loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 111 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

رویای صدرنشینی تراکتورسازی با این تساوی از بین رفت . این در حالی است که ملوانی ها با این نتیجه خوب سروسامانی به وضع خود دادند.

گل ها : دغاغله (12)و زارع (51) برای ملوان و کریمی (21، پنالتی) و انصاری فر (45)  برای تراکتور)
ورزشگاه یادگار امام ، تماشاچی : 25هزارنفر، ساعت 18
داور:سید مهدی سیدعلی، بهرام کیانی، بابک عباسقلی زاده، سید وحید کاظمی
اخطار:زارع (ملوان)

تراکتورسازی : حامد لک - حبیب گردانی ، محمدنصرتی ، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، علی کریمی ،فرشاد احمد زاده(65 مهدی کریمیان) ،  محسن ربیع خواه(55 محمد ابراهیمی) ، کریم انصاری فرد ، سعید دقیقی
سرمربی: مجید جلالی
ملوان : پاشنکو - سیامک کوروشی ، احمد اهی ، امیرحسین فشنگچی ، سید احمد مهدی زاده ،  سهیل رحمانی ،  مازیار زارع ،سعید یوسف زاده(71 ایوور ویتسر) ، مهدی دغاغله (88 رمضانی)، محسن یوسفی ( 63 شاهین ثاقبی)
سرمربی: دراگان اسکوکیچ

شاگردان مجيد جلالي كه به دنبال تصاحب صدر جدول هستند، اين بازي را هجومي آغاز و تلاش كردند كه با ارسال توپ از جناحين به گل برسند، اما اين اتفاق نيفتاد و بازيكنان ملوان كه چشم به ضد حملات داشتند، در ادامه جلو كشيده و بازي را به تعادل رساندند.
در دقيقه ۱۳ و بر روي اشتباه مسلم خط دفاعي تراكتورسازي، دغاغله مهاجم تيم ملوان با
حامد لك دروازه بان تيم تراكتورسازي در موقعيت تك به تك قرار گرفت و پس از پشت سرگذاشتن اين دروازه بان و مدافع مياني تيم ملوان توپ را وارد دروازه تيم تراكتورسازي كرد.
در ادامه بازيكنان تيم تراكتورسازي كه از دريافت اين گل شگفت زده شده بودند، حملات خود را بار ديگر از سر گرفتند و چندين بار از جناحين صاحب موقعيت شدند كه هيچ كدام به گل تبديل نشد، اما در دقيقه ۲۱ به دنبال ارسال ضربه كرنر به روي دروازه تيم ملوان و خطاي مدافعان اين تيم روي مهاجمان تراكتور، داور به سود اين تيم اعلام ضربه پنالتي كرد كه كريمي اين توپ را در دقيقه ۲۲ به گل تبديل كرد و بازي را به تساوي كشاند.
اما اين پايان كار دو تيم در نيمه نخست نبود و چندين بار ديگر بازيكنان تيم تراكتورسازي صاحب موقعيت شدند و سرانجام شاگردان مجيد جلالي مزد برتري خود را در نيمه نخست با گلزني انصاري فرد گرفتند.
نيمه دوم باز هم بر خلاف جريان بازي بازيكنان تيم ملوان خيلي زود به گل رسيدند ملواني ها در دقيقه ۵۱ پشت محوطه جريمه تيم تراكتورسازي صاحب ضربه يك ايستگاهي شدند و بدنبال ارسال اين توپ به محوطه جريمه تيم تراكتورسازي مازيار زارع كاپيتان تيم ملوان از غفلت مدافعان حريف سود برد و توپ را بدون مزاحمت آنان با يك ضربه بغل پا دقيق به گل تبديل كرد و بازي را به تساوي كشاند.
در ادامه جلالي كه از نتيجه ناراضي بود، تغييراتي در تيم بوجود آورد و محمد ابراهيمي را به جاي محسن ربيع خواه و مهدي كريميان را جايگزين فرشاد احمد زاده كرد تا بلكه تيمش به گل برسد، اما تلاش شاگردانش نتيجه اي در برنداشت و بازي با همان نتيجه تساوي ۲ بر ۲ به پايان رسيد.

شرح گل ها :
1-0 ملوان : فرار عالی دغاغله روی پاس کم نظیر فشنگچی  این مهاجم را با لک تک به تک کرد و دریبل عرضی دغاغله ورزشگاه یادگار امام را به سکوت دعوت کرد. 
1-1 :خطای پنالتی عجیب روی ضربه کرنر تراکتور را علی کریمی به زیبایی به طاق دروازه ملوان کوبید.ملوانی ها روی این تصمیم به داور اعتراض داشتند. 
2-1 ( تراکتور): درحالیکه بازی رو به پایان بود ، مازیار زارع در یک صحنه نامتعادل ، پشت محوطه جریمه توپ را به گردانی داد که او با یک شوت سرضرب توپ را به ملوان کوبیدو انصاری فر در ریباند دروازه ملوان را باز کرد.  
2-2( ملوان ): در حالی که تراکتور بازی را در دست داشت ، مازیار زارع روی یک ضربه شروع مجدد گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. او سانتر بلند از جناح چپ را که مقابل پایش افتاده بود رد یک رفت و برگشت از محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد . 

بهترین بازیکن : پاشنکو ستاره ملوان در بازی امروز بود. این گلر اهل مولداوی سه سیو عالی در این بازی داشت . به جز او علی کریمی هم در ترکیب تراکتور خوب نمایش داد .

اتفاق ویژه: ملوان یک بار دیگر در خارج از خانه فرصت طلب بود و تراکتور در یک بازی خانگی دیگر امتیاز از دست داد. این پارادوکس دو تیمی است که از بازی مقابل هواداران خود می ترسند!

منبع : سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 19,331
  • بازدید کلی : 431,153