loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 141 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
90: بازي تراکتور – مس 45 دقيقه زودتر از زمان اعلام شده از سوي سازمان ليگ آغاز شد

اعتراض پرشورها به تغيير زمان بازي
90: بازي تراکتور – مس 45 دقيقه زودتر از زمان اعلام شده از سوي سازمان ليگ آغاز شد. موضوعي که سبب شد تعداد زيادي از هواداران تراکتور حدود يک نيمه از بازي را از دست بدهند. اين موضوع همچنان سوژه محافل فوتبال تبريز است. حال خبر مي‌رسد که باشگاه تراکتور به درخواست مسئولان مس، بازي را زودتر آغاز کرده‌اند. موضوعي که سبب ناراحتي شديد پرشورها شده است. هواداران تراکتور مي‌گويند باشگاه تراکتور اول بايد به فکر آنها باشد و سپس به خواسته ميهمان و رقيب عمل کند، مسئولان هنوز واکنشي به اين موضوع نشان نداده‌اند!

ضدفوتبال مس اول شد، تاکتيک جلالي دوم!
90: در نظرسنجي برنامه موج فوتبال، بازي بسته و دفاعي مس بيشترين راي را در توقف خانگي تراکتور آورد. در اين نظرسنجي که بيش از 15 هزار نفر در آن شرکت کرده بودند بعد از عملکرد خاص تيم ياوري، هواداران تراکتور، تاکتيک تيمي جلالي را عامل اين نتيجه ضعيف اعلام کردند. تعويض‌هاي اشتباه و مصدوميت برخي بازيکنان تراکتور هم در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند تا طرفداران تيم تبريزي به نوعي اعتراض خود را به تصميمات جلالي هم نشان داده باشند!

توني در تبليغ تلويزيوني!
90: توني اوليويرا سرمربي سابق تراکتور در تبليغات تلويزيوني بازي کرد!
او پس از جدايي از تيم تراکتورسازي اغلب اوقات به عنوان يکي از بزرگان تيم بنفيکا و کارشناسان فوتبال در برنامه هاي تلوزيوني شرکت مي کند.

وي يکي از اسطوره هاي فوتبال پرتغال محسوب مي شود و فوتبال دوستان احترام بسياري به وي قائل هستند.
در هنگام حضور توني در تراکتورسازي نيز نونو لويز گزارشگر سرشناس پرتغالي شبکه SIC براي ساخت مستند توني کبير در تبريز حضور و اقدام به ساخت اين برنامه کرد. نکته ويژه اينکه مستند «توني کبير» سومين مستند از شخصيت هاي پرتغالي بوده است.
مستندهاي قبلي وي از ژوزه مورينيو و کريستين رونالدو بوده است. مستند وي از توني پس از حضور او و گروهش در تبريز تهيه و پخش شد. حالا توني در تبليغات شبکه بنفيکا بازي کرده است تا با اين راه ميزان مخاطبان خود را افزايش دهد. اين مربي پرتغالي که در کشورش چهره‌اي محبوب است در تبريز هم رابطه صميمانه‌اي با پرشورها برقرار کرده بود. به نحوي که با گذشت. پيش از سه ماه از اخراج او، هنوز مورد توجه تبريزي‌ها قرار دارد.

پاداش 150 ميليوني!
90: با وجود آنکه اخباري در مورد مشکلات مالي باشگاه تراکتور به گوش مي‌رسد تا جايي که حتي گفته مي شود بازيکنان به شدت ناراحت هستند و حتي شايعه اعتصاب مطرح شده اما باشگاه براي پرداخت پاداش دو پيروزي تيم در اصفهان زير بار هزينه اي 150 ميليون توماني رفته است! اين البته خبري است که از باشگاه منتشر شده چرا که پيش از اين گفته شد سرخپوشان بابت پيروزي مقابل ذوب آهن نفري يک ميليون تومان و براي شکست سپاهان نفري 2 ميليون تومان پاداش گرفته‌اند.

بائو باز هم بيرون از ترکيب!
90: ميثم بائو همچنان وضعيتي نامشخص در تراکتور دارد! او که با سر و صداي زياد از استقلال به جمع سرخپوشان ملحق شد هنوز نتوانسته براي تراکتور مفيد باشد. او ابتدا در پيش فصل سفري 15 روزه به آمريکا و کانادا داشت و به دليل همين دوري از ترکيب اصلي بازماند. بائو پس از انجام يک بازي ضعيف، حاشيه ديگري رقم زد و از سوي جلالي در اختيار باشگاه قرار گرفت. حالا و با بازگشت او به تمرينات خبر مي‌رسد بائو با مشکل اسپاسم و مصدوميت از ناحيه کمر رو به روست ونياز به فيزيوتراپي و استراحت دارد. با اين حساب دوري بائو از ترکيب تيم همچنان ادامه دارد.

خارجي تستي تراکتور حيرت کرد!
دام: در برزيل هم از تمرينات، اين استقبال نمي‌شود

90: اولبر دام بازيکن 28 ساله برزيلي از دوشنبه در تمرين تراکتور شرکت کرد. او از حضور پرتعداد تماشاگران در محل تمرين متعجب شده و مي‌گويد: در برزيل هم با آن همه علاقه چنين استقبالي کمتر صورت مي‌گيرد.
دام در مورد اطلاعات خود از فوتبال ايران وتراکتور سازي هم مي گويد: از طريق هم وطنانم که در ايران بازي کرده اند جانواريو، نيلسون قبلا چيزهايي شنيده بودم ولي براي حضورم در ايران فرصت صحبت کردن با اين دوستان را پيدا نکردم، او در مورد سنگيني بدن خود هم اينگونه توضيح داد : دقيقا 32 ساعت در حال مسافرت از ژوان سيوا تا تبريز بوده ام ،4 ساعت پرواز از شهر خودم ( ژوان سيوا ) تا سائو پولوکه با 8 ساعت توقف در فرودگاه همراه شد و بعدا يک پرواز 13 ساعته را طي نموده ام تا به استانبول ترکيه برسم ودوباره با 5 ساعت انتظار از استانبول راهي تبريز شدم ، به نظر م تفاوت ساعت ها براي من خيلي تاثير گذار بوده است.
اولبر هافبک چپ پاي برزيلي در تيم مارتيماي پرتغال که در فصل 2012، 2013 رده دهم ليگ 20 تيمي پرتغال را به خود اختصاص داده بازي کرده است ، او8 سال در اين کشور در تيم هاي مختلف توپ زده است.

ابراهيم‌زاده: ديگر براي تراکتور عيبي يوخ نمي‌گويند!
90: مسعود ابراهيم زاده درباره تساوي مقابل مس مي‌گويد: در اين بازي مس بسته بازي مي‌کرد و ما چاره‌اي نداشتيم تا تمامي داشته‌ها و تمرين شده‌ها را اجرا کنيم.در آن مسابقه ديگر سيستم و اين حرف‌ها جواب نمي‌داد. دليلش هم اين بود که حريف روي سيستم و برنامه بازي نمي‌کرد و يازده نفره فقط دفاع مي‌کرد و ما بايد به هر طريقي راهي به دروازه پيدا مي‌کرديم.
وي درباره کار زير نظر مجيد جلالي و فشاري که روي او در هفته هاي اخير وجود داشته است پاسخ مي‌دهد: همه از دانش بالاي جلالي حرف مي‌زنند و نيازي به گفتن من نيست.ضمن اينکه براي وارد کردن اين فشار به کادر فني زود است. همين حالا ما اگر فجر را ببريم دوباره يکي از سه تيم بالاي جدول مي‌شويم. بايد به جلالي فرصت داد.
ابراهيم زاده ادامه مي‌دهد:تراکتور ديگر تيم 5 سال قبل نيست که با چند باخت هواداران «عيبي يوخ» بگويند. تراکتوري که اين هواداران پرورش داده‌اند الان مدعي قهرماني است و مشخص است که دوست ندارند تيمشان حداقل در تبريز امتياز از دست بدهد . ما بازيکنان و کادر فني و مديريت هم اين موضوع را به خوبي مي‌دانيم ولي هواداران بايد کمي صبوري کنند تا موتور تراکتور گرم شود و روي فرم بيفتد.

اسدي: اول از همه من از اعتصاب خبردار مي‌شوم!
90: مرتضي اسدي درخصوص شايعه اعتصاب بازيکنان تراکتور مي‌گويد: هرگز چنين قراري بين بازيکنان تراکتور گذاشته نشده است. اگر بازيکناني تصميمي داشته باشند اول از همه من در جريان قرار مي گيرم اما صادقانه مي‌گويم که اينطور نبوده و بازيکنان تراکتور تصميمي براي اعتصاب و شرکت نکردن در تمرينات نگرفته اند.
وي ادامه مي‌دهد: تراکتور هم مثل همه باشگاههاي ايراني مشکل مالي دارد اما مشکلات ما کمتر از بقيه باشگاهها است. اکثر بازيکنان درصدي از قراردادهايشان را گرفته اند و قرار است طي روزهاي آينده به بقيه هم پول داده شود.
اسدي درباره اين شايعه که مجيد جلالي رابطه خوبي با بزرگترها و ستاره هاي تراکتور ندارد، مي‌گويد: اصلا اينطور نيست. جلالي مربي باتجربه وخوش اخلاقي است و همه بازيکنان او را دوست دارند. او رابطه خوبي با بزرگترهاي تيم دارد و واقعا نمي دانم اين شايعات از کجا ساخته مي شوند.
وي در پايان راجع به ديدار تراکتور با فجر اينگونه حرف مي‌زند: بازي آساني با فجر در شيراز نداريم. اين تيم سپاهان را شکست داده و ما خيلي بايد مواظب باشيم که به سرنوشت سپاهان دچار نشويم.

لک پاسپورت نداد!
90: بعد از اينکه ليست کارلوس کي‌روش لو رفت و ملي‌پوشان پاسپورتشان را به سفارت برزيل تحويل دادند، گمانه‌زني‌هايي در خصوص حضور يا عدم حضور بعضي از بازيکنان مطرح شد. در همين راستا، گفته مي‌شد حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي هم پاسپورتش را تحويل داده اما اينطور نبوده. لک هنوز نتوانسته نظر کي‌روش را براي دعوت به تيم جلب کند و به همين دليل بايد در بازي‌هايش عملکرد بهتري داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 3,236
  • بازدید سال : 14,077
  • بازدید کلی : 425,899