loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 93 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

از آنجايي كه تراختور قوياً در كورس قهرماني قرار دارد و در مكان پنجم ششمي جا خوش كرده است و با صدر جدول تنها 6 امتياز ناقابل فاصله دارد! بازيكنان اين تيم به خود اجازه داده اند كه در اين شرايط حساس دست به اعتصاب بزنند!

 

جالب اينجاست كه دريافتي هاي اين بازيكنان بسيار بيشتر از در يافتي هاي اكثر بازيكنان باشگاه هاي ديگر است.

اين اعتصاب ما را به ياد توطئه عليه توني مي اندازد!

وقتي كه وسط خط دفاعي اتوبان مي شود و مديريت سابق به يكباره كارشناس فوتبال مي شود و توني را خود سرانه اخراج مي كند!

در اينكه همه ما از نحوه بازي تيم و امتياز گيري تيم تراختور راضي نيستيم بماند ، اما انتقاد بايد به نحوي باشد كه تيم را متضرر نكنيد، بياييد فرض كنيم اين رفتارهاي غير حرفه اي باعث باخت به نفت تهران و سقوط تراختور به رده يازدهم شود! پاسخگو كيست!؟

اگر اين تيم با عدم درايت و يا با برنامه ريزي زيركانه به دسته 1 پرتاب شود چه اتفاقي خواهد افتاد؟ به نظر شما پس از 8 سال ديگر به ليگ برتر صعود خواهد كرد!؟

اصلا و ابدا...

 

جناب مدير!وقتي در ازاي يك برد به بازيكنان پاداش مي دهيد در قبال چنين رفتارهايي بايد همه آنها جريمه شوند، بازيكناني كه از برخي شعار ها گلايه مند هستند بدانند كه اين رفتارشان دقيقاً برازنده همان شعار است!

چه كسي مسؤل نتيجه نگرفتن احتمالي در بازي نفت خواهد بود!؟

هوادار،بازيكن،مربي،مدير،ه يئت مدير،...؟

بازيكني كه تنها به فكر منافع خويش است مگر مي تواند از باخت ها متأثر شود!؟،تا بحال در بهشت تبريز بوده ايد بدانيد كه اينجا جهنمي هم دارد!

اين نهال را با آب خالي رشد نداده ايم كه ، برگانش سايه بان شما و ميوه هايش محل اصراف شما شود!

آگاه باشيد كه هواداران كم كاري احدي را برنخواهند تافت با هر دليل و توجيهي!

بعد از دست دادن 5 امتياز در دو هفته متوالي بايد از بلند كردن سر شرم كنيد، كار به جايي رسانيده ايد كه تمرين را تعطيل مي كنيد!؟

 

كريم بنزما در تيمي چون رئال هو مي شود، شمايي كه ارزش فني همه تان به اندازه نصف دستمزد بنزما نمي شود! بايد هواداران نيز در برخورد با بازيكنان و آشوبگران جديت بيشتري بكار برند و گرنه آرزو و آمال يك ملت به دست سودجويان و نابخردان بر باد خواهد رفت!

 

 

جناب آقاي مدير! نارضايتي هوادار جدا از مديريت مديران است،اينكه در همان هفته دوم هواداران انتقاد كنند قابل درك است اما اولتيماتوم دادن به مربي اي كه با خودرأيي و با نظر همين هيئت مديره جذب تيم شده است فقط يك معناي آشكار دارد!

يعني كار كارشناسانه انجام نشده است! يعني هوادار بهتر و بيشتر از شما ميداند.

توني را با توطئه اخراج كرديد و اكنون نوبت به جلالي رسيده است!؟.اين رفتارها در شأن مردم آذربايجان نيست.

 

زمان ليدري گذشته است!

هوادار امروز تحصيلات عاليه دارد و نياز به ليدر ندارد!

مصاحبه جنجالي يك عضو مسؤل در آغاز بازي با نفت چه معني دارد!؟

 

هشيار باشيد و آگاه، تيم امروز به حمايت نياز دارد، اگر فشاري بايد باشد بايد در اوايل فصل و در زمان نقل و انتقالات صورت پذيرد و اگر مديريتي پاسخ اعتماد مردم را بخوبي ندهد، پايان فصل بهترين فرصت است. تا بدين گونه هم تيم دچار حاشيه نشود و هم اعتراضات بحق ثمره اي داشته باشد.

توحيد بازدید : 93 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

خبري که دوشنبه در محافل ورزشي آذربايجان منشتر شد بسيار نگران‌کننده بود. تمرينات تراکتور به خاطر پرداخت نشدن تعهدات مالي باشگاه از سوي بازيکنان تعطيل شد با اين حساب واقعا بايد براي وضعيت تراکتور افسوس خورد که بخاطر يکسري مسائل مالي و عدم مديريت صحيح مالي از يک طرف و حرکت بدون فکر برخي بازيکنان تيم و عدم احترام به پيراهن تراکتور اين وضعيت پديد آمده است. واقعا در تراکتور چه خبر است؟ وقتي بازيکنان تيم بدون ترس از جريمه شدن و اينکه چشمي آنها را زيرنظر دارد به مسائل غيرفوتبالي مشغول هستند آخر و عاقبت تيم همين مي‌شود که هست. واقعا اين هوادار شايسته تمجيد است که تا به حال از تيم حمايت کرده و حتي در آخرين بازي در تبريز در يادگار امام براي نشان دادن صداقت خود با حضور انبوه در يادگار امام از تراکتور حمايت کردند اما براي برخي اين صداقت و شعور معني ديگري پيدا کرده است.چرا بايد بازيکني که اين فصل نزديک به 850 ميليون قرارداد با باشگاه دارد و تنها يک بازي نصفه و نيمه براي تيم انجام داده به راحتي در خيابان‌هاي تبريز با ماشين مدل بالاي خود با لباسي زننده در حال انجام اعمال غيراخلاقي ديده شود آيا کسي هست که به اين وضعيت رسيدگي کند؟ آيا اين بازيکن واقعا شايستگي حتي امضا کردن برگه قرارداد با تراکتور را دارد تا چه برسد به پوشيدن پيراهن سرخ تراکتور؟
از همين امروز از تمام مسئولان باشگاه که وظيفه سنگين به مقصد رساندن تراکتور در ليگ برتر را برعهده دارند مي‌خواهيم که بر اين وضعيت نقطه پاياني بگذارند و خيلي زود وضعيت اين بازيکن را مشخص کنند. از هيات مديره باشگاه انتظار مي‌رود که وضعيت نگران‌کننده تراکتور را هر چه زودتر سروسامان دهد تا هواداران به کمک او از نگراني درآيند و به آينده تيم محبوب خود اميدوار شوند.

منبع : نود

توحيد بازدید : 105 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

وضعيت مجيد جلالي در تبريز هر روز بغرنج‌تر مي‌شود. او ديروز در مصاحبه بخشي از شرايط خاص کارکردن در تراکتور را بازگو کرد. از پيامک‌هاي تهديدآميز تا فشارهايي که برخي عوامل باشگاه بر او مي‌آورند. حرف‌هاي جلالي را بخوانيد:

*در مقابل داماش بازي را واگذار کرديد،‌ چرا؟
ما بازي خيلي مسلطي انجام داديم و از همان ابتدا بر بازي احاطه کاملي داشتيم مخصوصا با برنامه هايي که براي نيمه دوم ريختيم همه چيز طبق برنامه پيش رفت و موقعيت هاي گلزني متعددي به دست آورديم. شما اگر به آمار ليگ توجه کنيد مي بينيد که يک تيم در زمين حريف به سختي مي تواند موقعيت گلزني ايجاد کند اما ما در اين بازي موقعيت هاي گلزني متعددي به دست آورديم و پنج موقعيت صد در صد گلزني فراهم کرديم ولي چون نتوانستيم از موقعيت هاي بدست آمده استفاده کنيم وکار را تمام کنيم، کارمان اشکال پيدا کرد ولي عليرغم اين که در آنجا شرايط جوي خيلي بدي وجود داشت و زمين بازي اصلا مناسب نبود و چمن مصنوعي بود، در حالت کلي ما بازي خوبي به نمايش گذاشتيم.
*بعد از اين باخت مجددا اعتراضات از سوي هواداران تراکتور آغاز شده، نظر شما در رابطه با اين موضوع چيست؟
من نظر خاصي ندارم و بايد باشگاه نظرش را در رابطه با هواداران بدهد و درباره ي آنها تصميم گيري کند.
*هواداران تيم بيشتر توني را مورد حمايت قرار مي دهند، اين موضوع نمي تواند تاثيرمنفي براي شما داشته باشد؟
اين موضوع نتيجه منفي خودش را گذاشته و من از اولين بازي که در تبريز انجام داده ام اين حرف و حديث ها بوده و من هم مي گويم اگر آن مربي را مي خواستيد همان ابتداي فصل او را مي آورديد، براي چه به سراغ من آمديد. به نظر شما يک تيم يک روزه مي تواند درست شود؟ مسلما ما نياز به زمان داريم، ما بعد از ? برد پشت سرهم که در اصفهان به دست آورديم و پس از بازگشت به تبريز فضا را مثل الان مي ديدم و حتي آن ?برد شيرين هم هيچ تاثيري در نظر هواداران تراکتورسازي نگذاشته بود و آنها باز هم حرف خودشان را مي زدند.
* باشگاه ازشما حمايت مي‌کند؟
من با کسي مشکلي ندارم و کار خودم را انجام مي دهم، مديريت باشگاه هم به دنبال اين است که مشکلات موجود در باشگاه را برطرف کند و بچه هاي تيم هم به خوبي دارند بازي مي کنند، شما مطمئن باشيد در ليگ ما هيچ تيمي وجود ندارد که بتواند در زمين حريف به اندازه ما موقعيت گل به وجود بياورد، ما فقط در بازي با ملوان ? موقعيت گل داشتيم، در بازي با داماش و در زمين نامناسب آنجا ? موقعيت گل درست کرديم، ولي توپ هايمان گل نشد.
*به نظر شما چه عاملي باعث مي شود که هيچ توپي از اين موقعيت هاي متعدد گلزني تبديل به گل نشود؟
به هر حال گل نشدن توپ هايمان مي تواند دلايل زيادي داشته باشد يکي از دلايل مي تواند اين باشد که در خط حمله تمام کننده هاي خوبي نداريم.
*مصدوميت کريمي چند هفته اي طول خواهد کشيد، به نظر شما نبود او تاثير منفي در نتايج تيم خواهد گذاشت؟
به هر حال نبود کريمي مي تواند تاثير منفي داشته باشد ولي در رشت با اينکه او نبود و علاوه بر آن چند يار ديگر هم نبودند، ما بازي خيلي خوبي انجام داديم، از انصاف نگذرد تيم ما خيلي خوب بازي مي کند و فقط در تمام کردن ها مشکل دارد.
*براي نيم فصل دوم چه برنامه هايي داريد؟
من براي نيم فصل دوم برنامه هاي خودم را براي مديريت باشگاه داده ام، ما براي نيم فصل بعدي بايد تغييرات زيادي در تيم به وجود بياوريم و به دو بازيکن با کيفيت هم نياز داريم که با خريد آنها انشاا… در نيم فصل دوم وضعيت تيم خيلي بهتر از اين ها خواهد شد.
*اخيرا رييس کانون هواداران باشگاه گفته که هواداران تيم حق اعتراض دارند و مي توانند از مربي سابق اين تيم حمايت کنند، نظر شما در رابطه با اين موضوع چيست؟

اين يکي از مشکلاتي است که من در باشگاه تراکتور سازي با آن درگير هستم و شما خودتان هم بهتر از بنده مي دانيد که اين اتفاقات از هفته هاي نخست آغاز شده، الان که هفته دهم است به هر حال در طول اين مدت که در تبريز هستم قبل از هر بازي افرادي به من پيام کوتاه مي فرستند که اگر در اين بازي از فلان بازيکن استفاده نکني «ال» مي کنيم و« بل» مي کنيم، اگر از فلان بازيکن در ترکيب استفاده کني استاديوم را روي سرت خراب مي کنيم و چيز هاي زيادي نظير اين بحث ها وجود دارد که من در تراکتور سازي با آنها دست و پنجه نرم مي کنم و بايد اين را بگويم که در باشگاه تراکتور سازي يک سري اتفاقاتي مي افتد و جريانات حاشيه اي بسياري وجود دارد که همين موضوعات از هفته هاي اول تيم را تحت فشار قرار داده و تيم را اذيت مي کند ولي من سعي خودم را مي کنم که به اين موضوعات اهميتي ندهم و کار خودم را انجام دهم.
*پس يعني از درون باشگاه يک سري اتفاقات عليه شما در حال رخ دادن است؟
مگر شما نمي گوييد که رييس کانون هواداران چنين چيزي را گفته، پس اگر چنين چيزي گفته است، رييس کانون هواداران هم جزوي از باشگاه تراکتور سازي است و طبيعتا اين اتفاقات هم از همان هفته هاي نخست در حال رخ دادن است.
* انتظاري از مديريت باشگاه نداريد؟
من اگر هم انتظاراتي از مديريت داشته باشم، سعي مي کنم که به خودشان بگويم.
*بازي مقابل نفت را چگونه ارزيابي مي کنيد؟
ما براي اين بازي تغييرات زيادي در تيم به وجود خواهيم آورد و اين تغييرات اجتناب ناپذير است. ما با انگيزه ? امتياز به ميدان خواهيم رفت که انشاءاله با ? امتياز هم از زمين خارج شويم.

توحيد بازدید : 121 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
مجید جلالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد :وضعيت خوب است. خيلي دوست ندارم در‌اين‌باره صحبت کنم. به هر حال مشکلاتي در تيم هست که همه درصدد هستيم آنها را حل کنيم.

او همچنين با تاييد اظهارنظرش در يکي از رسانه‌ها مبني بر اين که در تبريز مورد تهديد برخي از افراد قرار گرفته است، گفت: بله. اين مسائل بود اما ترجيح مي‌دهم در فرصت ديگري که مناسب باشد، درباره‌اش صحبت کنم.

جلالي همچنين گفت که اعتصاب بازيکنانش تمام شده و قرار است در تمرين حاضر شوند. قرار است که تمرين صبح و بعدازظهرمان برگزار شود. به اين ترتيب براي ديدار اين هفته‌ در ليگ برتر آماده مي شويم.

سرمربي تراکتورسازان ادامه داد: در شرايط خاصي هستيم. در دو بازي آخرمان با ملوان و داماش حداقل 15 موقعيت گل به دست آورديم، اما نتوانيم از آنها استفاده کنيم. اين مساله شرايط ما را سخت کرده است. ما خوب و مسلط بازي مي‌کنيم و تدابير و ايده‌هاي ما منظم و خوب پيش مي‌رود و تلاش بازيکنان در بالاترين سطح است. تقريبا هر روز براي بهبود عملکرد بازيکنان در زدن ضربات آخر تمرين مي‌کنيم و برنامه داريم اما اين صرفا موضوع تکنيک نيست که با تمرين حل شود. بخشي از مشکلات تکنيکي است و بيشترين مشکل ما در خط حمله، مشکل ذهني است که بايد براي آن راه حل پيدا کنيم.

جلالي ادامه داد: در چنين شرايطي همه تيم تحت فشار قرار مي‌گيرد و اين فشار باعث مي‌شود دکه ذهن بازيکنان تاثير منفي بگيرد.

سرمربي تراکتورسازي در پايان درباره علت جريمه ميليوني مهدي کريميان، بازيکن اين تيم گفت: اين مساله به باشگاه مربوط است و مسئولان باشگاه کاملا در جريان آن هستن

توحيد بازدید : 111 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

فرشيد طالبي در بازي مقابل داماش از ابتدا به ميدان رفت و به جاي محمد نصرتي وارد زمين شد. اين مدافع در جريان بازي بيشتر سر جاي خود بود تا تراکتور روي غافلگيري گل نخورد اما دقيقا همين اتفاق افتاد و سرخپوشان با دريافت گل باختند. او که جايگزين نصرتي شده بود، مي‌خواست جايگاهش را اثبات کند. حالا بايد ديد جلالي در بازي بعد هم به او ميدان مي‌دهد يا خير؟ ديروز گفت‌وگويي با او داشتيم که مي‌خوانيد:
90: نوار پيروزي‌هاي خارج از خانه تراکتورسازي هم پاره شد؟
قانون فوتبال همين است وقتي گل نزني گل مي‌خوري! البته نمي‌توانم بگويم در روزي که بد بوديم، باختيم. تراکتورسازي موقعيت‌هاي خوبي هم داشت.
90: اما چه فايده دارد وقتي گل نمي‌شود؟
بايد هوشيارتر کار کنيم. اما واضح بود که بهتر از داماش بازي کرديم. ما نبايد مي‌باختيم و حق‌مان نبود. تراکتورسازي بازي خوبي انجام داد و هيچ کس نمي‌تواند منکر شود اما بدشانسي آورديم.
90: بازي در چمن مصنوعي بازيکنان را اذيت کرد؟
داماش در خانه هميشه تيم‌هاي حريف را اذيت کرده بود اما تراکتور راحت بود و حتي بهتر کار کرد. اگر بد بوديم نمي‌توانستيم موقعيت‌هاي خوبي خلق کنيم و اگر توپ‌ها گل مي‌شد شرايط فرق مي‌کرد.
90: مسلم است که فرق مي‌کرد و حالا با خيال راحت براي بازي با نفت آماده مي‌شديد؟
حداقل بايد مساوي مي‌کرديم و فقط اميدوارم بعدها حسرت از دست دادن اين امتيازات را نخوريم. نبايد به راحتي امتياز از دست بدهيم.
90: دليل اصلي امتياز از دست دادن تراکتور چيست؟
هميشه دلايل فوتبالي براي نتيجه نگرفتن وجود ندارد. من هم نمي‌توانم همه چيز را توضيح دهم. بايد اول از همه ببينيم تمام شرايط بردن کافيست و گاهي دلايل غيرفني تاثيرگذار است. من نمي‌توانم خيلي از حرف‌ها را بزنم.
90: از بازي خودت راضي بودي؟
من تمام سعي و تلاشم را کردم بهترين بازي‌ام را انجام بدهم. فکر کنم خوب بودم اما وقتي مي‌بازيم هيچ چيزي خوشحالم نمي‌کند و خوب بودن خودم مهم نيست.
90: اما بعضي‌ها تو را در گل خوردن تراکتورسازي مقصر مي‌دانند؟
من اين حرف را قبول ندارم. من تقصيري نداشتم و آنها از يک موقعيت نصفه و نيمه استفاده کردند و روي عدم تمرکز ما هنرشان را نشان دادند. آنها وقتي توپ را کاشتند زود بازي را شروع کردند و ما بايد بيشتر حواسمان را جمع مي‌کرديم.
90: بازي با نفت را چطور مي‌بيني؟
من در مورد بازي با نفت صحبت نمي‌کنم. عادت ندارم در مورد بازي‌هاي بعدي حرف بزنم.
90: به هر حال هواداران در اين بازي فقط برد مي‌خواهند؟
من فقط مي‌گويم بايد امتيازات داخل خانه را بگيريم چون در نيم فصل دوم امتياز گرفتن 2برابر سخت‌تر مي‌شود. تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود بايد، بايد و باز هم مي‌گويم بايد امتيازات راحت را بگيرد. بايد فکر کنيم بازي‌هاي خانگي حکم حذفي را دارد تا حتما ببريم!
90: در اين چند روز برخورد مردم تبريز چطور بوده؟
مردم هم ناراحت بودند اما مثل هميشه حمايت کردند. ما هم بايد در خانه امتياز بگيريم. به قول معروف امتيازات خانگي مال خودت و بيرون از خانه ريسکه! هواداران حق دارند، برد بخواهند اما همه چيز به 11 بازيکن داخل زمين بستگي ندارد.
90:پس چه مسائلي دخيل است؟
يک مجموعه بايد براي قهرماني تلاش کنند تا شرايط فراهم شود. اگر يک تيم مي‌خواهد قهرماني بياورد بايد از دربان باشگاه تا مديرعامل براي قهرماني قدم بردارند.
90: غيبت کريمي چقدر به ضرر تراکتور است؟
کريمي وزنه مهمي براي تراکتورسازي است. متاسفانه يک ماه او را در اختيار نداريم و بايد با اين مسئله کنار بياييم. اميدوارم هر چه زودتر کريمي بتواند بازي کند.

تراکتور روز جمعه در تبریز به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

توحيد بازدید : 88 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

ایرانپوریان مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در گفتوگو با اوج درباره وضعیت تراکتور گفت :خوشبختانه شرايط خوب است و مشغول تمرين هستيم. هفته پيش با آنکه مستحق باخت نبوديم اما به داماش باختيم و حالا به دنبال جبران آن هستيم.

وي درخصوص بازي با نفت تهران گفت: همه جوره به برد مقابل نفت نياز داريم چون هم بازي خانگي است و بايد پيروز شويم و هم از نظر روحي و رواني به اين برد نياز داريم.

ايرانپوريان افزود: از لحظه اي که وارد زمين مي شويم به برد فکر مي کنيم. خود ما هم از اين شرايط راضي نيستيم و تمام توانمان را مي گذاريم تا بازي ها را ببريم اما واقعا به بدشانسي خورده ايم که توپ هايمان گل نمي شود. اگر روي ضربات آخر دقت کنيم به راحتي مي توانيم هر بازي را با برد پشت سر بگذاريم.

وي ادامه داد: مجيد جلالي واقعا براي تراکتور زحمت مي کشد. تيم ما به دقت و تمرکز نياز دارد. من به خرافات هيچ اعتقادي ندارم و اينکه مي گويند تيم طلسم شده را اصلا قبول نمي کنم. ما مي توانيم با کمي تمرکز بهتر از اين نتيجه بگيريم.

ايرانپوريان درخصوص حاضر نشدن بازيکنان در تمرين به دليل مشکلات مالي خاطرنشان کرد: مشکل خاصي نبوده است. اين مسايل در همه باشگاهها وجود دارد و بهتر است که مشکلات مالي تراکتور هم حل شود. مسئولان باشگاه هم قول مساعد داده اند.

توحيد بازدید : 87 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

ماجراي معاوضه کريم انصاري‌فرد با آرش برهاني يک هفته‌اي هست که سوژه رسانه‌ها شده. وقتي نيمکت‌نشيني‌هاي برهاني در ليگ برتر بيشتر شد نزديکان اين بازيکن گفتند او به هر شکل ممکن مي‌خواهد از استقلال جدا شود و در نيم‌فصل دوم ماندني نيست جالب اين‌که اين ماجرا مصادف شد با خبر حضور احتمالي کريم انصاري‌فرد در استقلال و رسانه‌ها نوشتند احتمالا اين 2 بازيکن با يکديگر معاوضه مي‌شوند.
اما ماجرا چيست؟ آيا تراکتورسازي آرش برهاني را مي‌خواهد؟ جواب اين سوال حداقل ابتداي فصل مثبت بود و قبلا هم نوشتيم که آرش به مجيد جلالي قول داده بود تراکتوري شود اما آيا جلالي هنوز هم آرش را مي‌خواهد؟ آيا استقلال با وجود قاضي، مجيدي، نظري، اکبرپور و ... انصاري‌فرد را مي‌خواهد. در اين ميان چند نکته ظريف وجود دارد.
1. کريم انصاري‌فرد امسال در تراکتورسازي بد کار نکرده و طبق شنيده‌هاي ما جلالي دوست ندارد او را از دست بدهد مگر آن‌که بحث حضور او در اروپا مطرح شود.
2. 4 سالي مي‌شود که کريم انصاري‌فرد حرف از اروپا رفتن مي‌زند اما در نهايت در سايپا، پرسپوليس و تراکتورسازي بازي مي‌کند! عده‌اي مي‌گويند اين‌که بحث حضور انصاري‌فرد در استقلال مطرح شده ماجرايي شبيه همان اروپا رفتن اوست.
3. طبق اخبار واصله امير قلعه‌نوعي فوتبال کريم انصاري‌فرد را قبول دارد اما او را نمي‌خواهد حداقل فعلا نمي‌خواهد چون ايراد تيمش بيشتر در خط دفاعي است نه حمله. البته عده‌اي مي‌گويند آرش برود جا براي کريم بازي مي‌شود اما بايد ديد قلعه‌نوعي در نهايت رضايت مي‌دهد کريم آبي‌پوش شود يا نه؟
4. استقلال بحران مالي دارد و فتح‌اله‌زاده در پاس کردن چک‌هاي آندو، رحمتي، نکونام و... دچار مشکل شده و حتي صداي خارجي‌هايي چون ساموئل و لاوره درآمده. در چنين شرايطي بايد ديد استقلال از کجا مي‌خواهد پول بياورد تا حداقل يک ميليارد تومان هم به کريم انصاري‌فرد بدهد؟ آيا با جابه‌جايي آرش و کريم، آبي‌ها ديگر نبايد پولي به خود انصاري‌فرد بدهند؟!
کريم انصاري‌فرد يک سال و نيم سال پيش مورد توجه امير قلعه‌نوعي قرار گرفت؛ همان سالي که امير تازه به استقلال برگشته بود ولي انصاري‌فرد که به رويانيان قول داده بود سر از پرسپوليس درآورد. او به سردار گفته بود اگر به اروپا نروم پرسپوليسي مي‌شوم و در نهايت با قراردادي بالا پيراهن قرمز را به تن کرد. او البته در پرسپوليس روزهاي خوبي را سپري نکرده و در ليگ و جام‌حذفي 7، 8 گل بيشتر نزد اما حالا بايد ديد آيا استقلالي مي‌شود؟ شواهد و قرائن نشان مي‌دهد که خبر اين جابه‌جايي هم بيشتر يک بازي رسانه‌اي است.

 حالا باید دید چه میشود.

منبع:نود

توحيد بازدید : 108 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

حميد زيني‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد ديدار تراکتور‌سازي مقابل داماش گيلان گفت: امشب به تهران سفر و فردا هم به رشت سفر مي کنيم شرايط تيم بسيار خوب است در اين هفته تمرينات مناسبي را برگزار کرديم و بازيکنان کاملا آماده هستند تا در اين ديدار نمايش خوبي ارائه کنند. اميدواريم بتوانيم دست پر رشت را ترک کنيم و هواداران را شاد کنيم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود موضوع فلاويو لوپز در حال حل شدن است اظهار داشت: به هر حال او مي‌خواهد از ما رضايتنامه بگيرد تا به تيم ديگري بپيوندد و ما نيز با توجه به اينکه قرارداد داريم درخواست ترانسفر کرديم. کميته انضباطي باشگاه هر ماه تشکيل جلسه مي‌دهد و گزارش اين جلسه که در مورد غيبت لوپز است را در اختيار فيفا قرار مي‌دهيم. همانطور که گفتم يک باشگاه لهستاني به صورت غيررسمي و يک باشگاه روماني به صورت رسمي درخواست رضايتنامه اين بازيکن را کرده بودند و ما گفتيم بايد 40 درصد مبلغ قرارداد او را به ما بدهند. به هر حال اين موضوع را ديگر به خودش سپرديم تا با پرداخت اين پول بتواند رضايتنامه بگيرد.

مديرعامل تراکتور‌سازي در مورد اينکه شايعه شده قرار است آرش برهاني و کريم انصاري فرد با هم معاوضه شوند عنوان کرد: اصلا چنين چيزي صحت ندارد و اين موضوع در حد شايعه است اصلا صحبتي در مورد ترانسفر نمي‌کنيم و اين مسئله از سوي ما تکذيب مي‌شود. شايد اين صحبت‌ها براي بر هم زدن تمرکز بازيکنان ما مطرح شود اما به هيچ وجه صحت ندارد.

زيني‌زاده در مورد وضعت علي کريمي خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمرين علي کريمي کمي دچار مصدوميت شد. او به تهران رفته تا اين مشکل را پيگيري کند. انشاءالله هرچه زودتر او بتواند به شرايط مسابقه برسد.

وي در پايان در مورد اينکه قرار بود در اين هفته بخشي از قرارداد بازيکنان پرداخت شود و کليه پرداختي‌ها به 30 درصد برسد گفت: ديروز در تهران بودم و اين موضوع را پيگيري کردم. کليات مسئله حل شده بعد از ديدار مقابل داماش به تهران بازمي‌گردم تا رسيدن پول را حل کنيم. انشاءالله در اوايل هفته آينده به بازيکنان بخشي از قراردادشان را پرداخت مي‌کنيم

توحيد بازدید : 126 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

*پنجشنبه 28 شهريور

گسترش فولاد تبريز-ذوب‌آهن، ساعت 17 و 50 دقيقه، ورزشگاه يادگار امام تبريز
محمد ملکي – مصطفي فراهاني – حسين رحيمي پور – محمد اماني – ناظر: محمدرضا فلاح


*جمعه 29 شهريور:

فجرسپاسي-استقلال خوزستان، ساعت 17 و 15 دقيقه، ورزشگاه حافظيه شيراز
حسن اکرمي – علي ميرزابيگي – اميربهرام حسيني نقوي – بيژن حيدري – ناظر: ابوطالب طاهريان

داماش-تراکتورسازي، ساعت 17 و 15 دقيقه، ورزشگاه عضدي رشت
تورج حق وردي – حسين طالقاني – محمدرضا کناري – پيروز سيف اله پور – ناظر: سعيد بطحايي


صباي قم-راه‌آهن، ساعت 18 و 30 دقيقه، ورزشگاه يادگار امام قم
شاهين حاج بابايي – رضا سخندان – حميدرضا رحيمي – محمد حسين زاهدي فر – ناظر: مسعود عنايت

نفت تهران-ملوان، ساعت 17 و 15 دقيقه، ورزشگاه دستگردي تهران
اميرحسين فتاحي – سعيد قاسمي – فرهاد مروجي – سيدرضا مهدوي – ناظر: جواد تقي پور

فولادخوزستان-سايپا، ساعت 18 و 40 دقيقه، ورزشگاه تختي اهواز
عليرضا فغاني – آرمان اسعدي – هادي طوسي – فرشيد افشار – ناظر: حسين خوشخوان

سپاهان-پرسپوليس، ساعت 20 ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
محسن قهرماني – سعيد علي نژاديان – عليرضا ايلدروم – رضا کرمانشاهي – ناظر: هدايت ممبيني

*يکشنبه 31 شهريور:

استقلال-مس کرمان، ساعت 19 ، ورزشگاه آزادي تهران
البرز حاجي پور – حسن کامراني فر – حسن ظهيري – اميد سعيدفر – ناظر: محمد پيروزرام

 

توحيد بازدید : 146 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

اوضاع تراکتورسازی تبریز در جدول بد نیست، هواداران هم دوباره با تراختور و مجید جلالی آشتی کرده‌اند و مدیران باشگاه هم در همه مصاحبه‌های خود از سرمربی تیم‌شان حمایت می‌کنند اما شرایط اصلا برای سرمربی آرام تراکتوری ها مطلوب نیست. خبرنگارانی که بعد از بازی قبلی تراکتور، مقابل اتاق کنفرانس ایستاده بودند، جلالی را دیدند که عصبی و بااسترس در گوشه‌ای از اتاق در فکر فرو رفته بود. جلالی پیش از پایان کنفرانس اسکوچیچ به اتاق رسیده بود و برای همین در سالن انتظار می‌کشید. خبرنگارانی که شب قبل از بازی هم در محل اردوی تراکتور با جلالی هم صحبت شدند از شرایط نه‌چندان مناسبی که بر مرد آرام نیمکت تراکتورسازی می‌گذشت، خبر دادند. فشارهایی که به نظر می‌رسید کار را برای جلالی سخت کرده از مدت‌ها قبل شروع شده بود و شب قبل از بازی حسابی سرمربی تراکتورسازی را اذیت کرد. آن شب رگ‌های گردن جلالی از فشار عصبی تیر می‌کشد. راننده شخصی جلالی برای دور کردن سرمربی از استرس و فضای حاکم بر هتل، او را به منزل‌اش می‌رساند و جلالی شب را در خانه سپری می‌کند. جلالی ظهر روز بازی به هتل بازمی‌گردد و به همراه تیم راهی استادیوم می‌شود و گویا بعد از بازی هم از استادیوم راهی فرودگاه امام تبریز شده و راهی تهران می‌شود. دکتر مولایی در مورد حمله عصبی قبل از بازی به خبرنگار تماشا می‌گوید: «بله این اتفاق برای آقای جلالی افتاده است و از استرس بیش از حد بوده است که بعد از استراحت مشکل حل شده است و سفر او به تهران نیز ربطی به این موضوع نداشته است و جهت کار شخصی به تهران رفته بود. » دکتر صبحی که به‌عنوان معاونت پزشکی باشگاه تراکتورسازی و روانشناس تیم معرفی شده است در مورد اتفاق بوجود آمده اظهار بی‌اطلاعی می‌کند: «من قبل از بازی در هتل بودم و با بازیکنان جلسه داشته‌ام اما متوجه این موضوع نشده‌ام. » دکتر صبحی می‌گوید که او هم در روز بازی به استرس غیرعادی جلالی پی برده است: «بعد از بازی متوجه حالت او شدم و آن تحت تاثیر استرس بازی دانستم. با توجه به اینکه در آن شرایط که تیم نتیجه نگرفته بود، فشاری که روی آقای جلالی بود را عادی دانستم ولی حتما در مورد اتفاقات روز قبل از بازی پیگیری خواهم کرد. » جلالی که همیشه به کار کردن در فضای آرام عادت داشته، حالا پرتنش‌ترین روزهای مربیگری خود را تجربه می‌کند و این در حالی است که تیم او تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و شمه‌هایی از فوتبال باکیفیت موردنظر این سرمربی نوگرا را به نمایش گذاشته است.

تراکتور در هفته دهم لیگ به مصاف داماش گیلان خواهد رفت . که انشاالله با سه امتیاز به تبریز برگردد.

توحيد بازدید : 77 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)
سعيد دقيقي ، مهاجم موثر و جوان تيم تراکتورسازي تبريز در خصوص شرايط تيمش به " گل " گفت : شکر خدا اين روزها وضعيت بدي نداريم و با موقعيتي که در جدول داريم ، روبه جلو هم حرکت خواهيم کرد . وي درباره نتيجه بدست آمده توسط تيمش در بازي هفته گذشته مقابل ملوان انزلي گفت : هفته قبل هم تيم ملوان در مقابل ما حرفي براي گفتن نداشت و با چشم دوختن به ضد حملات و با ارائه بازي بسته موفق شد دروازه ما را باز کند . در مجموع من فکر مي کنم که باخت مقابل اين تيم ، نميتواند در انگيزه بچه ها مشکلي ايجاد کند و در ادامه با قدرت امتيازات را مثل تراختور درو خواهيم کرد . دقيقي در ادامه با اشاره به کار کردن زير نظر مجيد جلالي گفت : آقا مجيد مربي بزرگي است و من خودم به شخصه در اين مدت چيزهاي زيادي از او ياد گرفته ام . فکر ميکنم که شخصيت و اخلاق ايشان مي تواند در آرامش تيم اثر زيادي داشته باشد و ما با اين مربي در ادامه حرف هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت . اين بازيکن اردوگاه تراکتورسازان تبريزي ضمن اشاره به بازي روز جمعه تيم خود با داماش گيلان افزود : اين بازي هم به نظر من به مانند بقيه بازي ها ، امتحان سختي براي ما خواهد بود و البته توپ زدن در چمن مصنوعي عضدي هميشه داستان خودش را دارد و ما تلاش خواهيم کرد با مبارزه با همه اين موانع و مشکلات و مصدوميني که داريم ، تيم با انگيزه و جوان داماش را در خانه شکست دهيم و موقعيت مان را در کورس قهرماني بازي ها محکم تر کنيم . مهاجم تراکتورسازي همچنين اشاره کرد : هواداران تراکتور از ابتداي فصل با اينکه تراختور ، وضعيت خوبي داشت ، عليه آن مواضعي گرفتند و انتقاداتي را به باشگاه داشتند که خوشحالم حالا توانسته ايم اعتماد آنها را کسب کنيم و حمايت شان را مثل هميشه پشت خودمان داشته باشيم. دقيقي درباره آينده تراکتورسازي هم گفت : ما پتانسيل بالايي داريم و مي توانيم بزرگترين تابوها را بشکنيم . فکر مي کنم اگر شرايط تيم در وضعيت ايده آل بماند در آخر فصل حداقل يک جام را به هواداران مان تقديم کرده و به نوعي پاسخگوي زحمات شان باشيم . در کورس قهرماني بازي ها به نظر من فولاد و سپاهان از جدي ترين رقباي ما خواهند بود و برنامه ويژه اي براي اين تيم ها خواهيم داشت.
توحيد بازدید : 660 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دیشب یکی از مسابقه های محبوب ترکیه به نام  در شبکه استار ترکیه شروع شد .این سومین دوره این مسابقه میباشد که به مجری گری آجون برگزار می شود.
oses turkiye

پارسال در این مسابقه یک دختر ایرانی الاصل به نام آیدا به فینال راه یافت و دوم شد که عکسش رو در زیر میبینید.

ayda

دو سال بود که هیئت ژوری این مسابقه را هولیا افشار-مورات بوز-مصطفی ساندال و حادیثه تشکیل میدادند اما
امسال مصطفی و هولیا کنار گذاشته شده و به جای آنها خواهر عزیزمان و همسر برادر همشهری آذری مان ، ابرو گوندش و یه خواننده راک گمنام به نام گوکان اضافه شده اند .
اما ابرو در اولین شب این مسابقه به نظر من یکم پر ارعا بود و خودش رو از حادیثه و مورات بالاتر میدید و گوکان رو هم به حساب نمی آورد ولی وقتی یکی ازشرکت کننده گان بین ابرو و حادیثه حادیثه را انتخاب کرد بد جوری حالش گرفت و گفت که انتقام خواهد گرفت و حساب کار دست ابرو اومد.
یکی از صحنه های جذاب این مسابقه ی خوانندگی جایی بود که یکی از شرکت کنندگان مرد هم با صدای مردانه و هم با صدای زنانه که در می آورد شروع به خواندن کرد که هیئت ژوری خیلی شکه شدند و فکر میکردند که دو نفر داره میخونه .
در مورد این مسابقه که این توضیح را هم بدم که مسابقه مسابقه ی خوانندگی است و 4ژوری در حالی که
پشت به صحنه هستند به شرکت کنندگان گوش میکنند و هرکس صدای شرکت کننده را پسندید با زدن دکمه ای صندلی او میچرخد و شرکت کننده را میبیند ودر آخر اگر ژوری دیگری هم چرخید در این صورت شرکت کننده باید یکی از ژوری ها را انتخاب و کار خود را درگروه او ادامه دهد.
در هفته های آتی اگه این مطلب مورد استقبال قرار گرفت تمامی جزئیات این مسابقه را برای خواننده های محترم وبلاگ بازگو خواهم شد.

با تشکر توحید 

توحيد بازدید : 131 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

تراکتور

مدرسه ده موعلليم / در مدرسه معلم
يئنه دؤيدو اليمدن / باز هم زد به دستم
باشارماديم فارسينی / فارسی را بلد نشدم
ايراد توتدو ديليمدن / از زبانم ایراد گرفت

دئديم: آغا موعلليم / گفتم آقا معلم
وورما، گؤينه دی اليم / نزن دستهایم کبود شد
نه دير آخی گوناهيم؟ / گناه من مگر چیست؟
توركجه دیر منيم ديليم / زبان من تورکی است

ياپيشدي قولاغيمدان / گوشم را گرفت
دئدی: بوراخ توركونو / گفت تورکی را رها کن
او قالدی ائوينيزده / آن در خانه تان ماند
اونوت گئتسين كؤكونو / اصل و نسبت را فراموش کن

سنين هاران توركدور؟ / کجای تو تورک است؟
آذريسن ، آذری / آذری هستی تو آذری
كيم اؤيره ديب دير سنه / که یادت داده
بئله يانليش سؤزلری؟ / این حرفهای غلط را

آخدي گؤزومون ياشی / اشک از چشمانم سرازیر شد
تيتره دی ديل – دوداغيم / لرزید زبان و دهانم
بئله يالان سؤزلره / این حرفهای دروغ را
اينانمادی قولاغيم / باور نکرد گوشهایم

آنام منی اويدورماز / مادرم مرا گول نمی زند
آتام منی آللاتماز / پدرم به من کلک نمی زند
بو سؤزلرين هئچ بيری / این حرفها هیچ کدام
منيم عاغليما باتماز / به عقلم جور در نمی آید

لايلای دئييبدير آنام / مادرم لالای می گفت
منه بئشيكده توركجه / در گهواره به تورکی
دانيشميشيق هاميميز / همه حرف زدیم
ائوده – ائشيكده توركجه / به تورکی هم در خانه هم در بیرون

هئچ عاغليما سيغمايير/ هیچ عقلم قد نمی دهد
نه دير بونون جاوابی / جواب این چیست
سو يئرينه اوخويام / به جای سو
مدرسه ميزده آبی / در مدرسه بگویم آب

قوی بؤيويوم بير اؤزوم / بزرگ که شدم
اولاجاغام موعلليم / من هم معلم می شوم
اوندا چوخ ايش گؤره جك / خیلی کارها انجام خواهد داد
بو گون گؤينه ين اليم / این دستهای کبود شده ام

كيلاسيمدان گله جك / از کلاس من خواهد آمد
ائليميزين اؤز سسی / صدای ایل و تبار خودم
اولاجاقدير او زامان / خواهد بود آن زمان
توركون ده مدرسه سی / برای تورک هم مدرسه ای ...

اولاجاق

اولاجاق

اولاجاق

.

.

.

توحيد بازدید : 106 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

به گذارش سایت رسمی تراکتور ،معاونت تربیت بدنی باشگاه تراکتورسازی تبریز از روز شنبه مورخه 92/6/9 از علاقمندان به رشته فوتسال در رده های جوانان (متولدین 74/10/11) و امید (متولدین 71/10/11) جهت تست گیری ثبت نام بعمل می آورد . متقاضیان به معاونت تربیت بدنی باشگاه تراکتورسازی مراجعه یا با شماره تلفن 4296085 – 0411 تماس حاصل نمایند .

توحيد بازدید : 114 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت هواداری تراکتور:

سالن کنفرانس باشگاه تراکتورسازی تبریز امروز میزبان کلاس توجیهی کمیته دوپینگ فدراسیون فوتبال بود ، در این جلسه که با هماهنگی معاونت پزشکی باشگاه برگزار شد تمامی بازیکنان تیم و اعضای کادرفنی و اجرایی تیم حضور داشتند ، در این جلسه از تاریخچه و دلایل دوپینگ در جهان بحث شد و بازیکنان با جدیدترین لیست داروهای ممنوعه و قوانین مربوط به امر دوپینگ آشنا شدند دکتر هاشمیان بعنوان مدرس این کلاس توجیهی در تبریز حضور پیدا کرده بود و عدم آگاهی را از مهم ترین عوامل دوپینگ در فوتبال کشور اعلام نمود و بر لزوم برگزاری چنین کلاس هایی در کل باشگاه های کشور تاکید داشت . قرار است به نفراتی که در این جلسه حضور داشتند گواهی حضور در جلسه کمیته دوپینگ از طرف فدراسیون فوتبال صادر شود .

منبع :سایت رسمی تراکتورسازی

توحيد بازدید : 157 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت هواداری تراکتور:

دکتر هاشمیان در ملاقات با زینی زاده مدیرعامل باشگاه از تاسیس مرکز جامع تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ورزشی کشور تحت لیسانس فیفا خبر داد .
هاشمیان که برای برگزاری کلاس آموزشی توجیهی مبارزه با دوپینگ برای باشگاه های تراکتورسازی و گسترش فولاد به تبریز آمده در باشگاه تراکتورسازی حاضر و قبل از برگزاری کلاس با زینی زاده مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد ، وی با اشاره به گسترش روز افزون فوتبال در سطح حرفه ای ، نیازهای جدید و متعددی را که برای مدیران و بازیکنان ایجاد شده را تشریح کرد و توجه جدی به نیازهای جمعیت فوتبال را اجتناب ناپذیر و نیازمند مدیریتی آگاه و به روز و آینده نگر بر شمرد ، وی گفت دانش پزشکی با استفاده از دستاورد های علم پزشکی و انطباق آن با نیازهای ورزش ، قادر گردیده سهم به سزایی در کسب موفقیت ورزشکاران ایفا نماید .
هاشمیان همچنین اظهار داشت از آنجا که مراکز پزشکی – درمانی موجود قادر به ارایه خدمات تخصصی موردنیاز حوزه ورزش نیستند و اساسا به این منظور طراحی نشده اند که شرکت توسعه خدمات پزشکی ورزشی ایفا برخواسته از قلب جامعه فوتبال درصد تاسیس مرکز جامع تخصصی پزشکی ورزشی کشور تحت لیسانس فیفا می باشد .
کاهش فاصله موجود بین ارائه خدمات پزشکی ورزشی ، فراهم نمودن امکان جذب ورزشکاران مصدوم کشورهای اسلامی و آسیایی از سایر اهداف این مرکز می باشد .

 

توحيد بازدید : 133 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: علی کریمی را به هیچ تیمی نمی دهیم.


حمید زینی زاده در گفتگو با اوج درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بازگشت علی کریمی به پرسپولیس گفت: این اخبار فعلا در حد گمانه زنی است و پرسپولیس هیچ پیشنهادی به ما نداده هر چند اگر آنها پبشنهاد رسمی خود را درباره جذب کریمی ارائه دهند، ما با جدایی او مخالفت خواهیم کرد.

زینی زاده ادامه داد: کریمی با ما قرارداد یکساله دارد و به خوبی در تیم ما جا افتاده و هواداران تراکتور او را دوست دارند. در چنین شرایطی طبیعی است که اجازه رفتن او به تیم دیگری را ندهیم.

کریمی تا این هفته بازیکن موثری برای تراکتور بوده و به جادوگری خودش ادامه میدهد.

توحيد بازدید : 90 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش نصر نیوز، کریمی و انصاری‌فرد در بازی هفته گذشته سرخ‌پوشان تبریزی با تیم ملوان، دو گل تیمشان را به ثمر رساندند تا مجموع گل‌هایشان به 6 برسد که سهم هر یک از آن‌ها‌‌ 3 گل است. هر‌چند تراکتورسازی در بازی با ملوان متوقف شد و گل‌های دو بازیکن سابق پرسپولیس یک امتیاز بیشتر نداشت، اما عملکرد خوب آن‌ها به‌خصوص بازی علی کریمی هواداران تراکتورسازی را حسابی به وجد آورد، به طوری‌که آن‌ها بارها و بارها شماره 8 خود را تشویق و صدا کردند.


علی کریمی که ذاتا بازیکن تکنیکی و خلاق است، در بازی با ملوان در نقش یک هافبک درگیر ظاهر شد و در میانه میدان بارها با تکل‌هایش توپ را از بازیکنان ملوان گرفت و یا مانع بازیسازی ملوانان شد.

او در نقش هافبک‌دفاعی به خوبی ایفای نقش کرد و بازی درگیرانه‌اش که چندان سازگاری با تکنیک بالایش ندارد، تماشاگران را به وجد آورد.

به نظر می‌رسد کریمی که همه نگران حضور و موفقیت او در تراکتورسازی بودند، همه جوره خودش با شرایط تیم جدیدش وفق داده و به قول معروف جای پایش را در تبریز محکم کرده است. او در گفت و‌گو با نزدیکانش هم از شرایطش در تبریز و تراکتورسازی ابراز رضایت کرده و گفته است: «تراکتورسازی انتخاب منطقی و خوبی بوده و راضی‌ام.»

شماره ‌8 تراکتورسازی که در زمان حضور در پرسپولیس و استیل‌آذین که سقوط کرد با مصاحبه‌های جنجالی و آتشینش خبرساز می‌شد، در آذربایجان با آرامش کارش را دنبال می‌کند.

علی کریمی آن‌قدر با انگیزه و منظم در تمرینات حضور دارد که همه اعضای تیم، از بازیکن گرفته تا مربی و مدیرعامل زبان به تحسین او گشوده‌اند و در مصاحبه‌هایشان از شماره 8 تیمشان تمجید کرده‌اند.

هواداران هم در تمرین و بازی‌های خانگی تراختور اقبال و علاقه بیشتری به کریمی نشان می‌دهند و او بیشتر از بقیه اعضای تیم تشویق می‌شود. شرایط کریم انصاری‌فرد هم تقریبا مشابه علی کریمی است. مهاجم سابق پرسپولیس که با بی‌مهری مسئولان باشگاه مواجه شد و به تراکتورسازی پیوست، هفته به هفته آماده‌تر می‌شود.

او اعلام کرده که برای آقای گلی می‌جنگد. انگیزه او و کریمی می‌تواند یک امتیاز ویژه برای مجید جلالی و تراکتورسازی باشد به شرطی‌که آرامش این دو بازیکن مثل سابق فراهم شود و آن‌ها کاملا در خدمت تیم باشند.

توحيد بازدید : 102 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد از بازی گسترش فولاد و پرسپولیس تهران شنیده می شود که کریم باقری به خبرنگاران گفته است از باخت گسترش ناراحت نیستم که هیچ بلکه بسیار هم خوشحالم.


 کریم شما که تعصب و غیرتتان به مرم آذربایجان ثابت شده است و دیگر لازم نیست با این حرفها خود را بیش از پیش از چشم مردم آزربایجان بیاندازید.

آدم وقتی امثال شما را می بیند باید هزار مرتبه از رسول خطیبی تشکر کند. یادمان است که در مصاحبه ای رسول گفته بود : در تیمی بازی نمیکنم که برای همشهریانم جوک می سازند. گفته بود پول دبی و امارات را با یک تار موی این جوانان آذربایجانی عوض نمی کنم.

به راستی این تفاوت ها در کجا ریشه دارد؟

مردم آذربایجان تا رسول خطیبی ها را دارند به شماها نیازی ندارند. خوشحالند که شما یک پرسپولیسی هستید و نه تراکتوری یا گسترشی.

توحيد بازدید : 75 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

سید محسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار اوج، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از تساوی که مقابل ملوان کسب کردیم شرایطمان خوب است. همه ما خوب تمرین می کنیم و می خواهیم این هفته در شمال ایران با آن آب و هوای عالی یک نتیجه خوب کسب کنیم.

وی درباره اینکه تراکتور در تبریز خوب نتیجه نمی گیرد، عنوان کرد: در تبریز فشار زیادی روی تیم ماست و از طرفی تیم هایی که اینجا می آیند بسیار بسته بازی می کنند و همین موضوع کار را برای ما سخت تر می کند. با این حال کادر فنی مشغول پیدا کردن راهکاری است تا این مسئله به طور کامل برطرف شود.

مدافع تراکتور سازی درباره اینکه در بازی های اخیر به عنوان مهاجم به میدان رفته تاکید کرد: من تابع تصمیم سرمربی هستم و در هر نقطه زمین که جلالی بخواهد بازی می کنم حتی اگر بخواهد درون دروازه هم می ایستم.

حسینی درباره مجید جلالی گفت: او شخصیت بزرگی است و در اوج عصبانیت هم با احترام رفتار می کند. با این حال برایش آرزوی موفقیت دارم و انشالله با تراکتور نتایج خوبی بگیرد.

وی در پایان درباره دیدار با داماش گیلان افزود: همواره در بازی های بیرون از خانه نتایج بهتری گرفتیم و امیدوارم این بار هم به پیروزی برسیم. بازی های داماش و تراکتور همیشه مهیج بوده و انشالله این بازی هم جذاب خواهد بود.

تیم تراکتور در هفته دهم در گیلان به مصاف داماش گیلان خواهد رفت .

توحيد بازدید : 121 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

میلاد فخرالدینی بازیکنی که در مقطعی هم به تیم ملی رسید پس از مصدومیت در تیم تراکتورسازی حال برای بازی کردن لحظه‌شماری می‌کند. میلاد فخرالدینی بازیکن تیم تراکتور که حالا آماده و شرایط حضور در مسابقه را دارد در مصاحبه با سایت گل از شرایط تراکتور و موفقیت این تیم گفت.

سایت گل مصاحبه ای را با او انجام داده که میخوانیم :

وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

الان چند هفته‌ای اتست که با تیم کار می‌کنم و اوضاع خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهم بتوانم به ترکیب اصلی برگردم.

پس دیگری مشکلی برای حضور در بازی نداری؟

نه، بدنم آماده است و اگر آقا مجید صلاح بداند بازی می‌کنم و با تمام تلاش و کوششم سعی می‌:کم به تیم کمک کنم چرا که می‌خواهم در خدمت تیم باشم و کادرفنی و هواداران از من رضایت داشته باشند.

فکر می‌کنی تراکتور سازی بتواند به روند خوبش ادامه دهد؟

مطمئن باشید با حمایت هواداران و حضور مربی باتجربه و بادانشی مثل مجید جلالی قطعا می‌توانیم به اهداف بزرگی برسیم. آقا مجید سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد ایشان مربی با دانشی است که کارش را بلد است.و تیم تراکتور پتانسل خوبی برای این اتفاق دارد فکر می‌کنم مجموعه این دو و حمایت پرشور هوادارانمان می‌تواند تراکتور سازی را به قهرمانی برساند.

به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

من بازیکن مورد علاقه کی‌روش هستم و مطمئن هستم که با تمرینات خوب و تلاش و درخششم در بازی‌هایی که حضور پیدا می‌کنم می‌توانم دوباره به تیم ملی برسم. از بابت این موضوع نگران نیستم و فقط به درخشش در تراکتورسازی فکر می‌کنم

توحيد بازدید : 101 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی به پیشنهاد باشگاه مس کرمان جواب منفی داد.


به گزارش خبرنگار اوج، مسئولان باشگاه مس کرمان از هفته گذشته مکاتباتی را با تونی اولیویرا برای قبول هدایت تیم فوتبال این باشگاه انجام دادند که این مربی پرتغالی پیشنهاد مسی ها را رد کرد.

یک منبع آگاه از باشگاه مس کرمان در این خصوص به خبرنگار اوج، می گوید : ما با تونی اولیویرا صحبت هایی را انجام دادیم اما این مربی پرتغالی پیشنهاد  بسیار بالا داد و در واقع راضی به سر مربی گری مس نشد و به توافق نرسیدیم.

 

توحيد بازدید : 216 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگذاری فارس ، پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر یک بر صفر گسترش فولاد را شکست داد. پس از پایان مسابقه 5 تن از همشهریان اردبیلی علی دایی و هواداران او در پارکینگ منتهی به تونل ورزشگاه حضور داشتند که وقتی دایی آمد شعری را در وصف افتخارات و خصوصیات ظاهری او خواندند.

دایی که از این شعر خیلی خوشش آمده بود با آنها برخورد گرمی داشت و از این هواداران سؤالاتی در مورد اینکه از کجا آمده‌اند، پرسید. علی دایی از این هواداران پرسید که آیا این شعر را خودشان گفتند. همچنین محمد دایی با آنها روبوسی کرد.

این هواداران به شوخی به کریم باقری اعلام کردند که انگار از شکست تیم شهرش ناراحت است که باقری گفت نه این طور نیست.اتفاقا خیلی از این نتیجه رضایت دارد.

منبع :خبرگذاری فارس

توحيد بازدید : 155 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

تبریز- خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آموزش زبان آذری باید به صورت فوق‌ برنامه و در کنار سایر برنامه‌ های آموزشی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلیرضا بیگی  استاندار ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بسیاری از فرزندان از فرهنگ آذری بی‌اطلاع هستند، گفت: مدیریت منابع انسانی که بخش اعظمی از جامعه ی آموزشی کشور را شامل می شود، باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد قبولین کنکور امسال قابل قبول است، افزود: کاهش تراکم دانش آموزان نشانه ی خوبی است در اینکه مدیران بتوانند با تمام امکانات از ظرفیت ها استفاده کنند.

بیگی همچنین ترویج آموزش فنی و حرفه ای را از مهمترین دغدغه های خود دانست و گفت: دانش آموزان باید در کنار یاد گرفتن تئوری ها، قسمت های فنی را نیز یاد بگیرند، چرا که در آینده کشور نیاز به صنعت پویا یکی از ضروریات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود واگذاری بخشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش به بخش غیردولتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کاهش مدارس دونوبته و افزایش کیفیت مدارس دولتی از جمله توفیقات این امر است و باید با نظارت و حمایت بیشتر، زمینه فعالیت مدارس غیردولتی را بیشتر فراهم کنیم.

 

توحيد بازدید : 103 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: می دانستیم که ملوان در لاک دفاعی فرو خواهد رفت و چشم به ضد حمله ها داشت و موفق شد در ضد حمله ها هم به گل برسد.

 محمد ابراهیمی بازیکن تیم تراکتورسازی پس از تساوی مقابل ملوان در گفتگوی اختصاصی با نصرنیوز اظهار داشت: ما می دانستیم که ملوان در لاک دفاعی فرو خواهد رفت و چشم به ضد حمله ها داشت و موفق شد در ضد حمله ها هم به گل برسد.

همچنین اضافه کرد : ما بعد از گل اول توانستیم به خوبی جبران کنیم و نتیجه را به نفع تیممان تغییر بدهیم و باید می توانستیم بعد از آن مالکیت توپ را در دست داشته باشیم که ملوان در این خصوص موفق تر ظاهر شد و توانست به گل دوم برسد و بعد از گل تساوی فشار زیادی آوردیم ولی به گل نرسیدیم.

محمد ابراهیمی در پاسخ به اینکه چرا تراکتور خیلی سخت به گل رسید و خیلی راحت گل می خورد، تصریح کرد: به نظر من ما خیلی آسان گل زدیم و گل هایمان به راحتی به ثمر رسید و روی تاکتیک گلزنی نکردیم و گل اول روی پنالتی به ثمر رسید.

وی افزود: گل دوم هم توپ برگشتی بود که وارد گل شد و یک پنالتی هم روی احمدزاده نگرفتند. فوتبال همین است و امیدواریم هفته آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

منبع:تراکتور اف سی

توحيد بازدید : 99 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 اویان میلتیم اویان

نوع برنامه ريزي سازمان ليگ در اين فصل ما را به ياد فصل گذشته مي اندازد! استقلال 9 هفته پياپي از تهران خارج نشد،آنهم كاملاً به طور اتفاقي!

مشابه همين برنامه ريزي كاملاً و به طور اتفاقي در اين فصل براي پرسپوليس رخ مي دهد.
يك ليگ كاملاً حرفه اي!
حالا اتفاقات ماوراء الطبيعه را هم به آن اضافه كنيد!
مثلاً كارت بازي انصاري فر در هفته اول كه در ايران بود صادر نمي شود اما يك شبه خلعتبري فيكس تيم پرسپوليس مي شود!،بازيكني كه اصلاً در ليگ ايران توپ نمي زند.
فارغ از آن، درست شبيه به فصل گذشته همه داورهاي شريف ما به سود پرسپوليس سوت مي زنند.آنهم كاملاً به طور اتفاقي!
هفته اول كه جناب محسن قهرماني 3 امتياز را به پرسپوليس تقديم كردند تا در رويارويي با فولاد صدر نشين نيز، يك گل آفسايد شيرازه فولادي ها را از هم بپاشاند.
اما در بازي هفته نهم، يك محسن ديگر اين بار از نوع تركي 3 امتياز را به پرسپوليس تقديم مي كند كه احتمالاً يك برنامه ورزشي ديگر و يك كارشناس بي رنگ ِ! ديگر ايشان را تأييد خواهند كرد.
به هر صورت فصلي كه نكوست از يك چهارم اولش پيداست.ظاهراً زماني كه دست امدادهاي غيبي از حمايت تيمي قطع مي شود آن تيم دو تا دو تا گل مي خورد!
محتمل جاي استقلال و پرسپوليس در اين فصل عوض خواهد شد و اين قصه يك در ميان ادامه دارد..

تا کی ترکی خون آذربایجان را خواهد مکید ؟خدا میداند . پارسال اس اسی ها رو قهرمان کردند حالا نوبت پسپسی هاست

لطفا نظرتون رو درباره این مطلب بگید

با تشکر توحید سلیمان‍پور

توحيد بازدید : 160 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 آذربايجان سرزمين آتش نيست،سرزمين غيرت است.اينجا تعلقات خاطر رنگي و باورهاي پوچ معنا ندارد.مردم با ايمان براي انتخاب دلايل ارزشمندتري دارند.
خسته نباشي جوان آذربايجان!
خسته نباشي سفير مردمت!

ما به چنين جوانهايي افتخار مي كنيم،جوان هايي كه با پارتي آنجا نيستند به لطف خدا به زخم پا ، عرق در خون و به نگاه مربي مهربان تر از برادر،چنين جوانهايي شايسته تقدير هستند.چنين جوان هايي شايسته"عيبي يوخ" هستند.
عيبي يوخ برادر كوچكم،
عيبي يوخ فرزند سرزمينم كه نماينده تمامي مردمانش هستي،
راستي! وقتي بزرگتر شدي ، وقتي ملياردي شدي،مثل رسول باش! نه مثل همه آنهايي كه به پدران و مادران خود هم پشت كردند،
اگر قدر تو را ندانستند تو قدر همه مردمان سرزمينت را بدان.
پشت نكن!
وسوسه نشو!
در روزهاي سخت ِ انتخاب،الهام بگير چون ساوالان.
در روزهاي نبرد خشمگين باش چون جام.
هميشه سربلند باش،چون سهند.

نبرد کن همچون بابک در قلعه ی یادگار امام !

در انتخاب ها تنها خودت را در نظر نگير،تو سفير همه اين مردم هستي.
تقدير خالصانه ما را پذيرا باش،
بومي به رنگ آبي؛به رنگي بنام غيرت،
به رسول متعصب به اصول اتراك.
به ايمان نريمان بر فراز جهان.
بر آقاي رقيبان.
و بنام همه جوانهايي كه تنها براي خود نمي دوند آنها براي سرافرازي آذربايجان
سربلند از جان مايه مي گذارند.

آفرین به شور و شعورت ای هوادار.

منبع : تراکتور اف سی

توحيد بازدید : 91 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

حتي تغيير تيپ مجيد جلالي در کنار زمين هم در کسب سه امتياز خانگي براي تراکتورسازي تبریز موثر نبود. نزديکان  مجيد جلالی خوب مي دانند که او از سال ها قبل از يک گرمکن مشکي رنگ روي نيمکت مربيگري استفاده مي کرد و به هيچ قيمتي حاضر نبود آن را از تنش دربياورد. جلالي حتي در روزهايي که در اهواز مربيگري مي کرد هم در گرماي بالاي 40 درجه همان گرمکن را روي نيمکت مي پوشيد و در پاسخ به کساني که لباس هاي ديگري را به او پيشنهاد مي کردند مي گفت:« من فقط با اين گرمکن راحتم.» جلالي حتي وظيفه شستن آن گرمکن را هم به کسي واگذار نمي کرد و خودش شخصا اين کار را انجام مي داد.
 آقا مجيد در بازي با ملوان از گرمکن جديدي استفاده کرد که اتفاقا مارک توليدي لباس مجيد، دوست نزديک امير قلعه نويي روي آن نقش بسته بود. اين گرمکن در مقايسه با گرمکن قبلي شکيل تر و زيباتر است و به طور کلي تيپ سرمربي تراکتورسازي را تغيير داد. آنچه البته در گام اول براي تراکتوري ها خوش يمن نبود و انها دو امتياز بازي خانگي را از دست دادند گرچه این تساوی چیزی از عظمت تراکتور کم نمیکند ولی اگه سه امتیاز شیرین را در هفته ای که استهلالی ها باختند رو میگرفت صدر رو تسخیر میکرد .

توحید سلیمانپور

توحيد بازدید : 125 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 نصرتي مدافع مياني تراکتورسازي تبريز معتقد است که اين تيم در بازي هاي خانگي بايد در دقايق ابتدايي به گل برسد تا دچار مشکل نشود.
 

نصرتي در گفت و گو با خبرآنلاين در پاسخ به اين سوال که چرا تراکتور در بازي هاي خانگي امتياز از دست مي دهد گفت: «تيم هايي که در تبريز جلوي ما قرار مي گيرند فشرده بازي مي کنند و بيشتر در يک سوم دفاعي خود جمع مي‌شوند. اين موضوع ما را دچار مشکل مي کند ولي در بازي هاي آينده مطمئنا روي اين مشکل کار خواهيم کرد و شرايط بهتر مي شود.»
 
وی در پاسخ به اين سوال که قبول داريد مجيد جلالي دوباره با اين تساوي خانگي تحت فشار قرار گرفته است ، تاکيد کرد: «خير، جلالي خوب نتيجه گرفته و تحت فشار نيست. ما هدف گذاري کرديم که براي قهرماني از هر 2 بازي 4 امتياز بگيريم و الان هم از هدف خودمان فقط دو امتياز عقب هستيم و اين در هفته هاي آينده قابل جبران است. ما فقط در تبريز بايد در 15 دقيقه ابتدايي به گل برسيم تا دچار مشکلات متعدد نشويم.»
 نصرتي در خصوص گل اول ملوان که برخي مي گويند با اشتباه او و حامد لک به ثمر رسيد افزود:«دنبال مقصر گل هاي ملوان نباشد و وقتي يک تيم گل مي خورد همه مقصر هستند و وقتي هم گل مي زنيم همه نقش دارند.مهم اين است که در بازي هاي آينده اشتباهات را کمتر کنيم و بهتر نتيجه بگيريم.»
 
مدافع تراکتور در مورد بازي هاي خوب علي کريمي در چند هفته اخير و انگيزه اي که او دارد گفت:«کريمي در تمرينات خيلي خوب تمرکز دارد به همين دليل موفق است. اينجا خبري از حاشيه نيست که تمرکز کريمي به هم بخورد و او در تمرينات خيلي خوب کار مي کند.»
 

توحيد بازدید : 102 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز  کریم انصاریفرد گفت: اگر سومين گل هم براي تراکتورسازي سه امتيازي بود، لذت عجيبي برايم داشت.

کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس، در مورد تساوي مجددا خانگي مقابل ملوان اظهار داشت: ما مثل بازي‌هاي گذشته بازي قابل قبولي را در مقابل ملوان به نمايش گذاشتيم و مستحق گرفتن سه امتياز مقابل اين تيم بوديم اما متاسفانه بدشانسي‌ باز هم گريبان‌گير ما شد.

وي افزود: ما در يکسري از بازي‌هاي خارج از خانه که گرفتن امتياز کامل آن ساده نيست، تيم‌هاي بزرگي را مانند ذوب‌آهن، سپاهان و حتي صبا را شکست داديم اما متاسفانه در داخل خانه امتيازهاي بدي را از دست مي‌دهيم.

وي خاطر نشان کرد: انشاالله در نشستي بين کادر فني و بازيکنان در يک جلسه فني و آناليز حريفان مشکل بازي‌هاي خانگي را به زودي حل مي‌کنيم و اين طلسم را مي‌شکنيم تا مقابل هوادارانمان که حقشان شادي در خانه است را بدهيم. به نظرم حيف است که ما تيم‌هاي بزرگي را ببريم اما مقابل ملوان و برخي ديگر از تيم‌ها در خانه خود امتيازها را مفت از دست بدهيم. البته قصد ما بي‌احترامي به تيم‌هايي مثل ملوان و مس نيست و فقط مي‌خواهم بازي‌هاي داخل و خارج از خانه را با اين حرفها مقايسه کنم.

انصاري‌فرد در مورد زدن سومين گلش براي تراکتورسازي نيز گفت: همانطور که مي‌دانيد سه هفته اول ليگ برتر را به دليل کارت بازي از دست دادم اما خيلي دوست داشتم که سومين گلم براي تراکتور سه امتيازي باشد ولي اين اتفاق نيفتاد که شايد جز بدشانسي من است. نمي‌دانم آيا آمار سه پاس گل و زدن سه گل رضايت هواداران تراکتورسازي را جلب کرده يا خير اما مطمئن باشيد در بازي‌هاي بعدي بيشتر تلاش خواهم کرد تا باز هم تاثير گذار باشد.

کریم در پايان درباره مشکل گل خوردن تراکتورسازي نيز تاکيد کرد: بدشانسي‌هاي عجيبي مي‌آوريم اما مدافعان ما هرگز مقصر نيستند چون آنها خيلي زحمت کشيدند به يک باره به شکل عجيبي در بازي مقابل ملوان توپ مقابل پاي مازيار زارع افتاد و بازي را به تساوي کشاند اما نبايد به فکر اين مسائل باشيم و بايد هر چه سريعتر با يک برد در زمين خودمان اين پرونده را ببنيدم تا خيالمان راحت شود.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1,651
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,063
  • بازدید ماه : 1,946
  • بازدید سال : 12,787
  • بازدید کلی : 424,609