loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 165 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
اگر چه محمد ابراهيمي پس از مصدوميت نگران‌کننده از ناحيه سر، به تمرينات بازگشته است اما کادرفني هنوز درباره استفاده از او در ترکيب ثابت تصميم قطعي نگرفته است.

دقيقي فيکس نيست
90: با وجود آمادگي سعيد دقيقي براي حضور در فهرست 18 نفر تراکتور اما او در ترکيب ثابت تيم قرار ندارد. مجيد جلالي نمي‌خواهد با تصميمي ريسکي از مهاجم خود که به تازگي از بند آسيب‌ديدگي رها شده به صورت ثابت استفاده کند. البته به نظر مي‌رسد دقيقي گزينه کادرفني براي لحظات مبادا باشد اگر کار مقابل سايپا گره بخورد از اين بازيکن که سابقه حضور در جمع نارنجي‌پوشان را دارد استفاده شود.

ترديد براي F14
90: اگر چه محمد ابراهيمي پس از مصدوميت نگران‌کننده از ناحيه سر، به تمرينات بازگشته است اما کادرفني هنوز درباره استفاده از او در ترکيب ثابت تصميم قطعي نگرفته است. پزشکان توصيه کرده‌اند ابراهيمي تا حد امکان از برخورد توپ با سرش جلوگيري کند و اين موضوع دغدغه‌اي جديد براي جلالي شده است. قرار است امروز در مورد حضور F14 در ترکيب ثابت تصميم‌گيري شود. البته ابراهيمي خودش اصرار دارد که مي‌تواند تيم را همراهي کند.

غيبت ابراهيم‌زاده؛ عروسي يا قهر؟!
90: غيبت مسعود ابراهيم‌زاده در تمرين سه‌شنبه با حرف و حديث همراه شده است. ابراهيم‌زاده که در چند بازي اخير در ترکيب ثابت تيم جلالي قرار داشت با انتقاد و اعتراض شديد پرشورها روبه‌رو بوده است. هواداران تراکتور مي‌گويند اين بازيکن در حد ترکيب ثابت نيست و جلالي نبايد از او به عنوان يکي از يازده سرخپوش استفاده کند. از قرار معلوم اين انتقاد باعث ناراحتي شديد اين بازيکن شده است. هر چند مربيان تراکتور مي‌گويند ابراهيم‌زاده به دليل شرکت در مراسم عروسي برادرش در تمرين غيبت داشته است!

 نصرتي: کم کاري اتهام زشتي به ما بود!
90: محمد نصرتي درباره شايعه كم كاري بازيکنان تراکتورسازي مي‌گويد: اين حرفها ديگر از كجا در مي‌آيد؟! نبايد چنين حرفهايي به زبان آورده شود! هيچ بازيكني در تراكتور كم كاري نمي كند، تك تك نفرات با جان و دل تلاش مي كنند،واقعا اين حرفها زشت است كه مي زنند!من از اين حرف خيلي ناراحت شدم.
وي ادامه مي‌دهد: «تمرينات ما با برنامه ريزي و اصولي دنبال مي شود و انگيزه خوب ميان بازيكنان حاكم است و اگر از ديدمثبت نگاه كنيم ما از لحاظ فني كيفيت خوبي داريم و تيم هم روان بازي مي كند، ما موقعيت بدست مي آوريم ولي توپهايمان گل نمي شود! ولي اين هم حل خواهد شد و همين جوري نخواهد ماند و به گل هم خواهيم رسيد،گل نرفتن توپها باعث نمي شود كه بگوييم تيم ضعيف است.»
نصرتي در پايان مي‌گويد: «اميدوارم تماشاگران هم مثل روزهاي قبل ما را در بازي جمعه پشتيباني كنند تا اولين برد خانگي را با تلاش بچه ها تقديمشان كنيم. مطمئن باشيد از كورس عقب نخواهيم ماند.»

 خبر خوش براي جلالي
90: خبر خوش براي مجيد جلالي در آستانه بازي حساس مقابل سايپا بازگشت همه مصدومان است. با تلاش کادرپزشکي تراکتور، محسن ربيع‌خواه، سعيد دقيقي، محسن دلير، مهدي کريميان و ميثم بائو با رهايي از آسيب‌ديدگي مي‌‌توانند در ترکيب تيم قرار گيرند. هر چند جلالي نسبت به آمادگي کامل همه اين نفرات مطمئن نيست اما همين بازگشت دايره انتخاب او براي بازي فردا را وسيع‌تر کرده است. تنها مشکل جلالي غيبت مهدي کياني به دليل محروميت است.

تمرين تراکتور در يادگار
90: تراکتوري‌ها در آستانه بازي با سايپا در زمين يادگار امام تمرين کردند. در حالي که تمرينات سرخپوشان از ابتداي ليگ در کمپ باشگاه برگزار مي‌شد مجيد جلالي تصميم گرفت آخرين تمرين جدي تيم قبل از رويارويي با سايپا در ورزشگاه يادگار امام برگزار شود. از قرار معلوم او مي‌خواست همه برنامه‌ها در زمين چمن اين ورزشگاه مرور ‌شود تا سرانجام طلسم پيروز شدن تيم در تبريز باطل شود. بايد ديد اين ترفند جواب مي‌دهد يا ...

تخفيف در جريمه بائو و حسيني
90: ميثم بائو و محسن حسيني 2 بازيکن بي‌انضباط تراکتورسازي از سوي کميته انضباطي باشگاه جريمه سنگيني شدند. به همين خاطر، اين 2 بازيکن طي نامه‌اي اعتراضشان را اعلام کردند و قرار شد در کميته استيناف تراکتورسازي اعتراض آنها مورد بررسي قرار بگيرد. به نظر مي‌رسد، اين جريمه کاهش مي‌يابد تا بائو و حسيني هم راضي شوند. البته جلسه کميته استيناف بيشتر يک بازي رسانه‌اي است و مسئولان باشگاه پيش‌تر قصد داشتند تخفيف بدهند.


تورس تراکتوري نمي‌شود
90: در خبرها آمده بود، تورس بازيکن آذربايجاني در آستانه پيوستن به تراکتورسازي است. ظاهرا جلالي روي اين بازيکن حساب باز کرده بود تا نقاط ضعف در خط هافبک را برطرف کند. به نظر مي‌رسد آقامجيد از عملکرد خط هافبک ناراضي است و مصدوميت هم دليل بر اين نارضايتي شده. اما اميدواري جلالي زياد طول نکشيد چرا که مبلغ پيشنهادي اين بازيکن بالا بود و مسئولان از خير جذب او گذشتند. با اين اوصاف، جلالي بايد براي ترميم خط هافبک فکري بکند تا در هفته‌هاي آينده تيمش متحمل ضرر نشود.

جلسه ويژه براي مصون ماندن مديريت
90: از تبريز خبر مي‌‌رسد که نزديکان باشگاه تراکتورسازي با هواداريارها يا همان ليدرها جلسه‌اي ويژه برگزار کردند. در اين نشست درخصوص جلوگيري از شعارهاي احتمالي هواداران به مديريت در بازي با سايپا صحبت شد. با توجه به نتايجي که تراکتورسازي در بازي‌هاي خانگي کسب کرده احتمال توقف احتمالي اين تيم برابر سايپا مي‌رود. مسلما در صورتي که اين اتفاق بيفتد هواداران تحمل نمي‌کنند و شعارهايشان را سرمي‌دهند که مديريت هم از اعتراض‌هاي آنها بي‌نصيب نمي‌ماند. براي اينکه چنين جوي در ورزشگاه يادگار امام(ره) راه نيافتد اين جلسه برگزار شد تا راهکاري بينديشند. نکته جالب اينکه در اين نشست اضطراري و مهم صحبتي درخصوص شعار عليه جلالي به ميان نيامد و دستور خاصي داده نشده است.

اعتراف مسئولان تراکتور به بي‌پولي
90: در روزهاي گذشته خبرهاي زيادي درخصوص پرداخت نشدن پول بازيکنان و حتي اعتصاب تراکتوري‌ها به گوش رسيد.
بازيکنان از بي‌پولي گلايه داشتند و اين در حالي بود که مسئولان باشگاه هرگونه مشکل مالي را تکذيب مي‌کردند. بالاخره بعد از چند روز مسئولان رده بالاي تراکتور به بي‌پولي اعتراف کردند و بهانه‌شان پرداخت نشدن بدهي‌هاي سال گذشته مطرح شد. ظاهرا آنها به همين خاطر به مشکل خوردند و بحران مالي به خاطر طلب‌هاي معوقه باشگاه تراکتورسازي است. حالا بايد ديد جعفري مديرعامل سابق اين باشگاه چه واکنشي نشان مي‌دهد و براي اين ادعاي مديران کنوني چه جوابي دارد.

دلخوري جلالي از يک مربي مطرح!
90: زمزمه هاي درگوشي در تبريز در همين شرايط پرابهام حاکي از آن است که يک مربي مطرح با هدف هاي مشخص در پي تضعيف تيم تراکتورسازي و شخص مجيد جلالي است.
گويا مجيد جلالي نيز که از اصل ماجرا باخبر شده ، از طريق يکي از دوستان مشترک به اين مربي شناخته شده پيغام داده تا دست از توطئه و نقشه کشي بردارد و اجازه بدهد تراکتورسازي راه خود را برود.
شنيديم مربي متهم تمام اين اخبار را تکذيب کرده و به همان رفيق مشترک گفته هيچ نقشي در ماجراهاي به وجود آمده در تبريز ندارد اما ... به هر حال تا نباشد چيزکي، مردم نگويند چيزها!
پيچيدگي هاي اتفاقات حاشيه اي در فوتبال ايران از جمله مجهولاتي است که تا به حال هيچ فرد يا نهادي هنوز نتوانسته پرده از جزئيات آن بردارد.

تراکتور هم در کورس انتشار کتاب قرار مي‌گيرد!
90: تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، استقلال تهران و فولاد خوزستان که براي قهرماني ليگ برتر فوتبال تلاش مي‌کنند، در زمينه انتشار کتاب هم وارد رقابت با يکديگر شده‌اند. باشگاه تراکتورسازي در نظر دارد براي جا نماندن از ديگر تيم‌ها در اين زمينه، زندگينامه برخي بازيکنان اين تيم را منتشر کند.
مديرروابط عمومي باشگاه تراکتورسازي در اين باره مي‌گويد:«ما هم مانند برخي تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر با مشکلات مالي فراواني دست به گريبانيم و اين مساله سبب شده است نتوانيم فعاليت‌هاي فرهنگي باشگاه را به نحوي که در شأن نام تراکتورسازي و مردم خونگرم آذربايجان باشد، انجام دهيم.»
وي ادامه مي‌دهد: «بازيکنان بسيار بزرگي در تراکتورسازي تبريز بازي کرده‌اند که انتشار زندگينامه تعدادي از آن‌ها يکي از برنامه‌هاي ما براي آينده است اما اکنون اعتباري براي انجام اين کار نداريم. ضمن اين‌که در صورت لزوم و با تامين بودجه، کتابخانه باشگاه را هم راه‌اندازي خواهيم کرد.»
درباره کتاب‌هايي که با موضوع تيم تراکتورسازي منتشر شده‌اند، گفتني است کتاب «عشق سرخ/ قيرميز سئوگي» نوشته مرتضي مجدفر که مجموعه داستاني دو زبانه درباره هواداران تراکتور است که امسال منتشر شده است. اين کتاب با هماهنگي مديريت سابق باشگاه منتشر شد و انتظار مي‌رود با مديريت جديد هم چنين اقداماتي انجام شود.!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,210
  • بازدید ماه : 1,210
  • بازدید سال : 19,337
  • بازدید کلی : 431,159