loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 229 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش ايسنا مسئول نقل و انتقالات استقلال نظري جويباري در حاشيه مراسم قرعه كشي ليگ برتر در مورد آندرانيك تيموريان چنين گفت كه : اگر با آندرانيك تيموريان به توافق نرسيم مذاكرات خود را با كريم انصاريفرد شروع ميكنيم .


ايشان همچنين با آرزوي موفقيت براي آندو هر جا كه باشد گفتند : هنوز آندو از استقلال جدا نشده است. ما همچنان در حال مذاکره با این بازیکن هستیم. کمی او از خواسته‌هایش کوتاه بیاید و کمی هم ما، شاید بتوانیم با او به توافق برسیم.


 

همچنين اضافه كردند كه ما انصاريفرد را هم مد نظر داريم تا شايد اگر با آندو به توافق نرسيديم مذاكرات جدي خود را با وي آغاز كنيم.

آقاي نظمي هم در حاشيه اين مراسم در مورد آخرين وضعيت نقل و انتقال تراكتور چنين گفتند: كريم انصاريفرد قبل از رفتن به برزيل ميل به ماندن در تراكتور داشت ولي الان به فكر رفتن از تراكتور است


وي همچنين در مرد نكونام هم گفتند : مذاكره با نكونام در حد مذاكره تلفني خطيبي با وي ماند.

توحيد بازدید : 2465 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

ديتمار بيكاي بازيكن 25 ساله آلبانيايي است كه خريد جديد تراكتوري ها ميباشد. اين بازيكن در پست دفاع بازي ميكند و 193 سانتي متر قد دارد و در تيم ملي زير 21 سال آلباني سايقه بازي دارد .

به نقل از ويكي پديا  Bicaj کار خود را در باشگاه شهر خود، Dinamo در تیرانا در سن بسیار جوان آغازكرده است. پس از نمایش چشمگیر در آلبانی Superliga او نظر باشگاه های خارجی را به خود جلب كرد كه یکی از این باشگاه ها Belasitsa Petrich در بلغارستان بود. Bicaj   یک قرارداد سه ساله با باشگاه بلغارستان امضا کرد.در زير مشخصات كامل اين مدافع رو ميبينيد .

تراكتور با اين خريد و توافق با احمد آل نعمه خط دفاع خود را استحكام بخشيد.

 مشخصات كامل در ادامه مطلب

توحيد بازدید : 112 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اردوي تركيه تراكتور

به گزارش نصر نیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی جوانان ایران به برتری 3 بر 2 دست یافت.

تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، محمد ابراهیمی و یک بازیکن تستی صربستانی به مصاف تیم ملی جوانان ایران رفت.

نیمه نخست بازی با وجود برتری شاگردان رسول خطیبی با تساوی بدون گل همراه بود.

دو دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم سعید آقایی گل اول تراکتورسازی را به ثمر رساند. در دقیقه 60 سامان نریمان جهان توپ را برای دومین بار وارد دروازه تیم ملی جوانان کرد.

بعد از زدن یک گل از سوی تیم ملی جوانان، سعید آقایی گل سوم تراکتورسازی و گل دوم خود را  زده  و در آخرین دقیقه بازی نیز گل دیگری توسط شاگردان دوستی مهر به ثمر رسید تا در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود  شاگردان رسول خطیبی خاتمه یابد.

تراكتور سازي در اولين بازي دوستانه خود در مقابل تيم گلوریایی رومانی تركيه به برتري 3بر 1 رسيده بود و قرار است بازي دوستانه سوم خود را با تيمي غنايي برگذار كند.

نريمان جهان كه در هر دو بازي گل زده پديده اردوي تركيه شده و يكي از خريد هاي ارزشمند تراكتور به حساب مي آيد بايد منتظر باشيم و ببينيم كه سامان نريمان جهان جوان آيا در ليگ برتر هم گل زني هاي خود را ادامه خواهد داد ؟

توحيد بازدید : 220 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

   به تقل از سايت ليگ برتر اين روز ها اخبار جالبي از اردوي تراكتور به گوش ميرسد و گفته ميشود رسول خطيبي سرمربي تراكتورسازي تبريز خواهان جذب ايمون زايد مهاجم اسبق آلمينيوم هرمزگان و پرسپوليس شده همان مهاجم معروفي كه در ده دقيقه سه گل به استقلال زد و پرسپوليس را از شكست دو هيچ نجات داد  شده است و تنها براي جذب اين مهاجم اهل ليبي يك مشكل يعني پول باقي مانده است مشكلي كه ستاره هاي تراكتور را فراري داد !

آيا خط حمله تراكتور با ايمون زايد زهر دار ميشود ؟ آيا ايمون زايد كه فصل نا موفقي را در آلمينيوم هرمزگان سپري كرد دردي را در تراكتور دوا ميكند ؟

اين سؤالي است كه هواداران از آقاي نظمي مدير عامل تراكتور دارند.

توحيد بازدید : 125 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

پرشورها نگرانند

نگاهي گذرا که به ورودي ها و خروجي هاي تراکتور اين فصل مي اندازي، ذهنت پر از سوالات کوچک و بزرگ مي شود که تراکتورسازان دنبال چه هستند و هدفشان براي فصل آينده چيست؟! اين که رسول خان خطيبي چه هدفي را در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا در نظر دارد؟! آيا برنامه اي براي حضور در رقابت هاي سخت آسيايي و رويارويي با ستاره هاي چندميليون دلاري تيم هاي متمول عربي دارند يا زنگ تفريحي براي حريفان خود خواهند شد؟! آيا بازيکنان جذب شده مي توانند 30 هفته ي سخت و پرفشار را در ليگ پر از حاشيه ي ايران دوام بياورند و همچون سال هاي گذشته در قامت يک مدعي ظاهر شوند؟!

مقصود اين يادداشت به هيچ وجه تخريب و يا ناتوان انگاردن بازيکنان ورودي امسال نيست؛ اما قراردادن ورودي ها و خروجي هاي اين فصل تراکتورسازان در دو کفه ي يک ترازو، مي تواند خالق همه ي سوالات باشد و حتي مي توان گفت خود مسئولان تراکتور نيز به اين مسائل واقف هستند.

جذب بازيکنان جواني که تراکتورسازي تا به اين لحظه به خدمت گرفته است، اگر براي تيمي مثل گسترش فولاد که هدف آن جوانگرايي و بومي گرايي است -و در چند سال اخير به خوبي اين موضوع را ثابت کرده است- صورت گرفته بود، نه تنها خرده گرفتن بر آن کاري بس اشتباه بود؛ بلکه يک پوئن مثبت نيز براي اين تيم به شمار مي رفت؛ چرا که هيچ کس انتظار قهرماني از تيم دوست داشتني آبي هاي تبريز را ندارد و حتي هواداران تبريزي، از اين که بازي زيباي جوانان بومي خود را در تيم مستقل گسترش فولاد مي بينند، لذت کافي را از اين تيم مي برند، حتي اگر به نتيجه ي مطلوب نيز ختم نشود.

اما داستان در اين سوي ميدان کاملاً متفاوت است و قضيه ي تراکتورسازي به کل، جداي از اين بحث هاست و همه از اين تيم “انتظار” دارند و همين انتظارها است که همگان توقع بسته شدن تيمي پرستاره و قدرتمند را از تراکتور دارند و به دنبال نتيجه و کسب قهرماني از اين تيم هستند. به علاوه، با قهرماني سرخپوشان تبريزي در رقابت هاي جام حذفي سال گذشته و شکسته شدن طلسم قهرماني، پرشورهاي تراکتوري –حداقل- توقع کسب يک جام از تيم رسول خطيبي دارند و سوال اينجاست که رسول خطيبي مي تواند با تراکتور مدل 93، به حداقل انتظارات هواداران پرشور تيمش پاسخ دهد؟!

اين در حالي است که کوچ ستاره هاي تراکتور روز به روز روند خود را طي مي کند و همچنان ادامه دارد. پس از جدايي ستاره هاي بزرگ اين تيم به نظر مي رسد فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد نيز همين راه را در پيش بگيرند.

با جدا شدن اين بازيکنان تأثير گذار، بازيکنان ورودي و جايگزين، “وعده ها” هستند که هر روز و هر روز بيشتر مي شود. از جذب آندرانيک تيموريان بزرگ گرفته تا سيدجلال حسيني و غيره؛ و تحقق اين وعده ها، هر روز با مذاکره با تيم هاي ديگر کم رنگ تر مي شود و دلواپسي هواداران اين تيم بيشتر…

اينک تراکتورسازان اردوي 10 روزه اي را در ترکيه برپا کرده اند، اردويي که مي توان گفت هنوز نيمي از بازيکنان وعده داده شده را در بر ندارد و در تبريز نيز موجي از نگراني دل هوادران عاشق اين تيم را فراگرفته است و شنيده ها حاکي از اين است که رسول خطيبي در کوچه و خيابان، در پاسخ به اظهار نگراني هاي هواداران، از يک جمله استفاده مي کند و آن هم اين است که: “نگران نباشيد…” !

توحيد بازدید : 102 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

عكس هايي از خوشحالي آلماني ها در رختكن پس از شكست دادن تاريخي برزيل با نتيجه هفت بر يك . بنابر اين يك پاي فينال آلمان شد حالا ببينيم در بازي هلند با آرژانتين چه نتيجه اي پيش خواهد آمد.

 

رختكن آلمان

رختكن آلماني ها

توحيد بازدید : 276 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

امروز شايعه عجيبي مبني بر احتمال استعفاي رسول خطيبي  در برخي از سايت ها  پخش شد و اين خبر هواداران تراكتور را به شدت نگران كرده بود ولي برادر رسول يعني حسين خطيبي فورا اين خبر را تكذيب و گفت : رسول اگر يا علي بگه تا آخرش ميره . اما ميرسيم به اخبار نقل و انقال امروز تراكتور:

1) آندرانيك تيموريان : به گفته خود آندو تراكتوريها  به ايشان پيشنهاد 3 ميلياردي داده اند همچنين آندو خبر پيوستنش به پرسپوليس رو تكذيب و گفته پرسپوليس امكان ندارد !

2) جواد نكونام : نكونام كه فصل پيش آب پاكي رو دست جلالي ريخت و با وجود مذاكرات و قول هايي كه داده بود به استقلال پيوست اين فصل دوباره با تراكتوريها مذاكره كرده و گفته : هر تيمي بهترين پيشنهاد را بدهد به آن تيم ميروم .

3) فردين عابديني: فردين كه از بازيكنان سابق تراكتور به حساب مي آيد با وجود قرارداد با گسترش گفته ميشه رضايتنامه اش را از باشگاه گرفته و قصد دارد به تراكتور برگردد.

4) امير حسين صادقي: احتمال دارد كه تراكتوري ها بعد از جدايي نصرتي اميرحسي را جانشين اش كنند البته اين خبر در سايت هاي اجتماعي منتشر شده و منبع رسمي ندارد.

5) كريم انصاريفرد : كريم كه بعد از جام جهاني به ايران برنگشت و با يك تيم آفريقايي و اماراتي مذاكره ميكند مورد نظر قلعه نويي قرار گرفته و امير با اين مهاجم تماس تلفني داشته و مذاكراتي را انجام داده .

6) محمد ابراهيمي : سر مربي تراكتورسازي اول گفته بود اين بازيكن را نميخواهد وحتي آشيانه اف 14 را هم از او گرفته بودند يك دفعه با اين بازيكن تمديد كرد . از تبريز شنيده ميشود طي جلسه تي تي ها با رسول تي تي ها گفه اند ممد رو نگه دار حمايتت كنيم !!

7) مرتضي اسدي : اسدي كه گفته ميشد از تراكتور جدا خواهد شد طي مصاحبه اي گفته كه : مثل اينكه تراكتوري ها من را نميخواهند و به من توجه نميكنند حالا ببينيم سرنوشت كاپيتان تراكتور چه خواهد شد.

 

توحيد بازدید : 159 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

بعد از مسابقه  o ses turkiye  اينبار در شبكه استار مسابقه o ses cucuklar شروع شده ولي ژوري ها در اين مسابقه hadise / murat boz /mustafa ceceli ميباشند و تا الان شركت كنندگان بيشتر مورات بوز و حاديثه رو ترجيح داده اند و به نظر من مصطفي عملكرد خوبي تا الان نداشته است . حالا ببينيم در آينده و در قسمت هاي بعدي اين مسابقه چه خواهد شد . من پيش بيني ميكنم در اين دوره حاديثه اول بشه.

توحيد بازدید : 90 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

عصر شنبه .رسول خطیبی مذاکراتی را با مدیربرنامه های جواد نکونام انجام داد

به گزارش خبرگزاری ایپنا، رسول خطیبی، سرمربی تراکتورسازی تبریز که همراه تیمش در اردوی تهران به سر می برد روز شلوغی را پشت سر گذاشت.
پس از حضور در فرودگاه امام و استقبال از ملی پوشان در ساعات اولیه بامداد، پیش از ظهر در هتل آزادی میزبان احمد آل نعمه، مدافع نفت تهران بود که به نظر می رسد 2 طرف به توافق نهایی دست نیافتند و مدافع تیم ملی خیلی زود این جلسه را ترک کرد.
مهمترین جلسه خطیبی عصر امروز برگزار شد و سرمربی تراکتورسازی دقایقی با مدیربرنامه های جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی گفتگو کرد.
نکونام که با اتمام قراردادش با تیم کویتی بازیکن آزاد محسوب می شود مد نظر سپاهان قرارداد دارد و پیش از آنکه تکلیف حضورش در اصفهان مشخص شود مذاکراتی را با تراکتورسازان آغاز کرده است.
در صورتی که خطیبی بتواند کاپیتان تیم ملی را راضی به حضور در تبریز کند یکی از بزرگ ترین صید های فصل نقل و انتقلات را در تور تراکتورسازی خواهد انداخت. تیمی که تا به امروز نتوانسته عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات ابتدای فصل داشته باشد.

 

 

توحيد بازدید : 93 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)
نصرتی یکی از بازیکنان با تعصب تیم تراکتور و در کل از بهترین بازیکن های ایران است و چند سال در تیم ملی توپ زده و کوله باری از تجربه است و همه مشاهده کردیم که در بازی های آسیایی وقتی که نصرتی محروم شد , با این که نوید خوش هوا هم نسبتا خوب بود ولی جای خالی نصرتی را همه ی کسانی که فوتبال سرشان میشود حس کردند با این حال کادر فنی و مسؤلان تراکتور در تمدید قرار داد نصرتی استخاره میکنند . همه ی ما یادمان نرفته هد های سه امتیازی نصرتی را یا ضربه ایستگاهی که مستقیم وارد دروازه رحمتی کرد . شاید هم کادر فنی گزینه ای دیگر در نظر دارد و نمیخواهد رو کند ولی سوال من این است که آیا نصرتی از حنیف کمتر است که رقم پیشنهادی به نصرتی کمتر از حنیفه ؟ آیا درد سر های مذاکره با حنیف هنوز ادامه خواهد داشت؟ کدام یک بهتره نصرتی یا حنیف ؟
توحيد بازدید : 127 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

خواننده ای که در عکس میبینید یکی از خوب های این دوره بود و در گروه گوکان قرار داشت و در فینال حذف شد ولی با وجود سن کم عالی میخوند. نظرتون چیه ؟

 

توحيد بازدید : 202 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دروازه بان :

در اين قسمت بايد با حامد لك و نوشي صوفياني تمديد كنيم نه اينكه عوض حفظ اين گلر ها ، گلر سوم اسقلال رو به تيم بندازيم . اين روز ها عقيل اعتمادي هم از خودئ علاقه زيادي براي آمدن به تراكتور نشان داده كه اين گلر هم كه در ليگ هلند بازي ميكند ميتواند كمك حال تراكتور باشد .

دفاع وسط :

در اين پست كاپيتان اسدي و محمد نصرتي زوج خوبي هستند و نبايد اين دو بازي كن را به خصوص اسدي را كه گفته ميشود از استقلال هم پيشنهاد داره از دست بدهيم . فرشي طالبي هم به عنوان يار جانشين ميتواند تو نيمكت باشد تا مربي در صورت مصدوميت يا محروم  شدن يكي از اين دو به مشكل بر نخورد.

دفاع كناره ها :

تو اين پست ها فصل پيش با از دست دادن اكرامي و مصدوميت حيبيب گرداني به مشكل برخورديم و مسعود ابراهيم زاده نتوانست انتظارات هواداران را بر آورده كند پس بايد ضمن حفظ گرداني به فكر يك جانشين خوب براي اين بازي كن باشيم و بهتر است اكرامي را دوباره به تيم برگردانيم . اين روز ها قلعه نوعي و كرانچار مشتري فخرالديني شده اند و به احتمال زياد اين بازي كن از تيم جدا خواهد شد اگر چنين شد نبايد ناراحت بشيم چون محمد ايرانپوريان نه تنها از ميلاد بد نيست بلكه بهتر هم است و ضمن تكتيك خوب اخلاق خوب هم دارد .

هافبك ها :

در قسمت هافبك دفاعي مهدي كياني خيال ما را راحت كرده ولي در پست هافبك هجومي و بازي ساز اسماعيل شريفات و و قاسم حدادي فر در صورت جدايي احتمالي كريمي و بائو ميتوانند جايگزين اين نفرات شوند.

حمله :

در پيكان تيم و خط حمله بايد بيشتر تمركز كنيم زيرا كريم ساوالان را به احتمال زياد بعد از جام جهاني از دست بدهيم و بايد با گزينه هاي خارجي همچون لوسيانوپريرا از فولاد  و ادينهو از مس كرمان وارد مزاكره شويم مهاجم ثابق تراكتور يعني سيد صالحي كه با پيشنهاد پرسپوليس فصل پيش تراكتور را ترك كرد دوباره پس از ناكامي در پرسپوليس هواي تبريز به سرش زده و خواهان برگشت به تراكتورسازي شده حالا ببينيم چطور ميشود.

حرف آخر با نظمي :

اين روز ها در بسياري از شبكه هاي اجتماعي و كوچه و خيابان ها مردم نگران تيم خود هستند من از آقاي نظمي خواهش ميكنم كه تكليف تيم را هر چ زود تر مشخص كنند و سرمربي تيم را انتخاب كنند و اگر در اين خصوص نا موفق شدند لااقل با بازيكنان تيم مذاكره و قرار داد هايشان را تمديد كنند تا شاكله اصلي تيم حفظ شود و اندكي خيال هوادار راحت شود .

 

 

توحيد بازدید : 133 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Soma’daki maden faciası nedeniyle ertelenen “Elidor Miss Turkey 2014 Güzellik Yarışması” dün düzenlendi

مراسم انتخاب زيبا ترين زن 2014 تركيه كه بدليل فاجعه معدن به عقب افتاده بود برگزار شد.

 

 

turk guzel

 

توحيد بازدید : 106 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

مرد چيني

مژده به تمام تراكتوري ها سر مربي جديد تراكتور انتخاب شد .

آقاي نظمي پس از تلاش شبانه روزي و بررسي تمام گزينه هاي

 داخلي و خارجي فردي به نام 网络孔子学院 را به عنوان سرمربي تراكتور اعلام كرد

ايشون اهل چين و الان ۲۶۵ سال سن و ۲۳ زن دارند و ميتونن كمك زيادي به تراكتور بكنند.

نظرتون چيه ؟

اگه موافقين كامت ۱

و اگر مخالفين كامنت ۲

بزارين.

در ضمن ميتونين هرچه از دهانتون بيرون مياد به نظمي بگين.

 

 

 

 

توحيد بازدید : 113 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
محمد نصرتي درباره ي بازي با الاتحاد عربستان، اظهار کرد: نيمه نخست به طور کامل در اختيار ما بود و در چندين صحنه درخشش دروازه بان حريف مانع از گلزني مان شد که در مجموع يکي از بهترين بازي هاي فصل مان را به نمايش گذاشتيم و خدا را شکر که دل هوادارانمان شاد شد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: داور بازي در بيشتر صحنه ها به نفع الاتحاد سوت مي زد و اخراج علي کريمي هم کاملأ اشتباه بود، خدارا شکر به حقمان رسيديم.

نصرتي درباره ي اخراج علي کريمي، گفت: در فوتبال روز دنيا، اخراج يک بازيکن باعث مي شود مشکلات زيادي براي تيم درست شود، به هر حال آقاي کريمي يار کليدي ما است و در نيمه نخست، بازي خيلي خوبي از خود به نمايش گذاشته بود.

وي ادامه داد: اخراج علي کريمي تأثير منفي روي روند بازي مان گذاشت و باعث شد حريف، ما را تحت فشار قرار دهد.

اين بازيکن تيم تراکتورسازي در رابطه با جنگ رواني بازيکنان الاتحاد، اظهار کرد: در صحنه ي گل، دست من به بازيکن حريف برخورد کرد که يک برخورد بسيار جزيي بود ولي بازيکنان الاتحاد بعد اين صحنه به سمت من و داور حمله کردند.

وي افزود: من تجربه بازي مقابل تيم هاي عربي را دارم و با اين حرکاتشان آشنا هستم ولي با اين حال نگران بازي برگشت هستم چرا که آنها روي من زوم کرده اند و اميدوارم کار به آن ديدار نکشد و پيش از آن بازي، صعودمان مسجل شود. بايد همه بچه ها مراقب جنگ رواني و حاشيه سازي تيم هاي عربي باشند.

نصرتي تأکيد کرد: در سال هاي اخير نظارت AFC بيشتر شده و اميدوارم بيشتر و بيشتر هم شود تا ديگر شاهد جوسازي هاي تيم حريف نباشيم.

وي در مورد جو ورزشگاه، گفت: هواداران تراکتور فوق العاده اند اين برد را به آنها و خانواده ام تقديم مي کنم.

 

توحيد بازدید : 108 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 کريم انصاري‌فرد در خصوص پيروزي تراکتورسازي مقابل الاتحاد عربستان گفت:‌ واقعا خوشحالم که توانستيم اين بازي را ببريم و اين پيروزي را به تمام مردم ايران و به خصوص آذري‌زبان‌ها تقديم مي‌کنم.

وي درباره گلي هم که به ثمر رساند، تصريح کرد: گلي که زدم حاصل زحمت کل بازيکنان بود و همه آنها تلاش کردند تا من اين گل را به ثمر برسانم.

گلزن تراکتورسازي در بازي با الاتحاد در خصوص اينکه شماره 10 تراکتورسازي را در اين بازي بر تن داشت، بيان کرد: من پيش از بازي با سعيد دقيقي صحبت کردم و از او خواستم با توجه به اينکه در تيم ملي شماره 10 مي‌پوشم در تراکتورسازي هم 10 بر تن کنم که او هم با اين درخواست من موافقت کرد.

انصاري‌فرد درباره درگيري‌اش با يکي از بازيکنان الاتحاد در پايان بازي گفت: درگيري خاصي نبود او بعد از سوت داور توپ را به سمت طرفداران ما شوت کرد که من به او اعتراض کردم.

وي ادامه داد: نمي‌توان در حال حاضر گفت که با يک برد صعود کرديم چرا که کار بسيار سختي داريم تراکتورسازي سال گذشته هم ليگ قهرمانان آسيا را با برد آغاز کرد اما نتوانست صعود کند.

مهاجم تيم ملي کشورمان در خصوص ليست تيم ملي هم که اعلام شده، اظهار داشت:‌ کار بسيار سختي داريم و زمان هم کم است اميدوارم از تيم ملي حمايت همه جانبه شود تا بتوانيم موفق شويم.

 

توحيد بازدید : 87 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مهدي کريميان پس از پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي مقابل الاتحاد در چارچوب هفته اول ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي را خوب شروع کرديم. ما سوار بر بازي بوديم و در نيمه اول هم مي‌توانستيم به گل برسيم. در نيمه دوم پس از اينکه 10 نفره شديم کمي عقب کشيديم. اما در مجموع منطقي بازي کرديم و توانستيم پيروز ميدان شويم. فکر مي‌کنم پيروزي در اولين باري اهميت دارد که ما به آن دست يافتيم.

وي در مورد درگيري که بين بازيکنان دو تيم به وجود آمد، تصريح کرد: نماينده عربستان تيم حرفه‌اي است فکر مي‌کنم آنها استاد برپايي جنگ رواني هستند. به هر حال ما توانستيم آن را کنترل کنيم و قطعا از لحاظ روحي و رواني هم خوب بوديم. به هر حال فوتبال است و چنين اتفاقاتي به وجود مي‌آيد.

بازيکن تراکتورسازي در مورد اينکه چه تيم‌هايي از اين گروه صعود خواهند کرد، يادآور شد: ما سال گذشته هم خوب شروع کرديم و نتوانستيم خوب تمام کنيم. شايد تنها تفاوتي که تيم‌هاي ايراني را از ساير تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان متمايز مي‌کند غيرت بازيکنان و هواداران باشد که ساير تيم‌ها ندارند وگرنه از لحاظ امکانات سخت‌افزاري ما خيلي عقب‌تر از ساير تيم‌ها هستيم. از نظر هزينه قابل قياس نيست و قطعا برنامه‌ريزي آنها هم متفاوت است. بدون هيچ چيز نمي‌شود صحبت از قهرماني کرد. اگر شعار قهرماني سر مي‌دهيم بايد چيزي داشته باشيم نبايد با يک برد غره شويم. الاتحاد با برنامه‌ريزي پيش مي‌رود و دو بار عنوان قهرماني و يک بار نائب قهرماني آسيا را يدک مي‌کشد. الکي نمي‌توان کاري را پيش برد.

وي در مورد اينکه بازيکنان هنوز پاداش قهرماني را دريافت نکرده‌اند، تاکيد کرد: قطعا اگر ما به خاطر پاداش مي‌خواستيم بازي کنيم اينگونه از جان و دل مايه نمي‌گذاشتيم. به هر حال پس از اين برد انتظارات مردم و شما خبرنگاران هم بالا مي‌رود. اگر انتظاري وجود دارد بايد متناسب با امکانات باشد. شما پرسپوليس را ببينيد که 3-4 روز تمرين نمي‌کند. شرايط استقلال، فولاد و ساير تيم‌ها را هم ببينيد. فقط باشعار دادن نمي‌توان کاري را پيش برد.

کريميان در مورد اينکه آيا اخراج علي کريمي درست بود يا خير، گفت: به نظرم حرکت او اخراج نداشت قطعا اگر داور حواسش بود که کريمي کارت زرد دارد کارت زرد دوم را به او نشان نمي‌داد. ما پس از 10 نفره شدن تغيير سيستم داديم و 4-4-1 بازي کرديم و توانستيم روي ضدحمله هم به گل برسيم.

وي با اشاره به موفقيت فولاد در روز گذشته تصريح کرد: اميدوارم تمام نمايندگان ايران موفق باشند استقلال روي يک اتفاق شکست خورد و اميدوارم سپاهان هم امروز نتيجه لازم را کسب کند. نبايد در اين موفقيت بخوابيم ما از لحاظ امکانات زير صفر هستيم و بايد آن را درست کنيم.

توحيد بازدید : 90 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
سعيد دقيقي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل تيم الاتحاد عربستان در مورد اخراج علي کريمي گفت: بعد از اخراج علي کريمي باهوش عمل کرديم توانستيم به گل برسيم. الاتحاد تيم بزرگي است و ما آنها را شکست داديم.

وي افزود: اميدوارم فصل به خوبي براي تراکتورسازي به پايان برسد ما توانستيم بعد از 40 سال در جام حذفي قهرمان شويم و اميدوارم بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا هم شادي و خنده را به خانه‌هاي مردم بياوريم.

وي در مورد اهداي پيراهن شماره 10 به کريم انصاري‌فرد گفت: کريم در تيم ملي هم با شماره 10 بازي مي‌کند و اميدواريم او در جام جهاني هم موفق شود، من پيراهن شماره 10 را به او تقديم کردم تا در آسيا خوش بدرخشد.

وي در مورد درگيري بازيکنان دو تيم در اواخر مسابقه گفت: بازيکنان عرب از اين درگيري‌ها ايجاد مي‌کنند اما ما هوشمندانه بازي کرديم و پيروز شديم.

توحيد بازدید : 119 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

خبر قرارداد پرسپولیس با کودک ۹ ساله اردبیلی از سوی مربی این کودک تکذیب شد. مهدی شیخلووند ضمن تایید خبر جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس با او و پدر امیرحسین حاجی‌زاده، از رفتار پرسپولیسی‌ها در انتشار خبر امضای قرارداد نهایی اظهار تعجب و ناراحتی کرد. او گفت: «آنها فقط پیش‌نویس قرارداد را به ما دادند و ما گفتیم که بررسی می‌کنیم. درضمن قرار شد تا نهایی شدن موضوع آن را رسانه‌ای نکنیم». او اضافه می‌کند یکی دو ساعت بعد از جلسه پنج ساعته با سالارکیا، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس،  به خانه‌اش رسیده و دیده خبر امضای قرارداد پرسپولیس با کودک ۹ ساله اردبیلی در بسیاری از سایت‌ها منتشر شده است.

مربی امیرحسین همچنین از رویانیان خواست عجله‌ای برای این قرارداد نداشته باشند. او تاکید کرد برخلاف سوء ظن مدیرعامل پرسپولیس به هیچ دلالی اجازه دخالت در این انتقال را نمی‌دهد. پدر پدیده اردبیلی نیز چنین نظری دارد و می‌گوید تاکنون پای هیچ قراردادی را امضا نکرده. پدر و مربی این کودک همچنین تاکید می‌کنند پیوستن امیرحسین به پرسپولیس برای‌شان موجب افتخار است اما دوست دارند در آرامش به آینده فوتبالی، تحصیلی، مالی و مسائل روحی و روانی او فکر کنند. پدر امیرحسین می‌گوید: «امیرحسین به خاطر فوتبالش برای همه عزیز شده اما او پسر من است وهمه جوره برای ما عزیز است و رویش حساسیت داریم». نظر علی دایی نیز برای آن‌ها بسیار مهم است و منتظرند تا او نظرش را در مورد این انتقال اعلام کند.

شیخلووند دلیل امضا نشدن قرارداد را پیشنهاد سایر تیم‌ها و حساسیت موضوع با توجه به سن و سال امیرحسین می‌داند و می‌گوید مشغول بررسی پیشنهاد سپاهان و ذوب‌آهن هم هستیم. او همچنین موضوع پیشنهاد رئال مادرید را محتمل می‌داند اما معتقد است منبع اصلی خبر را باید از عادل فردوسی‌پور پرسید چرا که اولین بار برنامه نود از این پیشنهاد خبر داد.

هر چند فردوسی‌پور از منبع این خبر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید تا به حال هیچ تماسی با خانواده و مربی این کودک بااستعداد اردبیلی نداشته است. با این حال همان پخش تصاویر او از برنامه نود کافی بود تا امیرحسین چشم دنیا را خیره کند. ابتدا سایت روزنامه آس اسپانیا ویدئوی پخش شده از نود را منتشر کرد و بعد رسانه‌هایی مثل فرانس ۲۴ فارسی در بخش ناظران خود حتی از جستجوی چندین باشگاه اروپایی به دنبال استعداد ایرانی خبر دادند.

مربی مدرسه فوتبالی که امیرحسین حاجی‌زاده در آن‌جا مشغول تمرین است همچنین از چند استعداد دیگر در بین شاگردانش صحبت می‌کند. او از امیرحسین اخوان ۹ ساله و پویا بابانژاد ۱۰ ساله نام می‌برد و می‌گوید در حال کار بر روی یک کودک ۷ ساله است که «بمب خبری سال آینده خواهد بود و بیشتر از امیرحسین چشم‌ها را خیره خواهد کرد».

توحيد بازدید : 173 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

در زیر مصاحبه فخرالدینی با نود را میخوانیم :

بعد از مدت‌ها بازي چطور بود؟
البته جلوي داماش هم بازي کردم اما جلوي نفت دقايق بيشتري در زمين بودم که از اين بابت خوشحال هستم.
90: بازي چطور بود؟
به نظر من بازي سختي بود و مخصوصا در نيمه دوم نقتي‌ها بهتر از ما کار کردند و بازي را در دست داشتند. اما در نهايت با يک بازي منطقي 3 امتياز را گرفتيم و آخر بازي هم اجازه نداديم نفت گل بزند.
90: از خودت راضي بودي؟
بله، وضعيت خوبي داشتم. خيلي وقت است از لحاظ بدني آماده بودم از نظر روحي هم آمادگي خوبي داشتم. البته قرار بود در اين بازي فيکس باشم.
90: پس چرا تعويضي به زمين آمدي؟
نمي‌دانم. از اول هفته پيش در تمرينات به من گفته‌بودند، فيکس هستم و خودم را براي اين منظور آماده کردم. اما قبل از بازي صحبت‌هايي شد که من فکس شدم و گفتند از ابتداي نيمه دوم به زمين بروم.
90:يعني اگر ايرانپويان مصدوم نمي‌شد نيمه دوم بازي مي‌کردي؟
بله از اول بازي داشتم گرم مي‌کردم وقرار بود به‌عنوان هافبک بازي کنم اما چون محمد مصدوم شد به دفاع راست رفتم.
90: مدل موهايت هم عجيب بود؟
عجيب نبود و فقط کمي سفيد بود! من هميشه موهايم را اين مدلي مي‌زنم.
90: شايد کميته منشور اخلاقي به تو تذکر دهد؟
فکر نمي‌کنم اين اتفاق بيافتد چون موهايم مشکلي ندارد.
90: اگر به موهايت گير بدهند اصلاح مي‌کني؟
اگر گير بدهند موهايم را درست مي‌کنم ولي فکر نکنم مشکلي پيش بيايد.
90: اما پيش از اين به صادقيان، حسيني، حنيف يا ساموئل تذکر داده‌اند.
چون بازي داربي بود اين بازيکنان به چشم آمدند و سخت‌گيري کردند. تازه موهاي پيام مشکلي نداشت و فقط خط انداخته بود. مدل موهاي من براي تراکتور حاشيه ساز نمي‌شود. خيالتان راحت!
90: در بازي بعدي فيکس هستي؟
به احتمال زياد، چون ايرانپوريان به بازي با راه‌آهن نمي‌رسد و من باز دفاع راست هستم.
90: پولت را گرفتي؟
هنوز که نه قول دادند تا آخر اين هفته پول‌ها را بدهند. من فقط 12 درصد قراردادم را گرفته‌ام.
 

توحيد بازدید : 69 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازیکن خبرساز گسترش‌فولاد با شروع پاییز پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهد کرد. سعید آقایی، هافبک ۱۸ سال‌های که بعد از تمجید امیر قلعه‌نویی از او در شروع لیگ حواشی فراوانی به وجود آمد، حالا مشمول شده و طبق توافق، باید فوتبال خود را در دیگر باشگاه تبریزی، یعنی تراکتورسازی پیگیری کند. آقایی در این باره به تماشا می‌گوید: «طبق استعلامی که کرده‌ایم از ۳۱ شهریور مشمول خدمت سربازی می‌شوم و باتوجه به ارتباط نزدیکی که بین مسئولان دو تیم تبریزی وجود دارد هماهنگ شده است که به تراکتور بروم. با گسترش قرارداد ۳ ساله دارم. برای دو سال از این تیم جدا می‌شوم و دوباره باید به گسترش برگردم.

در مورد مسائل مالی اصلا در جریان نیستم که چگونه خواهد بود و برای خودم هم در این شرایط مهم نیست. مهم حضور در تراکتور است که امتیاز بزرگی برای من است. » این در حالی است که باتوجه به حضور هافبک‌های تهاجمی در تراکتورسازی نظیر کریمی، بائو، مارکو و احمدزاده، شانس آقایی برای بازی کردن در تراکتور بسیار کم خواهد بود. آقایی دلیل انتخاب تراکتور را شرح می‌دهد: «می‌توانستم به جز تراکتور به تیم دیگری هم بروم و بیشتر به من بازی برسد ولی تراکتور تیم شهر خودم است. آرزوی هر بازیکنی که در تراکتور بازی کند و من هم انتخابم و هم آرزویم تراکتور بود. »

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1,651
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,053
  • بازدید ماه : 1,936
  • بازدید سال : 12,777
  • بازدید کلی : 424,599