loading...
..:: آذربايجان::..
توحيد بازدید : 93 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي گفت: از هواداران تراکتور مي خواهم به حمايت از تيم و کادر فني بپردازند.

محمدحسين جعفري در گفت و گو با اوج، درخصوص اينکه گفته مي شود هواداران وي و توني عليه تراکتور حاشيه مي سازند، اظهارداشت: من هم شنيده ام که محمد نصرتي در اين باره صحبت کرده اما واقعا نمي دانم برداشتش از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه يادگار امام چه بوده که اين حرفها را زده است.

وي ادامه داد: به نظر من حاشيه هايي که براي تراکتور ايجاد شده به دليل صحبتهاي اعضاي باشگاه است. مثلا همين آقاي دلفکار وقتي مصاحبه کرد و گفت بازيکنان بي غيرت هستند و زيني زاده هم بعد از هر بازي به بازيکنان و کادر فني اولتيماتوم داد نتيجه اش همين مي شود که جو ورزشگاه به هم مي خورد.

جعفري افزود: فکر مي کنم اين مصاحبه هاي آقايان و اولتيماتوم دادن هايشان ياعث شده که مردم نگران شوند و واکنش نشان دهند. بعد از اينکه تيم هم در هفته هاي اول نتوانست نتايج خوبي بگيرد همه به تکاپو افتادند اما من قبلا هم گفتم که نبايد عجله کرد و اين تيم فرصت مي خواهد. تراکتور کادر فني و بازيکنان خوبي دارد و من مي دانستم موتور اين تيم از هفته هفتم به بعد روشن خواهد شد.

مديرعامل سابق تراکتور گفت: مردم به من اظهار لطف دارند و شايد هم من و توني را در ورزشگاه تشوق کنند اما از آنها مي خواهم الان به فکر کساني باشند که در تراکتور حضور دارند. تشويق ها ربطي به ما ندارد و مردم خودشان دوست دارند اسم ما را بياورند. بهترين کار براي هواداران تراکتور اين است که به فکر کادر فني فعلي باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبريزلي اورمولو زنگانلي اردبيللي ... فرقي يوخ!!! (( آزربايجانليام )) بيرينجي شعاريم و اينانجيم: گوج بيرليکده --------------- خوشحال ميشم با افراد زيادي با هر طرز تفکري اشنا بشم بيشترين چيزي که ازش نفرت دارم خرافات هست مخصوصا خرافات در دين و کساني که اونو رواج ميدن ---------------------------------------- امام علي(ع) به مالک اشتر: اي مالک! اگر شب هنگام کسي را در حال گناه ديدي، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شايد سحر توبه کرده باشد و تو نداني... -------------------- هيچ موجودي که براي کبوتر بودن خلق شده باشد کرکس نمي شود ، مگر انسان! ويکتور هوگو --------------------- نجيب بودن يک ملت به‌‌ اندازه روشنفکر بودن يک اسب غم‌انگيز است! از روبه‌رو، با شلاق کيومرث منشي‌زاده سيزين گوزل نظريزي بكليريك براي دلود برخي فايل ها حتما بايد عضو سايت شويد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خريد تراكتور از نظر شما كدام بازيكن است ؟
    به نظر شما تراكتور جديد موفق ميشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 19,391
  • بازدید کلی : 431,213