loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 140 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مجوز کريميان براي تمرينات گروهي
90: مهدي کريميان مجوز حضور در تمرينات گروهي را گرفت. در حالي که گفته مي‌شد شايد مهدي حتي تا دو ماه از ميادين دور باشد سرعت بازگشت او خيره‌کننده بوده است. او به حدي پيشرفت داشته که کادرپزشکي تيم مجوز حضور مهدي در تمرينات گروهي را صادر کرده است. گفته مي‌شود کريميان مي‌تواند براي بازي با فجر در فهرست 18 نفره قرار گيرد هر چند بعيد است جلالي ريسک کند و به او در ترکيب ثابت بازي دهد. به هر حال با بازگشت کريميان دايره انتخاب کادرفني در خط مياني وسيع‌تر خواهد بود.

حکمي که همه را ساکت کرد
جريمه 370ميليون توماني براي دو تراکتوري!
قانون آنلاين- باشگاه تراکتورسازي راي کميته انضباطي باشگاه را درخصوص دو بازيکن خاطي اين تيم ابلاغ کرد. البته اين ابلاغيه پيش از آنکه دست ميثم بائو و سيدمحسن حسيني برسد، به گوش ساير بازيکنان رسيده بود.
درحالي که اين دو بازيکن گفته بودند که جلسه کميته انضباطي به شوخي و خنده و صلح و صفا گذشت، حکم کميته انضباطي برايشان خيلي سنگين بود. در حکم آمده است که اين بازيکنان به علت بي‌انگيزگي در تمرينات و رفتار غيرورزشي و غيبت در تمرينات که منجر به غيبت در بازي با دو تيم اصفهاني هم شد جمعا به 370ميليون تومان جريمه محکوم شده‌اند! حسيني 160ميليون تومان و بائو مبلغ 210ميليون تومان!
جالب آنكه اين حکم در تمرين تيم تاثير خودش را گذاشته بود و برخي بازيکنان به هم مي‌گفتند: «شوخي نکنيم وگرنه جريمه ميليوني مي‌شويم»!
نكته ديگر اينكه اکنون مشخص شده چرا جريمه بائو بيشتر از حسيني بوده است. چون در حکم او به رفتار غيرورزشي اشاره شده است.

فرانسوي گسترش تکذيب شد!
90: در حالي که قرار بود يک بازيکن فرانسوي در تمرينات گسترش فولاد شرکت کند، مديرعامل باشگاه در شبکه سهند منکر اين حضور شد. او اعلام کرد هيچ بازيکن فرانسوي مدنظر آنها قرار ندارد. به نظر مي‌رسد در جذب بازيکن خارجي اختلاف نظري ميان گسترشي‌ها وجود دارد. شايد هم داستان، داستان تکراري واسطه‌ها و تلاش آنها براي تحميل يک بازيکن باشد!

حسيني و بائو سه جلسه هم محروم شدند!
90: از باشگاه تراکتور خبر مي‌رسد که دو بازيکن خطا کار اين تيم علاوه به جرايم نقدي سنگين از همراهي تيم در سه بازي هم محروم شده‌اند. از قرار معلوم محسن حسيني و ميثم بائو که از دوشنبه در تمرين تيم شرکت کرده‌اند از سه بازي آينده تراکتور محروم هستند و فقط حق حضور در تمرين را دارند. به نظر مي‌رسد باشگاه مي‌خواهد با سخت‌گيري هرچه تمام‌تر از تکرار اين حواشي از سوي اين دو بازيکن و البته ساير سرخپوشان جلوگيري کند.

تراکتور از دهنوي شکايت کرد!
چک 50 ميليوني قاسم برگشت خورد
90: باشگاه تراکتور سازي از قاسم دهنوي شکايت کرد.دهنوي که فصل قبل در اين تيم تبريزي توپ مي‌زد 50 ميليون تومان بيش از قراردادش دريافت کرده و بابت بازگرداندن آن يک فقره چک شخصي به تراکتوري ها داده بود که اين چک در تاريخ سررسيد وصول نگرديده و حالا تبريزي ها بابت آن در کميته انضباطي طرح دعوا کرده اند. البته به دليل عدم واريز هزينه دادرسي توسط مسئولين تراکتور، کميته انضباطي از ثبت آن خودداري و خواستار تکميل پرونده گرديده است.
پرسپوليس قرار بود به دهنوي 600ميليون بپردازد که 533ميليون و 500هزار تومان بايد به حساب سپاهان واريز مي‌شد و 50ميليون هم به تراکتور مي‌رسيد اما قرمزپوشان تنها 500ميليون به وي داده اند که 480ميليون آن به حساب سپاهان واريز شده و پرونده سپاهان هم همچنان مفتوح است و بايد 53ميليون و 500 هزار تومان هم به حساب اين باشگاه واريز گردد. به نظر مي‌رسد داستان هاي دهنوي تمامي ندارد زيرا از يک طرف اين بدهي ها و پرونده هاي مفتوح وجود دارد و از سوي ديگر هم پرونده جريمه 60 ميليون توماني او بابت عقد قرارداد با دو باشگاه به استيناف رفته و البته يک جريمه 5 ميليون توماني هم به دليل «فن کمر» به علي کريمي دارد.


ناراحتي مصدومان از نگرفتن پاداش!
90: بازيکناني که در 2 بازي برابر ذوب آهن و سپاهان مصدوم بودند يا در جريان بازي آسيب ديدند از سوي باشگاه واجد شرايط گرفتن پاداش قرار نگرفتند. خط خورده‌ها هم پاداش نگرفتند و همين مسئله باعث دلخوري شد. اين بازيکنان خيلي ناراحت بودند و در تمرينات هم اعتراض کردند. آنها مي‌گفتند، ما هم بازيکن تراکتور هستيم و بالاخره براي اين تيم زحمت مي‌کشيم چرا نبايد به ما پاداش بدهند؟

دقيقي در تبريز مي‌ماند!
90: سعيد دقيقي بايد همچنان تمرينات اختصاصي انجام دهد تا براي بازي کردن آماده شود. اين بازيکن به بازي مقابل فجر سپاسي نمي‌رسد و به همين خاطر در تبريز مي‌ماند. دقيقي در تبريز فيزيوتراپي و تمرينات اختصاصي را پشت سر مي‌گذارد و با برنامه پزشک تيم پيش مي‌رود. گفتني است، دقيقي از هفته هشتم مي‌تواند بازي کند.

پاداش دو ميليوني بالاخره پرداخت شد
90: مسئولان باشگاه تراکتورسازي بالاخره پاداش برد برابر سپاهان را پرداخت کردند.
قرار بود، پيش از بازي با مس کرمان اين پاداش‌ها را به حساب بازيکنان واريز کنند که اين اتفاق نيفتاد. بازيکنان هم ناراحتي‌شان را بروز دادند و مسئولان هم متوجه اين قضيه شدند. بعد از تساوي خانگي مقابل مس پاداش 2 ميليون توماني که زيني‌زاده وعده داده بود به بازيکنان داده شد. بدين ترتيب تراکتوري‌ها شارژ مالي شدند تا با روحيه بهتري در شيراز مقابل فجرسپاسي بازي کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 3,200
  • بازدید سال : 14,041
  • بازدید کلی : 425,863