loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 172 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

در زیر مصاحبه فخرالدینی با نود را میخوانیم :

بعد از مدت‌ها بازي چطور بود؟
البته جلوي داماش هم بازي کردم اما جلوي نفت دقايق بيشتري در زمين بودم که از اين بابت خوشحال هستم.
90: بازي چطور بود؟
به نظر من بازي سختي بود و مخصوصا در نيمه دوم نقتي‌ها بهتر از ما کار کردند و بازي را در دست داشتند. اما در نهايت با يک بازي منطقي 3 امتياز را گرفتيم و آخر بازي هم اجازه نداديم نفت گل بزند.
90: از خودت راضي بودي؟
بله، وضعيت خوبي داشتم. خيلي وقت است از لحاظ بدني آماده بودم از نظر روحي هم آمادگي خوبي داشتم. البته قرار بود در اين بازي فيکس باشم.
90: پس چرا تعويضي به زمين آمدي؟
نمي‌دانم. از اول هفته پيش در تمرينات به من گفته‌بودند، فيکس هستم و خودم را براي اين منظور آماده کردم. اما قبل از بازي صحبت‌هايي شد که من فکس شدم و گفتند از ابتداي نيمه دوم به زمين بروم.
90:يعني اگر ايرانپويان مصدوم نمي‌شد نيمه دوم بازي مي‌کردي؟
بله از اول بازي داشتم گرم مي‌کردم وقرار بود به‌عنوان هافبک بازي کنم اما چون محمد مصدوم شد به دفاع راست رفتم.
90: مدل موهايت هم عجيب بود؟
عجيب نبود و فقط کمي سفيد بود! من هميشه موهايم را اين مدلي مي‌زنم.
90: شايد کميته منشور اخلاقي به تو تذکر دهد؟
فکر نمي‌کنم اين اتفاق بيافتد چون موهايم مشکلي ندارد.
90: اگر به موهايت گير بدهند اصلاح مي‌کني؟
اگر گير بدهند موهايم را درست مي‌کنم ولي فکر نکنم مشکلي پيش بيايد.
90: اما پيش از اين به صادقيان، حسيني، حنيف يا ساموئل تذکر داده‌اند.
چون بازي داربي بود اين بازيکنان به چشم آمدند و سخت‌گيري کردند. تازه موهاي پيام مشکلي نداشت و فقط خط انداخته بود. مدل موهاي من براي تراکتور حاشيه ساز نمي‌شود. خيالتان راحت!
90: در بازي بعدي فيکس هستي؟
به احتمال زياد، چون ايرانپوريان به بازي با راه‌آهن نمي‌رسد و من باز دفاع راست هستم.
90: پولت را گرفتي؟
هنوز که نه قول دادند تا آخر اين هفته پول‌ها را بدهند. من فقط 12 درصد قراردادم را گرفته‌ام.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,629
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,000
  • بازدید ماه : 1,883
  • بازدید سال : 12,724
  • بازدید کلی : 424,546