی از گفتن «مربی نیست بابا!» نداشتند. و این نگران‌کننده‌ترین چیزی است که می‌شود در مورد یک تیم شنید. به حدی نگران کننده که هنوز هم با همه آن چیزهایی که در ابتدای مطلب نوشتیم، دل‌مان به موفقیت قرص نباشد.

۳٫ به سوال خودمان برگردیم؛ چرا مجید جلالی را دوست نداریم؟! غیرممکن نیست اگر پاسخی نداشته باشیم. این یادداشت هم جای روانکاوی جلالی و شخصیت‌اش نیست. اما این که از او می‌خواهیم آن‌گونه رفتار کند که ما می‌پسندیم، دیگر جای دفاع ندارد. یعنی چه که مربی تراکتور حتماً باید لب خط بایستد و داد بزند؟ بعد هم از زمین و زمان فشار می‌آوریم تا او آن باشد که ما می‌خواهیم. و خنده‌دار این‌که دو برد اخیر تیم را به فریادهای کنار خط جلالی نسبت می‌دهیم و نه که به شوخی بگوییم، به جد می‌نویسیم جلالی داد زد، تیم برد.

گاهی سقف ما و ایده‌های‌مان، همان شوخی با لپ تاپ و کامپیوتر به سبک نود درجه فردوسی‌پور است و نه بیشتر. هرکسی باید شبیه ما و هم قد ما باشد و اگر نه، اگر بلندتر به زیرش باید بکشیم و اگر دیگرگون، باید مجبورش کنیم کپی ما باشد. این رفتار ما، هرچه هم که باشد شرافتمندانه نیست. بیاییم در راستای آن فحش معروفی که در یادگار می‌دهیم، کمی شرافتمند باشیم. بگذاریم مجید جلالی، مجید جلالی باشد و کار کند.

۴٫ و اما سکه روی دیگری هم دارد. ممکن است همین هفته در تبریز، با یک باخت – دور از جان‌! – دوباره فیل‌مان یاد پرتغال کند شعار اولیویرا، اولیویرا سر بدهیم. ما هرگز دوست نداریم این‌‌طور شود اما غیرممکن که نیست؛ هست؟! و هم‌چنین محتمل است که همین ملوان را در یک یادگار پر از تماشاگر گلباران کنیم و الخ. نکته اما این است که هر کدام از این حالت‌ها، قصه‌ای فرعی در سناریو رابطه نه چندان جالب ما با مجید جلالی است. رابطه‌ای که اگر ترمیم نشود، شکافی که اگر جوش نخورد، جلالی برف تبریز را نخواهد دید و ما قهرمانی تراکتور را.

۵٫ درباره این داستان، باز هم خواهیم شنید و باز هم خواهیم نوشت.

توحيد بازدید : 84 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

تراکتور در چهار سال اخیرو در ۹ دیدار موفق شده است ۹ گل وارد دروازه ملوان بکند و این ۹ گل توسط ۸ گلزن به ثمر رسیده است و تنها گلزن دو گله محمد ابراهیمی است .تراکتورسازان در گل های زده لیگ برتری اختلاف فاحشی با حریف خود دارند و با ۹ گل زده در مقابل ۵ گل خود نمایی می کنند ولی جالب ترین مورد این آمار ۸ گل زن برای ۹ گل است تا تیتر ما را از رند بیندازد و این بازیکن محمد ابراهیمی است که در دیدار های تراکتور و ملوان از تیم تراکتور موفق به دو بار گلزنی شده است

در ادامه نگاهی به به گلزنان تراکتوری دیدار این دو تیم در لیگ برتر خواهیم داشت

محمد ابراهیمی تنها ۲ گله ای تراکتور است و تک گل های تراکتور نیز به این شرح است :

  1. رسول خطیبی
  2. مهرداد پولادی
  3. مسعود ابراهیم زاده
  4. فرهاد خیرخواه
  5. فلاویو لوپز
  6. جواد کاظمیان
  7. دهنوی
  8. محمد ابراهیمی  ( ۲ گل )
توحيد بازدید : 113 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

محمد ايرانپوريان از باثبات‌ترين بازيکنان تراکتورسازي در اين فصل بوده است در بازي مقابل صبا بخاطر روند هجومي تراکتورسازان اين مدافع بيشتر در نفوذها شرکت مي‌کرد.

واشقاني
90: محمد ايرانپوريان از باثبات‌ترين بازيکنان تراکتورسازي در اين فصل بوده است در بازي مقابل صبا بخاطر روند هجومي تراکتورسازان اين مدافع بيشتر در نفوذها شرکت مي‌کرد. ايرانپوريان اميدوار است با اين برد خارج از خانه اوضاع آرام شود و اين تيم بتواند با تمرکز بيشتري کارش را انجام دهد. ديروز در فاصله چند روز مانده به بازي با ملوان گفت و گويي با ايرانپوريان داشتيم.
90: بازي چطور بود؟
شيوه بازي کردن ما جلوي صبا خيلي خوب بود و از همان اول با قدرت بازي کرديم و توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم. همين مسئله باعث شد زود گل بزنيم و روند رو به جلويمان در نيمه دوم هم نتيجه داد.
90: اما صبا توانست گل تساوي را بزند.
بعد از گل ما حريف فشار آورد و گل تساوي را زد. اما بچه‌هاي ما بيشتر فشار آوردند و در نيمه دوم خيلي خوب کار کرديم. اگر بعضي اتفاقات نمي‌افتاد مي‌توانستيم 5، 6 گل بزنيم.
90: چه اتفاقاتي؟
ما بهترين بازي فصل‌مان را انجام داديم اما نتوانستيم تمام تاکتيک‌هايمان را در زمين پياده کنيم. اگر مهاجمان ما از خود گذشتگي بيشتري داشتند و پاس مي‌دادند مي‌توانستيم با اختلاف 5، 6 گل سه امتياز را بگيريم. البته بي‌دقت هم بوديم.
90:‌به همين خاطر دقيقي سرانصاري فرد داد زد؟
بله ديگر! بعد اين ماجرا هم ديديد چقدر خوب بازي کرديم و سه گل هم زديم. البته همه ما از خودگذشتگي نداشتيم ولي خدا را شکر بازي به نفع ما تمام شد. در پايان روز خوبي داشتيم و خدا هم کمکمان کرد.
90: تراکتور باز هم در خارج از خانه خوب نتيجه گرفت.
درست است، نتايجي که ما گرفتيم اين مسئله را ثابت کرده و ما در بازي خارج از خانه بهتر نتيجه گرفتيم. اما بايد مقابل ملوان خوب بازي کنيم و زود گل بزنيم. در اين صورت بازي‌هاي داخل و خارج از خانه‌مان يکسال مي‌شود. اگر زود گل بزنيم همان عده معدود هم شعار نمي‌دهند.
90: پس هواداران اين بار حرص نمي‌خورند؟
ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا هواداران را خوشحال کنيم. بايد هواداران به تراکتور دلخوش باشند. آنها هم بايد با حضورشان ما را دلگرم کنند. ما با صدر جدول فاصله‌اي نداريم و حالا هواداران بايد به ما کمک کنند.
90: پس بعد از بازي با ملوان ديگر بهانه نمي‌آوريد که بسته بازي مي‌کردند؟
ما بايد با برنامه بازي کنيم چون حريفان در تبريز بسته بازي مي‌کنند بايد با تمرينات ويژه در بازي گره را باز کنيم. راهي پيدا مي‌کنيم و مطمئن باشيد گل مي‌زنيم.
90: طلسم مهاجمان هم شکسته شد نظرت چيست؟
بالاخره اين اتفاق افتاد و حالا تيم‌مان بهتر بازي مي‌کند. وقتي مهاجمان راه بيافتند، مشکل تيم حل مي‌شود. کريم و دقيقي خيلي خوب بودند.
90: برخورد هواداران سر تمرين چطور بود؟
هواداران زيادي سر تمرين آمدند و از بردمان خوشحال بودند. مطمئنا هواداران پنجشنبه هم سر بازي‌مان مي‌آيند. بدون هواداران تراکتورسازي هيچ زوري ندارد!
90:‌داربي پايتخت را ديدي؟
بله، مگر مي‌شود داربي را نبينيم!
90: خوابت برد؟
خوابم که نبرد اما از نظر کيفيتي بازي خوب نبود. داربي کشورهاي ديگر خيلي جذاب‌تر و بهتر بود. اين بازي تماشاگران زيادي دارد و همه توقع داشتند بازي بهتري ببينند. بازيکنان خارجي با جسارت بيشتري بازي مي‌کنند.
90: اما در اينجا ترس از نباختن وجود دارد؟
بله، ترس از شکست باعث شده بود بازي کيفيت نداشته باشد. هيچکدام از دو تيم نمي‌خواهند بازنده باشند و به همين خاطر بازي زيبا نشد.

توحيد بازدید : 105 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
براي سوم وچهارم شدن تيم انتخاب کنم پيشنهادات زيادي بود ولي اگر اين همه مشکلات وبار سنگين مسئوليت را بدوش گرفتم بخاطر تلاش وزحمت براي رسيدن به قهرماني بوده است .

جلسه هم انديشي باشگاه تراکتور سازي ديروز بعد از ظهر در محل اين باشگاه برگزار شد.

مجيد جلالي صحبت هاي خود را با اشاره به وضعيت فوتبال کشور آغاز نمود وگفت : تمام شاخص هاي که فوتبال دارد، فوتبال ما هم سو با شاخص هاي دنيا نيست ، ما پتانسيل وبستر هاي لازم را براي پيشرفت داريم ، توانايي هاي ژنتيکي ، موقعيت جغرافياي ، استقبال عمومي ومنابع مالي ظرفيت هاي موجود هستند که ما نمي توانيم با توجه به اين سرمايه ها پيشرفت کنيم ،اين بدنه فوتبال نمي تواند براي تيم ملي نتيجه بخش باشد ما نگران وجود يک تيم ملي ابرومند در جام جهاني هستيم ،سرنوشت فوتبال کشور با اين وضعيت اگر به سمت توليد نرود به سرنوشت فوتبال بوشهر وخراسان دچار خواهد شد و رقابت فقط براي پول خرج کردن خواهد بود ، هر کسي هم پول کم بياره کارش تمام خواهد شد ، گردش مالي فوتبال ما شفاف نيست ودرونش فساد هاي هم وجود دارد.

سرمربي تراکتورسازي در خصوص فوتبال اذربايجان و دليل انتخاب تراکتورسازي هم گفت : پيشرفت فوتبال اذربايجان به ظاهر ديده مي شود ولي از نظر کيفيت چيزي ندارد بايد ديد از گذشته فشاربراي بردن منجر به چه نتيجه اي شده است ، بخش موفقيت ان موجب هزينه هاي مالي زياد شده است ، من کاري به انهاي که مي گويند مهد کودک باز شده ودنبال موفقيت هاي اني هستند که موجه انحراف مخاطبان مي شود ندارم، همين دربي جمعه گذشته که همه از آن بعنوان قرص خواب آورياد مي کنند اگر يکي از تيم ها فقط با يک اوت دستي برنده از زمين خارج مي شد ، همه تيم بازنده را مورد هجمه قرار مي دادند وديگر کيفيت بازي فراموش مي شد . ولي شما مطمئن باشيد اين پتانسيلي که فوتبال آذربايجان دارد که موجب انتخاب من شده مي تواند يک الگوي نزديک به استاندارد هاي روز دنيا به نام تراکتور سازي را به فوتبال ايران معرفي کند تا يک راه حلي باشد براي فرداي نگران کننده فوتبال کشورمان که معلوم نيست با اين افسار گسيختگي به کدام سو در حرکت است .

گردش مالي 400 ميليارد توماني در فوتبال کشور در 12 دوره گذشته 400 بازيکن خارجي را بخود ديده ، در کنار اين بازيکنان 90 مربي خارجي هم مشغول بکار شده اند که سهم بزرگي از اين مبلغ را از اين کشور برده اند وبعد رفتن هم عليه کشورمان مصاحبه کردند .

ما براي برون رفت از چنين شرايطي چاره اي جزء رفتن به سوي توليد نداريم و هدف از انتخاب تراکتور سازي هم بخاطر همين موضوع بوده است که در کنار تلاش براي کسب يک جام وقرار گرفتن در کورس قهرماني در اين فصل براي اينده نيز راه کار اصولي داشته باشيم ، البته من اگر مي خواستم براي سوم وچهارم شدن تيم انتخاب کنم پيشنهادات زيادي بود ولي اگر اين همه مشکلات وبار سنگين مسئوليت را بدوش گرفتم بخاطر تلاش وزحمت براي رسيدن به قهرماني بوده است .

بخش سوم جلسه هم انديشي باشگاه تراکتور سازي و صحبت هاي مجيد جلالي که اختصاص به مسائل مطرح شده از سوي هواداران اين تيم دارد در بخش جداگانه اي تقديم مي شود.

توحيد بازدید : 121 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: از روز شنبه مي توانم تمريناتم را با تراکتور آغاز کنم. ميثم بائو در گفت و گو با اوج، درخصوص آخرين وضعيت خود اظهارداشت: براي بازي با سايپا مصدوميتم برطرف شده بود و در ليست 18 نفره تيم هم قرار گرفتم اما قبل از بازي با صبا مصدوميتم تشديد شد. سمت راست کمرم اسپاسم کرد و چند روز در تهران فيزيوتراپي کردم. الان هم به تبريز آمده ام تا روند درمانم را ادامه دهم. فکر مي کنم از روز شنبه مي توانم تمريناتم را با تراکتور آغاز کنم. وي ادامه داد: قرار بود در بازي با صبا در ترکيب اصلي قرار بگيرم اما متاسفانه اين مصدوميت سراغم آمد. البته نگران جايگاهم در تيم نيستم و آنقدر در تمرينات خوب کار مي کنم که باز هم در ترکيب اصلي قرار بگيرم. بائو افزود: هفته گذشته به خودم فشار آوردم و صبح و بعد از ظهر تمرين کردم اما مصدوميتم تشديد شد. اميدوارم ديگر از اين به بعد با بدشانسي مواجه نشوم.
توحيد بازدید : 93 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

زمين لرزه‌ای به بزرگی 2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) "ري" تهران را لرزاند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ زمان این زمین لرزه را ساعت ۱۲:۲۶:۴۰.۱ با قدرت 2 ریشتر در "ري" تهران  ثبت شده است.

جزئيات در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 128 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
بازار خودرو هفته گذشته را با ثبات قیمت اکثر خودروها پشت سر گذاشت و این در حالی است که هنوز رکود مهمترین مسأله این بازار می باشد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بازار خودرو که فصل تابستان نتوانست آن را از حالت ایستایی خارج کند چشم به بهبود شرایط در ماههای باقی مانده از سال را دارد.

قیمت خودروهای پر فروش داخلی و وارداتی به شرح جدول زیر:

نام خودرو

قیمت

پراید 111 SX

17 میلیون و 200 تومان

پراید 132 SX

16 میلیون تومان

پراید 131 SX

16 میلیون و 500 هزار تومان

تیبا

20 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 2

36 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 5

36 میلیون و 500 هزار تومان

پژو 206 صندوقدارV8

38 میلیون و 200 هزار تومان

پژو 206 صندوقدارV9

52 میلیون تومان

پژو 206 صندوقدارV20

34 میلیون و 500 هزار تومان

پژو 405 GLX – یورو 4

27 میلیون و 200 هزار تومان

پژو 405 دوگانه سوز

28 میلیون و 300 هزار تومان

پژو پارس سال

34 میلیون و 500 هزار تومان

پژو پارس دوگانه سوز

36 میلیون تومان

پژو 207 اتومات

56 میلیون تومان

پژو 207 دنده ای

47 میلیون تومان

تندر 90 پارس خودرو مدلE2

35 میلیون و 500 هزار تومان

تندر 90 ایران خودرو مدلE2

34 میلیون و 500 هزار تومان

تندر 90 مدلE1

32 میلیون تومان

رانا

32 میلیون تومان

سمند LX

27 میلیون و 500 هزار تومان

نیسان تیانا

147 میلیون تومان

سوزوکی گرند ویتارا

132 میلیون تومان

ماکسیما

116 میلیون تومان

مزدا 3

119 میلیون تومان

مگان فول آپشن

88 میلیون تومان

هیوندایIX55

214 میلیون تومان

هیوندایIX35

154 میلیون تومان

کیا اسپورتیج

156 میلیون تومان

یاریس هاچ بک

88 میلیون تومان

سراتو

108 میلیون تومان

سوناتا

143 میلیون تومان

آزرا

214 میلیون تومان

کرولا

128 میلیون تومان

اپتیما

142 میلیون تومان

توحيد بازدید : 82 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
ه گزارش پلیس جوان مسلح پس از نزاع خانوادگی با پدرش منزل مسکونی خود را ترک و در حالی که عابرین پیاده را با دشنام می داد کودک یک ساله را به همراه پدرش مورد هدف گلوله قرار داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو شیتد پرس: پس از یک نزاع خانوادگی بین پدر و پسر خانواده ای در پنسیلوانیا مبنی بر اعتراض پدر نسبت به رفتارهای ناشایست و بی بند و بار پسرش دکویین بریلند 23 ساله منجر به ترک با عصبانیت خانه شد.

وی به همراه دوست خود ادوارد رایتر 21 ساله در لحظه‌ای سرکودک یک ساله را که در یک کالسکه نشسته بود و به همراه پدرش به سمت منزل می‌رفتند هدف گلوله خود قرار داد.

سر کودک که طاقت ضربه گلوله را نداشت دچار پارگي شد و پدر براي گرفتن سر کودکش به سمت وي شتافت.

این دو ضارب مسلح دستگیری شده در دو ماه گذشته نیز دریک حمله مسلحانه یک دانشجو را در مقابل دانشگاه به قتل رساندند.

مرگ مظلومانه این کودک یک ساله که یک برادر 4 ساله دارد موجب ناراحتی بسیاری از جمله والدین داغدار این خانواده شد. پس از دستگیری این دو ضارب سابقه دار بود و در زمینه حمل و فروش مواد مخدر نیز فعالیت های چشمگیری داشته اند.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1,651
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,034
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 12,758
  • بازدید کلی : 424,580