loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 125 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
قابل توجه خانم ها؛

اعصاب همسرتان را نشانه نگيريد!

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند زن و مرد گاهی نیاز دارند تا تنها باشند و به افکار و چیزهایی که در ذهنشان می گذرد فکر کنند.
به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ بهانه جويي هاي زنان نباید بیش از حدی باشد که مردها را آزار دهد در غیر این صورت ناراحتی های عمیق قدرت فکر کردن را از آنها مي گيرد.
 
گفتنی است،غر زدن باعث می شود تا همسر شما بهانه گیر شود و از محبت خود به شما دریغ کند.

سعی کنید هنگامی که همسرتان ناراحت است و تمایلی به حرف زدن ندارد در کار او تجسس نکنید زیرا تنهایی و ناراحتی مردها بیشتر از چند ساعت طول نمی کشد و دوباره رفتارشان به حالت قبل و اولیه خود باز می گردد.
توحيد بازدید : 103 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
تماشاگران پا فراتر از حد خود گذاشتند و بازيکنان را بي غيرت خواندند
شماره خبر : 76328
تراکتور توانست با شکست سايپا خودش را به جمع مدعيان برساند اما هنوز مجيد جلالي نتوانسته حتي با شکست سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان به آن محبوبيت دلخواهش در تبريز برسد. جلالي البته شعارهايي که عليه او در ورزشگاه شنيده مي‌شود را خطي مي‌داند و ناراحت و عصباني منتظر است تا اين غائله ختم به خير شود.


سرمربي تراکتور در مصاحبه با سايت گل حرف‌هاي جنجالي و جديدي به زبان آورده است. او انتظار دارد که تمام مردم تبريز حرف‌هاي او را بخوانند و قضاوت کنند. پس بخوانيد و قضاوت کنيد:

آقاي جلالي؛ برايتان مشخص شد اين هجمه‌اي که برعليه شما صورت گرفته از کجا نشأت مي‌گيرد؟

من هنوز به اين موضوع نرسيدم که از کجا آب مي‌خورد اما بعد از اولين بازي اين هجمه‌ها شروع شد. اين عجيب است که بعد از دو بردي که در اصفهان آورديم در بازي با مس از دقايق ابتدايي بازي انتقادات شروع شد و اتفاقاتي افتاد که آن هارموني خوبي که در تيم شکل گرفته بود را از بين برد. بعد از بازي با مس که ما مساوي کرديم انگار دنيا تمام شده بود و همه چيز غيرعادي و غيرطبيعي در استاديوم پيش مي‌رفت.

اين‌که گفته بوديد بعضي از سايت‌ها چشم ديدن شما را ندارند منظورتان چه بود؟

باور کنيد من هنوز نتوانستم تشخيص دهم که اين خط دادن‌ها از کجاست. اگر دشمن خودم را بشناسم خيلي از مسائل حل مي‌شود. ما تمرينات خوب خود را ادامه مي‌داديم و بعد از بازي با مس تمرين پرنشاط و آرامي داشتيم اما دو ساعت بعد در بعضي از سايت‌ها زدند که درگيري در تمرين تراکتورسازي! اين در حالي است که چنين اتفاقي نيفتاده بود و فقط براي درست کردن حاشيه اين شايعات را درست کرده بودند.

عده‌اي دوست دارند که توني برگردد و طرفدار مربي خارجي هستند؟

من در اين فوتبال بزرگ شده‌ام و هميشه به نحوي درگير با اين فوتبال بوده‌ام. هر خارجي که بيايد 100تا 150هزار دلار به سود بعضي از دلال‌هاست. اين در حالي است که اگر مربي خارجي درجه چندم هم باشد سود آن‌ها تا 250هزار دلار هم بالا مي‌رود. تيم ما روز به روز بهتر مي‌شود اما اين فضاي دشمني را درک نمي‌کنم. هجمه‌ها حتي بازيکنان تبريزي را که خوب کار مي‌کنند تحت تاثير قرار داده و انواع و اقسام صحبت در مورد آن‌ها مي‌شود که چرا بعضي از آن‌ها را بازي مي‌دهيم يا بازي نمي‌دهيم.

در بازي با سايپا هم جو استاديوم متشنج بود؟

نه‌تنها متشنج، بلکه عجيب و غيرعادي بود و اين عين نامردي است. وقتي وارد استاديوم شدم از‌‌ همان ابتدا اين را حس کردم. اين واقعا به نفع تراکتور نيست و باشگاه بايد تکليف خودش را مشخص کند.

يعني شما مي‌گوييد باشگاه هم با وجود شما موافق نيست؟

من نمي‌خواهم معذوراتي بر‌اي باشگاه درست کنم. آن‌ها هر تصميمي بگيرند تيم خودشان هست و آزاد هستند هر تصميمي که دوست دارند بگيرند من به کارم اعتقاد دارم و به نتايج خوبي مي‌رسم اما با اين جوي که درست شده است نمي‌شود کار کرد. بچه‌ها در بازي با سايپا عصبي بودند و نمي‌توانستند راحت کار خودشان را انجام دهند. آوردن مربي دو حالت دارد يا اشتباه کرده‌اند که مي‌تواند مرا عوض کنند يا تصميم درستي گرفته‌اند و بايد حمايت کنند. اولتيماتوم و فضاسازي به نظر من اضافه‌کاري است و مي‌توانند راحت در اين زمينه با من صحبت کنند.

يعني شما با اين شرايط نمي‌توانيد کار را ادامه دهيد؟

واقعا اين‌طور نمي‌شود کار کرد که از دقيقه 10به بعد تيم را تحت فشار قرار بدهند و انتظار نتيجه داشته باشند. تبريز هيچ وقت اين‌طور نبوده است. ما در دو بازي اول خوب نبوده‌ايم اما بعد از آن 3برد آورديم و بيشتر بازي‌هاي ما بيرون از خانه بود و بازي‌هاي در تبريز ما تازه شروع شده است. واقعا با اين فضا کار کردن سخت است حتي عده‌اي پا را فرا‌تر از حد خود گذاشتند و به بازيکنان بي‌غيرت مي‌گويند!

يعني اعتقاد دارند بازيکنان کم‌کاري مي‌کنند؟

کدام کم‌کاري؟! در اصفهان بچه‌ها آن‌قدر دويدند که در رختکن روي زمين افتاده بودند. يا در بازي با فجر در شيراز که مساوي کرديم چند تا از بچه‌ها گريه مي‌کردند به خاطر بازي و آن وقت آن‌ها مي‌گويند اين بازيکنان بي‌غيرت هستند!

به نظرتان راه‌حل اين مشکل چيست؟ الان چه کار بايد کرد تا شرايط تغيير کند؟

من ابتدا انتظار دارم تمام مردم تبريز و تمام تراکتوري‌ها حرف‌هاي مرا بخوانند. آن‌هايي که تراکتور را دوست دارند و مي‌دانم خيلي هستند و تعدادشان زياد است. آن‌ها هستند که اين تيم را زنده نگه داشتند همان‌هايي که تراکتور را تراکتور کردند مردم عزيزي که باعث شده‌اند وقتي تراکتور به بازيکن و مربي پيشنهاد مي‌دهد کسي نمي‌تواند به آن‌ها نه بگويد من از هواداران پرشور تراکتور مي‌خواهم موضع خود را مشخص کنند و از تيم خودشان حمايت کنند تبريز هيچ‌گاه اينگونه نبوده است. من به کارم اعتقاد دارم و با اين تيم و بازيکنان بزرگي که به خدمت گرفته‌ايم مي‌توانيم تراکتور را به بهترين جايگاه برسانيم. مردم عزيز تبريز و تمام تراکتوري‌هاي سرتاسر ايران که اکنون اين تيم را به يک قطب تبديل کرده‌اند بايد در مورد حرف‌هاي من قضاوت کنند و ببينيد حق با کيست. من از حق خودم مي‌گذرم و دنبال هيچ مسئله‌اي نيستم از نظر مالي هم هيچ گونه چشمداشتي ندارم من فقط حرف اين است که اين تراکتور مي‌تواند در آسيا و ايران آقايي کند و حيف است که طرفداران و هواداران واقعي تراکتور بگذارند عده‌اي که به نفع منافع و سود خود هستند با اسم اين تيم و به نام اين تيم آن را خراب کنند. تيم من با تمام بازيکنانش بدون هوادارانش قطعا از قدرتش کاسته مي‌شود من به اميد اين هواداران به تبريز آمده‌ام و از آن‌ها انتظار د

توحيد بازدید : 136 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اطلاعات بیشتر  جدیدترین عضو خانواده اکسپریا در اینترنت منتشر شد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،قرار است در چهارمین روز ماه سپتامبر محصول جدید در خانواده اکسپریا متولد شود.این محصول که به "هونامی" شهرت یافته نام Z1 را در خانواده اکسپریا خواهد گرفت.

 

اکسپریا Z1 دارای نمایشگر پنج اینچی می باشد که از نوع فول اچ دی بوده و پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 800 در قلب آن جای گرفته است.این گوشی همانند اعضای جدید خانواده اکسپریا ضد آب می باشد.

 

همچنین مهمترین ویژگی که هونامی را با بقیه اعضای خانواده اکسپریا متفاوت می کند دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته روی آن می باشد

توحيد بازدید : 190 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
دکتر هنری دروغ بودن، شعار آزاد سازی زن را افشا می کند

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این مقاله بخشی از نوشته ی دکتر «هنری ماکوو» است. نویسنده در این مقاله دربرابر « حیا » به عنوان ویژگی دختر جوان مسلمان سر تعظیم فرود می آورد ، چنانکه احترامش را نسبت به زن مسلمان مخفی نمی کند ، زیرا زن مسلمان زندگی خود را برای خانواده ، تربیت و رشد فرزاندان متمرکز کرده است. در نقطه مقابل ناخوشنودی خود را از پیامدهای انحطاط ارزش ها و هیجان های جنسی در زندگی زنان آمریکایی، ابراز می نماید.

دکتر هنری ماکووو استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر در مسایل زنان و جنبش های آزادی بخش است.

با وجود تفاوت در گرایش ها و اختلاف ایدئولوژیک، این مقاله میزان شگفت زدگی برخی آزادی خواهان منصف جهان غرب را نسبت به ارزش های اسلامی ما، نشان می دهد. مقاله دکتر هنری، عکس العمل های مثبت و منفی زیادی را در جامعه آمریکا داشته است.

دو چهره متفاوت

دکتر هنری در این مقاله می نویسد: « روی دیوار دفترم دو عکس چسبانده ام: عکس اول تصویر زنی مسلمان و با حجاب است و در کنارش، تصویر زنی آمریکایی قرار دارد که در مسابقه ملکه زیبایی شرکت کرده و چیزی جز یک ... بر تن ندارد. زن نخست کاملا پوشیده است و دیگری کاملا عریان!» جمله های از مقدمه این مقاله و درآمدی بود برای نمایش دو نمونه متفاوت در گرایش و رفتار.»

جنگ خاورمیانه علاوه بر دزدی نفت مسلمانان، به دنبال گسست آنان از دین و فرهنگشان و جایگزین کردن حجاب با عریانی است.

جنگی با هدف گوناگون

نویسنده به انگیزه های پنهان غرب در جنگ علیه امت اسلامی و عربی اشاره می کند و توضیح می دهد این جنگ دارای ابعاد سیاسی، فرهنگی و اخلاقی است، زیرا به دنبال ثروت ها و ذخیره های امت اسلامی هستند ، به اضافه این که ارزشمندترین دارایی مسلمانان را یعنی: دین و گنجینه های فرهنگی و اخلاقی را هدف گرفته اند. در زمینه مسایل زنان جایگزین کردن حجاب با بکینی، کنایه ای است از عریانی و فساد اخلاقی. نویسنده می گوید: «نقش زن در عمق هر فرهنگ نهفته است، جنگ خاورمیانه علاوه بر دزدی نفت مسلمانان، به دنبال گسست آنان از دین و فرهنگشان و جایگزین کردن حجاب با عریانی است»!!

دفاع از ارزش ها

دکتر هنری ارزش های اخلاقی حجاب و پوشش زن مسلمان را می ستاید و می گوید: «من کارشناس مسایل زنان مسلمان نیستم. من زیبایی زنان را دوست دارم، به همین دلیل اینجا، انگیزه ای برای دفاع از حجاب ندارم ولی از برخی ارزش هایی که حجاب گویای آن است دفاع می کنم.» او اضافه می کند: « حجاب از نظر من به این معناست که زن خود را برای همسر و خانواده اش متمرکز کند. تنها کسانی هستند که زن مسلمان را بدون حجاب می بینند ، خانواده او هستند و این مساله تأکیدی بر ویژه بودن زن مسلمان است.»

تمرکز زن مسلمان بر خانواده خویش است: فرزندان را به دنیا می آورد و تربیتشان می کند. زن مسلمان تولید کننده ای محلی است. ریشه ای است که زندگی و روح خانواده را استمرار می بخشد... فرزندان را تربیت می کند و زندگی می آموزد و یاریگر همسر و پناهگاه اوست.

زن مسلمان مربی نسل ها

نویسنده ، از وظیفه و آرمان زن مسلمان و توجه و حرص او به سلامت خانواده و تربیت نسلی صالح تقدیر می کند و می گوید: « تمرکز زن مسلمان بر خانه خویش است: فرزندان را به دنیا می آورد و تربیتشان می کند. زن مسلمان تولید کننده ای محلی است. ریشه ای است که زندگی و روح خانواده را استمرار می بخشد... فرزندان را تربیت می کند و زندگی می آموزد و یاریگر همسر و پناهگاه اوست».

اما زن آمریکایی...

بعد از شرح تصویر نخست دیوار دفترش یعنی عکس زن مسلمان، دکتر هنری عکس دوم را تفسیر می کند و می نویسد: «در نقطه مقابل ملکه زیبایی آمریکایی است. در برابر میلیون ها نفر در صفحات تلویزیون، عشوه گری می کند. او ملکه ای عمومی است! زیباییش را در مزایده همگانی به بالاترین قیمت عرضه کرده ....» او اضافه می کند: «در آمریکا معیار ارزش فرهنگی زن، جذّابیت اوست. بر اساس این معیارها، ارزش زن به سرعت کاسته می شود چون خود و اعصاب و روانش را برای خودنمایی به کار می گیرد.»

در آمریکا معیار ارزش فرهنگی زن، جذّابیت اوست. بر اساس این معیارها، ارزش زن به سرعت کاسته می شود چون خود و اعصاب و روانش را برای خودنمایی به کار می گیرد.

دختران پسرنما!!

سپس نویسنده به توضیح پیامدهای زندگی بعضی دختران جوان آمریکایی منتقل می شود و می گوید: «پیش از ازدواج ده ها پسر با او مرتبط هستند. پاکی خود را که بخشی از جذابیتش است، از دست داده. تبدیل به انسانی جامد و حیله گر می شود که توان محبّت ورزیدن نخواهد داشت.» او اشاره می کند: «زن در جامعه آمریکا، خود را مجبور به پیروی از زندگی مردان می بیند. همین مساله باعث شد زنان آمریکایی، پرخاشگر و مضطرب باشند، در بعضی مواقع شایسته همسر و مادر شدن نباشند. تنها به ابزاری برای کامیابی تبدیل شوند نه انسانی که عشق و مادر شدن را پیشه کرده است.»

نظم نوین جهانی و انزوا

دکتر هنری از سیستم زندگی در دنیای معاصر انتقاد می کند زیرا انسان را گوشه گیر و از جمع جدا می کند. او می نویسد: «پدر بودن قلّه پیشرفت انسان است. مرحله رهایی از غرق شدن در شهوت هاست تا انسان بنده خدا گردد، تربیتی نو و زندگی جدید است.» او اضافه می کند: « نظم نوین جهانی نمی خواهد ما به این سطح از رشد برسیم. قصد دارد ما را فردگرا و گوشه گیر کند. می خواهد تشنه روابط نامشروع باشیم و تصاویر مستهجن را به جای ازدواج به ما عرضه می کند».

دروغی به نام آزاد سازی زن!

دکتر هنری دروغ بودن، شعار آزاد سازی زن را افشا می کند. هنری این واژه را «فریبی سنگدلانه» توصیف کرده، می گوید: «آزادسازی زن، فریبی از فریب های نظم نوین جهانی است. فریبی سنگدلانه که زنان آمریکایی را اغوا نموده و تمدن غرب را ویران کرده است.» نویسنده تأکید می کند: «آزاد سازی زن تهدیدی برای مسلمانان به شمار می رود» و می گوید: «این مساله میلیون ها نفر را تباه کرده و تهدید بزرگی برای مسلمانان است.»

در پایان دکتر هنری می نویسد: «من از حجاب دفاع نمی کنم ولی تا اندازه ای طرفدار ارزش هایی هستم که حجاب گویای آن است. به شکل ویژه وقتی زن خود را وقف همسر و خانواده اش می کند ، وقتی زن با وقار و تواضع رفتار می کند ، باید چنین موضعی نسبت به او داشته باشم.»

توحيد بازدید : 118 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها منابع خاصی را چک می کنید بهتر است از این نرم افزار استفاده کنید تا در زمان نبود اینترنت نیز به سایت های مجبوبتان دسترسی داشته باشید.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شايد برخي از شما عزيزان جزو کاربراني باشيد که فعاليت‌تان در اينترنت به استفاده از چند سايت خاص محدود مي‌شود.

البته بهتر است اين گونه بگوييم که منابع اطلاعاتي شما در اينترنت چند سايت خاص است که همواره براي انجام کارهاي خود به آن‌ها رجوع مي‌کنيد.

بنابراين به شما پيشنهاد مي‌کنيم از نرم‌افزار ويژه‌اي استفاده کنيد که به شما کمک مي‌کند تا بتوانيد در مکان‌هايي که به اينترنت نيز دسترسي نداريد از سايت‌هاي مورد نظر خود استفاده کنيد.

منظور از انجـام اين کـار استفـاده از نرم‌افـزاري مانند Offline Explorer است که به کاربر امکان مي‌دهد سايت‌هاي مورد نظر خود را به طور کامل ذخيره کنيد تا ديگر براي مراجعه به بخش‌هاي مختلف آن نيازي به اينترنت نداشته باشيد.

اين برنامه تمامي اطلاعات موجود در يک سايت از قبيل فايل‌هاي صوتي و تصويري، تصاوير و فايل‌هاي گرافيکي مانند فلش‌ها را نيز براي شما ذخيره خواهد کرد.


برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.
توحيد بازدید : 121 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
اين روزها مسئولان تراکتورسازي براي مشکلات مالي‌شان دلايل جديدي مي‌آورند و به نوعي تقصير را به گردن مديريت دوره قبلي مي‌اندازند.

واشقاني
90: اين روزها مسئولان تراکتورسازي براي مشکلات مالي‌شان دلايل جديدي مي‌آورند و به نوعي تقصير را به گردن مديريت دوره قبلي مي‌اندازند. بعد از اعتراض بازيکنان مسئولان ادعا کردند بخاطر بدهي سال گذشته نتوانستند پول تعدادي از بازيکنان را پرداخت کنند. بهترين کسي که مي‌تواند در اين خصوص اظهارنظر کند محمدحسين جعفري مديرعامل سابق است. او در خصوص شرايط فعلي تراکتور هم نظرات جالبي دارد و اولتيماتوم را اقدامي غير منطقي مي‌داند. به همين بهانه ديروز با جعفري همکلام شديم:
90: اخبار تراکتورسازي را پيگيري مي‌کنيد؟
زياد هم بي‌خبر نيستم و از طريق روزنامه 90 در جريان خبرها هستم.
90: در خبرها آمده بود، شما بدهي به جا گذاشتيد و به همين خاطر باشگاه نتوانسته پول بازيکنان را بدهد؟
من 20درصد باقيمانده پول بازيکنان را نداده بودم که حدود يک ميليارد مي‌شود يک ميليارد هم از 2 سال پيش بدهکار بودم و با قرض‌هي ديگر حدود 3 ميليارد باشگاه بدهي داشتيم. زماني که من جدا شدم اين بدهي وجود داشت و نه بيشتر.
90: پس درست است؟
بله، درست است. اما من محل درآمد هم براي تراکتورسازي به جا گذاشتم. يک ميليارد حق پخش تلويزيوني به باشگاه رسيده 700، 800 ميليون از منابع ديگر طلبکار بوديم. 150 هزار دلار هم قرار بود AFC به ما بدهد و اسپانسرها هم بدهي‌شان را پرداخت کردند. با اين مبالغ فکر کنم فقط 700، 600 ميليون تومان از کل بدهي‌ها مي‌ماند. اگر از بدهي‌ حرف مي‌زنند بايد از طلب‌ها هم بگويند.
90: مطمئن هستيد اين پول‌ها به حساب باشگاه واريز شد؟
به احتمال زياد باشگاه اين پول‌ها را گرفته. هر مديري که مي‌رود بدهي مي‌گذارد اما من در حد يک تيم دسته دومي بدهي روي دست باشگاه گذاشتم و در عوض اين تيم را نايب قهرمان کرديم. با حداقل هزينه و امکانات و فقط 4،3 ميليارد تمام امکانات زيربنايي و سخت‌افزاري را براي باشگاه فراهم کردم. با استناد به سازمان ليگ و آکادمي فوتبال اول شديم.
90: شنيديد دبيرستان تراکتورسازي تعطيل شده؟
تا آنجايي که من خبردارم دبيرستان تعطيل نشده. آقاي زيني‌زاده خودش خيلي براي اين دبيرستان زحمت کشيد و نبايد اجازه دهد اين اتفاق بيافتد. اين مدرسه پشتوانه تراکتور است.
90: اينکه از هفته دوم به جلالي اولتيماتوم داده شد قابل دفاع است؟
هم آقاي زيني‌زاده و هم آقاي جلالي اولتيماتوم را رد کرده‌اند. البته بايد بگويم تراکتور هميشه موتورش از هفته هفتم و هشتم راه مي‌افتد و در حال حاضر هم اتفاق بدي نيفتاده است. تراکتور راه درازي در پيش دارد. مديريت و هواداران بايد کمک کنند تيم موفق شود. نه اينکه تيم وارد حاشيه شود.
90: اما اين مصاحبه‌ها وجود دارد و همه از آخرين فرصت جلالي صحبت مي‌کنند.
بعضي‌ها در فضاي فوتبال نيستند و نمي‌دانم چرا اين حرف‌ها را مي‌زنند. اولتيماتوم معنايي ندارد و بايد اجازه دهند تيم راه خودش را برود نه اينکه به هر طريقي به تيم ضربه بزنند. اگر خداي ناکرده جلالي برود چه اتفاقي مي‌افتد؟
90: شايد فکر مي‌کنند تيم بهتر مي‌شود؟
در حال حاضر تراکتورشرايطي عالي دارد و نبايد اين کارها را بکنند. بايد ريشه‌يابي کنند و ببينند واقعا مشکل جلالي است؟ تازه الان مشکلي نيست و تا آخر فصل بازي‌ها زيادي مانده است. به نظر من الکي هياهو راه انداختند.
90: اما هيات مديره از شرايط راضي نيست و حتي بازيکنان را به کم کاري متهم کرده!
کم‌کاري؟! اين چه حرفي است! نمي‌دانم با چه تفکراتي اين حرف‌ها را مي‌زنند. تيم خوب بسته شده است! نمي‌دانم با چه تفکراتي اين حرف‌ها را مي‌زنند. تيم خوب بسته شده و پرداخت‌ها به موقع بوده است. اين تيم در يکي، دو بازي امتياز از دست داده اما اگر اتحاد در اين تيم باشد از همه تيم‌ها جلو مي‌زند و فقط بايد انسجام داشته باشند.
90: در اين مقطع درست است از بازگشت توني حرفي زده شود؟
به صراحت مي‌گويم بخت بازگشت توني به تراکتورسازي يک جريان است. بعضي‌ها به دنبال فضاسازي بين هواداران هستند تا به تراکتور ضربه بزنند.در واقع اين کار خيانت به تراکتور است و فقط اين تيم آسيب جدي مي‌بيند. وگرنه نه توني مي‌آيد و نه آنها مي‌توانند با دلار 3 هزار توماني مربي خارجي بياورند. با راه اندازي اين بحث‌ها به تراکتور خيانت مي‌کنند.
90: پس به نظر شما فقط حاشيه‌سازي است؟
بله، چيزي غير از اين نيست. اگر عمري باقي باشد بعدها مي‌گويم چرا در اين مقطع بازگشت توني را مطرح کردند. اگر توني خوب بود چرا بيکار مانده و گوشه خانه‌اش نشسته؟! حداقل بايد يک پيشنهاد به او داده مي‌شد. من حامي و مدافع تراکتورسازي هستم و نمي‌خواهم عليه اين تيم موضع‌گيري کنم. بعضي از افراد معلوم‌الحال مي‌خواهند با طرح بازگشت توني هواداران را مقابل باشگاه قرار دهند.
 

توحيد بازدید : 147 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
در اين فصل اتفاقات ناگواري در اردوي تراكتوري‌ها رخ داده است بعد از مهدي كريميان نوبت محمد ابراهيمي بود كه بيهوش شود!

واشقاني
90: در اين فصل اتفاقات ناگواري در اردوي تراكتوري‌ها رخ داده است بعد از مهدي كريميان نوبت محمد ابراهيمي بود كه بيهوش شود! ابراهيمي پس از برخورد با حامد لك در تمرين دوشنبه بيهوش روي زمين افتاد و سريع به بيمارستان منتقل شد. خدا را شكر بعد از معاينات انجام شده وضعيت جسماني او توسط پزشكان مساعد گزارش شد تا اين بازيكن بدون مشكل در تمرينات شركت كند. به احتمال زياد او مقابل سايپا به ميدان مي‌‌رود چرا كه پزشكان مجوز حضور او در بازي‌ها را صادر كردند. ابراهيمي ديروز در آستانه بازي حساس با سايپا گفت‌وگويي با 90 داشت:
90: اوضاع و احوالت بعد از مرخص شدن از بيمارستان چطور است؟
خد را شكر شرايط خوبي دارم و فقط سرم درد مي‌‌كند.
90: خطرناك نيست؟
نه، دكتر گفته اين سر درد عادي است و بعد از يكي، دو روز كاملا خوب مي‌‌شوم. فعلا كه مشكلي ندارم و در تمرينات هم شركت مي‌‌كنم.
90: پس مي‌‌تواني بازي كني؟
اگر كادرفني بخواهد بازي مي‌‌كنم و آماده هستم.
90: چرا در تمرين بيشتر حواستان را جمع نمي‌كنيد؟
فكر كنم حامد لك من را زيادي دوست دارد!
90: او يكشنبه هم با كاظميان برخوردي داشت؟
فكر كنم در تمرين 4 به 2 بايد حامد بيرون باشد. چون در اين تمرين بچه‌ها نزديك هم بازي مي‌‌كنند و اين برخوردها پيش مي‌‌آيد. البته حامد دروازه‌بان خيلي خوبي است و فقط در اين 15 دقيقه دور باشد! اين بلا كه از من دور شد و به خير گذشت!
90: شايد تراكتوري‌ها را چشم زدند؟
فكر كنم همينطور باشد. در اين فصل اتفاقات بدي افتاده وخدا سومي را به خير كند.
90: بايدسر تمرين گوسفند قرباني كنند!
كارمان از گوسفند گذشته است و بايد شتر قرباني كنند.
90: از شرايط تيم بگو؟ براي بازي با سايپا آماده هستيد؟
شرايط تيم خوب است و تمام بچه‌ها عزمشان را جزم كردند تا اين حرف و حديث‌ها تمام شود. سايپا تيم خوبي است و بازي سختي داريم. اما ما محكوم به برد هستيم و در هر شرايطي بايد 3 امتياز را بگيريم.
90: حتما شنيدي كه اين بازي آخرين فرصت مجيد جلالي است؟
نه من و نه هيچكدام از بازيكنان تراكتورسازي به اين حرف‌ها و جريانات گوش نمي‌‌كنيم. آقاي جلالي با تمام وجود كار مي‌‌كنند و بچه‌ها هم از جان مايه مي‌‌گذارند. اگر بخواهيم به اين حرف‌ها توجه كنيم تيم وارد حاشيه مي‌‌شود. اين حرف‌ها از بيرون تيم زده مي‌‌شود.
90: مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره بيرون تيم هستند؟
اتفاقا آقاي زيني‌زاده از جلالي حمايت كرده و به بچه‌ها هم روحيه داده.
90: دلفكار هم گفته بود، بازيكنان كم كاري كردند.
اين حرف‌ها برايمان مهم نيست. قبول دارم توقعات از تراكتور زياد است چون تيم بزرگي است. البته ما در اين 6 هفته هم روند رو به رشدي داشتيم. از 6 بازي كه انجام داديم 4 بازي خارج ازخانه بود. پارسال به همين فجر در شيراز باختيم. اما هفته پيش جلوي فجر خيلي خوب كار كرديم و حتي حريف يك فرصت هم نداشت. ما فقط بدشانس بوديم.
90: اين بدشانسي چه زماني تمام مي‌‌شود؟
خودمان هم نمي‌‌دانيم. اما از مسئولان و هواداران مي‌‌خواهيم صبورتر باشند.
90: قبول كن توجيه خوبي براي كساني كه از تراكتور انتظار قهرماني دارند، نيست.
امسال همه از تراكتورسازي قهرماني مي‌‌‌خواهند و بخاطر بازيكناني كه گرفتيم انتظارات بالا رفته. حق هواداران قهرماني است اما فرصت مي‌‌خواهيم و فقط 3 امتياز عقب هستيم.
90: چرا مهاجمان در زدن ضربات آخر بيشتر دقت نمي‌‌كنند؟
در فوتبال هميشه توپها گل نمي‌‌شود. خودمان هم دوست داريم گل بزنيم نه اينكه از قصد توپها را گل نكنيم. بايد تمركزمان را بالا ببريم.
90: بعضي از كارشناسان معتقدند خط حمله امسال زور پارسال را ندارد.
من نمي‌‌دانم چطور كارشناسي كردند. اوايل فصل پيش مدافعان براي ما گل مي‌‌زدند و فكر كنم هفته هفتم يا هشتم سيدصالحي گل زد. سيدصالحي الان يك گل براي پرسپوليس زده پس بايد بگويند خط حمله اين تيم ضعيف است؟!
90: پس خط حمله تراكتور ضعيف عمل نكرده؟
من مي‌‌گويم انتقادات درست باشد نه اينكه تخريب كنند. خيلي سخت است مهاجم براي خودش موقعيت خلق كند و من و كريم اين كار را مي‌‌كنيم. در بازي هاي بعدي گل هم مي‌‌زنيم و اينطور نمي‌‌ماند.
90: با اين گلزني‌ها، جلالي هم ماندگار مي‌‌شود؟
پارسال هم مي‌‌گفتند، توني راننده تريلي است اما بعد محبوب شد. حالا هم مي‌‌گويند جلالي در اين تيم ماندگار مي‌‌شود و هيچ جا نمي‌‌

توحيد بازدید : 159 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
اگر چه محمد ابراهيمي پس از مصدوميت نگران‌کننده از ناحيه سر، به تمرينات بازگشته است اما کادرفني هنوز درباره استفاده از او در ترکيب ثابت تصميم قطعي نگرفته است.

دقيقي فيکس نيست
90: با وجود آمادگي سعيد دقيقي براي حضور در فهرست 18 نفر تراکتور اما او در ترکيب ثابت تيم قرار ندارد. مجيد جلالي نمي‌خواهد با تصميمي ريسکي از مهاجم خود که به تازگي از بند آسيب‌ديدگي رها شده به صورت ثابت استفاده کند. البته به نظر مي‌رسد دقيقي گزينه کادرفني براي لحظات مبادا باشد اگر کار مقابل سايپا گره بخورد از اين بازيکن که سابقه حضور در جمع نارنجي‌پوشان را دارد استفاده شود.

ترديد براي F14
90: اگر چه محمد ابراهيمي پس از مصدوميت نگران‌کننده از ناحيه سر، به تمرينات بازگشته است اما کادرفني هنوز درباره استفاده از او در ترکيب ثابت تصميم قطعي نگرفته است. پزشکان توصيه کرده‌اند ابراهيمي تا حد امکان از برخورد توپ با سرش جلوگيري کند و اين موضوع دغدغه‌اي جديد براي جلالي شده است. قرار است امروز در مورد حضور F14 در ترکيب ثابت تصميم‌گيري شود. البته ابراهيمي خودش اصرار دارد که مي‌تواند تيم را همراهي کند.

غيبت ابراهيم‌زاده؛ عروسي يا قهر؟!
90: غيبت مسعود ابراهيم‌زاده در تمرين سه‌شنبه با حرف و حديث همراه شده است. ابراهيم‌زاده که در چند بازي اخير در ترکيب ثابت تيم جلالي قرار داشت با انتقاد و اعتراض شديد پرشورها روبه‌رو بوده است. هواداران تراکتور مي‌گويند اين بازيکن در حد ترکيب ثابت نيست و جلالي نبايد از او به عنوان يکي از يازده سرخپوش استفاده کند. از قرار معلوم اين انتقاد باعث ناراحتي شديد اين بازيکن شده است. هر چند مربيان تراکتور مي‌گويند ابراهيم‌زاده به دليل شرکت در مراسم عروسي برادرش در تمرين غيبت داشته است!

 نصرتي: کم کاري اتهام زشتي به ما بود!
90: محمد نصرتي درباره شايعه كم كاري بازيکنان تراکتورسازي مي‌گويد: اين حرفها ديگر از كجا در مي‌آيد؟! نبايد چنين حرفهايي به زبان آورده شود! هيچ بازيكني در تراكتور كم كاري نمي كند، تك تك نفرات با جان و دل تلاش مي كنند،واقعا اين حرفها زشت است كه مي زنند!من از اين حرف خيلي ناراحت شدم.
وي ادامه مي‌دهد: «تمرينات ما با برنامه ريزي و اصولي دنبال مي شود و انگيزه خوب ميان بازيكنان حاكم است و اگر از ديدمثبت نگاه كنيم ما از لحاظ فني كيفيت خوبي داريم و تيم هم روان بازي مي كند، ما موقعيت بدست مي آوريم ولي توپهايمان گل نمي شود! ولي اين هم حل خواهد شد و همين جوري نخواهد ماند و به گل هم خواهيم رسيد،گل نرفتن توپها باعث نمي شود كه بگوييم تيم ضعيف است.»
نصرتي در پايان مي‌گويد: «اميدوارم تماشاگران هم مثل روزهاي قبل ما را در بازي جمعه پشتيباني كنند تا اولين برد خانگي را با تلاش بچه ها تقديمشان كنيم. مطمئن باشيد از كورس عقب نخواهيم ماند.»

 خبر خوش براي جلالي
90: خبر خوش براي مجيد جلالي در آستانه بازي حساس مقابل سايپا بازگشت همه مصدومان است. با تلاش کادرپزشکي تراکتور، محسن ربيع‌خواه، سعيد دقيقي، محسن دلير، مهدي کريميان و ميثم بائو با رهايي از آسيب‌ديدگي مي‌‌توانند در ترکيب تيم قرار گيرند. هر چند جلالي نسبت به آمادگي کامل همه اين نفرات مطمئن نيست اما همين بازگشت دايره انتخاب او براي بازي فردا را وسيع‌تر کرده است. تنها مشکل جلالي غيبت مهدي کياني به دليل محروميت است.

تمرين تراکتور در يادگار
90: تراکتوري‌ها در آستانه بازي با سايپا در زمين يادگار امام تمرين کردند. در حالي که تمرينات سرخپوشان از ابتداي ليگ در کمپ باشگاه برگزار مي‌شد مجيد جلالي تصميم گرفت آخرين تمرين جدي تيم قبل از رويارويي با سايپا در ورزشگاه يادگار امام برگزار شود. از قرار معلوم او مي‌خواست همه برنامه‌ها در زمين چمن اين ورزشگاه مرور ‌شود تا سرانجام طلسم پيروز شدن تيم در تبريز باطل شود. بايد ديد اين ترفند جواب مي‌دهد يا ...

تخفيف در جريمه بائو و حسيني
90: ميثم بائو و محسن حسيني 2 بازيکن بي‌انضباط تراکتورسازي از سوي کميته انضباطي باشگاه جريمه سنگيني شدند. به همين خاطر، اين 2 بازيکن طي نامه‌اي اعتراضشان را اعلام کردند و قرار شد در کميته استيناف تراکتورسازي اعتراض آنها مورد بررسي قرار بگيرد. به نظر مي‌رسد، اين جريمه کاهش مي‌يابد تا بائو و حسيني هم راضي شوند. البته جلسه کميته استيناف بيشتر يک بازي رسانه‌اي است و مسئولان باشگاه پيش‌تر قصد داشتند تخفيف بدهند.


تورس تراکتوري نمي‌شود
90: در خبرها آمده بود، تورس بازيکن آذربايجاني در آستانه پيوستن به تراکتورسازي است. ظاهرا جلالي روي اين بازيکن حساب باز کرده بود تا نقاط ضعف در خط هافبک را برطرف کند. به نظر مي‌رسد آقامجيد از عملکرد خط هافبک ناراضي است و مصدوميت هم دليل بر اين نارضايتي شده. اما اميدواري جلالي زياد طول نکشيد چرا که مبلغ پيشنهادي اين بازيکن بالا بود و مسئولان از خير جذب او گذشتند. با اين اوصاف، جلالي بايد براي ترميم خط هافبک فکري بکند تا در هفته‌هاي آينده تيمش متحمل ضرر نشود.

جلسه ويژه براي مصون ماندن مديريت
90: از تبريز خبر مي‌‌رسد که نزديکان باشگاه تراکتورسازي با هواداريارها يا همان ليدرها جلسه‌اي ويژه برگزار کردند. در اين نشست درخصوص جلوگيري از شعارهاي احتمالي هواداران به مديريت در بازي با سايپا صحبت شد. با توجه به نتايجي که تراکتورسازي در بازي‌هاي خانگي کسب کرده احتمال توقف احتمالي اين تيم برابر سايپا مي‌رود. مسلما در صورتي که اين اتفاق بيفتد هواداران تحمل نمي‌کنند و شعارهايشان را سرمي‌دهند که مديريت هم از اعتراض‌هاي آنها بي‌نصيب نمي‌ماند. براي اينکه چنين جوي در ورزشگاه يادگار امام(ره) راه نيافتد اين جلسه برگزار شد تا راهکاري بينديشند. نکته جالب اينکه در اين نشست اضطراري و مهم صحبتي درخصوص شعار عليه جلالي به ميان نيامد و دستور خاصي داده نشده است.

اعتراف مسئولان تراکتور به بي‌پولي
90: در روزهاي گذشته خبرهاي زيادي درخصوص پرداخت نشدن پول بازيکنان و حتي اعتصاب تراکتوري‌ها به گوش رسيد.
بازيکنان از بي‌پولي گلايه داشتند و اين در حالي بود که مسئولان باشگاه هرگونه مشکل مالي را تکذيب مي‌کردند. بالاخره بعد از چند روز مسئولان رده بالاي تراکتور به بي‌پولي اعتراف کردند و بهانه‌شان پرداخت نشدن بدهي‌هاي سال گذشته مطرح شد. ظاهرا آنها به همين خاطر به مشکل خوردند و بحران مالي به خاطر طلب‌هاي معوقه باشگاه تراکتورسازي است. حالا بايد ديد جعفري مديرعامل سابق اين باشگاه چه واکنشي نشان مي‌دهد و براي اين ادعاي مديران کنوني چه جوابي دارد.

دلخوري جلالي از يک مربي مطرح!
90: زمزمه هاي درگوشي در تبريز در همين شرايط پرابهام حاکي از آن است که يک مربي مطرح با هدف هاي مشخص در پي تضعيف تيم تراکتورسازي و شخص مجيد جلالي است.
گويا مجيد جلالي نيز که از اصل ماجرا باخبر شده ، از طريق يکي از دوستان مشترک به اين مربي شناخته شده پيغام داده تا دست از توطئه و نقشه کشي بردارد و اجازه بدهد تراکتورسازي راه خود را برود.
شنيديم مربي متهم تمام اين اخبار را تکذيب کرده و به همان رفيق مشترک گفته هيچ نقشي در ماجراهاي به وجود آمده در تبريز ندارد اما ... به هر حال تا نباشد چيزکي، مردم نگويند چيزها!
پيچيدگي هاي اتفاقات حاشيه اي در فوتبال ايران از جمله مجهولاتي است که تا به حال هيچ فرد يا نهادي هنوز نتوانسته پرده از جزئيات آن بردارد.

تراکتور هم در کورس انتشار کتاب قرار مي‌گيرد!
90: تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، استقلال تهران و فولاد خوزستان که براي قهرماني ليگ برتر فوتبال تلاش مي‌کنند، در زمينه انتشار کتاب هم وارد رقابت با يکديگر شده‌اند. باشگاه تراکتورسازي در نظر دارد براي جا نماندن از ديگر تيم‌ها در اين زمينه، زندگينامه برخي بازيکنان اين تيم را منتشر کند.
مديرروابط عمومي باشگاه تراکتورسازي در اين باره مي‌گويد:«ما هم مانند برخي تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر با مشکلات مالي فراواني دست به گريبانيم و اين مساله سبب شده است نتوانيم فعاليت‌هاي فرهنگي باشگاه را به نحوي که در شأن نام تراکتورسازي و مردم خونگرم آذربايجان باشد، انجام دهيم.»
وي ادامه مي‌دهد: «بازيکنان بسيار بزرگي در تراکتورسازي تبريز بازي کرده‌اند که انتشار زندگينامه تعدادي از آن‌ها يکي از برنامه‌هاي ما براي آينده است اما اکنون اعتباري براي انجام اين کار نداريم. ضمن اين‌که در صورت لزوم و با تامين بودجه، کتابخانه باشگاه را هم راه‌اندازي خواهيم کرد.»
درباره کتاب‌هايي که با موضوع تيم تراکتورسازي منتشر شده‌اند، گفتني است کتاب «عشق سرخ/ قيرميز سئوگي» نوشته مرتضي مجدفر که مجموعه داستاني دو زبانه درباره هواداران تراکتور است که امسال منتشر شده است. اين کتاب با هماهنگي مديريت سابق باشگاه منتشر شد و انتظار مي‌رود با مديريت جديد هم چنين اقداماتي انجام شود.!

توحيد بازدید : 113 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
سرمربي تراکتورسازي مي‌گويد به کاري که مي‌کند اعتقاد دارد.

  مجيد جلالي، سرمربي تراکتورسازي تبريز در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سايپا، اظهار کرد: ما تمام هدفمان در اين بازي کسب سه امتياز است و مي‌خواهيم بهترين بازيمان را به نمايش بگذاريم. از هواداران مي‌خواهيم که به استاديوم بيايند و با حضور‌شان باعث شوند تا نتايج خوبي را کسب کنيم.

وي ادامه داد: مصدومان ما تا حد زيادي خودشان را به اين بازي رسانده‌اند و تمرين مي‌کنند، ولي سه يارمان هنوز مصدوم هستند، کريميان و بائو تمرينات کمتري انجام داده‌اند و مصدوم نيستند.

جلالي بيان کرد: اگر بخواهيم صادقانه صحبت کنيم، روزهاي سختي را تجربه کرده‌ام و تحمل اين روزهاي سخت براي مربي که عاشق کارش است قابل تحمل است. مطمئن هستم که مي‌توانيم موفق شويم. به کاري که مي‌کنيم اعتقاد دارم. تيم ما در حال پيشرفت است و در بازي اول اشکالاتي داشتيم که رفته‌رفته آنها را رفع مي‌کنيم.

سرمربي تراکتورسازي تبريز در ادامه، بيان کرد: زمان زنده بازي ما با مس 47 دقيقه‌ بود، يعني يک نيمه بازي مرده بود و اين موضوع بسيار بد است و بايد سازمان ليگ موضوعات توجه کند. هر چه که زمان زنده بازي زياد باشد کيفيت بازي خوب مي‌شود . معلوم است که داور بازي نتوانسته بود از فوتبال مراقبت کند.

جلالي در خصوص موقعيت‌هاي گلزني اين تيم و دليل عدم استفاده از آنها ، ادامه داد: بايد از موقعيت‌هاي مان خوب استفاده کنيم و موقعيت‌هاي خوبي نيز در بازي‌ها داريم. ابتدا سعي ‌کرده‌ايم در کارهاي دفاعي خوب عمل کنيم، زيرا تيمي که مي‌خواهد در يک بازي پيروز باشد بايد تهاجمي بازي کند، ولي تيمي که مي‌خواهد جام کسب کند، بايد ابتدا تدافعي بازي کند و بعد از آن به گل زدن بيانديشد.

وي درباره شايعه‌اي که گفته مي‌شود اگر در بازي فردا نتيجه‌ نگيرد از اين تيم اخراج مي‌شود، اظهار کرد: اين که مي‌گويند آخرين بازي من است، توجه نمي‌کنم و نمي‌خواهم که افکارم متمرکز اين موضوع باشد. شنيدن اين حرف‌ها سخت است. من به تيمم اعتقاد دارم و به همکارانم هم گفته‌ام که کار خود را انجام دهند.

سرمربي تراکتورسازي تبريز در پايان گفت: تمامي گل‌هاي که تراکتورسازي سال گذشته برده بود را نگاه کرده و دسته بندي ‌کرده‌ايم و متوجه اين موضوع شديم که بيشتر گل‌ها شبيه به يکديگر بوده است. مربي خوب، مربي است که اثر تلاش او بعد از رفتنش باقي بماند، نه اين که وقتي از اين تيم مي‌رود اثرات مثبتش هم ديده نشود.

توحيد بازدید : 125 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
فرزاد ملازاده
90: فوتبال آذربايجان همواره از مربيان تيم خود حمايت و آنها را در هدايت تراکتور همواره همراهي کرده‌اند. جلالي نيز از اين قاعده مستثني نيست، او از وقتي هدايت تراکتورسازي را برعهده گرفته عده‌اي چشم ديدن موفقيت او را ندارند. متاسفانه در اين ميان مديرعامل و هيات مديره باشگاه نيز هيزم بيار آتش دشمناني شدند که مي‌خواهند جلالي و تيم او را به حاشيه برانند. جلالي علاوه بر مشکلات تراکتور با حواشي بسياري درگير است سايت‌ها و رسانه‌هايي که در ظاهر از تراکتور حمايت مي‌کنند اما هر روز با ايجاد يک حاشيه جديد عليه جلالي در فکر برهم ريختن افکار اين مربي هستند و در مقابل آن هيات مديره‌اي که آنطور که بايد و شايد از جلالي و تيم او حمايت نمي‌کنند و به همين خاطر هر روز گزينه‌اي جديد در اخبار مطرح مي‌شوند. مرد با دانش فوتبال ايران نياز به حمايت همه جانبه دارد و نبايد چنين برخوردهايي با او صورت گيرد. تيم تراکتور تا اين هفته عملکرد ضعيفي هم نداشته است دو برد بزرگ در فولادشهر و کسب 6 امتياز مهم در اصفهان کار بزرگي بود که تيم جلالي توانست از پس آن برآيد. تراکتور فردا مقابل سايپا در يادگار امام قرار خواهد گرفت اين بازي مي‌تواند شروع بردهاي بزرگ تراکتور در يادگار امام و آفتابي شدن هواي تراکتور باشد جلالي نياز به زمان دارد تا در آينده شاهد باشيم خدمتي که او به فوتبال آذربايجان کرده شايد تنها واسيلي گوجا براي فوتبال اين ديار انجام داده است روزهاي آينده با حمايت هواداران جلالي هم شال گردن قرمزش را به رقص درخواهد آورد تراکتور با جلالي رو به روزهاي خوش دارند که بازي با سايپا سرآغاز اين پيروزي‌ها خواهد بود. هواداران فهيم تراکتور مي‌دانند که اين تيم وابسته به يک نام و يک شخص نيست و آنچه در هر شرايطي «اصل» است خود تراکتور است و اسامي در فرع قرار مي‌گيرند. حالا هم جلالي سرمربي اين تيم بزرگ است و بايد همه جوره مورد حمايت ويژه قرار گيرد. جلالي با پشتيباني پرشورها مي‌تواند هر مانعي را بردارد. تيم سايپا هم بايد پاياني باشد بر طلسم خانگي. گربه سياهي که فردا قرباني تراکتور و انگيزه‌هايش خواهد شد ..
توحيد بازدید : 119 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
بازيکن نامدار تيم ملي فوتبال ايران با ارسال پيامي از اهالي فوتبال در ايران خواست تا به اجراي برنامه‌هاي کارلوس کي‌روش کمک کنند.

علي کريمي در پيامي که با استفاده از کد هواداري‌اش (2010208) ارسال کرده ضمن حمايت از برنامه‌هاي کارلوس کي‌روش، از اهالي جامعه فوتبال ايران خواست تا به اجراي اين برنامه‌ها کمک کنند.

پيام کريمي به اين شرح است:

 

 

سلام دوستان؛

 

زندگي به من آموخت اشک‌هايي که هنگام شکست مي‌ريزيم، همان عرقي است که هنگام تلاش نريختيم. بي‌انصافي است اگر امروز به کارلوس کي‌روش براي اجراي برنامه‌هايش کمک نکنيم و دست روي دست بگذاريم.
 

هر يک به سهم خود بايد براي آماده‌سازي تيم ملي و حضور قدرتمند فوتبال ايران در جام جهاني تلاش کنيم تا در برزيل حسرت فرصت‌هاي از دست رفته را نخوريم

توحيد بازدید : 126 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

تونی اعتقاد دارد دلیل برکناریش مشخص نبود و در مورد بازگشتش به تبریز نیز دوست ندارد صحبت کند

میلاد امیروفا / تونی الیویرا مربی محبوب تراکتوری ها این روزها بیشتر از هر زمانی در موضوع صحبت آنان شده است و همه منتظر بازگشت او هستند ، هر چند او این موضوع را تائید نمی کند. گفتگویی با این مربی دوست داشتنی ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید .

 شنیدیم که در این مدت عمل جراحی داشته اید. قضیه چه بود؟

پس از بازگشت به وطنم، حدود دو و نیم ماه پیش متوجه شدم که بیماری دارم. پس از پیگیری های بسیار به این نتیجه رسیدیم که در کلیه من تومور بدخیم وجود دارد. قضیه جدی بود و فورا با تصمیم پزشکان بستری شده و زیر تیغ جراحی رفتم و کلیه ام را برداشتند و خدا را شکر اکنون هه چیز برطرف شده است و می توانم بگویم صد در صد سلامتی کامل خود را دارم.

پس در این مدت استراحت می کردید؟

بله. با نظر پزشکان به تعطیلات و کنار دریا رفتم و مدتی را در آنجا سپری کردم. به تازگی به شهرم برگشته ام و به عنوان کارشناس فوتبال در برنامه های تلوزیونی پرتغال و شبکه بنفیکا شرکت می کنم.

در فوتبال پرتغال در تیم محبوبتان بنفیکا چه خبر؟

این هفته دربی دو تیم بفیکا و اسپورتینگ برگزار می شود و حساسیت خاصی دارد. اسپورتینگ با تیم جدید خود وارد میدان شده و تا کنون عملکرد خوبی داشته است. بنفیکا نیز تیم اصیل و قدرتمندی است و به نظر من این بازی، بازی جذابی خواهد بود.

مسئله ای که تا کنون در ذهن هواداران مجهول مانده، بحث برکناری شما از تراکتورسازی است. دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

خوب این تصمیم باشگاه بود. البته هدف از این برکناری دقیقا مشخص نبود و شش روز مانده به پایان فصل و بعد از بازی با الجیش با پائولو تماس گرفتند و به وی گفتند که دیگر به این تیم تمرین ندهید و در کنار تیم نباشید.

آن زمان پائولو با من تماس گرفت و قضیه را گفت و من هم دیگر پیگیر دلایل نشدم. چون پیگیری من در آن برهه به تیم ضربه می زد و به همین خاطر به تصمیم باشگاه احترام گذاشتم و دیگر در تمرینات شرکت نکردم.

من سعی کردم همانطور که به تراکتور آمدم تراکتور را ترک کنم تا هیچ مشکلی بوجود نیاید.

چرا پس از بازی با الجزیره دیگر نتوانستیم به نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیریم؟

خوب الان وقت آن نیست که درباره دلایل صحبت کرده و موشکافی کنم. تیم الشباب و الجیش به دلیل داشتن مهره های بهتر عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند و موفق شدند نتیجه را نیز به نفع خود کنند.

اما در کل خوب نیست من درباره دلایل عدم نتیجه گیری صحبت کنم و بهتر است در اینباره صحبت نکنیم

در این مدت با بازیکنان تراکتورسازی در ارتباط بودید؟

ارتباط مربی سابق با بازیکنان یک تیم به هیچ عنوان کار درست و حرفه ای نیست. من مربی سابق این تیم بودم و اکنون فرد دیگری که قابل احترام است مربیگیری این تیم را بر عهده دارد و هرگونه ارتباط من با تیم اشتباه است.

فقط یکبار با کریمیان هنگامی که تصادف برایش رخ داد صحبت کردم و آنهم تنها برای جویا شدن از احوال وی بود.

حرف و حدیث هایی درباره بازگشت شما به تراکتورسازی وجود دارد و حتی در رسانه ها اعلام شده است که باشگاه با شما مذاکراتی داشته است. این مسائل واقعیت دارد؟

در کل نمی خواهم درباره بازگشت حرف بزنم. تبریز را دوست دارم و یک سال با خاطرات اغلب شیرین در آن شهر سپری کرده ام و با مردم آنجا رابطه خوبی برقرار کرده بودم.

اکنون از هرچیزی مهمتر رقم زدن فصلی خوب با تراکتورسازی برای هواداران است و حرف زدن درباره تیمی که مربی آن من نیستم کاملا اشتباه است.

بازیکنان و تیم باید در اوج آرامش و اعتماد به نفس باشد تا بتواند بازی های خوبی انجام داده و نتایج خوبی بگیرد. هیچ چیزی معلوم نیست. شاید روزی قسمت شد و دوباره به تراکتورسازی برگشتم اما اکنون بهترین کار ممکن حمایت از کادر فنی کنونی و آقای جلالی است زیرا او از هرکسی بیشتر نسبت به تیم دلسوز تر بوده و هدف وی موفقیت تیم می باشد. او را نمی شناسم اما وی فرد قابل احترامی است و حمایت همه جانبه هواداران از کادر فنی و تیم باعث بهتر شدن تیم برای بازی های آتی خواهد شد.

گفتید که در برنامه های تلویزیونی پرتغال شرکت می کنید. درباره تراکتورسازی از شما سوال می شود؟ به آنها چه می گویید؟

من کارشناس شبکه بنفیکا هستم. نه تنها در تلویزیون، بلکه هر جا که می روم از من درباره ایران و فوتبال ایران و علی الخصوص تیم تراکتورسازی سوال می کنند. آنها دوست دارند درباره باشگاه تراکتورسازی اطلاعات بیشتری کسب کنند و از زمانی که من در ایران سپری کردم سوالات مختلفی می پرسند. من به آنها درباره هواداران و اتفاقات خوب و بدی که افتاد می گویم.

پس تراکتورسازی در کشور پرتغال معروف شده! حتی از شبکه SIC نیز مستند تونی کبیر پخش شد.

البته. باید از آنها تشکر کرد که این گزارش زیبا را تهیه کردند و واقعا در پرتغال صدا کرد و تبریز و تراکتورسازی را به همه معرفی کرد.

از زمانی که کارلوس کیروش و خوزه نیز در ایران بوده اند، ایران بیشتر مورد توجه پرتغالی ها قرار گرفته و مردم پرتغال درباره ایران، و همچنین شهر تبریز اطلاعات خوبی دارند.

اکنون ارتباط فوتبال ایران و پرتغال با حضور شما، کارلوس کیروش بیشتر شده است. به نظرتان دو کشور می توانند ارتباطات خوبی در زمینه فوتبال داشته باشند؟

فوتبال پیش از هر چیزی به معنای ارتباط و برقرار کردن روابط دوستانه است. اکنون دو کشور اطلاعات خوبی نسبت به فوتبال همدیگر دارند و می توانند در این عرصه تعاملات بسیاری داشته باشند و باعث ایجاد روابط دوستانه بین دو کشور نیز شود.

ارتباط با ایران اکنون بهتر از گذشته شده است و این برای ایران و پیشرفت فوتبال کشور نیز خوب است. این کشور اکنون به جام جهانی راه یافته و زمان خوبی برای عرصه فوتبال خود به جهانیان است. ارتباط با اروپا نیز یکی از بهترین عواملی می تواند باشد که به فوتبال ایران کمک کند.

حرفی با هواداران تراکتورسازی که همواره پیگیر شما هستند دارید؟

از آنها می خواهم که تنها پشتیبان مربی کنونی و تیم باشند این از هر چیزی مهمتر است. همچنین آنها بدانند که همواره در قلب من جا دارند و عاشقانه تک تک آنها را دوست دارم و فراموش کردن آنها کاری غیر ممکن است.

از آنها می خواهم که همواره جانانه تیم را تشویق کنند و ورزشگاه را پر کنند. یقین بدانند تراکتورسازی بدون آنها معنی ندارد.

توحيد بازدید : 156 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
مجلس طرح دو فوریتی پیگیری حقوقی سیاسی کودتای 28 مرداد 1332 توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس علیه دولت ایران را به تصویب رساند.
به گزارش نور نيوز، چند روز بعد از اعتراف و افشای اسناد رسمی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا مبنی بر دخالت داشتن آمریکا و انگلیس در طراحی و اجرای کودتای 28 مرداد علیه دولت مرحوم دکتر مصدق، مجلس نشینان امروز دو فوریت طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی زمینه برای پیگیری حقوقی سیاسی این کودتا را در مجامع بین المللی فراهم خواهد ساخت.

براین اساس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز طرح دو فوریتی پیگیری حقوقی - سیاسی کودتای 28 مرداد 1332 توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس علیه دولت ایران را در دستور کار داشتند. نمایندگان امضاکننده این طرح خواستار آن بودند که با توجه به افشا و اعلام اسناد رسمی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پس از 60 سال در طراحی و اجرای کودتای 28 مرداد علیه حکومت ملی دکتر مصدق توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس که در اثر آن برای 25 سال ملت ایران گرفتار دیکتاتوری و وابستگی خطرناکی شد، دولت ایران با تشکیل کمیته ای حداکثر ظریف مدت 6 ماه برآورد اولیه از خسارات مادی و معنوی وارده به ملت ایران را تهیه و به مجلس گزارش دهد. همچنین این کمیته موظف است راهکارهای پیگیری خسارت‌های مادی و معنوی را به مجلس ارائه کند.

در این طرح وزیر امور خارجه(رییس کمیته)، نماینده رییس قوه قضاییه، وزیر اطلاعات، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای کمیته پیگیری جبران خسارت کودتای 28 مرداد خواهند بود.

همچنین در این طرح عنوان شده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی‌های لازم در مورد چگونگی دخالت سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (CIA) و سازمان اطلاعات انگلیس (MI6) در کودتای 28 مرداد 32 و سایر اقدامات تروریستی و تخریبی علیه ملت ایران را تهیه و به مجلس گزارش نماید تا تصمیم لازم برای قرار دادن این سازمان‌ها در لیست سازمان‌های تروریستی اتخاذ شود.

دو فوریت این طرح پس از اظهارات مخالفان و موافقان از مجموع 200 رای ماخوذه، با 173 رای موافق به تصویب رسید و رییس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امنیت ملی را مامور کرد که در جلسه امروز خود به بررسی طرح دو فوریتی پیگیری حقوقی کودتای 28 مرداد بپردازد.

پیگیری  خسارات وارده به ایران در مجامع بین المللی
منصور حقیقت‌پور از طراحان این طرح در اظهاراتی با اشاره به اقدامات سیاسی-اقتصادی تحمیل شده از سوی آمریکا به ایران خصوصا در جریان کودتای 28 مرداد 32 گفت: اکنون دستگاه اطلاعاتی آمریکا اذعان داشته که در داخل ایران برای براندازی حکومت ایران اقداماتی انجام داده و ما شاهد تحمیل یک دیکتاتوری و استبداد به جمهوری اسلامی ایران بودیم.

وی با بیان اینکه فضا برای پیگیری جدی حقوق مردم فراهم می شود، خاطرنشان کرد: طراحان این طرح معتقد هستند که این حق مردم ایران است که خواستار پیگیری حقوقی و سیاسی خود برای اخذ خسارت‌ها شده و تنبیه آمریکا را در دستور کار خود قرار دهند. برایان اساس پیشنهاد می‌شود هیاتی به ریاست دستگاه دیپلماسی و با همکاری سایر دستگاه‌ها تشکیل شده و میزان خسارت‌ها را که در غائله 28 مرداد به مملکت وارد شد، احصاء کنند.

موسی غضنفرآبادی نماینده بم دیگر موافق این طرح بود. وی اظهار داشت: آمریکا و هم‌پیمانان آن نسبت به ملت ایران ستم‌هایی روا داشتند که خسارت‌های مادی و معنوی زیادی وارد شده است و متاسفانه ما نتوانستیم از طریق سازمان‌های بین‌المللی به خواست خود برسیم زیرا این سازمان‌های بین‌المللی ابزاری در دست آمریکا بودند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به افشای اسنادی که اخیرا توسط آمریکا و انگلیس منتشر شده است،‌گفت: خود اینها اذعان کردند که در کودتای 28 مرداد دخالت داشتند البته ملت ایران زمانی هم که خواسته حقوق حقه خود را پیگیری کند باز هم آنها مخالفت کرده و جنگ تحمیلی را به راه انداختند. بهترین افراد را ترور کردند تا انقلاب ما به سرانجام نرسد اما به خواست خداوند این انقلاب پیروز شد.

غضنفرآبادی اظهار کرد: اگر اکنون نیز این طرح مطرح شده معتقدم تا حدودی دیر است و ما زودتر از اینها باید این کار را انجام می‌دادیم اما به هر حال تصویب این طرح فرصتی برای مجلس و نمایندگان است و چه فرصتی بهتر از اینکه اسناد و مدارک جاسوسی آمریکا و انگلیس توسط خود آنها افشا شده و خودشان اعتراف کردند.

علیرضا محجوب نماینده تهران نیز در موافقت با دو فوریت این طرح، گفت: آنچه اکنون افشا شده از نظر مردم ایران روشن است و همگان می‌دانیم که کودتای 28 مرداد با حمایت آمریکا صورت گرفت اما این آمریکایی‌ها بودند که زیر بار نمی‌رفتند. لذا در شرایط فعلی با افشای این اسناد، سند دروغگویی خود را امضا کردند.

جنایات آمریکا اظهر من الشمس است

محمدحسین میرمحمدی و احمد بخشایش اما از مخالفان این طرح دو فوریتی بودند. میرمحمدی نماینده گلپایگان گفت: در شرایط فعلی به نظر نمی‌رسد که دو فوریت آن ضرورتی داشته باشد و ما می‌توانیم این طرح را در قالب یک فوریت به تصویب رسانده و حقوق مردم را به این طریق پیگیری کنیم.

احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم با بیان اینکه نهاد امنیت ملی آمریکا هر 30 یا 40 سال دست به افشاگری می‌زند و این مساله تازه‌ای نیست و همه دنیا می‌دانند که آمریکا و هم‌پیمانان آن جنایتکار هستند، گفت: اگر بخواهیم دو فوریت این موضوع را پیگیری کنیم باید در نظر داشته باشیم که علاوه بر کودتای 28 مرداد، اتفاق طبس، جنگ تحمیلی و ... موضوعاتی هستند که آنها نیز قابلیت پیگیری را دارند اما چرا در شرایط فعلی وزارت خارجه خود را مجبور کنیم که پرونده درست کرده و پیگیری کند؟

بخشایش با تاکید بر اینکه جنایت آمریکا اظهر‌من الشمس است، گفت: مجلس باید اهرم در اختیار دولت قرار دهد تا دولت بتواند چانه‌زنی کند البته طی ماه‌های اخیر دولت آمریکا به اندازه کافی بهانه در اختیار دولتمان قرار داده که بتوانیم موضوعات این‌چنینی را پیگیری کنیم.

لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت نیز اظهار کرد: به نظر می‌رسد امروز کمیسیون امنیت ملی در جلسه خود به این موضوع رسیدگی کرده و فردا در جلسه علنی مجلس به بررسی آن بپردازیم.

منبع: خبرگزاري خبرآنلاین
توحيد بازدید : 109 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
در سال ۱۸۵۲ میلادی، مردم این منطقه این درخت را به عنوان قدیمی ترین درخت میوه موجود در آمریکا شناسایی کردند.

ایرنا: یکی از اولین درختان میوه کاشته شده در کشور آمریکا هنوز زنده است و ۳۸۳ سال سن دارد.
 
این درخت گلابی یکی از نخستین درختان میوه ای است که توسط جان اندیکوت، اولین فرماندار مستعمره نشین ماساچوست در سال ۱۶۳۰ میلادی در این منطقه کاشته شده است.
 
در سال ۱۷۶۳ میلادی، به این درخت که در آن زمان هم بسیار پیر و رو به زوال بوده اما کماکان میوه می داده است ، لقب درخت گلابی اندیکوت داده شد.
 
در سال ۱۸۵۲ میلادی، مردم این منطقه این درخت را به عنوان قدیمی ترین درخت میوه موجود در آمریکا شناسایی کردند.
 
اکنون در قرن بیست و یکم ، این درخت که تقریبا به اندازه کشور آمریکا سن دارد، هنوز به رشد و میوه دهی خود ادامه می دهد. این گیاه قوی چندین طوفان سخت و یک آتش سوزی را در سال ۱۹۶۰ پشت سر گذاشته است.
 
میوه این درخت از نوع متوسط ، غیرجذاب و درشت بافت است.
 
خزانه ملی ژرم پلاسم آمریکا (USDA) که نوعی بانک بذر است، با موفقیت دانه این گیاه را همانند سازی کرده است.

توحيد بازدید : 106 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
مرد خسته و عصباني در قطار نيوجرسي كه از پچ‌پچ‌هاي بي‌وقفه دو زن هم كوپه‌اي‌اش بدخواب و عاصي شده بود با شليك گلوله هر دو را مجروح كرد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ "تاري تورپين" 34 ساله راننده تاکسی است که پس از کار در حال برگشت به خانه با چند زن درگیر می شود و آن ها را می کشد.

او در چند شب پیش در حال بازکشت به خانه با مترو بود که در میانه راه چند زن جوان وارد مترو می شوند. خنده این خانم ها خواب "تورپین" را بر هم میزند.

بار اول چيزي نگفت اما با ادامه خنده‌ها و پرحرفي‌هاي اين دو زن، عاصي شد و در يك واكنش ناگهاني از جا پريد، اسلحه‌اش را از جيبش بيرون كشيد و دو تير به طرف زنان مزاحم شليك كرد. در اثر اين تيراندازي ناگهاني يكي از زن‌ها از ناحيه دست آسيب ديد و ديگري مچ پايش زخمي شد.



هنوز همه در شوك اين حادثه بودند كه تير سوم نيز شليك شد اما اين بار خود ضارب به زمين افتاد، چون اين مرد به طور كاملاً اتفاقي خود را هدف قرار داده بود. با رسيدن ماموران قطار مسافر خشمگين خلع سلاح شد و پس از رسيدن به نخستين ايستگاه مجروحان به درمانگاه منتقل شدند.

براساس آخرين گزارش‌ها حال هر سه نفر خوب است و خطر مرگ هيچ كدام از آن‌ها را تهديد نمي‌كند. تاري تورپين بعد از اين تيراندازي مورد بازجويي پليس قرار گرفت و پس از ترخيص از بيمارستان به زندان منتقل خواهد شد.
توحيد بازدید : 84 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
پلیس انگلیس هیچ وقت دو اتومبیلی را که در شب مرگ شاهزاده ولز و دوستش لودی فاید در صحنه تصادف حضور داشتند، پیدا نکرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛طبق مدارک افشا شده، سرنخ‌های روشنی موجود است که نشان می‌دهد پرنسس دایانا با توطئه خبیثانه نیروهای ویژه انگلیس به قتل رسیده است، اما این سرنخ‌ها هیچ وقت به درستی مورد تحقیق قرار نگرفتند.

روزنامه دیلی اکسپرس گزارش داد که پلیس انگلیس هیچ وقت دو اتومبیلی را که در شب مرگ شاهزاده ولز و دوستش لودی فاید در صحنه تصادف حضور داشتند، پیدا نکرد.

طبق این گزارش، گری هانتر، یک وکیل انگلیسی به ماموران پلیس از وجود دو اتومبیل مرموزی که به نظر می‌رسید از صحنه تصادف فرار می‌کنند خبر داد اما ‌آنها به هیچ وجه تعقیب نشدند.




هانتر معتقد است که یکی از این دو اتومبیل وظیفه حمایت و محافظت از دیگری را برعهده داشت که می‌بایست به اتومبیل مرسدس پرنسس دایانا برخورد می‌کرد.



علاوه بر این، دو شاهد فرانسوی حادثه در پاریس نیز مدعی شدند که یک موتور سیکلت نیز در صحنه حادثه حضور داشت که این ادعا هیچ وقت ثابت نشد.

منبع:ظهور 12
توحيد بازدید : 134 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
اسامي داوران قضاوت‌کننده در هفته هفتم ليگ برتر از سوي کميته داوران اعلام شد. به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته داوران اسامي داوران هفته هفتم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد: پنجشنبه - 7 شهريور ماه صنعتي استقلال خوزستان - استقلال تهران، ساعت 19، ورزشگاه تختي اهواز محمدرضا اکبريان – بابک داوري – سعيد علي نژاديان – محمد ملکي – ناظر: خداداد افشاريان جمعه - 8 شهريور ماه داماش گيلان - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه عضدي رشت جمشيد دانش مهر – محمدرضا اميني – بهروز برون – فرشيد افشار – ناظر: محمد پيروزرام صباي قم- فجرسپاسي شيراز، ساعت 19:30، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم پيروز سيف‌اله‌پور – حسن کامراني‌فر – محمد راهي – محمدرضا فغاني – ناظر: محمدرضا فلاح مس کرمان - ملوان بندرانزلي، ساعت 19:30، ورزشگاه امام علي(ع) کرمان حسن اکرمي – رضا سخندان – مهدي شفيعي – وحيد کاظمي – ناظر : ابوطالب طاهريان راه‌آهن تهران - گسترش فولاد تبريز، ساعت 19:30، ورزشگاه تختي تهران يداله جهانبازي – مجيد ويشگاهي – محمدرضا مديرروستا – جواد شرفي – ناظر: محمود رفيعي ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران، ساعت 19:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان رسول رهبرفام – محمدرضا کناري – محمد عطايي – علي صفايي – ناظر: نادر جعفري تراکتورسازي تبريز - سايپا البرز، ساعت 19:30، ورزشگاه يادگار امام تبريز موعود بنيادي فر – امير بهرام حسيني نقوي – فريد اميدوار – حميد حاج ملک – ناظر: فريدون اصفهانيان پرسپوليس تهران - فولاد خوزستان، ساعت 19، ورزشگاه آزادي تهران تورج حق‌وردي – محمدرضا ابوالفضلي – مصطفي فراهاني – سيدحسين زرگر- ناظر: مسعود عناي
توحيد بازدید : 105 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
مهدي پاشازاده صاحب امتياز و سرمربي جديد تيم شهرداري تبريز درصدد است براي حضور قدرتمند اين تيم در رقابت‌هاي ليگ دسته دو اسپانسر جذب کند اما تاکنون موفق نشده. استقلال تبريز در خطر! 90: مهدي پاشازاده صاحب امتياز و سرمربي جديد تيم شهرداري تبريز درصدد است براي حضور قدرتمند اين تيم در رقابت‌هاي ليگ دسته دو اسپانسر جذب کند اما تاکنون موفق نشده. در همين راستا، از اطرافيان پاشازاده شنيديم، مسئولان باشگاه تراکتورسازي قصد دارند امتياز شهرداري را خريداري کنند. در صورت قطعي شدن واگذاري امتياز اين تيم به تراکتورسازي، تيمي که قرار بود با نام استقلال بازي کند تغيير نام مي‌دهد تا با عنواني جديد در ليگ دو به ميدان برود. البته اگر پاشازاده بتواند اسپانسر جذب کند اين اتفاق نمي‌افتد. پيشنهاد 50 ميليوني براي شهادت عليه مس سونگون! 90: کميته استيناف مديرعامل مس سونگون را به اتهام تباني يک سال محروم کرد. علي‌اصغر حسن‌خاني در اين باره مي‌گويد: «تنها مدرک هيئت کارشناسي ستاد رسيدگي به تخلفات فيلم بازي استيل‌آذين و مس سونگون است. اين در حالي است که خود من به صدا و سيماي آذربايجان شرقي نامه نوشتم و از شبکه سهند خواستم که با هزينه باشگاه که حدود 10 ميليون تومان بود اين مسابقه پخش مستقيم شود، آيا به نظر شما من مي‌آيم عليه خودم مدرک‌سازي کنم و براي اين کار حتي هزينه هم انجام دهم.» وي ادامه مي‌دهد: مسئولان باشگاه البدر به يکي از بازيکنان ما که از تيم کنار گذاشته شده بود پيشنهاد 50 ميليون تومان دادند تا عليه تيم مس شهادت بدهد و بگويد که تباني صورت گرفته است. اين بازيکن هم اين کار را انجام داد و صورتجلسه آن در فدراسيون موجود است اما پس از آن 50 ميليون را به او ندادند و او بعداً اين مسئله را به من اطلاع داد. مديرعامل مس سونگون در پايان مي‌گويد: «در تاريخ 27تيرماه من در نامه‌اي به کميته استيناف همه اين موارد را بيان کردم اما تا به حال يک بار هم من را دعوت نکردند تا در مورد اين مسائل صحبت کنم يا حداقل به من تفهيم اتهام شود. من اکنون فقط به دنبال آبروي از دست رفته خودم هستم.» حاميان مالي ماشين‌سازي فرار كردند! 90: از قرار معلوم دو اسپانسر متقاضي براي حمايت از تيم ماشين‌سازي انصراف داده‌اند! گفته مي‌‌شد اين دو حامي مالي در پي تقاضاي هيات فوتبال تبريز براي حمايت از اين باشگاه ريشه‌دار و مردمي ابراز تمايل كرده بودند اما پس از مذاكرات اوليه و آگاهي از ميزان بدهي اين باشگاه، فرار را بر قرار ترجيح داده‌اند. با اين حساب بلاتكليفي باشگاه ماشين‌سازي همچنان تداوم خواهد داشت. کميته ارزشيابي، توجيهي براي تغييرات؟! 90: از قرار معلوم تشکيل کميته ارزشيابي در باشگاه تراکتور حساسيت برانگيز شده است. گفته مي‌‌شود کار اين کميته موجه کردن اخراج احتمالي مجيد جلالي است هرچند مديرعامل باشگاه نظر ديگري دارد. زيني‌زاده در اين باره مي‌گويد: اين کميته بازي‌ها، تمرينات و فعاليت‌هاي تيم را به صورت روزانه رصد مي‌کند و نقاط ضعف و قوت تيم را به صورت تفکيکي به اطلاع باشگاه مي‌رساند. در صورت نياز جلسه‌اي با کادرفني تشکيل مي‌دهيم تا مشکلات برطرف شود. البته زيني‌زاده در ادامه توضيحش به موضوع تغييرات هم اشاره مي‌کند و مي‌گويد: «ارزيابي دقيق کادرفني بعد از هفته هفتم ميسر خواهد شد تا تصميمات لازم براي تقويت يا تغييرات احتمالي گرفته شود.
توحيد بازدید : 118 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
مهدي کياني جزو بازيکناني است که از ابتداي فصل حتي يک دقيقه هم بيرون از ترکيب تراکتورسازي نبوده و از مهره‌هاي اصلي اين تيم محسوب مي‌شود. واشقاني 90: مهدي کياني جزو بازيکناني است که از ابتداي فصل حتي يک دقيقه هم بيرون از ترکيب تراکتورسازي نبوده و از مهره‌هاي اصلي اين تيم محسوب مي‌شود. اما اين هافبک در ديدار با فجرسپاسي بخاطر درگيري با سيامک کوهنورد 3 کارته شد و برابر سايپا غايب است. غيبت او در اين بازي حساس مشکل‌ساز خواهد شد چرا که پر کردن جاي کياني به همين راحتي هم نيست. به همين خاطر جلالي بايد تغييراتي در نفرات و ترکيب بدهد تا اين بار در خانه 3 امتياز را بگيرد. ديروز با کياني در خصوص اين اتفاقات همکلام شديم. 90: چرا با کوهنورد بازيکن فجر درگير شدي؟ اين بازيکن خيلي بد روي پاي من آمد و خيلي ناراحت شدم. اگر مصدوم مي‌شدم با ضربه‌اي که او به پايم زد بايد يک سال خانه‌نشين مي‌شدم. محکم بازي کردن و رفتن براي توپ تا رفتن به قصد زدن پاي بازيکن خيلي فرق دارد. 90: يعني از قصد اين خطا را کرد؟ نمي‌دانم اما فوتبال ارزش ندارد که اينقدر ناجوانمردانه خطا کنيم. خود من محکم بازي مي‌کنم و فوتبال درگيرانه‌اي دارم اما خدا شاهد است نمي‌خواهم کسي را مصدوم کنم. من هم از اين راه نان درمي‌آورم. واقعا عصباني شدم اما خدا را شکر به خير گذشت. 90: مصدوم نشدي؟ خدا را شکر نه. فقط وقتي زمين افتاده بودم با پا روي کتفم آمد که شديدا زخم شد. 90: بگذريم چرا باز هم گل نزديد؟ چه بگويم؟! خيلي بدشانس هستيم و توپ‌هايمان گل نمي‌‌شود. با اينکه بازي در شيراز بود اما فجر موقعيت‌ آنچناني نداشت. ما هم تک به تک شديم اما نتوانستيم گل بزنيم. 90: اين گل نزدن‌ها تا چه زماني ادامه دارد؟ ما فورواردهاي خوبي داريم و خوب هم موقعيت خلق مي‌کنيم اما فقط بدشانسي مي‌آوريم. توجيه نمي‌کنم اما در بازي‌ها بعدي جبران مي‌کنيم و با تمرينات بيشتر مشکل گلزني هم حل مي‌شود. 90: از دست دادن اين امتيازات به ضرر تراکتور هم شده. صددرصد همين‌طور است. اما هنوز بازي‌هاي زيادي مانده و در بازي با سايپا جبران مي‌کنيم. 90: اگر جبران نکنيد، هواداران شاکي مي‌شوند. حق دارند، مطمئن باشيد در اين بازي مي‌‌بريم و سايپا هم تيم بسته‌اي نيست و راحت‌تر مي‌توانيم کار کنيم. 90: بازيکنان تراکتور کم کاري کردند؟ کم‌کاري؟!‌ چه کسي اين حرف را زده؟ 90: دلفکار عضو هيات مديره اين ادعا را کرده؟ اگر کم‌کاري کرده بوديم که در اصفهان 6 امتياز را نمي‌گرفتيم؟ ما يک باخت داشتيم و زدن اين حرف‌ها درست نيست. در اين بازي‌ها هم بدکار نکرديم. اتفاقا بازيکنان تراکتور با غيرت هستند و وجود بازي کردن را دارند. جلوي سايپا مي‌بريم تا اين حرف‌ها تمام شود. اصلا معني کم‌کاري را متوجه نمي‌شوم. 90: ظاهرا بازي با سايپا هم آخرين مهلت براي جلالي است؟ آخرين مهلت؟! هنوز خيلي زود است در خصوص آقاي جلالي نظر دهيم. ما بد هم نتيجه نگرفتيم و عملکرد بدي نداشتيم. بايد به آقا مجيد فرصت بدهند و روحيه تيم را بالا ببرند نه اينکه استرس وارد کنند. 90: درست است که در اصفهان پورغلامي ترکيب را چيده؟ اين چه حرفي است؟! واقعا چقدر حرف و حديث براي تراکتور درآورده‌اند! آقاي جلالي همراه دستيارانش با هم مشورت کردند. بنده خدا آقا مجيد خيلي زحمت مي‌کشد و ديگر بايد چه کار کند؟ به او فرصت بدهند تازه اول راه هستيم. 90: قرار شده براي مهاجمان تمرينات اختصاصي در نظر گرفته شود؟ آقاي جلالي که هميشه آخر تمرين با مهاجمان کار مي‌کند. در بازي‌هاي بعدي بايد بيشتر دقت کنيم. وقتي ببريم تمام اين حرف‌ها تمام مي‌شود. 90: شايعه بازگشت توني را شنيده‌اي؟ توني کجا مي‌خواهد برگردد؟ 90: تراکتورسازي؟ مگر تراکتورسازي سرمربي ندارد؟ خيلي زود است اين حرف‌ها را بزنند. جلالي تمام تلاشش را کرده. اگر توني را مي‌خواستند در همان 2 بازي آخر فصل گذشته او را نگه مي‌داشتند. اين حرف‌ها اصلا خوب نيست.
توحيد بازدید : 104 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
ه گزارش ایران خبر،در این عکس جواد نکونام را در پشت صحنه فیلم شاهگوش در کنار محسن تنابنده می بینید. تنابنده در این فیلم نقش فردی را بازی می کند که به شدت به یک خواننده لس آنجلسی علاقه مند و شبیه است و دوست دارد ادای او را در بیاورد.


توحيد بازدید : 170 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
با اجراي اين نرم افزار مي توانيد صداي خواننده را جدا کرده و با موسيقي خالي بخوانيد و تمرين خوانندگي کنيد در آخر و صدايتان را با صداي خواننده محبوب خودتان مقايسه کنيد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات؛اين روز ها ‌آن قدر ترافيک کنسرت ها و آلبوم هاي جديد خوانندگان زياد است که نه مي دانيم کدام يک را برويم و نه آنکه کدام آلبوم را بخريم!

اما به راستي خواننده ي مورد علاقه ي شما کدام است!؟

رضا يزداني؟

سيروان خسروي؟

محمد اصفهاني؟



محسن چاووشي؟



شهرام شکوهي؟


گروه هفت؟

محمد عليزاده؟


بابک جهانبخش؟

احسان خواجه اميري؟

بهنام صفوي؟

محسن يگانه؟



فرزاد فرزين؟


رحيم شهرياري؟



مازيار فلاحي؟


و...

کدام آهنگ خواننده ي خود را بيشتر مي پسنديد!؟ مطمنيم تا به حال چندين بار خواسته ايد آن را براي زنگ موبايل و يا فتوکليپ هايي که زده ايد استفاده کنيد اما حال به هر دليلي نشده است!

اگز انقدر هوادار خواننده ي مورد علاقه ي خود هستيد که حتي موزيک هاي بدون کلام آن ها را هم آرشيو مي کنيد و چندين و چند بار به آن گوش مي دهيد! با يک نرم افزار مي توانيد باکلام ها را به راحتي بي کلام کنيد! شايد هم بخواهيد براي همزاد پنداري بيشتر خودتان به جاي خواننده ي مورد علاقتان بخوانيد و خودتان را محک بزنيد.

شما هم با اين نرم افزار بخوانيد + دانلود رايگان نرم افزار

معرفي نرم افزار:

نرم افزار YoGen Vocal Remover یک نرم افزار بسیار خوب به منظور برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ است. در این نرم افزار شما برای حذف صدای خواننده نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا نرم افزار به صورت خودکار و با دقت بسیار بالا اقدام به برسی قسمت های مختلف آهنگ می نماید و پس از آن با کیفیتی بسیار مناسب صدای خواننده را از روی آهنگ جدا نموده و موزیک بی کلام ساخته شده را در یک فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره می کند.

همچنین میزان کیفیت آهنگ تبدیل شده رابطه مستقیم با چگونگی ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. علاوه بر این برای حذف صدای خواننده حتمآ می بایست صدا به صورت استریو ضبط شده باشد که در غیر اینصورت نرم افزار قادر به تشخیص صدای نخواهد بود و موزیک ساخته شده از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:

- حذف آسان صدای خوانند از آهنگ.

- داشتن کیفیت مناسب آهنگ تبدیل شده.

- پشتیبانی از فرمت های WMA, WAV, MP3.

- داشتن تنظیمات خودکار برای حذف صدا.

- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.

- سازگار با ویندوز های مختلف.

- داشتن حجم مناسب.

- کاربرد آسان.

دانلود و نصب نرم افزار:

حجم نرم افزار:1.7 مگابايت

براي دانلود  کليک کنيد

                   


براي اطلاع از آخرين اخبار خواننده هاي محبوب خود اينجا را کليک کنيد

گزارش از : آرمين قاسم زاده
توحيد بازدید : 77 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
اکثر انسانها صبح که از خواب بر میخیزند، بدن خود را کش میدهند تا به اصطلاح خواب از سرشان بپرد. اما این زن 40 ساله به دلیل بیماری عجیب و نادری که دارد روزش را با حمام روغن 3 ساعته آغاز میکند.
به گزارش ایران خبر،خانم " نیکلا واتهیل"از بیماری رنج میبردکه باعث میشود رگهای خونی و پوست او سفت شده و حرکت کردن را برای او مشکل میکند

او میگوید وقتی از خواب بیدار میشود تمام بدنش سفت شده و پوستش حالتی شبیه چرم پیدا میکند و حتما باید ساعتها در وان روغن بنشیند و بعد از آن نیز تمام بدنش را با مرطوب کننده های قوی مرطوب کند. در غیر این صورت به قدری پوستش سفت میشود که حتی نمیتواند دستانش را حرکت دهد. بیماری او در اثر سرمای هوا تشدید شده و عملا حرکات او را تحت تاثیر قرار میدهد.



وی اضافه میکند بعد از سالها تحمل بیماری و درد و احساس خستگی از سال 1997 به این بیماری عجیب دچار شده است.

وی برای اینکه از نفوذ هوا به بدنش جلوگیری کند از دستکش و لباسهای نسبتا پوشیده استفاده میکند و میگوید آرزو دارد دوباره مثل زمان سلامتش بتواند خوابی راحت و زندگی عادی داشته باشد.

او معتقد است آگاهی مردم نسبت به این بیماری نادر بسیار کم است و بهتر است مقامات مسئول مقالات و اطلاعات جامعی در مورد علائم و روشهای پیشگیری این بیماری در دسترس عموم قرار دهن
توحيد بازدید : 116 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران ؛"آماندا ميشل سايفريد" متولد 3 دسامبر 1985 (1364 شمسي) در شهر "آلن تاون" ايالت "پنسيلوانيا" است. 





او با سريال شروع كرده و حالا يكي از ستاره‌هاي سينماي هاليوود است. 

شباهت اين هنرپيشه با يكي از هنرپيشه‌هاي زن ايراني واقعا خيره‌كننده و تعجب‌برانگيز است. 



"آماندا سايفريد" شباهت ظاهري بسياري به "ليلا اوتادي" دارد. 






جالب اينجاست كه بدانيد "سايفريد" سه سال بعد از "ليلا اوتادي" وارد عرصه‌ي بازيگري شده و اگر اين قضيه برعكس بود احتمالا خيلي‌ها شايعه مي‌كردند كه "اوتادي" به دليل شباهتش به اين هنرپيشه هاليوودي وارد سينما شده و به شهرت رسيده است. 

اين شباهت‌ها نشان مي‌دهد كه ما در كشورمان از نظر استعداد انساني چيزي كم نداريم و اگر كيفيت فيلم‌هاي ايراني بالا برود بازيگران داخلي مي‌توانند حتي بيشتر از هاليوودي‌ها به چشم بي
توحيد بازدید : 88 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي در کد هواداري‌اش روز ترويج فرهنگ پهلواني را تبريک گفت.

علي کريمي در کد هواداري خود نوشت:

«سلام به مردم خوب ايران

پهلواني به زور بازو، سينه ستبر و اندام ورزيده نيست. پهلواني به روح بلند است و قلب پاک. پهلواني به زمين زدن حريفان ريز و درشت نيست، من به آنان که زمين خورده را از زمين بلند مي‌کنند مي‌گويم پهلوان.

روز ترويج فرهنگ پهلواني با آنان که مرام پهلواني دارند و در راه کمک به همنوع خود گام برمي‌دارند، مبارک.

خاک پاي پهلوانان ايران، علي کريمي»
 

توحيد بازدید : 139 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
در شرايطي که استقلال و پرسپوليس به عنوان تيم‌هاي پرطرفدار فوتبال ايران جا افتاده‌اند و چند سالي است که سپاهان به عنوان قطب سوم فوتبال ايران شکل گرفته، تراکتورسازي تبريز با طي کردن روند صعودي به آهستگي به جمع تيم‌هايي پيوسته است. تيمي که هوادارانش بسيار پرشور و در عين حال کم‌حوصله هستند و به محض اين که تيم‌شان در هر بازي نمي‌برد‌ و نمي‌بازد، علم اعتراض بلند مي‌کنند و خواستار تغييرات کادرفني و مديريتي مي‌شوند.

مجيد جلالي با دانستن چنين شرايطي جايگزين توني اوليورا در تراکتورسازي شد که فصل قبل سرخ‌پوشان تبريز را به نايب قهرماني ليگ رسانده بود. تراکتورسازي پس از گذشت شش هفته‌ از شروع ليگ برتر با دو پيروزي، سه تساوي و يک شکست با 9 امتياز در مکان ششم جدول قرار دارد.

ايسنا درباره وضعيت اين تيم، هوادارانش، کيفيت ليگ برتر و تيم ملي فوتبال با سرمربي تراکتورسازي گفت‌وگويي داشت که در زير مي‌آيد.

ابتدا از تيم تراکتورسازي بگوييد و اين که پس از گذشت شش هفته‌ از ليگ برتر چه وضعيتي داريد؟

شاخصه‌هاي آن چيزي که به ما به عنوان کادرفني مربوط است و بايد انجام مي‌داديم، رو به پيشرفت بوده و پيشرفتش نيز کاملا مشهود است. وقتي کارمان را در ليگ شروع کرديم، در بخش دفاع مشکلاتي داشتيم که در اولين قدم سعي کرديم آن را برطرف کنيم. سپس به مبحث مالکيت توپ رسيديم. اين مشکل هم در ديدار با فجرسپاسي خيلي ترميم شد و حالا مقداري در تمام کردن و گلزني مشکل داريم.

پس از گذشت شش هفته‌ اول ليگ سعي کرديد قدم به قدم مشکلات را برطرف کنيد؟

تيم همين است. بايد مشکلات را قدم‌به‌قدم حل کنيم. به مرور در حال بهتر شدن هستيم. مثلا در شيراز خيلي به توپ و ميدان مسلط بوديم ولي همچنان موقعيت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهيم.

آيا در شش هفته‌ سپري شده از ليگ برتر به هدفگذاري پيش از فصل خود در حوزه نتيجه‌گيري رسيده‌ايد؟

هدف ما اين بود که اکنون 12 امتياز داشته باشيم در حالي که فقط 9 امتياز داريم. از هدف خود سه امتياز عقب هستيم ولي در دو بازي گذشته که به تساوي رسيديم واقعا در حد يک تيم پيروز کيفيت بالايي داشتيم. اين را هم نبايد فراموش کنيم که از شش بازي انجام شده فقط دو بازي در تبريز بود و اين مساله در دور برگشت مي‌تواند نکته مثبتي براي ما باشد.

تراکتورسازي 9 امتياز دارد و ششم است. در حالي که سپاهان و پرسپوليس هم فقط يک امتياز بيشتر دارند. با اين حال مدام از تيم شما انتقاد مي‌شود و از اولتيماتوم سخن به ميان مي‌آيد؟

اصلا دوست ندارم افکارم را به اين چيزها معطوف کنم. مي‌خواهم تيمم را بسازم و آن را در کورس قهرماني قرار دهم. بنابراين بايد تمام افکارم را روي اين مساله متمرکز کنم. من و همکارانم در روز بيش از 14 ساعت کار مي‌کنيم و مطمئن هستم در مسيري که پيش مي‌رويم به اهدافمان مي‌رسيم.

به نظر شما چرا هواداران تراکتورسازي اين قدر کم‌حوصله هستند؟ آنها سال قبل با آن که تيم‌شان نايب قهرمان ليگ برتر شد، خواهان برکناري توني بودند و امسال هم اين خواسته را درباره شما دارند.

مسئوليت من به عنوان سرمربي اين نيست که مساله را آسيب‌شناسي کنم. بايد تيمم را آسيب‌شناسي کنم که بدانم مشکلش چيست و به رفع آن بپردازم. مسئوليت من اين است که تيمم را بسازم و حتي اين حرف‌ها را نخوانم. اين مساله فقط به من مربوط نيست که همه مجموعه مربيان بايد مسئوليت خود را بدانند. بايد تا جايي که از دستمان برمي‌آيد به تيم خدمت کنيم و آن را به پيشرفت برسانيم. مسلما در برخي افراد اين ديدگاه‌ هست که اگر نتيجه‌ مطلوب است، همه چيز خوب است و اگر نتيجه‌ مطلوب نيست، همه چيز بد است. ما بايد کار خودمان را بکنيم.

ديدگاه خوبي نسبت به مساله حواشي داريد. چقدر سعي کرده‌ايد که اين ديدگاه را به بازيکنان‌تان هم انتقال دهيد؟

تقريبا هر هفته‌ دو تا سه جلسه با بازيکنان دارم. با آنها صحبت مي‌کنم. به آنها هم مي‌گويم که بايد روي مشکلات فني تيم تمرکز کنند. تلاش مي‌کنم که ذهن آنها را به اين مسائل معطوف کنم که زماني که در تمرين نيستند هم روي آنها تمرکز کنند.

شش هفته‌ از ليگ برتر سپري شده است. اگر بخواهيد از اين شش هفته‌ ارزيابي داشته باشيد به چه نقاط ضعف و قوتي اشاره مي‌کنيد؟

در اين مدت به موضوعات بسيار کليدي رسيده‌ايم که برخي خوب هستند و برخي نيستند. اين مسائل بايد در جايي مطرح شوند که بشود برايشان راهکاري پيدا کرد. اين که صرفا در جايي مطرح شود که فقط خبرسازي و حاشيه‌سازي کند، مناسب نيست. به نظرم اين مسئوليت سازمان ليگ و فدراسيون است که جلسه‌اي را ترتيب دهند که همه مربيان در آن حداقل 15 تا 20 دقيقه‌ صحبت کنند و ديدگاه‌شان را نسبت به ليگ بيان کنند. اين جلسه مي‌تواند در تعطيلات نيم‌فصل برگزار شود. اين که هر کدام از مربيان در رسانه‌ها ضعف‌ها و خوبي‌هاي ليگ را بگويند، فقط باعث خبرسازي و جنجال‌آفريني مي‌شود و کمکي به پيشرفت فوتبال نمي‌کند.

در سال منتهي به جام‌جهاني هستيم. آيا اين مساله توانسته روي کيفيت ليگ برتر و انگيزه بازيکنان موثر باشد؟

اگر کيفيت مي‌خواهد بالا برود، به اين معادلات بستگي ندارد. اين طور نيست که چون به جام‌جهاني صعود ‌کرده‌ايم، انگيزه بازيکنان و در نتيجه‌ کيفيت ليگ بالا برود! کيفيت سازوکار خودش را مي‌خواهد و بايد تخصصي‌تر دنبال شود. کيفيت سرمايه‌گذاري، طراحي، نظارت و ارزشيابي مي‌خواهد که بايد برايش فراهم کنيم. کيفيت ربطي به انگيزه ندارد. شاخص‌هايي دارد که بايد در ديدگاه مسئولان، مديران، مربيان و حتي مردم شکل بگيرد. وقتي که در ليگ برتر از اوت‌دستي به عنوان يک عنصر تهاجمي استفاده مي‌شود، يعني در کيفيت دچار بحران هستيم. بنابراين اگر مي‌خواهيم کيفيت فوتبال بالا برود، راهش اين نيست که به صعود به جام‌جهاني اکتفا کنيم، مگر در سال 2006 که به جام‌جهاني رفتيم، کيفيت ليگ ما بالا رفت؟

تيم ملي براي حضور موفق در جام‌جهاني کمتر از يک سال وقت دارد. در اين مدت همه کشورهاي حاضر در جام‌جهاني برنامه‌هاي ويژه‌اي براي تدارکات خود دارند؛ در حالي که اردوي تيم ملي فوتبال ايران براي دومين بار به علت بي‌پولي لغو شد! نظر شما در‌اين‌باره چيست؟

اطلاعاتي درباره بي‌پولي يا پرپولي ندارم ولي مي‌دانم که تيم ملي بايد در مقاطع مختلف در يک سال آينده برنامه داشته باشد. همچنين در اين مدت بايد بازيکنان بيشتري در چرخه تيم ملي ديده شوند. اگر گستردگي فوتبال ملي را بيشتر کنيم، مي‌توانيم در بازيکنان شاغل در ليگ اميدواري ايجاد کنيم که به تيم ملي دعوت شوند. اين مساله کمک مي‌کند که هم تيم ملي بهتر شود و هم کيفيت ليگ بالاتر برود.

در ليگ برتر بازيکن يا بازيکناني را ديده‌ايد که در حد و اندازه تيم ملي باشند و کادرفني تيم ملي بتواند آنها را دعوت کند؟

نظر من مهم نيست. هر کسي ديدگاه خودش را دارد. مسئولان تيم ملي بايد به اين ديدگاه برسند که ليگ برتر را بيشتر ببينند و بازيکنان را اميدوار کنند. مخصوصا بازيکن‌ها اين اميد را پيدا کنند که شانس دعوت به تيم ملي را دارند. مثلا در خط دفاعي ما مدافعاني هستند که قطعا شايستگي ملي‌پوش شدن را دارند، چون بسيار باطراوت و خوب کار مي‌کنند. اگر اين‌گونه بازيکنان ديده شوند، انگيزه بيشتري پيدا و در ليگ هم بهتر بازي مي‌کنند.
 

توحيد بازدید : 214 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
: سري بازي هاي تکاملي فوتبال حرفه اي همه ساله از سوي يکي از غول هاي بزرگ توليد کننده بازي هاي رايانه اي، توليد مي شود و طرفداران بسياري در سرتاسر دنيا دارد
اين شرکت قصد دارد در جديد ترين نسخه از اين سري بازي ها، ليگ قهرمانان آسيا را نيز به طور رسمي در بازي هاي خود قرار دهد.
پس از آنکه بازي هاي PES با انتشار نسخه هاي 2010، 2011، 2012 و 2013 توانست با شبيه سازي فوق العاده فوتبال واقعي و ارائه بازي هايي با کيفيت بالا طرفداران بسياري را مجذوب خود کند.
البته رقيب قديمي اين بازي FIFA نيز قصد دارد ليگ برتر ايران را در اين سري از بازي هاي خود منتشر کند. البته خبر رسمي در اينباره از سوي شرکت EA SPORTS منتشر نشده است اما پس از افزوده شدن ليگ عربستان در فيفا 13، احتمال حضور ليگ ايران را بيشتر مي کند.
در ليگ قهرمانان آسيا تمام تيم هايي که از مرحله گروهي سال قبل در اين رقابت ها شرکت کردند حضور دارند. بنابرين تيم محبوب تراکتورسازي به همراه ساير تيم هاي اروپايي در اين بازي حضور خواهند داشت.
همچنين ثبت تيم تراکتورسازي به عنوان پرطرفدار ترين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و حضور چشم گير هواداران مي تواند يکي از نکات مهمي باشد که در اين بازي تعريف خواهد شد. همچنين نمايندگاني از اين شرکت در رقابت هاي آسيايي تيم تراکتورسازي حضور داشتند و وقايع اين بازي و ابعاد استاديوم يادگار امام (ره) تبريز را بررسي کردند.
شبيه سازي استاديوم هفتاد هزار نفري يادگار امام تبريز به عنوان دومين استاديوم بزرگ ايران مي تواند در کنار استاديوم هايي همچون نيو کمپ و اولدترافورد از نکات جذاب اين بازي باشد.
اين بازي در تاريخ دوم مهر ماه نود و دو به طور رسمي در قاره آمريکا عرضه خواهد شد.
 
توحيد بازدید : 96 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
باشگاه العربي کويت از پيشنهاد تراکتور سازي براي جذب هافبک جوان خود خبر داد اما اعلام کرد که با اين پيشنهاد مخالفت کرده است.

به نوشته سايت کوره عربي، باشگاه العربي کويت از علاقه باشگاه تراکتور سازي براي جذب عبد العزيز السليمي هافبک جوان اين تيم خبر داد.

سايت رسمي باشگاه العربي کويت نوشت: تراکتورسازي براي جذب السليمي رسما به باشگاه پيشنهاد داد اما ما قصد نداريم که السليمي را به اين باشگاه ايراني بدهيم چرا که به او نياز داريم.

السليمي 21 ساله از استعدادهاي فوتبال کويت است. او سه فصلي است که العربي بازي مي کند و عضو تيم ملي اميد کويت است. او هافبکي بازيساز با تکنيک بالا است و شوت‌هاي سنگيني را روانه دروازه حريفان مي کند.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 3,307
  • بازدید سال : 14,148
  • بازدید کلی : 425,970