loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 149 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
در اين فصل اتفاقات ناگواري در اردوي تراكتوري‌ها رخ داده است بعد از مهدي كريميان نوبت محمد ابراهيمي بود كه بيهوش شود!

واشقاني
90: در اين فصل اتفاقات ناگواري در اردوي تراكتوري‌ها رخ داده است بعد از مهدي كريميان نوبت محمد ابراهيمي بود كه بيهوش شود! ابراهيمي پس از برخورد با حامد لك در تمرين دوشنبه بيهوش روي زمين افتاد و سريع به بيمارستان منتقل شد. خدا را شكر بعد از معاينات انجام شده وضعيت جسماني او توسط پزشكان مساعد گزارش شد تا اين بازيكن بدون مشكل در تمرينات شركت كند. به احتمال زياد او مقابل سايپا به ميدان مي‌‌رود چرا كه پزشكان مجوز حضور او در بازي‌ها را صادر كردند. ابراهيمي ديروز در آستانه بازي حساس با سايپا گفت‌وگويي با 90 داشت:
90: اوضاع و احوالت بعد از مرخص شدن از بيمارستان چطور است؟
خد را شكر شرايط خوبي دارم و فقط سرم درد مي‌‌كند.
90: خطرناك نيست؟
نه، دكتر گفته اين سر درد عادي است و بعد از يكي، دو روز كاملا خوب مي‌‌شوم. فعلا كه مشكلي ندارم و در تمرينات هم شركت مي‌‌كنم.
90: پس مي‌‌تواني بازي كني؟
اگر كادرفني بخواهد بازي مي‌‌كنم و آماده هستم.
90: چرا در تمرين بيشتر حواستان را جمع نمي‌كنيد؟
فكر كنم حامد لك من را زيادي دوست دارد!
90: او يكشنبه هم با كاظميان برخوردي داشت؟
فكر كنم در تمرين 4 به 2 بايد حامد بيرون باشد. چون در اين تمرين بچه‌ها نزديك هم بازي مي‌‌كنند و اين برخوردها پيش مي‌‌آيد. البته حامد دروازه‌بان خيلي خوبي است و فقط در اين 15 دقيقه دور باشد! اين بلا كه از من دور شد و به خير گذشت!
90: شايد تراكتوري‌ها را چشم زدند؟
فكر كنم همينطور باشد. در اين فصل اتفاقات بدي افتاده وخدا سومي را به خير كند.
90: بايدسر تمرين گوسفند قرباني كنند!
كارمان از گوسفند گذشته است و بايد شتر قرباني كنند.
90: از شرايط تيم بگو؟ براي بازي با سايپا آماده هستيد؟
شرايط تيم خوب است و تمام بچه‌ها عزمشان را جزم كردند تا اين حرف و حديث‌ها تمام شود. سايپا تيم خوبي است و بازي سختي داريم. اما ما محكوم به برد هستيم و در هر شرايطي بايد 3 امتياز را بگيريم.
90: حتما شنيدي كه اين بازي آخرين فرصت مجيد جلالي است؟
نه من و نه هيچكدام از بازيكنان تراكتورسازي به اين حرف‌ها و جريانات گوش نمي‌‌كنيم. آقاي جلالي با تمام وجود كار مي‌‌كنند و بچه‌ها هم از جان مايه مي‌‌گذارند. اگر بخواهيم به اين حرف‌ها توجه كنيم تيم وارد حاشيه مي‌‌شود. اين حرف‌ها از بيرون تيم زده مي‌‌شود.
90: مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره بيرون تيم هستند؟
اتفاقا آقاي زيني‌زاده از جلالي حمايت كرده و به بچه‌ها هم روحيه داده.
90: دلفكار هم گفته بود، بازيكنان كم كاري كردند.
اين حرف‌ها برايمان مهم نيست. قبول دارم توقعات از تراكتور زياد است چون تيم بزرگي است. البته ما در اين 6 هفته هم روند رو به رشدي داشتيم. از 6 بازي كه انجام داديم 4 بازي خارج ازخانه بود. پارسال به همين فجر در شيراز باختيم. اما هفته پيش جلوي فجر خيلي خوب كار كرديم و حتي حريف يك فرصت هم نداشت. ما فقط بدشانس بوديم.
90: اين بدشانسي چه زماني تمام مي‌‌شود؟
خودمان هم نمي‌‌دانيم. اما از مسئولان و هواداران مي‌‌خواهيم صبورتر باشند.
90: قبول كن توجيه خوبي براي كساني كه از تراكتور انتظار قهرماني دارند، نيست.
امسال همه از تراكتورسازي قهرماني مي‌‌‌خواهند و بخاطر بازيكناني كه گرفتيم انتظارات بالا رفته. حق هواداران قهرماني است اما فرصت مي‌‌خواهيم و فقط 3 امتياز عقب هستيم.
90: چرا مهاجمان در زدن ضربات آخر بيشتر دقت نمي‌‌كنند؟
در فوتبال هميشه توپها گل نمي‌‌شود. خودمان هم دوست داريم گل بزنيم نه اينكه از قصد توپها را گل نكنيم. بايد تمركزمان را بالا ببريم.
90: بعضي از كارشناسان معتقدند خط حمله امسال زور پارسال را ندارد.
من نمي‌‌دانم چطور كارشناسي كردند. اوايل فصل پيش مدافعان براي ما گل مي‌‌زدند و فكر كنم هفته هفتم يا هشتم سيدصالحي گل زد. سيدصالحي الان يك گل براي پرسپوليس زده پس بايد بگويند خط حمله اين تيم ضعيف است؟!
90: پس خط حمله تراكتور ضعيف عمل نكرده؟
من مي‌‌گويم انتقادات درست باشد نه اينكه تخريب كنند. خيلي سخت است مهاجم براي خودش موقعيت خلق كند و من و كريم اين كار را مي‌‌كنيم. در بازي هاي بعدي گل هم مي‌‌زنيم و اينطور نمي‌‌ماند.
90: با اين گلزني‌ها، جلالي هم ماندگار مي‌‌شود؟
پارسال هم مي‌‌گفتند، توني راننده تريلي است اما بعد محبوب شد. حالا هم مي‌‌گويند جلالي در اين تيم ماندگار مي‌‌شود و هيچ جا نمي‌‌

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,169
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 19,296
  • بازدید کلی : 431,118